Ah, vandaar. Is dat ingewikkeld en is het een beetje goede kwaliteit?quote:Op zondag 6 april 2014 15:53 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Sky Sports via P2P-streaming, XBMC op Raspberry Pi
Dat kan toch niet gezond zijn!quote:Op zondag 6 april 2014 15:51 schreef Sinister-D- het volgende:
Dafuq, Ericcson weegt 69kg en is 10kg zwaarder (!) dan Koba zei die net
plugin p2p of sportsdevil ?quote:Op zondag 6 april 2014 15:53 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Sky Sports via P2P-streaming, XBMC op Raspberry Pi
Oordeel zelf maar, foto's gemaakt gisteren tijdens FP3 op een 42'' TVquote:Op zondag 6 april 2014 15:54 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Is dat ingewikkeld en is het een beetje goede kwaliteit?
P2P-streams.quote:
Dat is gewoon HD. Enige nadeel is dat ik momenteel een chromebook heb, die is nogal beperkt in zijn kunnen.quote:Op zondag 6 april 2014 15:55 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Oordeel zelf maar, foto's gemaakt gisteren tijdens FP3 op een 42'' TV
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ingewikkeld, als je een beetje pc-kennis hebt, en de juiste programma's kan je veel
oh, halleluja. 1,5 minuut kom ik nog wel doorquote:Op zondag 6 april 2014 15:49 schreef Jigzoz het volgende:
En daar is de duidelijkheid:
[..]
Kortom: RTL zendt gewoon de hele race uit, maar om 17:35 wordt er anderhalve minuut iets christelijks uitgezonden. Zie het als een extra reclameonderbreking.
dat is idd netjesquote:Op zondag 6 april 2014 15:55 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Oordeel zelf maar, foto's gemaakt gisteren tijdens FP3 op een 42'' TV
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ingewikkeld, als je een beetje pc-kennis hebt, en de juiste programma's kan je veel
Godzijdank.quote:Op zondag 6 april 2014 15:49 schreef Jigzoz het volgende:
En daar is de duidelijkheid:
[..]
Kortom: RTL zendt gewoon de hele race uit, maar om 17:35 wordt er anderhalve minuut iets christelijks uitgezonden. Zie het als een extra reclameonderbreking.
Kun je kort uitleggen hoe dat werk, gebruik nu sportsdevil op xbmc maar de kwaliteit is niet altijd even hoogquote:Op zondag 6 april 2014 15:33 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
2 woorden: XBMC + P2P-streams
kwaliteit niet gezien op de foto's die ik gisteren postte?
Dat is ook de reden waarom ik de race zelf op de Franse zender ga kijken, maar voor een voor- en nabeschouwing kijk ik gewoon via streamsquote:Op zondag 6 april 2014 16:03 schreef Beach het volgende:
Nadeel van sopcast en ace/torrent streams is wel dat je achterloopt dus livetiming of discussiëren op een forum gaat dan niet meer goed.
tijdens een race, kwali vind ik dat toch niet werken.quote:Op zondag 6 april 2014 16:03 schreef Beach het volgende:
Nadeel van sopcast en ace/torrent streams is wel dat je achterloopt dus livetiming of discussiëren op een forum gaat dan niet meer goed.
P2P-streams hier downloaden: http://www.xbmchub.com/fo(...)m-and-Sopcast-*BETA*quote:Op zondag 6 april 2014 16:03 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Kun je kort uitleggen hoe dat werk, gebruik nu sportsdevil op xbmc maar de kwaliteit is niet altijd even hoog
Dit dus, tijdens race gaat de laptop lekker uit.quote:Op zondag 6 april 2014 16:05 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
tijdens een race, kwali vind ik dat toch niet werken.
dan concentreer ik me liever op de tv ipv op 2/3 schermen tegelijk
Dat is wel zo ja.quote:Op zondag 6 april 2014 16:05 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
tijdens een race, kwali vind ik dat toch niet werken.
dan concentreer ik me liever op de tv ipv op 2/3 schermen tegelijk
Volgens mij praatte hij altijd al zo.quote:Op zondag 6 april 2014 16:10 schreef Ferry_76 het volgende:
Bernie op Sky, volgens mij is die vent echt zwaar aan het aftakelen..
Wat zei je gisteren ook alweer over pastebinquote:Op zondag 6 april 2014 16:13 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Volgens mij praatte hij altijd al zo.
maakte hij weer leuke "grapjes" die niemand grappig vind maar toch lachen ze allemaal om te likken bij bernie? pijnlijke tv isdat altijdquote:Op zondag 6 april 2014 16:10 schreef Ferry_76 het volgende:
Bernie op Sky, volgens mij is die vent echt zwaar aan het aftakelen..
Kijk je op twee schermen naar beiden.quote:Op zondag 6 april 2014 16:21 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Jammer dat Liverpool en F1 tegenlijk beginnen
Nee, hij zat wat te raaskallen dat de teams iets met de uitlaat moesten doen om het geluid te verbeteren ondanks dat Brundle hem toch duidelijk maake dat zoiets niet zomaar kon.quote:Op zondag 6 april 2014 16:15 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
maakte hij weer leuke "grapjes" die niemand grappig vind maar toch lachen ze allemaal om te likken bij bernie? pijnlijke tv isdat altijd
Komt hopelijk wel op youtube. Ik schakel nu beetje tussen Sport1 en RTL.quote:Op zondag 6 april 2014 16:23 schreef Sinister-D- het volgende:
Die clip net op Sky over de 900ste GP sinds de start van het WK
Haten op teamviewerquote:Op zondag 6 april 2014 16:26 schreef LWD-Godius het volgende:
Goede stream zonder reclame voor mensen die niet willen klooien met apps:
http://epicitv.com
Ik heb werkelijk geen flauw idee waar je het over hebtquote:Op zondag 6 april 2014 16:14 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Wat zei je gisteren ook alweer over pastebin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |