SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
06-04 Biomarkt (ja toch...?)
17-05 Worstelen met Emil“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
Ik vind dat geen emancipatie maar verloedering.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Emancipatie naar voorbeeld van Madonna.
"Maar het geeft niets. Het was leuk."quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:22 schreef Mokum020 het volgende:
Vrouw klaagt al bij Aike en moeten onderhandelen over de prijs
Andrea denkt echt dat ze iedereen kentquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Andrea denkt weer dat ze de kapster kent..
Schaamteloos echtquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:23 schreef Grunge. het volgende:
[..]
"Maar het geeft niets. Het was leuk."
Alles onder het mom van taboedoorbrekend.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:22 schreef Disana het volgende:
Ik vind dat geen emancipatie maar verloedering.
Maar ik ben nooit een voorstander geweest van Madonna's idee van gelijkheid.
Niets is wat het lijktquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:23 schreef oma-Nijn het volgende:
Maar ik blijf zeggen, ALS het afgesproken is, dan houden ze zich (zoals gewoonlijk0 weer niet aan hun afspraken. Ook de workshop was er al niet, dat was toch ook afgesproken.
Buiten kijf staat dat je emil niet wil zien in dat achterlijke broekje
Het is gewoon hard en brutaal. Niets liefdevols of moois aan.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alles onder het mom van taboedoorbrekend.
Ze komen toch aapjes kijken Artis is ook duur hoorquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:24 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Isa wil dat ze 100 euro teruggeven. Wat het was wel duur 'voor een beetje in de zon zitten'.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:24 schreef Goldencharly het volgende:
ff off:Gaat de bio markt nog door morgen?
hoeveel vrouwen waren het eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:25 schreef Goldencharly het volgende:
Ah 175 euries terug Aike gaat overstag
175 euro voor 10 glazen wijn en 10 bitterballen is ook wel wat prijzig.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:25 schreef Goldencharly het volgende:
Ah 175 euries terug Aike gaat overstag
Ik had het nog niet gelezen en schreef dit!quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:09 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Heel erg is dat. "Mensen hebben de strijd met kanker gewonnen .... of verloren". Alsof de mensen die sterven niet hard genoeg gevochten hebben .... yeah, right.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:20 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Heel akelig ja, die hebben "het gevecht verloren" alsof ze niet hard genoeg gestreden hebben!
10quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
hoeveel vrouwen waren het eigenlijk.
aardig bedrag terug, dan heeft het ook wel wat gekost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |