Nou ja, het gaat hier dus al jaren mis, maar aan wie het ligt? Geen ideequote:Op dinsdag 15 april 2014 17:08 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Ja dat is waarwel jammer dat ze hem dan per se op donderdag willen want het had er prima vandaag bij gekund. Maar volgens mij is dat met pasen altijd zo, dat hun folders apart op donderdag komen.
@Herfstblad: hier gingen die dingen met 1 bepaalde planner ook altijd mis. Voor sommigen toch moeilijk
Nee. Wel hebben we hier een bezorger gehad bij wie twee mannen de post afhandig wilde maken voor bepaalde afschriften en bankpassen door zichzelf voor te doen als de bewoner.quote:Op woensdag 16 april 2014 07:58 schreef ophaling10 het volgende:
https://mijnpostnl.mijnpo(...)ankpasvoorkomen.aspx
werken voor hun geld zit er niet meer bij tegenwoordig.
Iemand dit ook al eens meegemaakt?
100% zeker. Ging in dit geval om een pakket van Bol.com en eentje van UPC, beide volgbaar middels de T&T van PostNL. De man die aanbelde heeft voorheen ook pakketten bezorgd van Wehkamp welke weer via SelektVracht gaan.quote:Op woensdag 16 april 2014 15:40 schreef dud0r het volgende:
Daar heb ik nog nooit van gehoord. Weet je zeker dat het om PostNL pakketten gaat? Selektvracht krijgt steeds meer klanten.
Als ik jou was zou ik gewoon klagen bij PostNL. Ik denk dat die twee bezorgers zijn gaan samenwerken, en da's natuurlijk reuze efficient, maar niet de bedoeling. En dat zo'n bezorger gewoon de handtekening van de ontvanger vervalst is natuurlijk helemaal verboden. Ik zeg: klagen, en dat ze dat mens maar snel mogen ontslaan!quote:Op woensdag 16 april 2014 16:01 schreef Blistering het volgende:
[..]
100% zeker. Ging in dit geval om een pakket van Bol.com en eentje van UPC, beide volgbaar middels de T&T van PostNL. De man die aanbelde heeft voorheen ook pakketten bezorgd van Wehkamp welke weer via SelektVracht gaan.
Maar het frappante is dus dat er voor alle pakketten al is getekend door de vaste bezorgster (ik noem haar naam hier even niet), maar uiteindelijk door iemand anders worden bezorgd. Beetje vreemde gang van zaken. Als er ooit iets mis gaat is zij hard de lul vrees ik.
edit: Ik krijg vrijwel iedere dag wel pakketten, dus ik ken onze vaste bezorgster wel aardig goed. Als ik eens niet thuis ben doet ze ook rustig pakketten in een van mijn containers (blauwe of grijze) en tekent ze er ook voor. Ik ben niet iemand die snel moeilijk doet, zolang ik mijn pakketten maar krijg. Maar zoals het nu gaat begin ik toch een beetje twijfels te krijgen of alles wel helemaal 100% is.
uit het stuk:quote:Op woensdag 16 april 2014 16:07 schreef posje het volgende:
Postbezorgers vragen aandacht aandeelhouders:
http://www.nu.nl/economie(...)-aandeelhouders.html
Dan gaat er weinig meer bezorgd worden denk ikquote:Op woensdag 16 april 2014 17:43 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
uit het stuk:
Zij willen echte banen met een bijpassend koopkrachtplaatje
wordt het dan toch ooit een keer 15 euro:)
Vergeet ik gewoon hier de ochtendploeg gedag te zeggen.quote:
Per maand?quote:Op woensdag 16 april 2014 17:43 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
uit het stuk:
Zij willen echte banen met een bijpassend koopkrachtplaatje
wordt het dan toch ooit een keer 15 euro:)
Helaas is het een gewone werkdag morgen.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:22 schreef superkimmi het volgende:
vraagje: werken wij morgen eigenlijk? Besef ineens dat ik wel gevraagd ben, maar het is morgen goede vrijdag en twijfel nu xD
alleen als je bij de overheid en het bankwezen zit dan heb je vrij.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:22 schreef superkimmi het volgende:
vraagje: werken wij morgen eigenlijk? Besef ineens dat ik wel gevraagd ben, maar het is morgen goede vrijdag en twijfel nu xD
* Stoplichtjuh kijkt naar de klok.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |