Als dit het mooiste plekje van Vlaanderen is, zou ik inderdaad zelfmoord overwegen.quote:Op zondag 6 april 2014 14:25 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
Als je beweert dat Vlaanderen zo lelijk is dat je er zelfmoord zou plegen... Als ik hier (in de Vlaamse Ardennen) zou wonen, zou ik toch niet meteen denken aan zelfmoord...
jaquote:Op zondag 6 april 2014 14:28 schreef marcodej het volgende:
Is Terpstra alweer op de voorposten gesignaleerd?
quote:Op zondag 6 april 2014 14:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als dit het mooiste plekje van Vlaanderen is, zou ik inderdaad zelfmoord overwegen.
Wat weet je dan genoeg? Dat smaken verschillen?quote:
Er is meestal weinig reden om eerder dan 16u. uit te zenden.quote:Op zondag 6 april 2014 14:30 schreef Steven184 het volgende:
Er is trouwens niet echt noodzaak om eerder dan 2 uur te gaan uitzenden, behalve valpartijen.
Where is Waldo?quote:
Bij de meeste koersen (Op PRB na) zijn alleen de laatste 20km interessant.quote:Op zondag 6 april 2014 14:30 schreef Steven184 het volgende:
Er is trouwens niet echt noodzaak om eerder dan 2 uur te gaan uitzenden, behalve valpartijen.
Inderdaadquote:Op zondag 6 april 2014 14:31 schreef OProg het volgende:
Als hun eigen theorie klopt is het niet goed dat we Boonen al een paar keer hebben gezien.
Dude, dit is de eerste keer dat ik koers volg?quote:Op zondag 6 april 2014 14:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij de meeste koersen (Op PRB na) zijn alleen de laatste 20km interessant.
Maar we hebben Terpstra dan nog bijna weer niet gezienquote:Op zondag 6 april 2014 14:31 schreef OProg het volgende:
Als hun eigen theorie klopt is het niet goed dat we Boonen al een paar keer hebben gezien.
Dat vergeten ze ff als het hun uitkomt.quote:Op zondag 6 april 2014 14:31 schreef OProg het volgende:
Ze moeten een paar uur aan een stuk lullen, vandaar die onzin.quote:Op zondag 6 april 2014 14:31 schreef OProg het volgende:
Dat soort theorieen gelden niet voor Boonen.quote:Op zondag 6 april 2014 14:31 schreef OProg het volgende:
Nee, dan is het te kort om al mijn strijkwerk te doen.quote:Op zondag 6 april 2014 14:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Er is meestal weinig reden om eerder dan 16u. uit te zenden.
Dat willen we toch? Alles wat daar ook maar een millimeter van afwijkt is "geloofwaardigquote:Op zondag 6 april 2014 14:32 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Heel lang in een pak rijden en dan een keer poef en het is beslist
Dayer is wel een ander type renner dan Nairo. Alsnog niet echt iemand voor dit werk, maarja, Movistar en het Vlaamse werk.quote:
Is doping nodig om aan te vallen?quote:Op zondag 6 april 2014 14:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat willen we toch? Alles wat daar ook maar een millimeter van afwijkt is "geloofwaardig"
Ik ben het enigszins met hem dat er te vaak van dergelijke reacties zijn.quote:Op zondag 6 april 2014 14:36 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Is doping nodig om aan te vallen?
Op zo'n plek vraag je er zelf misschien ook wel om.quote:Op zondag 6 april 2014 14:36 schreef marcodej het volgende:
https://www.facebook.com/(...)83684&type=2&theater
Beelden van de val van Summie. Botte pech voor die mevrouw, die bleef op haar plek.
Enigszins ja.quote:Op zondag 6 april 2014 14:38 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Op zo'n plek vraag je er zelf misschien ook wel om.
Shockquote:Op zondag 6 april 2014 14:38 schreef marcodej het volgende:
Waarom doen die mensen die ook op die vluchtheuvel staan alsof er niks aan de hand is?
Wat moet je doen dan?quote:Op zondag 6 april 2014 14:38 schreef marcodej het volgende:
Waarom doen die mensen die ook op die vluchtheuvel staan alsof er niks aan de hand is?
Altijd link ja. Staat toch ook meestal iemand met een vlag voor te zwaaien ?quote:Op zondag 6 april 2014 14:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Enigszins ja.
Aan de andere kant, als ze er niet had gestaan, was Van Summeren evengoed flink op zijn bek gegaan.
Waarom ga je daar dan ook staanquote:Op zondag 6 april 2014 14:36 schreef marcodej het volgende:
Beelden van de val van Summie. Botte pech voor die mevrouw, die bleef op haar plek.
Minstens kijken wat er aan de hand is?quote:
Hij is gevallen; dat zien ze.quote:Op zondag 6 april 2014 14:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Minstens kijken wat er aan de hand is?
Doen ze alleen als er paaltjes staan.quote:Op zondag 6 april 2014 14:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Altijd link ja. Staat toch ook meestal iemand met een vlag voor te zwaaien ?
Die rooie trui springt opzij, gaat weer op zijn plek staan en gaat weer naar de karavaan kijken. Dat vind ik gek.quote:
Eerste uur na de start zou wel een keer leuk zijn om te kijken of al die epische verhalen over ontsnappingen opbouwen nu waar zijn.quote:Op zondag 6 april 2014 14:30 schreef Steven184 het volgende:
Dat geluid klinkt ook niet bestquote:Op zondag 6 april 2014 14:36 schreef marcodej het volgende:
quote:Op zondag 6 april 2014 14:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom zou hij met een helm van een andere ploeg rijden?
Helmruil? Net als voetballers shirtjes ruilen?quote:Op zondag 6 april 2014 14:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Man man man.quote:Op zondag 6 april 2014 14:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 april 2014 14:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Van Emden en Tjallingii rijden met dichte helm.quote:
Waar zijn de seingevers?quote:Op zondag 6 april 2014 14:36 schreef marcodej het volgende:
In klassiekers is dat zelden het geval.quote:Op zondag 6 april 2014 14:44 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Eerste uur na de start zou wel een keer leuk zijn om te kijken of al die epische verhalen over ontsnappingen opbouwen nu waar zijn.
Motorhelmen?quote:Op zondag 6 april 2014 14:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Van Emden en Tjallingii rijden met dichte helm.
Dat is net als mensen die naar autorally gaan kijken, alleen spelen die mensen met hun eigen leven. Bij wielrennen speel je ook met het leven van de renners.quote:Op zondag 6 april 2014 14:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die rooie trui springt opzij, gaat weer op zijn plek staan en gaat weer naar de karavaan kijken. Dat vind ik gek.
Dat is inderdaad ook erg dom.quote:Op zondag 6 april 2014 14:44 schreef Wombcat het volgende:
Dan ook nog renners die achter de geparkeerde wagens langsrijden
Volg je dit topic niet? Vlaanderen is net uitgeroepen tot lelijkste land ter wereld, die hebben geen kastelen, alleen een grauwe hoeve.quote:Op zondag 6 april 2014 14:30 schreef Pedroso het volgende:
Weet er iemand of er nog leuke kastelen langs het parcours staan ? Ik kijk op de Belg en mis Herbert dus.
Waarom heeft die keeper een helmpje op?quote:
Het komt van twee kanten, zowel publiek als renners nemen soms risico's.quote:Op zondag 6 april 2014 14:44 schreef Wombcat het volgende:
PFFFFFquote:Op zondag 6 april 2014 14:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is op de brommer.quote:Op zondag 6 april 2014 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom heeft die keeper een helmpje op?
Alleen zou je juist van de renners mogen verwachten dat ze beter weten.quote:Op zondag 6 april 2014 14:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het komt van twee kanten, zowel publiek als renners nemen soms risico's.
Hij had net met de brommer gereden en had geen tijd om hem af te doen.quote:Op zondag 6 april 2014 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom heeft die keeper een helmpje op?
Dat hoeft niet persé. Het lijkt alsof ze net van een rotonde komen en van Summeren de bocht niet houdt. Als die vrouw daar niet gestaan had, maar wel die vluchtheuvel had zien aankomen had hij er wellicht overheen kunnen springen, maar dat is geen optie als je ziet dat daar mensen staan, dan moet je gewoon vol in de remmen en daarvoor was het te laat..quote:Op zondag 6 april 2014 14:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Enigszins ja.
Aan de andere kant, als ze er niet had gestaan, was Van Summeren evengoed flink op zijn bek gegaan.
De tijdrithelmen van garminquote:Op zondag 6 april 2014 14:47 schreef marcodej het volgende:
De dichte helmen van Orica zijn wel het allerlelijkst trouwens.
De tijdrithelmen van Garmin zijn nog véél erger.quote:Op zondag 6 april 2014 14:47 schreef marcodej het volgende:
De dichte helmen van Orica zijn wel het allerlelijkst trouwens.
Zou je wel verwachten, en er mag inderdaad wel eens harder opgetreden worden.quote:Op zondag 6 april 2014 14:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Alleen zou je juist van de renners mogen verwachten dat ze beter weten.
En dat ze uit de koers worden genomen.
Dat vermoeden had ik a. In bergetappes in de tour wel eens van die etappes gezien die echt heel mooi waren in het eerste uur, maar zelfs daar een vrij zeldzaam fenomeen.quote:Op zondag 6 april 2014 14:44 schreef Steven184 het volgende:
[..]
In klassiekers is dat zelden het geval.
Die rit van Landisquote:Op zondag 6 april 2014 14:50 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik a. In bergetappes in de tour wel eens van die etappes gezien die echt heel mooi waren in het eerste uur, maar zelfs daar een vrij zeldzaam fenomeen.
4 halen 3 betalenquote:
Hoorde het net. Hadden ze wel beelden van mogen uitzenden.quote:
Straks samenvatting bij Sporza.quote:Op zondag 6 april 2014 14:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoorde het net. Hadden ze wel beelden van mogen uitzenden.
Dat is tegenwoordig toch gewoon diskwalificatie? Of is die regel een papieren tijger.quote:Op zondag 6 april 2014 14:44 schreef Wombcat het volgende:
Ja. Ja.quote:Op zondag 6 april 2014 14:54 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig toch gewoon diskwalificatie? Of is die regel een papieren tijger.
Ronde Van Vlaanderen voir Vrouwen.quote:
Papieren tijger, maar o wee als de renners verkeerde kleur sokken aan hebben dan staan de UCI officials op hun strepen.quote:Op zondag 6 april 2014 14:54 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig toch gewoon diskwalificatie? Of is die regel een papieren tijger.
Fietsende vrouwenquote:Op zondag 6 april 2014 14:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ronde Van Vlaanderen voir Vrouwen.
Ambrosius begreep deze wel.
Ja, want dan had hij gereageerd met het bingovakje 'spelfoutjes verbeteren'.quote:Op zondag 6 april 2014 14:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ronde Van Vlaanderen voir Vrouwen.
Ambrosius begreep deze wel.
quote:Op zondag 6 april 2014 14:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, want dan had hij gereageerd met het bingovakje 'spelfoutjes verbeteren'.
En de lotto's dan?quote:
Of ze zijn gewoon op.quote:Op zondag 6 april 2014 15:00 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
die zenden ze niet meer uit, is geen nieuws meer.
Niet naar Sporza kijkenquote:Op zondag 6 april 2014 15:00 schreef vaarsuvius het volgende:
gaat weer lekker met het geluid bij de nos
Het echte vuurwerk begint over 15km.quote:Op zondag 6 april 2014 15:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is zo'n beetje het saaiste deel vd koers.
Ik zit achter de pc en heb geen proxy ofzo ingesteldquote:
Ik ga effe genoeg bier uit de koelkast halen en wat om te knabbelen.quote:Op zondag 6 april 2014 15:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het echte vuurwerk begint over 15km.
Dat boeit echt niemand.quote:Op zondag 6 april 2014 15:03 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ik ga effe genoeg bier uit de koelkast halen en wat om te knabbelen.
Dan kan Gesink wel stoppenquote:Op zondag 6 april 2014 15:10 schreef Sheepcidus het volgende:
Valpartijen verbieden doet de UCI dan weer niet.
Iedereen die valt een maand schorsen?quote:Op zondag 6 april 2014 15:10 schreef Sheepcidus het volgende:
Als je valt ben je out.quote:Op zondag 6 april 2014 15:10 schreef Sheepcidus het volgende:
Peraud, want dat is een mountainbiker.quote:Op zondag 6 april 2014 15:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Iedereen die valt een maand schorsen?
Dan rijdt er tegen de tour niemand meer
Schuld van de RTL. Dit is niet meer geloofwaardig. Zelfs Utopia is geloofwaardiger.quote:Op zondag 6 april 2014 15:11 schreef Drebbelman het volgende:
Ze hebben bij dit spelletje echt wat nieuwe scriptschrijvers nodig, het wordt voorspelbaar.
Ik denk meer valpartijen dan lekke banden.quote:Op zondag 6 april 2014 15:13 schreef poiuytr het volgende:
Ben benieuwd hoeveel renners er vandaag lek hebben gereden en gevallen zijn, hopelijk houden ze het bij.
Dat denk ik ook wel.quote:Op zondag 6 april 2014 15:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Cancellara zal wel wat eerder wegwillen.
De meeste valpartijen tot nu toe komen een beetje uit de lucht vallen.quote:Op zondag 6 april 2014 15:14 schreef marcodej het volgende:
Dit is toch gewoon een gebrek aan focus? Geen boobytrap in de buurt.
hehe of die negerquote:Op zondag 6 april 2014 15:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je denkt ineens bij elk hoofd van een renner van Europcar die irritant blik van Fuckler te herkennen
Verstandig.quote:Op zondag 6 april 2014 15:16 schreef OProg het volgende:
Gelukkig heeft een deel van het peleton de pijnstillers van te voren al ingenomen.
Oh, is dat de reden.quote:Op zondag 6 april 2014 15:16 schreef OProg het volgende:
Gelukkig heeft een deel van het peleton de pijnstillers van te voren al ingenomen.
Hophophophop, Kwaremon, belangrijkste punt van de dag.quote:
Die Kwaremon vs Kwaremont discussie ieder jaarquote:Op zondag 6 april 2014 15:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hophophophop, Kwaremon, belangrijkste punt van de dag.
Verkeerde bidonnetje.quote:Op zondag 6 april 2014 15:14 schreef marcodej het volgende:
Dit is toch gewoon een gebrek aan focus? Geen boobytrap in de buurt.
Bij veel ploegen is het niet beter hoor.quote:Op zondag 6 april 2014 15:18 schreef Mani89 het volgende:
Verhoeven is echt een droplul, en dan zit Jan Boven er nog naast, jongens jongens toch. Hoe ga je zo ooit een klassieker winnen?
quote:Op zondag 6 april 2014 15:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die Kwaremon vs Kwaremont discussie ieder jaar
quote:Op zondag 6 april 2014 15:20 schreef TargaFlorio het volgende:
Belkin heeft geluisterd naar baas Nico.
Ik bedoelde: nemen ze die pijnstillers alvast voor het geval dat ze vallen.quote:Op zondag 6 april 2014 15:20 schreef OProg het volgende:
[..]
Volgens sommigen wel.
SPT / Doping #94 Waar alleen de Nederlanders nog clean zijn.
Het heeft een soort dubbel nut.quote:Op zondag 6 april 2014 15:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik bedoelde: nemen ze die pijnstillers alvast voor het geval dat ze vallen.
Zag ze opeens inhouden, lekke band van iemand ?quote:
twitter:RemkoMedia twitterde op zondag 06-04-2014 om 15:23:57@thijszonneveld “@Maartendelvaux: Vansummeren heeft ziekenhuis verlaten.De vrouw is erger aan toe: kunstmatige coma en hersenchirurgie #RVV” reageer retweet
Vanmarcke zei iemand hier.quote:Op zondag 6 april 2014 15:24 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zag ze opeens inhouden, lekke band van iemand ?
quote:Op zondag 6 april 2014 15:24 schreef Pino112 het volgende:
twitter:RemkoMedia twitterde op zondag 06-04-2014 om 15:23:57@thijszonneveld “@Maartendelvaux: Vansummeren heeft ziekenhuis verlaten.De vrouw is erger aan toe: kunstmatige coma en hersenchirurgie #RVV” reageer retweet
Misschien zijn ze daar in de eerste passage al in gaan liggen.quote:Op zondag 6 april 2014 15:25 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik zie nog een greppel waar niemand in ligt......
quote:Op zondag 6 april 2014 15:25 schreef vaarsuvius het volgende:
De lotto in de kopgroep moet nog vallen volgens mijquote:Op zondag 6 april 2014 15:25 schreef vaarsuvius het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 06-04-2014 om 15:25:57Dit kan zo niet langer. Teveel renners, teveel obstakels, te hoge snelheid. reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 06-04-2014 om 15:26:13Ik zou zeggen: ploegen van maximaal zes renners, peloton niet groter dan 120 à 130 man. reageer retweet
Thijs is boos.twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 06-04-2014 om 15:26:40En een safety car zodat de jury de koers kan lam leggen bij massale valpartijen. reageer retweet
Thijs is heel goed in overacting en volksmennen. Ook al heeft hij een punt.quote:Op zondag 6 april 2014 15:27 schreef Pino112 het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 06-04-2014 om 15:25:57Dit kan zo niet langer. Teveel renners, teveel obstakels, te hoge snelheid. reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 06-04-2014 om 15:26:13Ik zou zeggen: ploegen van maximaal zes renners, peloton niet groter dan 120 à 130 man. reageer retweet
Thijs is boos.twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 06-04-2014 om 15:26:40En een safety car zodat de jury de koers kan lam leggen bij massale valpartijen. reageer retweet
Die SC is onzin, de andere twee is wel wat voor te zeggen.quote:Op zondag 6 april 2014 15:27 schreef Pino112 het volgende:
Maar bij de meeste valpartijen vandag was het gewoon een rechte weg zonder obstakels.quote:Op zondag 6 april 2014 15:27 schreef Pino112 het volgende:
Thijs moet dan wel even uitleggen hoe het kan dat ze ook massaal op hun bek gaan als de groep nog maar 100 man is.quote:
Dat vind ik niet, want niemand zoekt naar de oorzaak (en dat is dus niet de grootte van het peloton of het aantal obstakels)quote:Op zondag 6 april 2014 15:27 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die SC is onzin, de andere twee is wel wat voor te zeggen.
Bij 1-daagse wedstrijden zeker.quote:Op zondag 6 april 2014 15:29 schreef TargaFlorio het volgende:
Ben het overigens wel met Thijs eens dat 6 renners beter is.
De grootte van het peloton speelt wel mee.quote:Op zondag 6 april 2014 15:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat vind ik niet, want niemand zoekt naar de oorzaak (en dat is dus niet de grootte van het peloton of het aantal obstakels)
Bij grote rondes zou het ook niet verkeerd zijn maar daar heb je het probleem dat renners uitvallen met als gevolg dat ploegen nog maar met een paar renners in koers zijn.quote:
Ja, en?quote:Op zondag 6 april 2014 15:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Bij grote rondes zou het ook niet verkeerd zijn maar daar heb je het probleem dat renners uitvallen met als gevolg dat ploegen nog maar met een paar renners in koers zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |