Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar mosselmossel als je je hebt aangemeld
Ook dit jaar willen we weer vanuit dit topic meedoen met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )
Heb je interesse om mee te doen, stuur dan een pm naar MaleDuck.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 06-04-2014 09:37:09 ]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
heb een van mijn favo races moeten cancelen, Three Peaks Mountain Race in Dunedin omdat ik volgend weekend onverwachts een pre-course bevelvoerderscursus moet volgen voor de Fire Service, er was een cancelation dus er was een plaatsje vrij op de cursus.. omdat ik dan waarschijnlijk mijn bevelvoerders-cursus binnenkort kan doen voor missing theThree Peaks
Nou, gelukkig voorkomt m'n nieuwe ritme wel dat ik teveel drink voor wedstrijdjes. Snel m'n bed in voordat ik omval, en dan morgen eens zien of ik onder de 48 kan duiken.
zo, rondje zit er weer op. CaLex, je loopjes staan in de OP!
en alle lopers die vandaag aan de start mogen versxchijnen, bij welke loop dan ook (en het zijn er dit wekend een heleboel! ) veel succes en plezier allemaal!
en alle lopers die vandaag aan de start mogen versxchijnen, bij welke loop dan ook (en het zijn er dit wekend een heleboel! ) veel succes en plezier allemaal!
Met deze wijze man, veel succes en geniet ervan allemaal straks!
En RD, mooi verslag, leuke foto's en echt een goede prestatie! Bragging rights zijn verdiend!
Ik had donderdag bloed gegeven, dus het ging eigenlijk helemaal niet zo goed en het was ook nog heel warm. Dus in plaats van 5+7+7+5 (evy 18) is het 4x5min geworden. Ook prima
En ik heb de beste selfie ever. Vooral voor Quoi.
SPOILER
Ik mis het lichtgevende element
RD, ik zie dat mijn aanmelding van de Damloop bij night nog niet in de WLWW staat. Wil jij die nog voor me toevoegen?
1 2
[b]20-09-2014 - [url=http://www.damloop.nl/damloop-by-night/] Damloop by night (Zaandam)[/url][/b] [*] Nanook24 - 4EM
En dan ga ik nu slapen. Ben een avondje wezen stappen met een vriendin...was erg gezellig maar ben nu wel een beetje op.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
Op zondag 6 april 2014 06:09 schreef Ynske het volgende: Heel veel succes voor iedereen die vandaag gaat lopen. Ik ga nu helpen opbouwen bij de Parelloop. Hoop dat t vandaag droog blijft.
Het is Zondagochtend half 8 en gisteren heb ik een paar speciaalbiertjes gedronken.
3 jaar geleden zou ik lekker keihard hebben uitgeslapen. Nu gaan we om 8u lekker keihard een stukje citytrail doen om wakker te worden.
En t regent! (@mossel! Gauw naar buiten!)
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn... [b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
het maakt niet uit wanneer er een hardloopfoto van me gemaakt wordt...het lijkt altijd of ik bijna dood ga...
SPOILER
Op zondag 6 april 2014 07:44 schreef rechtsedirecte het volgende: het maakt niet uit wanneer er een hardloopfoto van me gemaakt wordt...het lijkt altijd of ik bijna dood ga...
SPOILER
mooi startnummer!
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn... [b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)