SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het ging mij meer om de hoeveelheidquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedankt j0rdiiii.
Alhoewel jij niet weet hoe je een flesje saus ondersteboven moet houden, maar toch waardeer ik je steun.
Zul je zien dat ie 5 minuten later scoort.quote:
Hop, balletje glipt door de handen maar zonder consequenties.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:07 schreef Tchock het volgende:
Cambuur heeft amper kansen, maar met Gentenaar onder de lat weet je 't eigenlijk nooit
Het hele flesje natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
het ging mij meer om de hoeveelheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Voorspellende gave.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor de 1-0 ook. Psv raakte enkel volledig van slag van het plotselinge doelpunt.
Al zie ik Locadia niet scoren, Locadia
Eigenlijk zou volgens het verhaal de zoon van HMF terug moeten keren.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:08 schreef Grifte het volgende:
[..]
Fijn dat je weer bent herrezen HMF, zo vlak voor Pasen
HMF is God en Jezus ineen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eigenlijk zou volgens het verhaal de zoon van HMF terug moeten keren.
Qua postgedrag zou Davy die leeftijd wel kunnen hebben jaquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eigenlijk zou volgens het verhaal de zoon van HMF terug moeten keren.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
PSV zal straks nog wel de onverdiende gelijkmaker scoren.
Uitkomen. Heel licht tikje, was niet veel eerlijk gezegd. Bal was toch uit gegaan.quote:
tackle buiten de zestien. Was veels te laat. Geen doorgebroken speler.quote:
quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:10 schreef Muto het volgende:
Ik vond dat Marsman best rood had mogen krijgen.
Marsman krijgt superstar calls. Zo'n Mulder zou direct rood hebben gekregen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:10 schreef Muto het volgende:
Ik vond dat Marsman best rood had mogen krijgen.
Hij was veel te laat.quote:
Lamprou > Mulderquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Marsman krijgt superstar calls. Zo'n Mulder zou direct rood hebben gekregen.
Mulder had nog steeds op de doellijn gestaan. Mulder komt nooit uit.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Marsman krijgt superstar calls. Zo'n Mulder zou direct rood hebben gekregen.
ja, maar die bal had hij toch nooit meer gehad en hij ging wel heel graag liggen.quote:
Pelle gaat hard in zijn Ferrari. Verschil moet er wezen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lamprou en Ruud Vormer zijn heel goed in karten.
Koeman moet het doen met een Hak Trekker.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:12 schreef Muto het volgende:
[..]
Pelle gaat hard in zijn Ferrari. Verschil moet er wezen.
Ik zag Hiljemark in de eerste helft een bal breed leggen met zijn buitenkantjequote:Op zaterdag 5 april 2014 20:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Meer. Veel meer. Weg met de Hiljemarkjes en Schaarsen.
Minder, minder, minder!quote:
doeiquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oké ik ga er van door.
Tot. Morgen!
Groningers rennen anltijd weg.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oké ik ga er van door.
Tot. Morgen!
Succes met het vrouwelijk schoonquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oké ik ga er van door.
Tot. Morgen!
Hij sprint weer als vanouds.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:19 schreef PowerLoungen het volgende:
Willems begint in zijn oude vorm te komen
Stond hij op vak 410 zonder shirt danquote:
Je bent zelf inferieur!quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tijdens saaie kutwedstrijden van inferieure teams wel!
Doei!
Rutten maakt er een nieuwe jonge god van.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:20 schreef Grifte het volgende:
De werklust van Manutelli
Jammer dat hij amper kan voetballen
ik zie het jou niet doenquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Van la Parra scoort. Dat is wel errug triest.
Ja.quote:
Jij mag helemaal niet Leiden uitquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Faber neem je rotzooi mee.
Vanavond FOK!meet bij de Hertgang. Wie neemt de pindakaas mee?
Waarom lach je?quote:
Als ze gaan rellen bij de Herdgang stap ik op de fietsquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Faber neem je rotzooi mee.
Vanavond FOK!meet bij de Hertgang. Wie neemt de pindakaas mee?
quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer heeft PSV voor het laatst een seizoen zonder Europees voetbal gehad?
not sure ifquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Volgend jaar doet dit PSV mee om de titel, zoveel talent. Bizar.
Zat Gutierrez er nou nog aan?quote:
quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:24 schreef Cavaliers het volgende:
Bezem door de selectie en stel onderstaande man aan. Bedankt.
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Zat Gutierrez er nou nog aan?
Die gaat Tottenham of Man Utd kootsjen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:26 schreef alors het volgende:
[..]Denken dat Louis nog NL clubs gaat trainen
Lieten ze nou net serieus zo'n buitenspel lijn zien bij een corner in de herhaling?quote:
Marcel Brands regelt het wel.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:26 schreef alors het volgende:
[..]Denken dat Louis nog NL clubs gaat trainen
Ja, randje buitenspel, maar hij teltquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Zat Gutierrez er nou nog aan?
Vaak geluk met de scheids dit jaar.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:27 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Ja, randje buitenspel, maar hij telt
Haha ja doe dat en dan gaan wij weer allemaal happen haha jaquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:27 schreef Karelnoord het volgende:
Wat een lacherdje is dat PSV toch! Even op .netwerk.to kijken.
Al winnen we de landstitel, beker en CL, dan nog geen van Gaal, zo gauw die man komt ben ik supporter af.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:24 schreef Cavaliers het volgende:
Bezem door de selectie en stel onderstaande man aan. Bedankt.
[ afbeelding ]
Goeden grap.quote:
Waarom praat je tegen me?quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha ja doe dat en dan gaan wij weer allemaal happen haha ja
Oké.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:29 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Al winnen we de landstitel, beker en CL, dan nog geen van Gaal, zo gauw die man komt ben ik supporter af.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:30 schreef Cavaliers het volgende:
Ik kijk twee tellen weg en zie Finnbogason met honderd meter voorsprong op Zoet afrennen...
Kom sprinten dan.quote:
Heb het gemist zo na de winterstop.quote:
Kan ik hier uit op maken dat je GGMM serieus neemt?quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:31 schreef Cavaliers het volgende:
Cocu bouwt een meesterwerk en Faber brokkelt het binnen anderhalve week compleet af. En die GGMM maar volhouden dat Cocu niets kan.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:31 schreef Cavaliers het volgende:
Cocu bouwt een meesterwerk en Faber brokkelt het binnen anderhalve week compleet af. En die GGMM maar volhouden dat Cocu niets kan.
Ik bedoelde hoe hij het bos in werd gestuurdquote:
Weer goed gezien door Van Basten.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:32 schreef alors het volgende:
Sinkgravenerg leuk spelertje, fris, fruitig, alles.
Ligt anders, Faber kan niet zo goed overweg met Hiddink.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:31 schreef Cavaliers het volgende:
De wegen van de NEC-support zijn ondoorgrondelijk.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:32 schreef Tchock het volgende:
De NEC-fans zingen al de hele wedstrijd dat iemands moeder een hoer is en ik heb echt geen idee waaromScheids fluit prima (en vaker in het voordeel van NEC dan van Cambuur).
Ziet die eindelijk dat een versterking geen 16 miljoen hoeft te kostenquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weer goed gezien door Van Basten.
Hij heeft een goed oog voor talent hoor.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ziet die eindelijk dat een versterking geen 16 miljoen hoeft te kosten
Marcoquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weer goed gezien door Van Basten.
Nu nog herkenbaar voetbalquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft een goed oog voor talent hoor.
Klinkt veelbelovend.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week thuis tegen Feyenoord zonder Rekik maar met Bruma. Barre tijden in Eindhoven.
Even aan Shreyas vragen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
WAA fucking ROM moet PSV het nou weer gaan verneuken?
Moet een ouwe rot naast zich hebben en niet een verraaier als Herderquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tactisch is het een onbenul inderdaad. Alleen ziet hij dat zelf niet in.
Ze denken dat het seizoen al over isquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
WAA fucking ROM moet PSV het nou weer gaan verneuken?
Het zou zomaar kunnen. Ik ben pas net ingeschakeld (kon echt niet eerder, helaas) maar tegen Groningen waren er wel momenten waarop de concentratie een stuk beter kon.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Even aan Shreyas vragen.
Het antwoord luidt: Mentaliteit
Misschien moet Foppe meermaals op de scootmobiel langsgaan bij het trainingsveld.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moet een ouwe rot naast zich hebben en niet een verraaier als Herder
Marsman had rood moeten krijgen.quote:
Foppe .. die snapt niks van topvoetbalquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien moet Foppe meermaals op de scootmobiel langsgaan bij het trainingsveld.
quote:
Terecht wel, beleefde een wereldseizoen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Daar is Gini, die vindt zichzelf zo goed dat hij een contractverlenging verdient die uitstijgt boven het salarisplafond van PSV.
Alsof PSV de play offs overleeftquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom schaffen ze die EL niet gewoon af trouwens? Moet PSV weer energie gaan steken in dat kuttoernooi
Beter van niet. Alleen kut als je dan weer de CL haalt want dan heb je weer kaoloweinig puntenquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof PSV de play offs overleeft.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:44 schreef donroyco het volgende:
Welke wedstrijd moet ik nu gaan kijken?
HER - GAE
NEC - CAM
NAC - TWE
Ligt eraan, voor welke club ben je zelf?quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:44 schreef donroyco het volgende:
HER - GAE
NEC - CAM
NAC - TWE
NEC - CAM. Als NEC wint is Roda praktisch gedegradeerd, het is een open wedstrijd en het staat 1-1.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:44 schreef donroyco het volgende:
HER - GAE
NEC - CAM
NAC - TWE
Daarna genieten van Kowet.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
NEC - CAM. Als NEC wint is Roda praktisch gedegradeerd, het is een open wedstrijd en het staat 1-1.
Geen van allen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:45 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Ligt eraan, voor welke club ben je zelf?
Tja, zap maar wat dan. Twente is tot nu toe niet heel boeiend voor de neutrale kijker denk ik.quote:
Als de marge nog 1 is, pik ik wel de blessuretijd mee.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Tja, zap maar wat dan. Twente is tot nu toe niet heel boeiend voor de neutrale kijker denk ik.
Duitse ploegen überhaupt zijn niet zo interessant.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Tja, zap maar wat dan. Twente is tot nu toe niet heel boeiend voor de neutrale kijker denk ik.
Hihahoquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Duitse ploegen überhaupt zijn niet zo interessant.
Als je volledig neutraal bent..quote:
Dat moge duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
[..]
Jullie twee zijn niet helemaal objectief heb ik het idee.
Dan heb je nog dat play-off geneuzelquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog maar 4 weken en dan zit de Eredivisie er weer op
Massaal VVV supporteren in de nacompetitie dan.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Dacht dat hij via die speler van Nac uit ging.quote:
Teleurstellende constateringquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks is het Roda v VVV in de derde en beslissende rondequote:Op zaterdag 5 april 2014 20:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Massaal VVV supporteren in de nacompetitie dan.
Je vergeet het WK-voetbal.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Teleurstellende constatering
Vanaf augustus pas weer voetbal.
Gelukkig is er het wereldkampioenschap basketball om ons bezig te houden.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat zou welquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Straks is het Roda v VVV in de derde en beslissende ronde![]()
.
Wat moeten we dan doen in het weekend tot aan het WK.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Mja, dat vind ik meer een hinderlijke onderbreking van het voetbalseizoen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je vergeet het WK-voetbal.
Maar de Eredivisie>>>> Interlandgeneuzel
Thanks.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:49 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Als je volledig neutraal bent..
Tja, NAC-TWE is geen klote aan. GAE-HER kan wel leuk worden, NEC-CAM is spannend voor degradatie. Winst NEC help mee aan #NMNL, maar winst Cambuur is ook wel geinig.
WKquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
idd stond volledig vrijquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Tadic... kan ook niks met rechts. Gewoon uithalen daar.
Ook mooi. Bier drinken en schelden op de bondscoach.quote:
Laatste keer was 'trucje trucje' Elia er nog bijquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:54 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ook mooi. Bier drinken en schelden op de bondscoach.
Cambuur heeft de overhand al kan NEC er soms gevaarlijk uitkomen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:56 schreef RemcoW23 het volgende:
Ik zie de wedstrijd niet. Zijn ze sterker (Cambuur)?
Dankquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cambuur heeft de overhand al kan NEC er soms gevaarlijk uitkomen.
En toen was wonderdokter Dickie v Toorn er nog. Nu kan hij Strootgod niet meer helpenquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Laatste keer was 'trucje trucje' Elia er nog bij
Ja.. in 2010 stond braafheid nog in de finale.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Laatste keer was 'trucje trucje' Elia er nog bij
Ik zag laatst iemand opteren voor Braafheid als linksback op het WK.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:57 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja.. in 2010 stond braafheid nog in de finale.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zag laatst iemand opteren voor Braafheid als linksback op het WK.
Die kon gewoon blind terug koppen op de doelmanquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:57 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja.. in 2010 stond braafheid nog in de finale.
Toppertje was dat ja.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die kon gewoon blind terug koppen op de doelman
3x is genoeg aangezien we een voorsprong hebben van vier punten.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:57 schreef Pleun2011 het volgende:
kut Twente.. vrees dat Feyenoord 4x moet gaan winnen om 2e te worden. Wordt lastig
Alsof PSV daar energie in steektquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom schaffen ze die EL niet gewoon af trouwens? Moet PSV weer energie gaan steken in dat kuttoernooi
No-look headerquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die kon gewoon blind terug koppen op de doelman
Eerste helft was NEC wel echt duidelijk beter.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cambuur heeft de overhand al kan NEC er soms gevaarlijk uitkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |