Ben benieuwd wie er zo gek is. Dries - alles voor de aandacht - Roelvink?quote:Kim-Lian van der Meij gaat Sterren Springen presenteren. Dat heeft de presentatrice maandag bevestigd in Show Vandaag, nadat de geruchten al enige tijd de ronde deden. Het SBS6-programma, waarin BN'ers van de duikplank gaan, keert dit voorjaar terug.
"Half april gaan we op de buis", zei Van der Meij. "Met welke leuke man ik dat mag doen weet ik nog niet. Ik hoop op Gerard Joling, want die man is om te gieren natuurlijk." Joling presenteerde de eerste reeks in de zomer van 2012, maar deed dat toen met Tess Milne.
Van der Meij maakte eind vorig jaar de overstap van de AVRO naar SBS6. Ze praat voor de commerciële zender al het programma Show Vandaag aan elkaar.
verwacht het meeste van jeffrey wammesquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:41 schreef Smash-it het volgende:
Mijn verwachtingen bij hem zijn hoog. Denk dat ie het wel waar maakt..
schaatser, olympische speler enzoquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:42 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Welgemeende excuses.
Wie de fuck is de lange blonde surfer?
Koen Verweij, heeft in Sotsji nog een gouden medaille gewonnen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:42 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Welgemeende excuses.
Koen Verweij, Olypisch kampioen schaatsen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:42 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Welgemeende excuses.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Koen Verweij, Olypisch kampioen schaatsen.
Thanks dames.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:42 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Koen Verweij, heeft in Sotsji nog een gouden medaille gewonnen.
Ik vind zijn lijf perfect. Ik hou niet zo van die wandelende wolken.quote:
Ik wil Marijke zien springenquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verwacht het meeste van jeffrey wammes
denk dat die als een veer naar beneden dwarreltquote:
op zn prestaties zekerquote:
Ik denk dat alle botox en huidcorrecties loslaten en ze ter plekke oplost in het water.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk dat die als een veer naar beneden dwarrelt
quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:45 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Ik denk dat alle botox en huidcorrecties loslaten en ze ter plekke oplost in het water.
Ditquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:45 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Ik denk dat alle botox en huidcorrecties loslaten en ze ter plekke oplost in het water.
[..]
[..]
Ik wil het niet wetenquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:46 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]![]()
Zullen Gerard en Jeffrey het bed al gedeeld hebben? Het zijn allebei wel sletjes.
is jeffrey gay dan?quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:46 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]![]()
Zullen Gerard en Jeffrey het bed al gedeeld hebben? Het zijn allebei wel sletjes.
Jeffrey Kwammesquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:46 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]![]()
Niet zo'n beetje ookquote:
Doping.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:48 schreef Smash-it het volgende:
Ik vond Dikke Dennis de grote verrassing van deze aflevering met zijn soepele sprong..
Jup. Die schijnt half Amsterdam afgewerkt te hebben.quote:
De enige die begrijpt dat schoonspringen een elegante sport isquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:48 schreef Smash-it het volgende:
Ik vond Dikke Dennis de grote verrassing van deze aflevering met zijn soepele sprong..
ik wist niet dat die goed was op de stokquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:48 schreef Ericr het volgende:
[..]
Zijn favoriete onderdeel is paalzitten.
weer wat geleerdquote:
de mannelijke helft dus?quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:48 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jup. Die schijnt half Amsterdam afgewerkt te hebben.
het is eentje waar je op op en neer wilt springen?quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:50 schreef Smash-it het volgende:
Tis net een skippybal onder dan camouflage badpak
Zo ongeveeer. Geer heeft er ook wel minstens 300 gehad, dus ze zijn aan elkaar gewaagd.quote:
Drievoudig achterwaarts gehurkt met schroef van de 10mtrquote:
als ik moesten kiezen tussen geer en wammes wist ik het welquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Zo ongeveeer. Geer heeft er ook wel minstens 300 gehad, dus ze zijn aan elkaar gewaagd.
Al heeft Geer er zo'n 20jr meer de tijd v oor gehadquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Zo ongeveeer. Geer heeft er ook wel minstens 300 gehad, dus ze zijn aan elkaar gewaagd.
Wammes is goed bezig met een inhaalslag.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Al heeft Geer er zo'n 20jr meer de tijd v oor gehad
Nou ja, nu kan hij nog, over 20jr niet meerquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:56 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wammes is goed bezig met een inhaalslag.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Al heeft Geer er zo'n 20jr meer de tijd v oor gehad
jullie lezen te vaak de story en de privequote:Op zaterdag 5 april 2014 21:56 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wammes is goed bezig met een inhaalslag.
Jij hebt nu ook een SHO-topic in je MyAtquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
jullie lezen te vaak de story en de prive
good pointquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij hebt nu ook een SHO-topic in je MyAt
Alles met een geweer naar boven dwingenquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:00 schreef Smash-it het volgende:
Loopt wel behoorlijk uit als er nog 4 moeten gaan springen
oke, duidelijkquote:
nr's 3-6 springen, nog een keer en 2 vallen er af en 7&8 vallen meteen afquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:02 schreef gniffie het volgende:
Waarom moet die nog een keer springen dan
quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
nr's 3-6 springen, nog een keer en 2 vallen er af en 7&8 vallen meteen af
Ah op die fietsquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
nr's 3-6 springen, nog een keer en 2 vallen er af en 7&8 vallen meteen af
quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:04 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Hij/zij heet zo. God, wat een shemale
Met 1 S.quote:
Melisaquote:
Gerard Joling is juist geweldig als presentatorquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:04 schreef hunter2011 het volgende:
Kim Lian en Gerard zijn niet zo geschikt voor een live show
meliesa is vast zweeds, kim lian is ook langzaam nederlands aan verlerenquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:04 schreef hunter2011 het volgende:
Kim Lian en Gerard zijn niet zo geschikt voor een live show
Ik ook nietquote:
het is dan ook een beest.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:07 schreef Madame_Paon het volgende:
Hij springt wel soepel voor iemand met zo'n lomp, dik lijf.
Het is net een groene paprikaquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:10 schreef hollander87 het volgende:
Had Tuur een nog strakker broekje aan kunnen trekken...? :/ je ziet de hele prak zitten
Ja, ze zijn blij dat ze van hem af kunnenquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:10 schreef Specularium het volgende:
Dit is alleen maar vanwege dat Nazi-gezeik.
Nee! Schande is het! Dikke Dennis afserveren!quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:11 schreef Uccie het volgende:
En Tuur had gewoon door gemoeten op zijn sprong.
Nee, gun het hem nietquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:11 schreef Uccie het volgende:
godver, kom je de boel ook nog even verzieken hier?quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:11 schreef MrBanaan1 het volgende:
Heeft Rob Geus nu wel of niet mee gedaan? Hij tweette eerst van niet, maar weet niet of dat ook zo is gebleven.
Vind ik ookquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:11 schreef Uccie het volgende:
Nee, van mij mag hij er ook wel uit. Maar sprongtechnisch was het wel erg goed.quote:
En verstaat hem niet...quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:11 schreef Uccie het volgende:
Melisa gaat door, want het SBS6 volk kent Regilio überhaupt niet
je kijkt volgende week niet?quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:12 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Het was de eerste Sterren Springen en meteen ook de laatste. God, wat een droefheid troef.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:12 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Het was de eerste Sterren Springen en meteen ook de laatste. God, wat een droefheid troef.
speelman & speelman hebben een nummer gemaakt over het feit dat tuurtje tegenwoordig geen engels meer spreekt en ook zn huiselijk geweld verleden komt nog even voorbij, regilio krijgt het liedje tijdens de uitzending van giel te horen en gaat vervolgens in het steenkolenengels uit zn plaat en komt amper uit zn woordenquote:
Die vrouwquote:Op zaterdag 12 april 2014 12:40 schreef Anonymousz het volgende:
Wie is er Door? tuur of de vrouw van andy van Den meyde?
quote:
quote:Dikke Dennis boos op jury Sterren Springen
Dikke Dennis is boos op SBS6 en de jury van Sterren Springen omdat hij, ondanks goede prestaties en beoordelingen, het veld moest ruimen in aflevering 1.
Dennis scoorde zelfs als enige een 9, maar moest van de jury toch het programma verlaten.
Dennis denkt dat de jury hem naar huis stuurde omdat bekend werd dat enkele tattoos op zijn lijf verwijzen naar zijn neonaziverleden.
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)erren-Springen.dhtml
10m 12.5 m 15mquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:10 schreef D. het volgende:
3 meter........5 meter........7,5 meter
de spanning stijgt
Hangt ervan af.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:14 schreef D. het volgende:
Ik bedenk me ineens dat ik die van vorige week nog terug kan kijken
De moeite?
neequote:Op zaterdag 12 april 2014 20:14 schreef D. het volgende:
Ik bedenk me ineens dat ik die van vorige week nog terug kan kijken
De moeite?
Waarom? Gewoon een jong meisje dus die kan wel duiken. Als je echt denkt dat ze zo dom is dan ben je dom.quote:
Een combi van die 3 gok ikquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:17 schreef Marieke_w het volgende:
wat bezielt mensen om daar aan mee te doen???? Geld? Weer even in de spotlight staan en hopen dat daar weer meer werk uitkomt? Interesse???
Was gastjurylid.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:19 schreef Blester het volgende:
Waar is dat kleine irritante ventjes Ralf Mackenbach gebleven?
En die 1% waar ik toe behoor dan?quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:22 schreef Blester het volgende:
99% van de mensen kijkt vandaag volgens mij om Marijke te zien springen
De kijkcijfers van de show na de sprong van Marijke:
[ afbeelding ]
G-Godquote:
lekker mang en met jou?quote:
We won't miss you, wifebeaterquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:31 schreef Madame_Paon het volgende:
Regilio gaat straks weer een interview geven: "It's because of assholes like Andy I left this country."
quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:34 schreef Travel. het volgende:
benieuwd naar een tussenstand na 2 sprongen?
quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De Nederlandse Nicki Minaj volgens mij..
Niet als ze zwemt, dan is die even losquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:35 schreef Mani89 het volgende:
Waarom dragen zwarte vrouwen altijd van die achterlijke pruiken?
Zoiets heet cultuurquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:35 schreef Mani89 het volgende:
Omdat je met kroes haar niks kunt.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:35 schreef Mani89 het volgende:
reddingsboeienquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze gaat niet eens onderwater man, dat kan niet met die tieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |