Kaas is toen zeer succesvol weggereden van de rest - omdat die wél netjes op elkaar stonden te wachten..quote:Op zondag 6 april 2014 12:32 schreef Patroon het volgende:
Ik zou dit maar niet tijdens een meet doen. Kaas heeft dat een half jaar moeten horen van Okkie
Als die frames komen uit China, ook van de merken die een goede naam op hebben gebouwd..quote:Op zondag 6 april 2014 12:39 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Sowieso nepframes kopen
Die merken doen jaren om een goede naam op te bouwen en dan gaan er van die sjacheraars met goedkope rommel sier mee lopen doen.
Haha ja omdat ze te verrot gereden waren om nog met mij mee te rijden. Behalve Womb en Marco.quote:Op zondag 6 april 2014 12:42 schreef Oksel het volgende:
[..]
Kaas is toen zeer succesvol weggereden van de rest - omdat die wél netjes op elkaar stonden te wachten..![]()
![]()
Waarschijnlijk wel met minder kwaliteitscontrole.quote:Op zondag 6 april 2014 12:43 schreef Oksel het volgende:
[..]
Als die frames komen uit China, ook van de merken die een goede naam op hebben gebouwd..Ws. komt dit spul gewoon via de achterdeur dezelfde fabriek uit.
Géén.quote:Op zondag 6 april 2014 12:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel met minder kwaliteitscontrole.
En dan blijkt dat ze een of twee matjes carbon vergeten zijn te leggen en breekt je frame door als je te hard over een verkeersdrempel rijdt.quote:
Dat zal wel meevallen.quote:Op zondag 6 april 2014 12:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En dan blijkt dat ze een of twee matjes carbon vergeten zijn te leggen en breekt je frame door als je te hard over een verkeersdrempel rijdt.
Ja, maar dat kun je ook met een 'echt' frame hebben. Of je breekt je stuur doormidden, zoals pas in een koers.quote:Op zondag 6 april 2014 12:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En dan blijkt dat ze een of twee matjes carbon vergeten zijn te leggen en breekt je frame door als je te hard over een verkeersdrempel rijdt.
Heb je helemaal gelijk in maar ik rij geen wedstrijden en zeker niet zo hard. Als ik lekker rij, dan draai ik rond met 34 en kom met iets van 29 gemiddeld thuis. Prima voor mij en ik geniet er net zo van, of misschien wel meer dan de hele tijd in D2 te moeten buffelen.quote:Op zondag 6 april 2014 12:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Vind het nogal een grote gok wat je koopt is uiteindelijk kwalitatief een groot vraagteken. Je kan op ieder frame een sticker met Colnago of De Rosa plakken maar of het de kwaliteit van een echte benaderd is niet evident.
Goed idee ook om met degelijke fietsen te gaan koersenquote:Op zondag 6 april 2014 12:46 schreef Patroon het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.bikeradar.com/(...)ions-a-year-37212/4/
Ga anders nu even foto's / filmpjes posten van gasten die op écht spul zaken door midden breken..quote:
thecriticquote:Op zondag 6 april 2014 12:49 schreef Oksel het volgende:
Marco en Yankee rijden al tijden op een Chinees frame. Die trekken 'm beiden ook niet aan gort tot nu toe, en Marco koerst er ook op.
Tuurlijk.quote:Op zondag 6 april 2014 12:52 schreef dop het volgende:
allemaal weer terug op een stalen frame dan maar , Carbon heeft echt op nep natuurlijk altijd een veel grotere kans op spontane en onverwachte breuken
Nee, mijn fietsen zijn wit en zwart-wit-roodquote:
Preciesquote:Op zondag 6 april 2014 12:54 schreef Patroon het volgende:
Nee joh, Yankee is een ekte baas. Die doet zoiets niet.
quote:Op zondag 6 april 2014 13:00 schreef Yankee het volgende:
[..]
Nee, mijn fietsen zijn wit en zwart-wit
Dat is de al bekende leakage. Ik ben in Z-O Azie in diverse kledingfabrieken geweest en wat je daar ziet. Moeten ze 10000 Armani jeans produceren, doen ze er gewoon 11000 en gaan er 1000 via de achterdeur naar de lokale markt. Koop je dus voor 20-25 euro een originele Armani jeans. Ik kan er een boek over schrijven.quote:Op zondag 6 april 2014 12:43 schreef Oksel het volgende:
[..]
Als die frames komen uit China, ook van de merken die een goede naam op hebben gebouwd..Ws. komt dit spul gewoon via de achterdeur dezelfde fabriek uit.
Omdat het gewoon neppe bagger is of kunnen alle kostuums daar niet tegen?quote:Op zondag 6 april 2014 13:05 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat is de al bekende leakage. Ik ben in Z-O Azie in diverse kledingfabrieken geweest en wat je daar ziet. Moeten ze 10000 Armani jeans produceren, doen ze er gewoon 11000 en gaan er 1000 via de achterdeur naar de lokale markt. Koop je dus voor 20-25 euro een originele Armani jeans. Ik kan er een boek over schrijven.
Hetzelfde met zgn maatkostuums in Bangkok...Die hangen bij honderden al voorgefabriceerd op het rek. Alleen de mouwen en de pijpen op lengte maken en jij hebt een maatkostuum. Niet mee in de regen lopen want dan gaat de stof bobbelen omdat de lijm daar niet tegen kan.
En nee, daar is Buzz nog nooit mee genept. Wel ooit eens met 3 tailormade shirts die van een andere kwaliteit bleken dan de uitgezochte stof. Maar soi, dat was 6 tientjes alles bij elkaar.
Neppe bagger dus. Maar wat wil je, kostuum+2 extra broeken+5shirts alles bijelkaar voor $ 200. Kan natuurlijk niet.quote:Op zondag 6 april 2014 13:07 schreef Patroon het volgende:
[..]
Omdat het gewoon neppe bagger is of kunnen alle kostuums daar niet tegen?
Opgeklopt verhaal jonguh. En waarschijnlijk een advertorial gesponsord door Specialized.quote:
MarcoDquote:Op zondag 6 april 2014 13:20 schreef Oksel het volgende:
Ja, zo ziet het er wel uit ja![]()
Er was nog iemand hier met een volledig zwarte fiets uit China, niet alleen the critic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |