Indeed!quote:
Is dat niet te traumatiserend voor je real doll?quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Depends, een hartstilstand tijdens een hoogtepunt in bed lijkt mij ook niet verkeerd.
Heb ik daar nog iets mee te maken nadat ik in de kist lig?quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is dat niet te traumatiserend voor je real doll?
Egoistquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heb ik daar nog iets mee te maken nadat ik in de kist lig?
Wees gerust, ik denk niet dat het ooit zo zal gaan Barb. Ik heb toch wat meer met echte vrouwen dan een homp levenloos plastic.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
EgoistEn dat terwijl ze altijd voor je klaar lag.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wees gerust, ik denk niet dat het ooit zo zal gaan Barb. Ik heb toch wat meer met echte vrouwen dan een homp levenloos plastic.
En mocht ik zeker weten dat ik zal overlijden tussen de lakens zal ik een psycholoog's visitekaartje op het nachtkastje leggen.
Zo ben ik dan weer wel
Vanzelfsprekendquote:
Ik reken op niks minder natuurlijk. Echte mannen weten hoe vrouwen te behandelen.quote:
Zo zijn wij, broeder.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik reken op niks minder natuurlijk. Echte mannen weten hoe vrouwen te behandelen.
goed bezig cute!quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:25 schreef Cue_ het volgende:
Eten in de oven.. was in de wasmachine aan t draaien
quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:49 schreef rhubarbje het volgende:
Zo, de ikea leeg gehaald!
Zo fijn als je eindelijk al die dingen doet die je al jaren zou doen en alles weer voor 2 dagen netjes is
Ha! 2 dagen! Amateur!quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:49 schreef rhubarbje het volgende:
Zo, de ikea leeg gehaald!
Zo fijn als je eindelijk al die dingen doet die je al jaren zou doen en alles weer voor 2 dagen netjes is
lang touw aan vastknopen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:21 schreef Cue_ het volgende:
Ik raak de hele tijd m'n afstandsbediening kwijt
duidelijkquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat was nog niet als oplossing bij me opgekomen
ik wist niet dat dat een voorwaarde wasquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
niet miepen, je hebt me niet gevraagd!
schriftelijk in drievoud. Ja, afstandsbediening vasthouden is een nobele taak.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik wist niet dat dat een voorwaarde was
Niet zo nobel dat je die taak graag op je zou nemenquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
schriftelijk in drievoud. Ja, afstandsbediening vasthouden is een nobele taak.
Iets nobels betekend niet direct iets goeds. Mijn echte naam betekend edel, adel en nobel. Maar om nou te zeggen dat ik goed benquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet zo nobel dat je die taak graag op je zou nemen
Daar heb je wel een punt...quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Iets nobels betekend niet direct iets goeds. Mijn echte naam betekend edel, adel en nobel. Maar om nou te zeggen dat ik goed ben
soms is dat wel t beste.. Dan gebeurt t tenminstequote:Op zaterdag 5 april 2014 20:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt...
Dan doe ik het zelf maar weer ..
Zoals gewoonlijkquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
soms is dat wel t beste.. Dan gebeurt t tenminste
spannend! Wel leuk dus?quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nieuwe baanen nog meer changes en happeningen.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kei leuk!!!!! Net personeelsfeestje gehad... En overleefd
wat hebben jullie gedaan?quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kei leuk!!!!! Net personeelsfeestje gehad... En overleefd
Laatste bedrijfsuitje wat ik heb gedaan was boerengolf.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat hebben jullie gedaan?
Naar de toppers? een steptocht?
vreten en zuipenquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat hebben jullie gedaan?
Naar de toppers? een steptocht?
had ze een cherry on top?quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
3 gangen diner en toetje met de serveersters
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee hoor, was erg gezellig,compleet anders dan wat ik gewend ben van mn vorige werkgever.
Hai!quote:
Die staat hoog in de top 10 'gebeurtenissen die je niet wil hebben op de zondagochtend'.quote:Op zondag 6 april 2014 08:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
koffie, goeie! Alleen de filterzakjes zíjn op, nu moet ik moeite doen
caffetiere of de espressopot... Welke van de 2 moet ik nu pakken?quote:Op zondag 6 april 2014 08:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die staat hoog in de top 10 'gebeurtenissen die je niet wil hebben op de zondagochtend'.
Cafetière.quote:Op zondag 6 april 2014 08:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
caffetiere of de espressopot... Welke van de 2 moet ik nu pakken?
Dat lukt mij dan weer wel.quote:Op zondag 6 april 2014 08:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
Thnx, zondagmorgen beslissingen nemen is best lastig
Op zondag morgen vind ik het niet eens zo erg, dan heb ik meer tijd om een fatsoenlijk bakkie pleur te bouwen.. Maar door de weeks... Zonder koffie de deur uit... Damn...quote:
quote:Op zondag 6 april 2014 08:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[ afbeelding ]
Doen die dropbox fotos het?
Hmmm, ik kan dus alleen maar links posten. Als je openen link drukt doet ie het wel..quote:
Zeker bagger zo'n ding ja. Applemeuk.quote:Op zondag 6 april 2014 08:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hmmm, ik kan dus alleen maar links posten. Als je openen link drukt doet ie het wel..
Bagger ipad.
Ik ben net 'lekker rebels' geweest
Dat zeg ik... Ik ben rebels geweest! Staat goed op mn cvquote:Op zondag 6 april 2014 08:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker bagger zo'n ding ja. Applemeuk.
Maar da's geen cafetière.
Nee inderdaad.. een beetje te grauwquote:Op zondag 6 april 2014 09:52 schreef rhubarbje het volgende:
Goeiemorgen!
Het is niet echt heerlijk buiten hè?
Ja halloooo, ik moet mn bbq bolderkar pimpen... Prioriteiten hoor... Liefde van de man gaat door de maag.quote:
Heerlijk bad- en bedweer. En dat is nou precies wat ik heb verdiend na het lopen van de Duinemars gister.quote:Op zondag 6 april 2014 09:52 schreef rhubarbje het volgende:
Goeiemorgen!
Het is niet echt heerlijk buiten hè?
Niks, heerlijk buiten weer! Hup naar buiten!quote:Op zondag 6 april 2014 10:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heerlijk bad- en bedweer. En dat is nou precies wat ik heb verdiend na het lopen van de Duinemars gister.
quote:Op zondag 6 april 2014 10:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja halloooo, ik moet mn bbq bolderkar pimpen... Prioriteiten hoor... Liefde van de man gaat door de maag.
De sixpack verslinder!quote:Op zondag 6 april 2014 10:56 schreef Evie het volgende:
[..]De liefde van de vrouw anders ook.. Weet je niet tegen wie je het hebt?
Valt wel mee toch?quote:Op zondag 6 april 2014 11:19 schreef rhubarbje het volgende:
In het bos, met mijn lief en 1 geleende hondjes
maar als het nat is in het bos ga ik dat niet doen hoor.. Word een vieze bende
Het is een leenhond! Beestje kei ranzig maken en afmatten en dan terug gevenquote:Op zondag 6 april 2014 11:19 schreef rhubarbje het volgende:
In het bos, met mijn lief en 1 geleende hondjes
maar als het nat is in het bos ga ik dat niet doen hoor.. Word een vieze bende
dan krijg ik hem nooit meer meequote:Op zondag 6 april 2014 11:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is een leenhond! Beestje kei ranzig maken en afmatten en dan terug gevenmijn buren vinden dat fantastisch! Weten ze dat t beest t naar zn zin heeft gehad.
Andere leenhond meenemen!quote:Op zondag 6 april 2014 11:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan krijg ik hem nooit meer mee
we krijgen al elke keer op ons kop dat ze zo vies zijn
heb jij er eentje voor me dan?quote:
I'll take them!quote:Op zondag 6 april 2014 11:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zwitserse herder en een australische kelp
Haha mijn hond later krijg je alleen mee als hij vies en afgemat terug komt hoorquote:Op zondag 6 april 2014 11:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan krijg ik hem nooit meer mee
we krijgen al elke keer op ons kop dat ze zo vies zijn
Ik denk dat ik toch liever jou vies maak en afmat.quote:Op zondag 6 april 2014 11:59 schreef Evie het volgende:
Haha mijn hond later krijg je alleen mee als hij vies en afgemat terug komt hoor
quote:Op zondag 6 april 2014 12:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch liever jou vies maak en afmat.
Uiteraard!quote:Op zondag 6 april 2014 12:01 schreef Evie het volgende:
![]()
Ik laat me alleen afmatten door mannen zonder relatie, en alleen als ik dat wil
Een ietwat laat maar toch: Rhu!quote:
Maakt niet uit, doen we gewoon een verse voor vandaag!quote:
Rhu!quote:Op zondag 6 april 2014 12:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maakt niet uit, doen we gewoon een verse voor vandaag!
Grrrrrtje
Beetje moe en brak. Dat wordt goed slapen vannacht.quote:
In vergelijking met Tilburg wel ja. Maar het blijft niks.quote:
Nou in dat geval kunnen we niet meeten.. want het is toch niks in utrechtquote:Op zondag 6 april 2014 14:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In vergelijking met Tilburg wel ja. Maar het blijft niks.
Lieverd, jij hebt iedere smoes in het smoezenboek al gebruikt om niet te hoeven meeten. Dus ik geloof überhaupt al geeneens dat je dat zou willen.quote:Op zondag 6 april 2014 14:46 schreef Evie het volgende:
Nou in dat geval kunnen we niet meeten.. want het is toch niks in utrecht
Sjah als je dat denkt dan gaat daar niks aan veranderen he?!quote:Op zondag 6 april 2014 14:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lieverd, jij hebt iedere smoes in het smoezenboek al gebruikt om niet te hoeven meeten. Dus ik geloof überhaupt al geeneens dat je dat zou willen.
assumption is the mother of all....quote:Op zondag 6 april 2014 14:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Sjah als je dat denkt dan gaat daar niks aan veranderen he?!
Ik kan leven met het gemis, denk ik.quote:Op zondag 6 april 2014 14:51 schreef Evie het volgende:
Sjah als je dat denkt dan gaat daar niks aan veranderen he?!
quote:Op zondag 6 april 2014 14:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
assumption is the mother of all....
Absoluut, er zijn maar weinig zaken waar ik niet zeker van ben. Dit is er niet één van.quote:
poor youquote:Op zondag 6 april 2014 14:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut, er zijn maar weinig zaken waar ik niet zeker van ben. Dit is er niet één van.
Het wordt vast moeilijk, maar ik kan uiteindelijk leven met het gemis.quote:
Whehehehequote:Op zondag 6 april 2014 15:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het wordt vast moeilijk, maar ik kan uiteindelijk leven met het gemis.
quote:
Hoe is het leven verder?quote:
Alles geweldig!quote:
Ga ik over een halfuurtje doen, rond een uur of 6 is het lekker rustig in de supermarktquote:Op zondag 6 april 2014 17:11 schreef Cue_ het volgende:
Boodschappen.. eig zou ik die nog moeten doen ..
catfish allert?quote:Op zondag 6 april 2014 14:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lieverd, jij hebt iedere smoes in het smoezenboek al gebruikt om niet te hoeven meeten. Dus ik geloof überhaupt al geeneens dat je dat zou willen.
Zou dat hier ook zo zijn?quote:Op zondag 6 april 2014 17:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ga ik over een halfuurtje doen, rond een uur of 6 is het lekker rustig in de supermarkt
Geen idee, ga het uitproberen zou ik zeggenquote:
Ik heb dat nou 2 keer gezien op mtv, best erg eigenlijk. Maar sommige zijn wel heel erg naïefquote:
ik vind dat echt een kei leuk programmaquote:Op zondag 6 april 2014 17:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb dat nou 2 keer gezien op mtv, best erg eigenlijk. Maar sommige zijn wel heel erg naïef
Ach, ik denk dat de helft van fotos die je van mensen op internet ziet toch wel door photoshop zijn gehaald.quote:Op zondag 6 april 2014 17:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind dat echt een kei leuk programma
Soms denk ik dat ik misschien per ongeluk een catfish ben
omdat je toch altijd je leukste foto laat zien
oh zo erg is het nou ook weer nietquote:Op zondag 6 april 2014 17:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat de helft van fotos die je van mensen op internet ziet toch wel door photoshop zijn gehaald.
Maar 'mn haar is nog natquote:Op zondag 6 april 2014 17:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geen idee, ga het uitproberen zou ik zeggen
Rode ogen weghalen enzo weet ik wel, maar de rest zou ik ook niet weten. Ik heb photoshop nog nooit op mijn computer gehad eigenlijk.quote:Op zondag 6 april 2014 17:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh zo erg is het nou ook weer nietzou niet weten hoe haha
quote:
Wat weet ik nou van dat soort dingen, veredelde bladblazer dat het isquote:
Je weet toch.. voor die weelderig haarbos van jou!quote:Op zondag 6 april 2014 17:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat weet ik nou van dat soort dingen, veredelde bladblazer dat het is
Ja ok, maar ik droog liever au naturelquote:Op zondag 6 april 2014 17:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je weet toch.. voor die weelderig haarbos van jou!
Ik ben alweer terug, vandaag hetzelfde als gister eten. En nu is het nog lekkerderquote:Op zondag 6 april 2014 18:30 schreef Cue_ het volgende:
Iets later da 6 maar ik ben onderweg. Nu nog bedenken wat te halen
Maar tot 6?quote:
Doordeweekstot 8 a 9.. blijkbaar op zondag tot 6. Ben ik ook niet gewendquote:Op zondag 6 april 2014 18:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Maar tot 6?
Hier tot 8 uur op zondag en doordeweeks tot 10.
Ik heb m al een maand ofzo. Vond hem ook lelijk, maar ben er nu wel aan gewend geraakt.quote:Op zondag 6 april 2014 19:53 schreef Belsezar het volgende:
Heeft iedereen de nieuwe layout van facebook?
Ik vind het niks en wil de oude terug
Ik mis mijn 3 icoontjes bovenin, berichtjes, vriendschap verzoeken en die anderequote:Op zondag 6 april 2014 19:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb m al een maand ofzo. Vond hem ook lelijk, maar ben er nu wel aan gewend geraakt.
Voordeel is dat alles nu gewoon weer onder elkaar staat.. en niet links/rechts enzo.
Die staan aan de rechterkant bovenin nu naast "vrienden zoeken"quote:Op zondag 6 april 2014 19:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik mis mijn 3 icoontjes bovenin, berichtjes, vriendschap verzoeken en die andere
Dit word mijn moeder facebook opnieuw leren te gebruiken. Dat word weer elke vraag 20 keer krijgen
Oh ja, thanks!quote:Op zondag 6 april 2014 19:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die staan aan de rechterkant bovenin nu naast "vrienden zoeken"
Zo'n kleine aanpassing wel kunnen handlen lijkt me zo.quote:Op zondag 6 april 2014 20:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh ja, thanks!
Dat gaat mij gelukkig een hoop tijd besparen met mijn moeder
Als ze weg waren had het inderdaad een heel ander verhaal geweest.quote:Op zondag 6 april 2014 20:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo'n kleine aanpassing wel kunnen handlen lijkt me zo.
Indeed, maar als jij ze al niet kon vindenquote:Op zondag 6 april 2014 20:09 schreef Belsezar het volgende:
Als ze weg waren had het inderdaad een heel ander verhaal geweest.
Ik had zoiets van, prima dan klik in het vervolg wel gewoon op de tekst berichten links ipv het icoontje. Zoveel vriendschapsaanvragen krijg ik niet en die andere vind ik meer irritant dan nuttig.quote:Op zondag 6 april 2014 20:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Indeed, maar als jij ze al niet kon vinden
Warsteiner!quote:
Niet te krijgen hier, ik moet het met Cisk doen. Misschien zometeen even naar de whiskybarquote:
Die ken ik niet, goed bier?quote:Op zondag 6 april 2014 20:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet te krijgen hier, ik moet het met Cisk doen. Misschien zometeen even naar de whiskybar
Lager bier, en redelijk licht van smaak. Maar met het weer hier goed te doen, zware bieren drinken in de zon is niet verstandig. En anders regel ik wel Kilkennyquote:Op zondag 6 april 2014 20:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die ken ik niet, goed bier?
De whisky blijft vandaag bij de andere flessen staan
Dat is waar, braziliaans bier is ook nogal licht, maar verder prima te doen. Is wel zo fijn dat je een middagje lang op een terras kan zitten bieren en niet na 2 uurtjes van je stoel valt.quote:Op zondag 6 april 2014 20:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lager bier, en redelijk licht van smaak. Maar met het weer hier goed te doen, zware bieren drinken in de zon is niet verstandig. En anders regel ik wel Kilkenny
Dat laten we wel aan de toeristen overquote:Op zondag 6 april 2014 21:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is waar, braziliaans bier is ook nogal licht, maar verder prima te doen. Is wel zo fijn dat je een middagje lang op een terras kan zitten bieren en niet na 2 uurtjes van je stoel valt.
Op het strand in de weekends is het vanaf een uur of 12 bbqen en biertjes hoorquote:Op zondag 6 april 2014 21:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat laten we wel aan de toeristen over
Hij is goed maar ze hadden het nog langer moeten rekken.quote:Op zondag 6 april 2014 21:35 schreef Cue_ het volgende:
Ik vind m wel leuk
http://www.slechtegrappen.nl/goedemiddag-je-bent-zwanger
Verkeerde quote?quote:Op zondag 6 april 2014 21:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hij is goed maar ze hadden het nog langer moeten rekken.
Yep, was op mijn mobieltje bezigquote:
Zoals het hoort dus.quote:Op zondag 6 april 2014 21:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Op het strand in de weekends is het vanaf een uur of 12 bbqen en biertjes hoor
quote:
quote:
quote:
Wat zijn wij mannen snel tevreden, slechts een paar dingen en we zijn het allemaal eens welke het moeten zijnquote:
Volgens mij hebben ze de verkeerde mensen er uit gemieterdquote:Op maandag 7 april 2014 07:45 schreef Q. het volgende:
Zo, wel twee hele uren geslapen, dat wordt me toch een productieve dag!
Er is nog niemand weg dus er is nog hoop voor je, Godt. Dan kan ik zometeen de hele dag hier zitten en jullie lastig vallen.quote:Op maandag 7 april 2014 08:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze de verkeerde mensen er uit gemieterd
Na dit weekend mijn nichtje te logeren te hebben gehad, is het nu niet meer 110% duidelijk, maar 120% duidelijkquote:
Maar je krijgt er zo veel voor terug!quote:Op maandag 7 april 2014 08:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Na dit weekend mijn nichtje te logeren te hebben gehad, is het nu niet meer 110% duidelijk, maar 120% duidelijk
Dat is wel waar, het is lang geleden dat ik zo vroeg wakker was op zondag. Wat kan zo'n dag lang duren als je om 5:45 wakker bentquote:
Krijgen impliceert dat het niets kost, think againquote:
True.quote:
Ik zie niet in hoe dat saai kan zijn dan? Overduidelijk een keuze. Als het saai was, kon je wat gaan doen.quote:Op maandag 7 april 2014 09:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True.
Zo, saaiste weekend ooit achter de rug. Echt helemaal niets gedaan
.
Ach, als je een Playstation krijgt, maak je ook kosten voor elektriciteit, games etc. Daar krijg je vervolgens ook een hoop lol voor terug. Dus wie weet werkt het voor jou met een kind net zo.quote:Op maandag 7 april 2014 09:01 schreef HeatWave het volgende:
Krijgen impliceert dat het niets kost, think again.
Neuh, nou ja, ik had heel geforceerd wel wat kunnen gaan doen, maar het was gewoon even zo'n weekend waarin het een beetje in de soep liepquote:Op maandag 7 april 2014 09:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe dat saai kan zijn dan? Overduidelijk een keuze. Als het saai was, kon je wat gaan doen.
Hier was het ook niet superspannend, alleen vrijdag wat gedaan. Mag ook wel een keertje.quote:Op maandag 7 april 2014 09:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True.
Zo, saaiste weekend ooit achter de rug. Echt helemaal niets gedaan
.
OK, je hebt me overtuigd, waar is Sinceria?quote:Op maandag 7 april 2014 09:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach, als je een Playstation krijgt, maak je ook kosten voor elektriciteit, games etc. Daar krijg je vervolgens ook een hoop lol voor terug. Dus wie weet werkt het voor jou met een kind net zo.
Ik heb een Pavlovreactie, ik ga meteen in dichtvorm denken.quote:Op maandag 7 april 2014 09:08 schreef HeatWave het volgende:
OK, je hebt me overtuigd, waar is Sinceria?.
Ik sla ff over ok?quote:Op maandag 7 april 2014 09:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb een Pavlovreactie, ik ga meteen in dichtvorm denken.
Ik ook, het levert uiteindelijk toch niks op..quote:
Op voetbal na, klinkt het niet saaiquote:Op maandag 7 april 2014 09:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, nou ja, ik had heel geforceerd wel wat kunnen gaan doen, maar het was gewoon even zo'n weekend waarin het een beetje in de soep liep.
Maakt ook niet uit hoor, beetje Dr Who kijken, playstation, voetbal.
Zeg nooit nooitquote:Op maandag 7 april 2014 09:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ook, het levert uiteindelijk toch niks op..
Wat vindt haar vriend ervan als je haar bezwangert?quote:Op maandag 7 april 2014 09:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK, je hebt me overtuigd, waar is Sinceria?.
Nou ja, laat ik het zo zeggen, zonder intermenselijk contact (op wat FOK!/FB/Whatsapp na) dan.quote:Op maandag 7 april 2014 09:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op voetbal na, klinkt het niet saai
Boeit mij dat nouquote:Op maandag 7 april 2014 09:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat vindt haar vriend ervan als je haar bezwangert?
Ik was boefje, ik had begin van het weekend geen FOK, ook lekker rustigquote:Op maandag 7 april 2014 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, laat ik het zo zeggen, zonder intermenselijk contact (op wat FOK!/FB/Whatsapp na) dan.
Ik heb me zelfs op vrijdagavond hier vermaakt (was ook echt wel grappig hoor) voor het eerst sinds 1823quote:Op maandag 7 april 2014 09:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik was boefje, ik had begin van het weekend geen FOK, ook lekker rustig
Uit pure ellende ben ik maar Age of Wonders 3 gaan spelen (fucking hell wat is die moeilijk!)quote:Op maandag 7 april 2014 09:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb me zelfs op vrijdagavond hier vermaakt (was ook echt wel grappig hoor) voor het eerst sinds 1823.
Oh, ik ben aan Dragon Age: Origins begonnenquote:Op maandag 7 april 2014 09:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Uit pure ellende ben ik maar Age of Wonders 3 gaan spelen (fucking hell wat is die moeilijk!)
Is dat wat? Wel gedownload toen 'ie, of één van de anderen uit de reeks, gratis was bij PSN Plus maar nog niet de moeite genomen om te spelen.quote:Op maandag 7 april 2014 09:17 schreef HeatWave het volgende:
Oh, ik ben aan Dragon Age: Origins begonnen.
Zou tijd worden. Kicke spel.quote:Op maandag 7 april 2014 09:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tot nog toe wel ok ja, redelijk klassieke RPG, ik had een stukje Dragon's Age 2 gespeeld op de PC, maar dat ging niet lekker met de controller en toen zag ik ze allebei voor 5,95 per stuk bij de Pawn Shop aan de overkant liggenquote:Op maandag 7 april 2014 09:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat wat? Wel gedownload toen 'ie gratis was bij PSN Plus maar nog niet de moeite genomen om te spelen.
Klinkt al met al wel oké. Dan bewaar ik 'm nog even voor het geval ik echt niks meer te spelen heb.quote:Op maandag 7 april 2014 09:21 schreef HeatWave het volgende:
Tot nog toe wel ok ja, redelijk klassieke RPG, ik had een stukje Dragon's Age 2 gespeeld op de PC, maar dat ging niet lekker met de controller en toen zag ik ze allebei voor 5,95 per stuk bij de Pawn Shop aan de overkant liggen.
Het is redelijk complex allemaal, maar het speelt toch wel goed weg, wel echt een shitload aan side quests.
Lees: Als Miss hoofdpijn heeftquote:Op maandag 7 april 2014 09:26 schreef AirwiN het volgende:
linkt al met al wel oké. Dan bewaar ik 'm nog even voor het geval ik echt niks meer te spelen heb.
Bijvoorbeeld.quote:
PC versie kreeg overal 95/100, PS3 versie iets lager. Het is vergelijkbaar met Skyrim tot op zekere hoogte, iets complexer qua stats en regels en iets minder vrij qua reizen etc.quote:Op maandag 7 april 2014 09:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt al met al wel oké. Dan bewaar ik 'm nog even voor het geval ik echt niks meer te spelen heb.
Ik heb inmiddels wat RPG ervaring, dus dat komt wel goed.quote:Op maandag 7 april 2014 09:28 schreef HeatWave het volgende:
PC versie kreeg overal 95/100, PS3 versie iets lager. Het is vergelijkbaar met Skyrim tot op zekere hoogte, iets complexer qua stats en regels en iets minder vrij qua reizen etc.
Heel wat restrikter. Maar dat vond ik juist kut aan Skyrim, dat is voor mij TE open.quote:Op maandag 7 april 2014 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
PC versie kreeg overal 95/100, PS3 versie iets lager. Het is vergelijkbaar met Skyrim tot op zekere hoogte, iets complexer qua stats en regels en iets minder vrij qua reizen etc.
Ik vond het in Skyrim goed te doen, soms beetje rondhobbelen zonder doel etcquote:Op maandag 7 april 2014 09:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heel wat restrikter. Maar dat vond ik juist kut aan Skyrim, dat is voor mij TE open.
Ik heb gister ook m'n PC maar eens aanegzet om daar weer eens op te gamen. Alleen dat ha dik zo lang niet gedaan dat ie 1.001 patches moest downloaden van AION en ik uiteindelijk nog niets heb kennen doen.quote:Op maandag 7 april 2014 10:07 schreef stbabylon het volgende:
Diablo 3 RoS is ook gaaf trouwens
Gisteren mijn Crusader lvl 70 gemaakt
quote:Op maandag 7 april 2014 09:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Slechte internetverbinding in Eindhoven?quote:Op maandag 7 april 2014 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb gister ook m'n PC maar eens aanegzet om daar weer eens op te gamen. Alleen dat ha dik zo lang niet gedaan dat ie 1.001 patches moest downloaden van AION en ik uiteindelijk nog niets heb kennen doen.
Ja ik vind beide Dragon Ages leukquote:
Neuh, over t algemeen niet. Maar de servers van AION zijn niet altijd opperbest qua die patches. Qua spel zelf niet zo'n problemen mee.quote:Op maandag 7 april 2014 10:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Slechte internetverbinding in Eindhoven?
Sja, je kan ook doen alsof en gewoon gamenquote:Op maandag 7 april 2014 10:21 schreef stbabylon het volgende:
Dat is wel een voordeel van een klein kind thuis hebben, je kunt niks anders meer doen dan thuis blijven, en dan kun je, als het kind ligt te maffen, mooi gamen
Wil jij niet mijn kinder-voordelen onderuit halenquote:Op maandag 7 april 2014 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, je kan ook doen alsof en gewoon gamen.
Sorryquote:Op maandag 7 april 2014 10:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wil jij niet mijn kinder-voordelen onderuit halen
Da ken ik ook heul goed zonder kind of caviaquote:Op maandag 7 april 2014 10:21 schreef stbabylon het volgende:
Dat is wel een voordeel van een klein kind thuis hebben, je kunt niks anders meer doen dan thuis blijven, en dan kun je, als het kind ligt te maffen, mooi gamen
Sja, dat vinden mensen altijd welquote:Op maandag 7 april 2014 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da ken ik ook heul goed zonder kind of caviaAlleen de buitenwereld vind je dan een lambal. da's wel het verschil ja
Vanavond s04e01 kijkenquote:Op maandag 7 april 2014 10:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dat vinden mensen altijd wel.
"ik heb het hele weekend een Game of Thrones marathon gehouden" Wou coole serie man!
"ik heb de hele zondag gegamed" NERD!!!
Boeiend.
Ik ben bij seizoen 2 afgehaakt.quote:
Ik morgen pas.quote:
Ik heb gisteren Star Wars IV en V gekeken en gegamed.quote:Op maandag 7 april 2014 10:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dat vinden mensen altijd wel.
"ik heb het hele weekend een Game of Thrones marathon gehouden" Wou coole serie man!
"ik heb de hele zondag gegamed" NERD!!!
Boeiend.
Ik Doctor Who (ben nu weer TV-verliefd, mooiste meisje ter wereld), voetbal gekeken, gegamed en Studio Voetbal gekeken.quote:Op maandag 7 april 2014 10:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb gisteren Star Wars IV en V gekeken en gegamed.[/nerd]
Welk meisje uit Dr. Who?quote:Op maandag 7 april 2014 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik Doctor Who (ben nu weer TV-verliefd, mooiste meisje ter wereld), voetbal gekeken, gegamed en Studio Voetbal gekeken.
Iig de deur uitgeweest voor het voetbal kijken.
Die ene. Die hoer.quote:
Claraquote:
Doe mij maar Amyquote:Op maandag 7 april 2014 11:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Clara.
[ afbeelding ]
Uiteraard is alles persoonlijk, maar ik vind het echt een van de allerleukste chicks die ik ooit gezien heb.
Ik vond het jammer dat Amy weg was, maar toen ik haar (terug) zag was ik omquote:
O. Dat kijk ik niet. Dus ik weet niet of daar mooie vrouwen in zitten. Ik ben slechts nog verbolgen over t feit dat in de serie From Dusk Till Dawn een andere "Salma" zitquote:
Oh ja, daar was ik ook aan begonnenquote:Op maandag 7 april 2014 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O. Dat kijk ik niet. Dus ik weet niet of daar mooie vrouwen in zitten. Ik ben slechts nog verbolgen over t feit dat in de serie From Dusk Till Dawn een andere "Salma" zit
Heb afgelopen week afl 4 gekeken. Vind t best potentie hebbenquote:Op maandag 7 april 2014 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, daar was ik ook aan begonnen.
4 moet ik nog kijken, maar het heeft wel iets idd.quote:Op maandag 7 april 2014 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb afgelopen week afl 4 gekeken. Vind t best potentie hebben
Maar dus geen Salma Hayek
Er zijn nog een paar kleintjes er voor, maar ja, dat zie ik wel als de starter. Voor mij niet de eerste trouwens, ik moet nog wachten tot 5-5quote:Op maandag 7 april 2014 12:44 schreef Ang3l het volgende:
Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay!
Wat is de eerste? Paaspop of zo?
Ik zou het niet eens willenquote:Op maandag 7 april 2014 13:17 schreef Ang3l het volgende:
Ik zou misschien naar Paaspop gaan, maar aangezien dat met een stel was dat nu "ff in een tijdelijke pauze zit" verwacht ik niet dat dat doorgaat
Ik ken er twee waar ik het bij zou doen. Nou ja, kende, 1 stel is nu uit elkaarquote:Op maandag 7 april 2014 13:29 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga sowieso niet als 3de persoon met een stel mee, nooit never.
Er was ook nog een 4equote:Op maandag 7 april 2014 13:29 schreef HeatWave het volgende:
Ook niet met een vrouwelijk bi-stel?quote:Op maandag 7 april 2014 13:29 schreef HeatWave het volgende:
eeeehmmmm.quote:
"You got me! Let's call it a niiiiight. Goodniiiiiiight. Dooooon't let the frostbite biiiiiite!"quote:
Ik gok, Frozen? Nog steeds niet gezien, afgezet na 5-10 min.quote:Op maandag 7 april 2014 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"You got me! Let's call it a niiiiight. Goodniiiiiiight. Dooooon't let the frostbite biiiiiite!"
Dit was idd een onvermijdelijkequote:
Kijken, genieten, rukken en als wraak over de bekleding van hun bank klaarkomen ofzo.quote:Op maandag 7 april 2014 14:01 schreef HeatWave het volgende:
Dit was idd een onvermijdelijke.
Maar ook in dit geval zou ik het niet meteen doen hoor, sta je daar een beetje te kijken hoe die chicks elkaar aflebberen, er is geen garantie dat je mee mag doen natuurlijk.
Op een festival?quote:Op maandag 7 april 2014 14:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kijken, genieten, rukken en als wraak over de bekleding van hun bank klaarkomen ofzo.
In dat geval je je één van de twee bij de haren op het moment suprême en mik je op de ogen. Dat zal ze leren.quote:
Nogmaals: op een festival?quote:Op maandag 7 april 2014 14:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In dat geval je je één van de twee bij de haren op het moment suprême en mik je op de ogen. Dat zal ze leren.
quote:
Ik ben niet zo van het rukken in het openbaar, sorryquote:
En dat noemt zichzelf een Amsterdammer.quote:Op maandag 7 april 2014 14:08 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben niet zo van het rukken in het openbaar, sorry.
Ik weet het, ik faalquote:Op maandag 7 april 2014 14:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat noemt zichzelf een Amsterdammer.
quote:
Kan ook in de tent hequote:Op maandag 7 april 2014 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het rukken in het openbaar, sorry.
Ja ok, maar als ik wel met die 2 meiden in 1 tent slaap, dan neem ik wel weer aan dat ik mee mag doenquote:
Ik heb geen bankstel in m'n tent. Ben geen luxe poesquote:
Ik slaap met 1 meid in de tent. Mag ook niet meedoen.quote:Op maandag 7 april 2014 14:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar als ik wel met die 2 meiden in 1 tent slaap, dan neem ik wel weer aan dat ik mee mag doen.
Wil Ang3l, wil niet meedoen.quote:Op maandag 7 april 2014 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik slaap met 1 meid in de tent. Mag ook niet meedoen.
Wil & Mag!quote:
Wij hebben een tent waar het makkelijk zou kunnen. Maar is zo'n gesleepquote:Op maandag 7 april 2014 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen bankstel in m'n tent. Ben geen luxe poes
is toch anders dan wil wel en mag nietquote:
Ik heb een 3p tent. Gaat niet passen denk ikquote:Op maandag 7 april 2014 14:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wij hebben een tent waar het makkelijk zou kunnen. Maar is zo'n gesleep
Wil wel & Doe. Mietje.quote:Op maandag 7 april 2014 14:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
is toch anders dan wil wel en mag niet.
Verkrachting is nooit coolquote:
Ik zeg maar zo: "Is de verkrachter te sterk? Ga liggen en geniet van zijn werk."quote:
quote:Op maandag 7 april 2014 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg maar zo: "Is de verkrachter te sterk? Ga liggen en geniet van zijn werk."
Noem je me nou gestoord? Noem je me nou ziek? Noem je me nou dik??!!quote:Op maandag 7 april 2014 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Doe mij toch maar bi-meisjes, die homo's zijn echt gestoord.
JA!quote:Op maandag 7 april 2014 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Noem je me nou gestoord? Noem je me nou ziek? Noem je me nou dik??!!
DISCRIMINATIE!!!![]()
Minder minder minder!
Tsss, homofoob! Wat je haat ben je zelluuuuuf! (Logica?quote:
Ik ben geen homofoob, dat zou zeggen dat ik bang ben voor homo'squote:Op maandag 7 april 2014 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tsss, homofoob! Wat je haat ben je zelluuuuuf! (Logica?)
Stem tegen, stem HW!quote:Op maandag 7 april 2014 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben geen homofoob, dat zou zeggen dat ik bang ben voor homo's.
Ik ben gewoon tegen.
MInder homo's?quote:
Moet je niet in je dorp blijven hangenquote:Op maandag 7 april 2014 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
MInder homo's?
En ik BEN al single omdat er zo weinig leuke zijn!
:"(
Ik ben al gepromoveerd van dorp naar stad #5 van NL.quote:Op maandag 7 april 2014 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Moet je niet in je dorp blijven hangen.
Nepnicht, niet eens een beetje op de kast te jagenquote:Op maandag 7 april 2014 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben al gepromoveerd van dorp naar stad #5 van NL.
Verder ga ik er niet op in
Ik heb niks meer met kasten.quote:Op maandag 7 april 2014 14:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nepnicht, niet eens een beetje op de kast te jagen.
van wie niet?quote:Op maandag 7 april 2014 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb niks meer met kasten.
Zit er zelf niet in en mag er ook niemand meer uitneuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |