Die 175 was alleen de aanbetaling, niet het totaalbedrag. Geen idee hoe duur het in totaal was.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
175 euro voor 10 glazen wijn en 10 bitterballen is ook wel wat prijzig.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:26 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Voor een kop cupasoup van Vanass?
Die wijven bleven zelf zitten, en vroegen er ook niet om....quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:26 schreef 5thencounter het volgende:
Aggûût.. de bloemetjesjurken zijn belazert en Aik moet het rechtlullen.. geen schildersworkshop geweest dus
Door Amsterdam heen hobbelen in een bananenpak kost stukken minder.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
175 euro voor 10 glazen wijn en 10 bitterballen is ook wel wat prijzig.
Wat een grote KUT zeg...Zelf hoefde ze niet uit de klerenquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:25 schreef Goldencharly het volgende:
Ah 175 euries terug Aike gaat overstag
Ja, daarom ¤175,- is al prijzig.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:27 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Die 175 was alleen de aanbetaling, niet het totaalbedrag. Geen idee hoe duur het in totaal was.
Waarom is die workshop met Billy niet doorgegaan eigenlijk?quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:23 schreef Mirjam152 het volgende:
[ afbeelding ]
"We hebben niet geschilderd en geen striptease gehad."
Maar mevrouw vindt het wel goed en laat het zitten.
Omdat ze die vrouwen helemaal niet begeleid. Bij een workshop verwacht je dat iemand je dingen uitlegt en je begeleidt en in ieder geval het startschot geeft.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:28 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Waarom is die workshop met Billy niet doorgegaan eigenlijk?
quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:28 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Waarom is die workshop met Billy niet doorgegaan eigenlijk?
Over de facatures kwijlen met zijn broek half op zijn reetquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:29 schreef Ebinas het volgende:
Heeft Gio inmiddels de facturen gemaakt?
Anders kunnen ze morgen weer door het stof voor standhouders
Wat werd er gezegd?quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:29 schreef HiDiHo het volgende:
Billy op het matje komen...
[ afbeelding ]
Paasei hoofd alert!quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:29 schreef HiDiHo het volgende:
Billy op het matje komen...
[ afbeelding ]
Juist. En weer schuiven ze de schuld bij de vrouwen, omdat die thee zaten te leuten. Je moet wat daarquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:29 schreef Injetta het volgende:
[..]
Omdat ze die vrouwen helemaal niet begeleid. Bij een workshop verwacht je dat iemand je dingen uitlegt en je begeleidt en in ieder geval het startschot geeft.
Een workshop is niet: daar staat het doet en de spullen, we gaan Ruud schilderen. Doeiiiiii.
Een aantal standhouders hebben hun factuur van maart nog niet eens binnenquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Over de facatures kwijlen met zijn broek half op zijn reet
Ik ga Niek steeds minder leuk vinden.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:29 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar wordt Billy op aangesproken door Aike.
Billy draait zich er onder uit. "Ik ga ze nog een schilderij toesturen".
Volgens Nicoline is het de schuld van de vrouwen zelf 'die wilden aan tafel thee drinken'.
Precies Nicoline heeft gelijk en naaike heeft er geen zin in dat ze aangesproken wordt op haar ad-hoc beslissing en zegt:"zullen we het er verder niet over hebben.Wat een Grote kut is die Naaike.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:29 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens Nicoline is het de schuld van de vrouwen zelf 'die wilden aan tafel thee drinken'.
Teveel smaakstoffen en harde vetten...quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Aike klaagt weer over het eten: Veel te veel aardappels, we moeten veel meer groente eten
Nico over de margarine.
Aike moet is wat meer zelf gaan doen. Verantwoording pakken ipv doen alsof en daarbij heel verveeld kijkenquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Aike klaagt weer over het eten: Veel te veel aardappels, we moeten veel meer groente eten
Nico over de margarine.
Neen ik ga gewoon door vermaak me primaquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:33 schreef sjampoeh het volgende:
mijn god, bil en ruud kunnen echt alles flikken he..![]()
![]()
slappe hap dit bah bah bah!
wie denkt er nog meer over om te stoppen met streamen ??
Margarine is zó niet Billy. Behalve als ze iets moet bakken of haar brood wil smeren.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:30 schreef beequeen het volgende:
Nico van slag omdat ze in margarine moet bakken, er is niet genoeg olijfolie. Billyboy is het er uiteraard helemaal mee eens. Ze wil geen margarine meer vinden in de koelkast.
Waar denk je dat ze 's ochtends de eieren voor Ruud in bakt? Juist.
Ze had het zelfs over plastic.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:33 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Teveel smaakstoffen en harde vetten...
Wat deden ze?quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:33 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
Iedere dagquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:33 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Aike moet is wat meer zelf gaan doen. Verantwoording pakken ipv doen alsof en daarbij heel verveeld kijken
Prima glijmiddel, me dunktquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Margarine is zó niet Billy. Behalve als ze iets moet bakken of haar brood wil smeren.
nooit en te nimmer stop ik met streamenquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:33 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
Opdracht van de regie, maar dat mag moet hardop gezegd worden...quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:29 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |