Peloton. Teamgenoot fietste vooruit, dus beetje afstoppen. Vrij weinig gedaan.quote:
Het was wel schijtweer.quote:
Denk dak bij jou in dat pedofielendorp wat vaker strontlucht ruik dan hier hoor.quote:Op zondag 6 april 2014 13:48 schreef Oksel het volgende:
[..]
Klopt, alleen woon ik er liever niet in.
Jij?quote:
moiquote:Op zondag 6 april 2014 13:20 schreef Oksel het volgende:
Er was nog iemand hier met een volledig zwarte fiets uit China, niet alleen the critic.
geen wedstrijdjes, maar wel bij de Wedrenners en ritjes hier in de buurt met veel klimmetjesquote:Op zondag 6 april 2014 14:06 schreef Oksel het volgende:
Ohja. Dus Critic, Wielracer en MarcoD hebben alle 3 een zwarte Chinabike.
Koers jij erop Wielracer?
Tja. Ik doe m'n best ok.quote:Op zondag 6 april 2014 14:18 schreef Steven184 het volgende:
Wanneer gaat Oksel zijn potentieel eens omzetten in resultaten? Die man is zo sterk.
Ik ha precies dezelfde gedachte.quote:Op zondag 6 april 2014 15:09 schreef Oksel het volgende:
Weer hele greppel vol.
Zo zie je maar, geen imitatieframes, maar toch kunnen ze er niet op fietsen.
quote:na 6 maand is de kader van m'n Canyon Ultimate CF gebroken (zie foto's) geen val of crash, gewoon opgemerkt na het wassen van de bike.
quote:Het slachtoffer reed met een snelheid van ongeveer 25 kilometer per uur toen hij merkte dat de sensor van zijn fietscomputer niet helemaal recht zat. Hij probeerde daarop met zijn hand de sensor op de voorvork te verstellen. Hij had daarbij niet in de gaten dat hij over een wat ze in Amerika ‘Bulb Out’ (verkeersdrempel) noemen, reed. Het gevolg: zijn Bianchi brak doormidden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |