onmogelijk.. Ik heb sivite en jij woont in het verkeerde gedeelte van het land schatquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:03 schreef perro. het volgende: [..] eh. jij hier. anderhalf uur moet wel lukken toch?
![]()
Heyquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:05 schreef S95Sedan het volgende:
Vergeet het lijstje niet aan te vullen.
fokkers op bezoek las ik. als ze maar niet doodgaan door de zon onderweg naar jou.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
onmogelijk.. Ik heb sivite en jij woont in het verkeerde gedeelte van het land schat
Neequote:Op zaterdag 5 april 2014 17:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ga buitenspelen! Tis top weer!!!!
quote:
Ach.. Degenen die nog onderweg zijn kunnen we prima missen..quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:07 schreef perro. het volgende:
[..]
fokkers op bezoek las ik. als ze maar niet doodgaan door de zon onderweg naar jou.
Mn taxichauffeur?! Wat doe je!quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach.. Degenen die nog onderweg zijn kunnen we prima missen..
+1quote:
Heb al 20 kilometer gewandeld en 10 kilometer gefietst. Het is mooi geweest voor vandaag.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ga buitenspelen! Tis top weer!!!!
Ik ben het met fas eens hoor.. Geen 'man' hier die je met rust laat. Doe niet zo goedkoop, of ga gewoon op de hoek van de straat staan.quote:
Gewoon iedere man op fok afgaan, waarom niet.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben het met fas eens hoor.. Geen 'man' hier die je met rust laat. Doe niet zo goedkoop, of ga gewoon op de hoek van de straat staan.
Sorry .. Smurf komt toch niet boven het stuur uit, dus die hoeft niet bang te zijn voor de zonquote:
Afgaan ook echtquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gewoon iedere man op fok afgaan, waarom niet.
Op hoeveel fokkers zit je nu? 67? 68?quote:
quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sorry .. Smurf komt toch niet boven het stuur uit, dus die hoeft niet bang te zijn voor de zon
Nee.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Op hoeveel fokkers zit je nu? 67? 68?
We moeten dus meer in de honderdtallen gaan zitten?quote:
Dat doe je toch.quote:
Sorry, ik heb geen piemel.. Je hebt geen enkel nut voor mijquote:
Ik laat jou in die waan.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat doe je toch.
Het zaad van de 1 is nog niet volledig uit je kut gedropen of je bent al bezig met de volgende.
Wat zeg je dat poëtischquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat doe je toch.
Het zaad van de 1 is nog niet volledig uit je kut gedropen of je bent al bezig met de volgende.
Ik welquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen piemel.. Je hebt geen enkel nut voor mij
+1quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat doe je toch.
Schat, het ene moment lag je onder fax en een week later ofzo woonde je samen met een ander.quote:
Veel plezier met je nare ziektes daarna danquote:
Knorren en piepen!quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:13 schreef Fascination het volgende:
Doe dan tijn, die kan wel een beurt gebruiken.
*vind ik leuk*quote:Op
zaterdag 5 april 2014 17:13 schreef Fascination het volgende:
Doe dan tijn, die kan wel een beurt gebruiken.
fax heeft dat effect op vrouwen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Schat, het ene moment lag je onder fax en een week later ofzo woonde je samen met een ander.
Welke waan?
Omdat jij afgaat op verhalen en die direct geloofd. Kap er is meequote:Op zaterdag 5 april 2014 17:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat, het ene moment lag je onder fax en een week later ofzo woonde je samen met een ander.
Welke waan?
Ik ben dus geen vrouwquote:
quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Veel plezier met je nare ziektes daarna dan
Dat is geen nieuws.quote:
Normaalquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Oké en nu gewoon weer normaal doen ipv op de man af spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |