Indeed!quote:
Is dat niet te traumatiserend voor je real doll?quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Depends, een hartstilstand tijdens een hoogtepunt in bed lijkt mij ook niet verkeerd.
Heb ik daar nog iets mee te maken nadat ik in de kist lig?quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is dat niet te traumatiserend voor je real doll?
Egoistquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heb ik daar nog iets mee te maken nadat ik in de kist lig?
Wees gerust, ik denk niet dat het ooit zo zal gaan Barb. Ik heb toch wat meer met echte vrouwen dan een homp levenloos plastic.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
EgoistEn dat terwijl ze altijd voor je klaar lag.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wees gerust, ik denk niet dat het ooit zo zal gaan Barb. Ik heb toch wat meer met echte vrouwen dan een homp levenloos plastic.
En mocht ik zeker weten dat ik zal overlijden tussen de lakens zal ik een psycholoog's visitekaartje op het nachtkastje leggen.
Zo ben ik dan weer wel
Vanzelfsprekendquote:
Ik reken op niks minder natuurlijk. Echte mannen weten hoe vrouwen te behandelen.quote:
Zo zijn wij, broeder.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik reken op niks minder natuurlijk. Echte mannen weten hoe vrouwen te behandelen.
goed bezig cute!quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:25 schreef Cue_ het volgende:
Eten in de oven.. was in de wasmachine aan t draaien
quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:49 schreef rhubarbje het volgende:
Zo, de ikea leeg gehaald!
Zo fijn als je eindelijk al die dingen doet die je al jaren zou doen en alles weer voor 2 dagen netjes is
Ha! 2 dagen! Amateur!quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:49 schreef rhubarbje het volgende:
Zo, de ikea leeg gehaald!
Zo fijn als je eindelijk al die dingen doet die je al jaren zou doen en alles weer voor 2 dagen netjes is
lang touw aan vastknopen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:21 schreef Cue_ het volgende:
Ik raak de hele tijd m'n afstandsbediening kwijt
duidelijkquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat was nog niet als oplossing bij me opgekomen
ik wist niet dat dat een voorwaarde wasquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
niet miepen, je hebt me niet gevraagd!
schriftelijk in drievoud. Ja, afstandsbediening vasthouden is een nobele taak.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik wist niet dat dat een voorwaarde was
Niet zo nobel dat je die taak graag op je zou nemenquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
schriftelijk in drievoud. Ja, afstandsbediening vasthouden is een nobele taak.
Iets nobels betekend niet direct iets goeds. Mijn echte naam betekend edel, adel en nobel. Maar om nou te zeggen dat ik goed benquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet zo nobel dat je die taak graag op je zou nemen
Daar heb je wel een punt...quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Iets nobels betekend niet direct iets goeds. Mijn echte naam betekend edel, adel en nobel. Maar om nou te zeggen dat ik goed ben
soms is dat wel t beste.. Dan gebeurt t tenminstequote:Op zaterdag 5 april 2014 20:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt...
Dan doe ik het zelf maar weer ..
Zoals gewoonlijkquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
soms is dat wel t beste.. Dan gebeurt t tenminste
spannend! Wel leuk dus?quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nieuwe baanen nog meer changes en happeningen.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kei leuk!!!!! Net personeelsfeestje gehad... En overleefd
wat hebben jullie gedaan?quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kei leuk!!!!! Net personeelsfeestje gehad... En overleefd
Laatste bedrijfsuitje wat ik heb gedaan was boerengolf.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat hebben jullie gedaan?
Naar de toppers? een steptocht?
vreten en zuipenquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat hebben jullie gedaan?
Naar de toppers? een steptocht?
had ze een cherry on top?quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
3 gangen diner en toetje met de serveersters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |