onmogelijk.. Ik heb sivite en jij woont in het verkeerde gedeelte van het land schatquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:03 schreef perro. het volgende: [..] eh. jij hier. anderhalf uur moet wel lukken toch?
![]()
Heyquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:05 schreef S95Sedan het volgende:
Vergeet het lijstje niet aan te vullen.
fokkers op bezoek las ik. als ze maar niet doodgaan door de zon onderweg naar jou.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
onmogelijk.. Ik heb sivite en jij woont in het verkeerde gedeelte van het land schat
Neequote:Op zaterdag 5 april 2014 17:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ga buitenspelen! Tis top weer!!!!
quote:
Ach.. Degenen die nog onderweg zijn kunnen we prima missen..quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:07 schreef perro. het volgende:
[..]
fokkers op bezoek las ik. als ze maar niet doodgaan door de zon onderweg naar jou.
Mn taxichauffeur?! Wat doe je!quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach.. Degenen die nog onderweg zijn kunnen we prima missen..
+1quote:
Heb al 20 kilometer gewandeld en 10 kilometer gefietst. Het is mooi geweest voor vandaag.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik ben het met fas eens hoor.. Geen 'man' hier die je met rust laat. Doe niet zo goedkoop, of ga gewoon op de hoek van de straat staan.quote:
Gewoon iedere man op fok afgaan, waarom niet.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben het met fas eens hoor.. Geen 'man' hier die je met rust laat. Doe niet zo goedkoop, of ga gewoon op de hoek van de straat staan.
Sorry .. Smurf komt toch niet boven het stuur uit, dus die hoeft niet bang te zijn voor de zonquote:
Afgaan ook echtquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gewoon iedere man op fok afgaan, waarom niet.
Op hoeveel fokkers zit je nu? 67? 68?quote:
quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sorry .. Smurf komt toch niet boven het stuur uit, dus die hoeft niet bang te zijn voor de zon
Nee.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Op hoeveel fokkers zit je nu? 67? 68?
We moeten dus meer in de honderdtallen gaan zitten?quote:
Dat doe je toch.quote:
Sorry, ik heb geen piemel.. Je hebt geen enkel nut voor mijquote:
Ik laat jou in die waan.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat doe je toch.
Het zaad van de 1 is nog niet volledig uit je kut gedropen of je bent al bezig met de volgende.
Wat zeg je dat poëtischquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat doe je toch.
Het zaad van de 1 is nog niet volledig uit je kut gedropen of je bent al bezig met de volgende.
Ik welquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen piemel.. Je hebt geen enkel nut voor mij
+1quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat doe je toch.
Schat, het ene moment lag je onder fax en een week later ofzo woonde je samen met een ander.quote:
Veel plezier met je nare ziektes daarna danquote:
Knorren en piepen!quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:13 schreef Fascination het volgende:
Doe dan tijn, die kan wel een beurt gebruiken.
*vind ik leuk*quote:Op
zaterdag 5 april 2014 17:13 schreef Fascination het volgende:
Doe dan tijn, die kan wel een beurt gebruiken.
fax heeft dat effect op vrouwen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Schat, het ene moment lag je onder fax en een week later ofzo woonde je samen met een ander.
Welke waan?
Omdat jij afgaat op verhalen en die direct geloofd. Kap er is meequote:Op zaterdag 5 april 2014 17:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat, het ene moment lag je onder fax en een week later ofzo woonde je samen met een ander.
Welke waan?
Ik ben dus geen vrouwquote:
quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Veel plezier met je nare ziektes daarna dan
Dat is geen nieuws.quote:
Normaalquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Oké en nu gewoon weer normaal doen ipv op de man af spelen.
Dit is normaal hoor.. Als ze weg gaat heeft ze nergens last vanquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Oké en nu gewoon weer normaal doen ipv op de man af spelen.
Waarom heb ik dan wel iedere maand die hel?quote:
Goed punt mquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:17 schreef S95Sedan het volgende:
Ik blijf het intrigerend vinden dat mensen zich zo druk kunnen maken om wat een ander doet.
neuk mquote:
en dat uit jouw mond.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:17 schreef S95Sedan het volgende:
Ik blijf het intrigerend vinden dat mensen zich zo druk kunnen maken om wat een ander doet.
En ook keer op keer hun ongenoegen er over moeten uitten.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:17 schreef S95Sedan het volgende:
Slechte karma, voorbestemming, predestinatie; geef het een naam.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Waarom heb ik dan wel iedere maand die hel?
Ik doe niksquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Jij ook dus, gewoon kappen ermee. Meer uitleg is niet nodig
quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Slechte karma, voorbestemming, predestinatie; geef het een naam.
Als je last hebt ga je zelf weg, iedereen is hier welkom en we gaan gewoon met elkaar om.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dit is normaal hoor.. Als ze weg gaat heeft ze nergens last van
ik las batsen... I'm evil and dirtyquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe niksik denk alleen niet dat er normaal gereageerd kan worden. Het gaat hier af en aan met bashen van bepaalde personen
Jij bent zo grappig.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:17 schreef perro. het volgende:
[..]
en dat uit jouw mond.
al moet ik toegeven dat je tegenwoordig wel normaal post.
waar blijft mijn biertje, lolatje?quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe niksik denk alleen niet dat er normaal gereageerd kan worden. Het gaat hier af en aan met bashen van bepaalde personen
En als iedereen last heeft?quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als je last hebt ga je zelf weg, iedereen is hier welkom en we gaan gewoon met elkaar om.
Niet mee eens dan zie ik je in SEX FB.
Roep 'Willen we meer of minder zeefjes in de SEX SC?' en kijk wat er gebeurt. Nou ja, dat soort mensen dus.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:17 schreef S95Sedan het volgende:
Met matequote:Op zaterdag 5 april 2014 17:17 schreef perro. het volgende:
[..]
en dat uit jouw mond.
al moet ik toegeven dat je tegenwoordig wel normaal post.
Batsen is goed. Tis immers SEXquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik las batsen... I'm evil and dirty
te veel werk, anaalridder.. Ik ben lui vandaagquote:
quote:
Van 'dat soort mensen' trek ik me sowieso weinig aan.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Roep 'Willen we meer of minder zeefjes in de SEX SC?' en kijk wat er gebeurt. Nou ja, dat soort mensen dus.
Een goeie jeans met daarin lekkere kont en een tshirt met daaronder goeie tettenquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:20 schreef perro. het volgende:
[..]
pff, ik kan niet en naar gvse en naar jou. wat heb je aan? misschien helpt dat met de keuze.
quote:
Cup a soup champignon??? Met of zonder croutons?quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ondertussen ejaculeer ik enkel nog poeder... Ingedroogde zut.
*poef* toverpoederquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat klinkt goed.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een goeie jeans met daarin lekkere kont en een tshirt met daaronder goeie tetten
geeeeeen croutons... Ouch!quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Cup a soup champignon??? Met of zonder croutons?
quote:
Die mag wel kijkenquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:23 schreef perro. het volgende:
[..]
dat klinkt goed.al wat geregeld met cryo? dan ren ik nu! naar mijn auto.
Ik zit in de tuin en er komen heerlijke geuren uit de keuken terwijl ik lekker niks hoef te doen en een biertje drinkquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
De grote held van het wk aanstaande zomer.quote:
lekker brokken schieten op t moment supreme.... Nee, vergelijk t met een bus poedersuiker zonder deksel heel hard op de tafel zetten.quote:
een dubbel?quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zit in de tuin en er komen heerlijke geuren uit de keuken terwijl ik lekker niks hoef te doen en een biertje drink
Das zo tof om te doenquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
lekker brokken schieten op t moment supreme.... Nee, vergelijk t met een bus poedersuiker zonder deksel heel hard op de tafel zetten.
Wij zijn hier met 2 vrijgezelle dames.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:23 schreef perro. het volgende:
[..]
dat klinkt goed.al wat geregeld met cryo? dan ren ik nu! naar mijn auto.
Ik voelde mn maag omhoog komenquote:
Dat is wel leuk.. Zolang je het bij een ander doetquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
lekker brokken schieten op t moment supreme.... Nee, vergelijk t met een bus poedersuiker zonder deksel heel hard op de tafel zetten.
Een Leffequote:
en jij hebt zeker weten meer tiet. En geen tshirt nogquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij zijn hier met 2 vrijgezelle dames.
Sja dan ben ik redelijk kansloos...quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
morgen. heb nu al wat te 'doen'.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tss, wij zijn dus geen tweede keuze he.quote:
Teleurgesteld. Ga jij maar lekker achter de bezette dames aan hoor.quote:
Ik nodigde je bij het shag-gesprek al uit.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:28 schreef perro. het volgende:
jaja, lul maar lekker een eind weg dames. ik heb geen uitnodiging gezien. nu, omdat ik lola ga plezieren nodigen jullie me uit. en daar trapt deze jongen niet in.
* Huppelmuts gaat shag terugbrengen naar de winkel.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:28 schreef perro. het volgende:
jaja, lul maar lekker een eind weg dames. ik heb geen uitnodiging gezien. nu, omdat ik lola ga plezieren nodigen jullie me uit. en daar trapt deze jongen niet in.
nee niks.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik nodigde je bij het shag-gesprek al uit.
oksels scheren?quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts gaat shag terugbrengen naar de winkel.
Plezieren ook echtquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:28 schreef perro. het volgende:
ik hoop dat je m breekt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:30 schreef perro. het volgende:
[..]
nee niks.
mijn lans 'breek' ik nu voor iemand anders.
Bierzoned!quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:31 schreef LovelyLady het volgende:
Plezieren ook echt![]()
Je kan een biertje krijgen jongen
ja. staat ie al koud?quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Plezieren ook echt![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Plezieren ook echt![]()
Haha mooi dit.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Plezieren ook echt![]()
Dan app je me wel foto's he?quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:31 schreef perro. het volgende:
[..]
haha ik zat erop te wachten. je stelt me niet teleur.
ok dan. trek je broek maar vast uit. kijken heh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik?quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nog altijd meer evil dan good.
dan nog nietquote:
Dan film je het maarquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:35 schreef perro. het volgende:
[..]
ik mag niet gefotografeerd worden van mijn werkgever.
Over op wiet.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
damn, zie net dat t mn laatste biertje was.
Groot probleem!
Ik heb nog een kratje staan gelukkig, ik ga de deur niet meer uitquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
damn, zie net dat t mn laatste biertje was.
Groot probleem!
kan ik niet gelijk mee eten?quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb nog een kratje staan gelukkig, ik ga de deur niet meer uit
neuh dank u.. Ik hou niet zo van blaasjes en zwerenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
neuh dank u.. Ik hou niet zo van blaasjes en zweren
Aan de pan te zien is er meer dan genoeg, het is een roerbak gerecht met curry en kokosquote:
ohnee, morgen! Morgen wil ik mee eten.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Aan de pan te zien is er meer dan genoeg, het is een roerbak gerecht met curry en kokos
Ja, dan is ie nog lekkerderquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ohnee, morgen! Morgen wil ik mee eten.
Waarom is feer niet uitgenodigd? Of de rest van de mensen uit het oosten? Valt me tegen GvEquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
onmogelijk.. Ik heb sivite en jij woont in het verkeerde gedeelte van het land schat
Zonde! Het was echt heerlijk buiten. Het is dat het iets te koud was om de plas hier in te duiken, maar het strand lag heerlijk.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:07 schreef zeefje het volgende:
[..]
Nee
Ik zou vandaag eigenlijk zwemmen maar het ging niet door
Mietje, gewoon in springen!quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:49 schreef yats het volgende:
[..]
Zonde! Het was echt heerlijk buiten. Het is dat het iets te koud was om de plas hier in te duiken, maar het strand lag heerlijk.
Strandquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:49 schreef yats het volgende:
[..]
Zonde! Het was echt heerlijk buiten. Het is dat het iets te koud was om de plas hier in te duiken, maar het strand lag heerlijk.
Fax verdiend een leuke relatie.quote:
verdientquote:
Los van het individu, als heel veel mensen dat vinden, maar tegelijkertijd niemand van die mensen zich geroepen voelt om die relatie te zijn, dan vraag ik mij toch af hoe dat komt.quote:
Omdat ik niet aan meets doe, dit zijn vriendenquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:48 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom is feer niet uitgenodigd? Of de rest van de mensen uit het oosten? Valt me tegen GvE
Is het niet zo dat men het meer uit beleefdheid zegt tegen hem?quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Los van het individu, als heel veel mensen dat vinden, maar tegelijkertijd niemand van die mensen zich geroepen voelt om die relatie te zijn, dan vraag ik mij toch af hoe dat komt.
Daarvoor was de zon te lekker.quote:
Heerlijk!quote:
Vriest het weer?quote:
Taalpuristquote:
Omdat ik niet op mannen val en me dus niet geroepen voel.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Los van het individu, als heel veel mensen dat vinden, maar tegelijkertijd niemand van die mensen zich geroepen voelt om die relatie te zijn, dan vraag ik mij toch af hoe dat komt.
Dat zou zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Is het niet zo dat men het meer uit beleefdheid zegt tegen hem?
Ik denk dat dat het gewoon is.quote:
Negatief ingesteld denk ik vooral en daarmee een soort self fulfilling prophecy creëren.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
*wijlequote:Op zaterdag 5 april 2014 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik denk dat dat het gewoon is.
Daarnaast, waarom verdient juist hij een relatie? Omdat hij een stuk wanhopiger overkomt dan de rest?
Dit is geen faxie-bash, fax weet dat ik hem wanhopig vindt overkomen bij tijd en wijlen.
Da's mogelijk zijn kant van het verhaal. Maar waarom vinden dan zoveel anderen dat hij het juist zo verdiend?quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:03 schreef Fascination het volgende:
Negatief ingesteld denk ik vooral en daarmee een soort self fulfilling prophecy creëren.
*verdientquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's mogelijk zijn kant van het verhaal. Maar waarom vinden dan zoveel anderen dat hij het juist zo verdiend?
Sorryquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
*wijle![]()
Geen idee wat erachter zit. Het valt mij in elk geval op dat zoveel mensen dat vinden. Dan denk ik, waarom hij wel en anderen niet?
Pijnlijk.quote:
quote:
Ja, ik vind het ook niet wat, maar ik dacht misschien zie ik het weer eens compleet verkeerd.quote:
Feit. Ervaring mee.quote:
Is dat Arhur Numan?quote:
Nee, Numans neus is nog even wat groter.quote:
Remember, your survivability rate will drop with 94%quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zo zou ik er best uit willen zien in ieder geval
Mwoah niet echt ervaring. Ik was niet verliefd op de psycho.quote:
Haaaaaaave you met my ex?quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mwoah niet echt ervaring. Ik was niet verliefd op de psycho.
Gaan we vergelijken?quote:
Ik kies nu al voor de ex van Barb. Enkel voor het uiterlijk natuurlijk.quote:
Logisch, zou ik ook doen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kies nu al voor de ex van Barb. Enkel voor het uiterlijk natuurlijk.
Boy, aren't you being masochisticquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kies nu al voor de ex van Barb. Enkel voor het uiterlijk natuurlijk.
Goed neuken, snel wegwezen, geen telefoonnummer en adresgegevens achterlaten.quote:
Vergeet de valse naam ook nietquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed neuken, snel wegwezen, geen telefoonnummer en adresgegevens achterlaten.
Ik zal je even per dm uitleggen dat dat wel het slechtste is wat je kunt doenquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed neuken, snel wegwezen, geen telefoonnummer en adresgegevens achterlaten.
Arnold Nus.quote:
Ik ben nu al benieuwd.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:54 schreef Barbusse het volgende:
Ik zal je even per dm uitleggen dat dat wel het slechtste is wat je kunt doen
Whehe, neen Snuit. Neenquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
Moet dat in Pm? Ik ben nu ook nieuwsgierig.
Ja, het is wel DM-waardig ja.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
Moet dat in Pm? Ik ben nu ook nieuwsgierig.
Peter Erik Nus toch?quote:
Da's een verre neef van mij.quote:
Nooit geweten dat wij familie warenquote:
Hou'en zo.quote:
Ik niet.. Dat switchen is echt te zwaar voor mij..quote:
Dus je bent niet bij de familie-reünie?quote:
Nope, ik zie geen toegevoegde waarde in bijeenkomsten met allemaal vreemden waar je toevallig een bloedband mee hebt.quote:
Ik ken eerlijk gezegd verder ook alleen Jan Anton Nus, Knut Nus en natuurlijk de verre beroemde verwant Robert Ines Nus met zijn hitjesquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, ik zie geen toegevoegde waarde in bijeenkomsten met allemaal vreemden waar je toevallig een bloedband mee hebt.
Wat nou?quote:
Het verhaal van jouw psycho.quote:
Ik heb een tipje van de sluier opgelicht voor Air. Dat tipje moet genoeg zijn voor hem als ik zeg "Neen"quote:
Ik ga huilen hoor.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb een tipje van de sluier opgelicht voor Air. Dat tipje moet genoeg zijn voor hem als ik zeg "Neen"
We kunnen knuffelen onder de douche, is het dan weer goed?quote:
GET YOUR ASS OVER HERE!quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We kunnen knuffelen onder de douche, is het dan weer goed?
Knuffelen? Knuffelen met een kattenstaart ja.quote:
quote:
Zie jou ff een peu'tje doen hier.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:23 schreef Barbusse het volgende:
![]()
Zie hier de reden dat het AHVNZMG-topic is gesloten. Watch and learn, virgins.
Zie mij ff spontaan uitdrogen en afknappen.quote:
Barb kan wel een uitdaging hebben, gezien zijn zelfvertrouwen alhier.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Zie mij ff spontaan uitdrogen en afknappen.
Na de ruige seks samen onder de douche knuffelen ja.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Knuffelen? Knuffelen met een kattenstaart ja.
Ik heb geen sjaaltjesquote:
Je hebt vast wat anders. Birkenstocks ofzo?quote:
Is dit het moment dat ik "challenge accepted-memes" moet gaan plaatsen?quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Barb kan wel een uitdaging hebben, gezien zijn zelfvertrouwen alhier.
Als dat helpt om die droge woestijn tussen Huppel haar benen te veranderen in een vloeistofrijke oase; ga je gang.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:26 schreef Barbusse het volgende:
Is dit het moment dat ik "challenge accepted-memes" moet gaan plaatsen?
Nein mannquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt vast wat anders. Birkenstocks ofzo?
Damn, hou eens rekening met mensen met een rijke fantasie!quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als dat helpt om die droge woestijn tussen Huppel haar benen te veranderen in een vloeistofrijke oase; ga je gang.
Dat zul je kreunen ja.quote:
FF een pic zoeken van een man met een sjaaltje.quote:
TO THE FAPCAVE!!! nananananananaquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Damn, hou eens rekening met mensen met een rijke fantasie!
Nu kan ik nooit meer slapen.
quote:
Rock out with your cock out, bro.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
FF een pic zoeken van een man met een sjaaltje.
Daar is het vast ook een tochtige bende.quote:
Dat ben ik nietquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
FF een pic zoeken van een man met een sjaaltje.
[ afbeelding ]
Inclusief stem/accentquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Remember, your survivability rate will drop with 94%![]()
En als het dan op looks aankomt, doe dan maar een wat jongere andere Sean. Connery that is.
Wat ik helemaal niet snap van mannen en sjaaltjes is als ze een tshirtje dragen en dan zo'n giga dikke wollen sjaal erbijquote:
Dat ben ik ook nietquote:
'hip' heet dat tochquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat ik helemaal niet snap van mannen en sjaaltjes is als ze een tshirtje dragen en dan zo'n giga dikke wollen sjaal erbij
Hier noemen ze dat gewoon 'aansteller'.quote:
quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Are you looking for shells? - No, I'm just looking"
Mwa, dat gaat weer te verquote:
quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:45 schreef yats het volgende:
[..]
Hier noemen ze dat gewoon 'aansteller'.
Ik noem het "strop inclusief, nu nog een goede boom".quote:
Hoezo verhuisd? Ik ben deel van de inboedel hierquote:
Had het dan ook niet over jouquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:48 schreef yats het volgende:
[..]
Hoezo verhuisd? Ik ben deel van de inboedel hier
Ik had het ook over het lotquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
het lot, niet waar Lot me naartoe brengt.
Scheelt dat ik straks nog lekker een drankje in de stad ga doen, dan is er weer wat ruimte voor anderenquote:
Je account bestaat nog niet eens een half jaar.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:48 schreef yats het volgende:
[..]
Hoezo verhuisd? Ik ben deel van de inboedel hier
Ik doe mee.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:51 schreef yats het volgende:
[..]
Scheelt dat ik straks nog lekker een drankje in de stad ga doen, dan is er weer wat ruimte voor anderen
Dat zou ik ook doen als ik er zo bij zou lopenquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik noem het "strop inclusief, nu nog een goede boom".
Stel je voor dat je niet met de mode meegaat tochquote:
In b4 newbie comments in 3...2....quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je account bestaat nog niet eens een half jaar.
Verschrikkelijk zou dat zijn jaquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen als ik er zo bij zou lopen
[..]
Stel je voor dat je niet met de mode meegaat toch![]()
En ik heb nog wel een nieuwe fles Auchentoshan gehaaldquote:
En nu?quote:
Huuuuuuuuuuuuuuuquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En ik heb nog wel een nieuwe fles Auchentoshan gehaald
Dan maar zelf een paar lekkere borreltjes drinken
Wie zegt er dat ik daarvoor hier niet al zat?quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je account bestaat nog niet eens een half jaar.
Proost!quote:
Lot mag best aan mijn reet zitten.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik had het ook over het lot
Wat Lot doet.. kan me aan de reet roesten
Aan kont zittenquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
Lot mag best aan mijn reet zitten.
Telt niet!quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:56 schreef yats het volgende:
[..]
Wie zegt er dat ik daarvoor hier niet al zat?
Wow, keiharde beschuldiging.quote:
Let's drink to your health! Naaah, let's drink to your wealth!quote:
Ok, dan niet. Dan ben ik die nieuwe designbank van de ikeaquote:
Are you coming over Sir Connery?quote:
En hoe kan ik dat met zekerheid weten?quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:56 schreef yats het volgende:
[..]
Wie zegt er dat ik daarvoor hier niet al zat?
DUMDUM.....DUMMMMMMMMquote:
En hoor ik er dan op eens wel bij?quote:
Well, I would hate to say no, especially since my Malt just died on me...quote:
Allicht, ben geen hipster dus zou het niet wetenquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En hoor ik er dan op eens wel bij?
Je moet wel echt geloven dat je er cooler van wordtquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En hoor ik er dan op eens wel bij?
Ik loop eerder over water dan datquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moet wel echt geloven dat je er cooler van wordt
I will have the crystal glasses at the readyquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Well, I would hate to say no, especially since my Malt just died on me...
quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
I will have the crystal glasses at the ready
Ja, Kaneel.quote:
I am afraid we are doing something wrong:quote:
Een goed begin van de dagquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
I am afraid we are doing something wrong:
Auchentoshan distillery (pronounced Aw-khen-tosh-an) is a Single Malt whisky distillery in the west of Scotland. The name Auchentoshan is Gaelic and translates as "the corner of the field".[4] The distillery is also known as "Glasgow's Malt Whisky" due to its close proximity to Glasgow and "the breakfast whisky"due to its sweet and delicate nature.
Whisky for breakfast?
Ik heb een gevoel dat ik niet kan plaatsen.quote:
Clearly you should date a Scottish girlquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
I am afraid we are doing something wrong:
Auchentoshan distillery (pronounced Aw-khen-tosh-an) is a Single Malt whisky distillery in the west of Scotland. The name Auchentoshan is Gaelic and translates as "the corner of the field".[4] The distillery is also known as "Glasgow's Malt Whisky" due to its close proximity to Glasgow and "the breakfast whisky"due to its sweet and delicate nature.
Whisky for breakfast?
That would be a first. Are they any good?quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Clearly you should date a Scottish girl
They are sweet, but loud mouthed. And they will challenge you when it comes to drinking, sex, or drunk sexquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
That would be a first. Are they any good?
Dat is toch leuk? Wat maakt dat je niet weet hoe je er mee om moet gaan? Zou het zien als een kort vriendelijk praatje.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een gevoel dat ik niet kan plaatsen.
Ik kreeg een mail van mijn ex, waarin staat dat ze naar Duitsland gaat verhuizen om te promoveren. Dus als ik nog post voor haar krijg of iets (wat al weet ik het hoelang niet is gebeurd), het naar dat adres door moet sturen.
Daarbij ook een nieuw telefoonnummer, een linkje naar haar onderzoek. Het is allemaal zo aardig, met smileys en alles. Het is bijna alsof we vrienden zijn.
Ik weet niet goed hoe ik hier mee om moet gaan.
Challenges, drinking, sex, drunk sex! I like all of thosequote:Op zaterdag 5 april 2014 20:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
They are sweet, but loud mouthed. And they will challenge you when it comes to drinking, sex, or drunk sex
Ik weet niet. Ik heb het gevoel alsof ik haar moet haten. Alsof ik haar wil haten.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is toch leuk? Wat maakt dat je niet weet hoe je er mee om moet gaan? Zou het zien als een kort vriendelijk praatje.
Een leuk berichtje terug sturenquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een gevoel dat ik niet kan plaatsen.
Ik kreeg een mail van mijn ex, waarin staat dat ze naar Duitsland gaat verhuizen om te promoveren. Dus als ik nog post voor haar krijg of iets (wat al weet ik het hoelang niet is gebeurd), het naar dat adres door moet sturen.
Daarbij ook een nieuw telefoonnummer, een linkje naar haar onderzoek. Het is allemaal zo aardig, met smileys en alles. Het is bijna alsof we vrienden zijn.
Ik weet niet goed hoe ik hier mee om moet gaan.
Ging het om een nare manier uit of zo?quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik heb het gevoel alsof ik haar moet haten. Alsof ik haar wil haten.
Get to work, son!quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Challenges, drinking, sex, drunk sex! I like all of those
Hmmm, too bad I already sipped my second Auchentoshan or I would go to the nearest Scottish pub
"Always forgive your enemies, there is nothing they loathe more" - Oscar Wildequote:Op zaterdag 5 april 2014 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik heb het gevoel alsof ik haar moet haten. Alsof ik haar wil haten.
Mja.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een leuk berichtje terug sturenen verder niets
Het was niet mooi, nee.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ging het om een nare manier uit of zo?
Ik heb er altijd geprobeerd geen energie aan te verspillen. Heb haar gewoon genegeerd.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Always forgive your enemies, there is nothing they loathe more" - Oscar Wilde
Waarom energie daaraan verspillen, carbon?
Dat ik tijdens zo'n zwaar gesprek kom binnenvallen.quote:
Hey Tijn.quote:
Een meet.quote:
maak je je daar druk om? De jeugd van tegenwoordigquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat ik tijdens zo'n zwaar gesprek kom binnenvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |