SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
AZ, Twente en Ajax nu allemaal achterelkaarquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:06 schreef Tchock het volgende:
Wat is de verdediging van NEC toch om te janken zegZó slecht. De aanvallers hebben zo veel ruimte als ze maar willen.
Zou me niets verbazen als ze nog vijftien goals tegen krijgen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ, Twente en Ajax nu allemaal achterelkaar
Spannend dus wie gaat degraderen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ, Twente en Ajax nu allemaal achterelkaar
Ja, dat zeker. Roda heeft nog:quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:07 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Spannend dus wie gaat degraderen.
Duivels dilemma wie je dan de overwinning (mis)guntquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat zeker. Roda heeft nog:
AZ thuis
Twente uit
Groningen thuis
Eagles uit
Realistisch maken ze alleen tegen Groningen wat kans. Twente en Eagles zijn thuis praktisch onverslaanbaar en AZ is gewoon veel beter.
AZ is maar met één ding bezig en dat is donderdagquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
AZ thuis
Twente uit
Groningen thuis
Eagles uit
Realistisch maken ze alleen tegen Groningen wat kans. Twente en Eagles zijn thuis praktisch onverslaanbaar en AZ is gewoon veel beter.
Zeker vrije trap, maar voor zo'n handsbal geef je geen geel toch?quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:10 schreef Cavaliers het volgende:
Dit is hands én geel voor Koolwijk. Wiedemeijer
Zie ze wel gewoon winnen bij Eagles, zeker als die nergens meer om spelen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
AZ thuis
Twente uit
Groningen thuis
Eagles uit
Ik niet. Eagles hebben thuis nog van niemand verloren behalve Ajax, PSV en Vitesse.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zie ze wel gewoon winnen bij Eagles, zeker als die nergens meer om spelen.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:11 schreef Grifte het volgende:
Die Castillion is echt verschrikkelijk slecht
Konden die niet een wedstrijd wachten met geel pakkenquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ritzmaijer en Makrini er niet bij volgende week![]()
AZ wel nog wat vertrouwen in, lange kutreis vanuit Alkmaar en die hebben nog een Europese wedstrijd in de benenquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:08 schreef RemcoW23 het volgende:
Roda krijgt het met AZ, Twente, Groningen en Go Ahead ook niet echt super makkelijk natuurlijk.
quote:
Zo gevarieerd hè. Elke opmerking wordt beantwoordt met een vlammend betoog. Je moet speechschrijver worden.quote:
Als je graag goed onderbouwde proza wil zien moet je hier niet wezen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Zo gevarieerd hè. Elke opmerking wordt beantwoordt met een vlammend betoog. Je moet speechschrijver worden.
Niet bij jou, dat blijkt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:25 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Als je graag goed onderbouwde proza wil zien moet je hier niet wezen.
Oke man.quote:
Dat is de kwaliteit van NECquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:26 schreef Tchock het volgende:
Dat Cambuur geen goals tegen heeft na rust is echt een wonder.
Te triest voor woorden jaquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:28 schreef Grifte het volgende:
Haha lekker voor je Koolwijk
Eerst zo onsportief, en dan een rode kaart luttele seconden later
Als je een kopstoot geeft krijg je rood, hoe hard of zacht het ook was. Wat dat betreft is zo'n nep-stoot alleen nog maar dommer eigenlijk.quote:
Idd. Eigenlijk wel jaquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je een kopstoot geeft krijg je rood, hoe hard of zacht het ook was. Wat dat betreft is zo'n nep-stoot alleen nog maar dommer eigenlijk.
Inderdaad zegquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:30 schreef Cavaliers het volgende:
Lekker van 30 meter proberen als je zóvéél ruimte hebt. Castillion, ongekend genie.
Je wil zoiets? NWS / Rusland, Poetin en homo's enzo.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Zo gevarieerd hè. Elke opmerking wordt beantwoordt met een vlammend betoog. Je moet speechschrijver worden.
Niet de laatste...quote:
Hm nja zo in de herhaling idd. Alhoewel Lukoki meer snelheid had, dus ik denk wel degelijk scoringsKANS.quote:
Niet weten dat je iemand een doodschop mag geven als je de bal speeltquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je een kopstoot geeft krijg je rood, hoe hard of zacht het ook was. Wat dat betreft is zo'n nep-stoot alleen nog maar dommer eigenlijk.
Inderdaad ja.quote:
10 minuutjes dus.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan tot alleen nog de keepers op het veld staan.
Deze pot is alles wat de Eredivisie zo mooi maakt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan tot alleen nog de keepers op het veld staan.
Dat duurt nog maar 6 minuten, dus zoveel maakt dat niet uitquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tot er een ploeg met 7 man staat
met commentaar van een topcommentator.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Deze pot is alles wat de Eredivisie zo mooi maakt.
Toch mis ik Evert. Die geeft net dat extra's.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
met commentaar van een topcommentator.
Dat zijn de ekte fans, die willen bijtijds thuis zijn voor de samenvatting.quote:
Zie je het al gebeuren dat Roda een wedstrijd wintquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:38 schreef Tchock het volgende:
NEC schiet hier geen zak mee op. Roda heeft nu drie punten minder en een beter doelsaldo dus ze kunnen er nog steeds met één overwinning overheen.
Allemaal terecht. Sterker nog, hadden wel meer rode kaarten mogen zijn.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:39 schreef Lemsterr het volgende:
Er werd weer lekker met kaarten gestrooid.
Punt is een punt. Natuurlijk kan Roda nu de laatste plaats overdoen aan NEC, maar puntje kan echt wel belangrijk zijnquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:38 schreef Tchock het volgende:
NEC schiet hier geen zak mee op. Roda heeft nu drie punten minder en een beter doelsaldo dus ze kunnen er nog steeds met één overwinning overheen.
Nja als je zo speelt als tegen RKCquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:38 schreef Grifte het volgende:
Als Roda nog een wedstrijd wint kan NEC het wel schudden, of ze moeten Twente thuis nog pakken. In de uitwedstrijden geef ik ze amper kans.
Fixedquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen is iedereen voor Ajax, RKC Feyenoord en AZ.
Nee.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen is iedereen voor Ajax, RKC en AZ.
Ja manquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Allemaal terecht. Sterker nog, hadden wel meer rode kaarten mogen zijn.
Die nare overtreding gezien van - naam kwijt - van Cambuur net na het begin van de wedstrijd? Dat was keihard rood.quote:
Liever Twente dan Feyenoord op plek 2 zienquote:
Sorry, alleen de tweede helft gezien. Maar die rode kaart voor die laatste man, kom nouquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die nare overtreding gezien van - naam kwijt - van Cambuur net na het begin van de wedstrijd? Dat was keihard rood.
Je weet dat Ajax morgen kampioen kan worden?quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Liever Twente dan Feyenoord op plek 2 zien
Thuis is toch veel leuker?quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je weet dat Ajax morgen kampioen kan worden?
Dat had ook een directe kunnen zijn -> doorgebroken.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:43 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Sorry, alleen de tweede helft gezien. Maar die rode kaart voor die laatste man, kom nou
Nee, kopstoot.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jep. Doorgebroken speler.
edit: Oh nee, Koolwijk was die kopstoot.
Jepquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hier staat het rood van Van Eijden niet op?
Als je van tevoren je team even in de slowchat post krijg je genoeg tips om dat te voorkomen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Koppers speelde helemaal niet?
Mijn voetbalmanager vandaag
O nee, Schalke ook foutquote:
quote:
De Eagles hebben verder gewonnen in Kerkrade en Waalwijk. Voor de rest nergens volgens mij.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:17 schreef Grifte het volgende:
Wederom prima combinatie.
Dacht dat Eagles dit niet buitenshuis kon
We worden verwend vandaag, heerlijke voetbalavond.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:19 schreef Cavaliers het volgende:
Je loopt even vijf minuten met je eifoon te kloten en opeens staat het 1-2.
21 hier, nu nog ff op Linssen en Turuc wachtenquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb al 15 punten met drie spelers, genot.
Linssen nu virtueel 2quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
21 hier, nu nog ff op Linssen en Turuc wachten
Zeker juichenquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Linssen nu virtueel 2
Turuc virtueel 9
Antonia virtueel 7
Juichen
Wat doet ie? Missen?quote:
Het is wel de nieuwe Ricky vd Bergh aangezien hij meer op de lat/paal schiet dan in het doel.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:29 schreef Grifte het volgende:
Die Van der Linden valt ook zelden op een slechte vrije trap te betrappen. Bijna altijd binnen de palen.
Ik vind het eigenlijk wel een enorme baasquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Antonia viert zijn eigen feestje in de catacomben
Wel heerlijk in vorm de laatste weken.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel een enorme baas
Een baas is het wel, maar wat voetbalt die gast soms slecht zeg.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel een enorme baas
Alles of niets is het met hemquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een baas is het wel, maar wat voetbalt die gast soms slecht zeg.
Valt ook wel weer meequote:Op zaterdag 5 april 2014 22:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een baas is het wel, maar wat voetbalt die gast soms slecht zeg.
Dan valt het toch juist niet mee?quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Valt ook wel weer meeIn de juup speelde ie een half seizoen heel erg goed en daarna raakte ie geen pepernoot meer
Waarom RKC sowieso en NEC niet?quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:43 schreef Cavaliers het volgende:
De ideale Eredivisie is bijna daar. Roda, RKC er sowieso uit. Sparta, de Graafschap/Willem II erbij
Het was misschien vroeger een item toen ze nog aan de Beatrixstraat speelden, maar nu is het nogal overrated.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:04 schreef Tchock het volgende:
Dat constante 'avondje NAC' is zó irritantNAC is helemaal niet bijzonder goed thuis, het zijn zelden spectaculaire wedstrijden en het moet werkelijk om de zin genoemd worden als er een thuiswedstrijd is
![]()
Precies. En toch wordt er aan vastgeklampt alsof het iets heiligs is. Ten Rouwelaar zei net drie keer avondje NAC in twee zinnenquote:Op zaterdag 5 april 2014 23:10 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het was misschien vroeger een item toen ze nog aan de Beatrixstraat speelden, maar nu is het nogal overrated.
De ploeg speelt laf Italiaans voetbal, met tot gevolg een gezapig sfeertje. Helft van al die 'avondjes' vallen ook op een zondagmiddag.
Roda, NEC en ADO mogen optiefen, Sparta, Willem II en Graafschap er weer bij.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:43 schreef Cavaliers het volgende:
De ideale Eredivisie is bijna daar. Roda, RKC er sowieso uit. Sparta, de Graafschap/Willem II erbij
Goed punt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies. En toch wordt er aan vastgeklampt alsof het iets heiligs is. Ten Rouwelaar zei net drie keer avondje NAC in twee zinnen!
Er zijn zat andere ploegen waar de thuiswedstrijden veel leuker en spectaculairder zijn.
Willem II vind ik ook een grafploeg. Die speelden in de Eredivisie alleen maar met tien man in de eigen zestien.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Roda, NEC en ADO mogen optiefen, Sparta, Willem II en Graafschap er weer bij.
Willem II kwam toen ook zichtbaar kwaliteit te kort en ze hadden allemaal aidsspelers. Op het oog hebben ze nu veel leukere spelertjes.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Willem II vind ik ook een grafploeg. Die speelden in de Eredivisie alleen maar met tien man in de eigen zestien.Doe dan Dordrecht maar kampioen. De Graafschap en Sparta zijn wel leuk. Ik gunde het Sparta vorig jaar ook zo
Hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen? Meestal wordt een ploeg niet beter van degraderen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Willem II kwam toen ook zichtbaar kwaliteit te kort en ze hadden allemaal aidsspelers. Op het oog hebben ze nu veel leukere spelertjes.
Dordt vliegt er sowieso meteen weer kansloos uit, dat kan ik je nu al vertellenquote:Op zaterdag 5 april 2014 23:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Willem II vind ik ook een grafploeg. Die speelden in de Eredivisie alleen maar met tien man in de eigen zestien.Doe dan Dordrecht maar kampioen. De Graafschap en Sparta zijn wel leuk. Ik gunde het Sparta vorig jaar ook zo
Dan is de laatste plaats in elk geval niet meer beschikbaarquote:Op zondag 6 april 2014 00:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dordt vliegt er sowieso meteen weer kansloos uit, dat kan ik je nu al vertellen
Hoezo?quote:Op zondag 6 april 2014 00:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dordt vliegt er sowieso meteen weer kansloos uit, dat kan ik je nu al vertellen
Oeiquote:Op zondag 6 april 2014 00:06 schreef portie het volgende:
[..]
Hebben nu een begroting van 2,1 miljoen euro. Een stuk minder dan cambuur en GAE hadden.
Maar die stijgt wel enorm bij promotie. Die van PEC ging na het kampioenschap van 4,4 naar 8,0 miljoen.quote:Op zondag 6 april 2014 00:06 schreef portie het volgende:
[..]
Hebben nu een begroting van 2,1 miljoen euro. Een stuk minder dan cambuur en GAE hadden.
Dat is onjuist wat jij zegt. Zwolle steeg naar 7,1 miljoen in het promotiejaar. Na handhaving steeg dat door naar 8,5.quote:Op zondag 6 april 2014 00:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar die stijgt wel enorm bij promotie. Die van PEC ging na het kampioenschap van 4,4 naar 8,0 miljoen.
Oh, dan klopt de info op Wikipedia niet. Ik ken die bedragen niet uit mijn hoofd.quote:Op zondag 6 april 2014 00:44 schreef portie het volgende:
[..]
Dat is onjuist wat jij zegt. Zwolle steeg naar 7,1 miljoen in het promotiejaar. Na handhaving steeg dat door naar 8,5.
Ik moest het ook opzoeken. Had ook verwacht dat ze al meer richting 10 miljoen waren.quote:Op zondag 6 april 2014 00:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, dan klopt de info op Wikipedia niet. Ik ken die bedragen niet uit mijn hoofd.
Heb je linkje? Ze zitten dit jaar op 9. Binnen een paar jaar gaan ze dik over de 10 heen als er niet gedegradeerd wordt.quote:Op zondag 6 april 2014 00:51 schreef portie het volgende:
[..]
Ik moest het ook opzoeken. Had ook verwacht dat ze al meer richting 10 miljoen waren.
quote:Ook naast de prestaties op het veld zet de club grote stappen voorwaarts. Zo werd de begroting vorige zomer opgeschroefd van 3,5 miljoen euro naar 8 miljoen euro.
Volgend jaar misschien al wel. Een paar ton van tv geld door degradatie van Roda of NEC of beiden wellicht.quote:Op zondag 6 april 2014 00:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb je linkje? Ze zitten dit jaar op 9. Binnen een paar jaar gaan ze dik over de 10 heen als er niet gedegradeerd wordt.
Ik voorspel een gelijkspelletje.quote:Op zondag 6 april 2014 11:15 schreef Cavaliers het volgende:
ADO-UtrechtDat ik hier m'n bed voor ben uitgekomen.
Hatersquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de afgebeunde fietsenstalling.
DuvelDuvel vindt dit leuk.
Slim/goed ingekocht, ook met een beetje geluk natuurlijkquote:Op zaterdag 5 april 2014 23:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen? Meestal wordt een ploeg niet beter van degraderen.
Ondaan werd niet gekocht. Was vrij om te gaan omdat amateur.quote:Op zondag 6 april 2014 11:40 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Slim/goed ingekocht, ook met een beetje geluk natuurlijk.
Als voorbeeld natuurlijk Ondaan, scoorde in de eerste 3 wedstrijden dit seizoen voor Telstar 4x en werd ook aan het einde van de transferperiode gekocht. Blijkt in ieder geval geen miskoop.
Ook opvallend veel oud-AZ spelers: Boymans, Ondaan, Landzaat, Cornelisse, Messaoud, Heymans..
Dan was het alsnog een gokquote:Op zondag 6 april 2014 11:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ondaan werd niet gekocht. Was vrij om te gaan omdat amateur.
Heerlijke wedstrijd joh, het had echt alles.quote:Op zondag 6 april 2014 12:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben nu Studio Sport aan het kijken... Rare wedstrijd was dat
Ik zeg niet dat het geen leuke wedstrijd is (of iig samenvatting), maar wel raarquote:Op zondag 6 april 2014 12:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heerlijke wedstrijd joh, het had echt alles.
Ik zeg ook niet dat jij zegt van nietquote:Op zondag 6 april 2014 12:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het geen leuke wedstrijd is (of iig samenvatting), maar wel raar
Dan hebben we beide niets gezegdquote:Op zondag 6 april 2014 12:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat jij zegt van niet.
Gaat vandaag niet gebeuren. Feyenoord gaat geen punten verliezen tegen RKCquote:Op zondag 6 april 2014 12:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Bert Kroket is op weg naar Arnhem.
Nu Verhoek en Nelom spelenquote:Op zondag 6 april 2014 12:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gaat vandaag niet gebeuren. Feyenoord gaat geen punten verliezen tegen RKC
Maakt niets uit denk ik. Voorgaande wedstrijden toen Ajax al kampioen was, wonnen ze ook Souverein met 3-1 bij Vitesse en met 2-0 bij Groningen.quote:Op zondag 6 april 2014 12:24 schreef n00b13 het volgende:
Heeft ADO meer of minder kans van Ajax te winnen als die vandaag kampioen worden?
Apart inderdaad, dat Vilhena niet speelt is wel te snappen. Die staat op scherp net als Immers, Clasie en Mulder trouwens. Als die geel pakken zijn ze geschorst tegen PSV.quote:
Alsof PSV wat voorsteltquote:Op zondag 6 april 2014 12:27 schreef Max23 het volgende:
[..]
Apart inderdaad, dat Vilhena niet speelt is wel te snappen. Die staat op scherp net als Immers, Clasie en Mulder trouwens. Als die geel pakken zijn ze geschorst tegen PSV.
Dit dus... De eerste de beste tegenstander met enigszins redelijke voetballers in de selectie en ze verliezen...quote:Op zondag 6 april 2014 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit dus. Ze hadden geluk dat ze 8 matige tegenstanders troffen.
Groningen en Heerenveen gaan gewoon slim inzakken en daarna keihard counteren. Heerenveen en Groningen zullen ze ook waarschijnlijk treffen in de play offs (ik zie PSV niet boven plek 5 eindigen), dus geen Europees voetbalquote:Op zondag 6 april 2014 12:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dit dus... De eerste de beste tegenstander met enigszins redelijke voetballers in de selectie en ze verliezen...
Dat hele Europese gebeuren zou eigenlijk geen enkele supporter al te veel moeten boeien, aangezien geen enkele NL-club ook maar echt iets gaat kunnen presteren in Europaquote:Op zondag 6 april 2014 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Groningen en Heerenveen gaan gewoon slim inzakken en daarna keihard counteren. Heerenveen en Groningen zullen ze ook waarschijnlijk treffen in de play offs (ik zie PSV niet boven plek 5 eindigen), dus geen Europees voetbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |