quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Iedere dagMaar als ik dat doe mag ik niet meer cossen
Ik denk daar wel over, maar 't is jullie schuld dat ik niet stop.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:33 schreef sjampoeh het volgende:
mijn god, bil en ruud kunnen echt alles flikken he..![]()
![]()
slappe hap dit bah bah bah!
wie denkt er nog meer over om te stoppen met streamen ??
Stopverf of lijm om tegeltjes te plakken.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:34 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Moeten we nu raden wat er in die smurrie zit?
Ik,elke dag,maar kom toch steeds terug...quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nooit en te nimmer stop ik met streamen![]()
maar jij mag stoppen hoor
quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nooit en te nimmer stop ik met streamen![]()
maar jij mag stoppen hoor
Stamppot met andijvie en paddenstoelen. Ik denk het gerecht wat Nicolien vorige week had gemaakt en wat over was is ingevrorenquote:
WTF is dat?quote:
Ik pasquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Stamppot met andijvie en paddenstoelen. Ik denk het gerecht wat Nicolien vorige week had gemaakt en wat over was is ingevroren
Paddo'' s?quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Stamppot met andijvie en paddenstoelen. Ik denk het gerecht wat Nicolien vorige week had gemaakt en wat over was is ingevroren
Nico mocht met Gods gratie van de restjes een maaltijd maken.quote:
Andijvie invriezen...heb ik 1 keer gedaan na ontdooien was het net snotquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
paddestoelen die Andrea daar in het bos heeft gevondenquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |