Mensen in Roggel praten beter dan Lot hoorquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat varken heeft het tegen Laura over ABN. Zelf kan ze niet eens fatsoenlijk praten met haar roggel-gebral.
Zelf is ze de hele dag zo geil als boterquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Margarine is zó niet Billy. Behalve als ze iets moet bakken of haar brood wil smeren.
Das dus ala Vanas!quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:37 schreef anjajaha het volgende:
[..]
Andijvie invriezen...heb ik 1 keer gedaan na ontdooien was het net snot
Oh, dan vindt Rienk het vast wel lekker.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:37 schreef PoezeligDing het volgende:
Nico mocht met Gods gratie van de restjes een maaltijd maken.
Mag het ook wat minder?quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:37 schreef Persefoneia het volgende:
Goeiemiddag, ik ben er ook weer![]()
[ afbeelding ]
Beter dan eten uit je haar natuurlijkquote:
Robin heeft ze gedraaid, lekker met haar lange gelakte nagels en haar ring om, haar loshangend. Eet smakelijk!quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:37 schreef Disana het volgende:
Gio trekt de ene na de andere haar uit zijn eten.
Is wel 30 jaar geleden hoor ik heb ervan geleerdquote:
Ik zie het. Gadverdamme.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:37 schreef Disana het volgende:
Gio trekt de ene na de andere haar uit zijn eten.
Ugh, niet smakelijk.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Robin heeft ze gedraaid, lekker met haar lange gelakte nagels en haar ring om, haar loshangend. Eet smakelijk!
quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, dan vindt Rienk het vast wel lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |