En dan? Zwemmen?quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:09 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dan moet ook iedereen verder buiten bewustzijn zijn geweest want anders gooien die zelf de deuren open om er uit te komen.
Want men landt wel vaker bewust op de oceaan? Het zou moeten kunnen, maar dan moeten ze wel extreem veel mazzel gehad hebben.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:19 schreef eight het volgende:
[..]
Dat is vrijwel onmogelijk. De klap op water is ongeveer net zo hard als op beton
Bedoel je nu gelokaliseerd of signaal ontvangen?quote:Op woensdag 9 april 2014 01:18 schreef matthijst het volgende:
[..]
ja, na 25 dagen een keer. En dan nog is het een stip op een arc. Mensen onderschatten volgens mij die afstanden van het zoekvak en diepte van de oceaan nogal
Ik heb het over mh370?quote:Op woensdag 9 april 2014 01:31 schreef eight het volgende:
[..]
Bedoel je nu gelokaliseerd of signaal ontvangen?
De eerste brokstukken werden wel al heel snel gesignaleerd (na 1 dag).
Aangezien het vliegtuig nauwelijks van koers was gewijzigd en de zee daar een stuk kalmer is was dat natuurlijk een stuk gemakkelijker.
Je reageerde op air france.quote:
Okay, misschien minder ondenkbaar dan ik had verwacht.quote:Op woensdag 9 april 2014 01:22 schreef matthijst het volgende:
[..]
Want men landt wel vaker bewust op de oceaan? Het zou moeten kunnen, maar dan moeten ze wel extreem veel mazzel gehad hebben.
Bij crashen nadat de kerosine op is:
If the plane ran out of fuel at its normal cruising altitude and the pilots were incapacitated, the autopilot would stop working and the aircraft could dip into an increasingly steep and rapid dive, aviation experts said.
Under this scenario, the plane could hit the water nose-first and close to perpendicular with the surface, piercing the ocean like an arrow.
The wings and tail would be torn away and the fuselage could reach a depth of 30 meters or 40 meters within seconds, then sink without resurfacing. Wing pieces and other heavy debris would descend soon afterward.
Whether buoyant debris from the passenger cabin — things like foam seat cushions, seatback tables and plastic drinking water bottles — would bob up to the surface would depend on whether the fuselage ruptured on impact, and how bad the damage was.
“It may have gone in almost complete somehow, and not left much on the surface,” said Jason Middleton, an aviation professor at Australia’s University of New South Wales.
Any floating debris left would be in a relatively contained area, but would begin drifting apart. Most would eventually become waterlogged and sink, though items such as foam seat cushions could float almost indefinitely, Middleton said.
Hoezo 'nul' bewijs? Het laatste signaal wat ze van het vliegtuig ontvangen hebben was ergens boven de oceaan waar nergens in de wijde omtrek land te bekennen is.quote:Op woensdag 9 april 2014 01:38 schreef El_Matador het volgende:
Die "zekerheid" die die kutMaleiers hadden is al 16 dagen geleden. Dat ze in al die tijd nóg niets gevonden hebben, ja, dat verbaast me. Niet zozeer alles al rond, maar men heeft nog 0 bewijs dat het vliegtuig daar is neergestort. Met 26 zoekende landen??
Op deze zin, over mh370:quote:
Hoezo "kutMaleiers"?quote:Op woensdag 9 april 2014 01:38 schreef El_Matador het volgende:
Die "zekerheid" die die kutMaleiers hadden is al 16 dagen geleden. Dat ze in al die tijd nóg niets gevonden hebben, ja, dat verbaast me. Niet zozeer alles al rond, maar men heeft nog 0 bewijs dat het vliegtuig daar is neergestort. Met 26 zoekende landen??
Dan had men allang IETS moeten vinden. Stoelen, vleugelstukken, staart, waterflesjes, reddingsvesten, etc. Blijft allemaal drijven. Nog 0 gevonden.quote:Op woensdag 9 april 2014 01:45 schreef eight het volgende:
[..]
Hoezo 'nul' bewijs? Het laatste signaal wat ze van het vliegtuig ontvangen hebben was ergens boven de oceaan waar nergens in de wijde omtrek land te bekennen is.
Met dat gegeven kun je toch alleen maar de conclusie trekken dat het vliegtuig in de oceaan terecht gekomen is?
Misschien omdat dat kutvolk de vrouw van de piloot eerst weken rustig liet rouwen voordat ze ondervraagd werd?quote:
Dat cijfer had ik ook al bij elkaar gefantaseerd. Met alle satellieten, computermodellen en data van wind en oceaanstromingen, had men met 26 (!!) landen allang iets (niet alles, ik vraag slechts om 1 brokstukje) moeten vinden...quote:Op woensdag 9 april 2014 01:50 schreef matthijst het volgende:
Drijven, na 30 dagen:
Nick Hardman-Mountford, a biological oceanographer with the CSIRO, said: "It could be moving potentially one knot in speed, which sounds quite slow but if you add that up over time, you could be tracking 50 kilometres in a day."
Volgens mij gaat de stroming richting Afrika. Hoeveel km zou het huidige zoekgebied vanaf de Afrikaanse kust verwijderd zijn?quote:Op woensdag 9 april 2014 01:50 schreef matthijst het volgende:
Drijven, na 30 dagen:
Nick Hardman-Mountford, a biological oceanographer with the CSIRO, said: "It could be moving potentially one knot in speed, which sounds quite slow but if you add that up over time, you could be tracking 50 kilometres in a day."
Ga niet van die rare dingen roepen over een geheel volk.quote:Op woensdag 9 april 2014 01:52 schreef eight het volgende:
[..]
Misschien omdat dat kutvolk de vrouw van de piloot eerst weken rustig liet rouwen voordat ze ondervraagd werd?
Grote brokstukken denk ik wel maar op ruwe zee met meters hoge golven zullen kleine brokstukken moeilijk zichtbaar zijn.quote:Op woensdag 9 april 2014 01:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan had men allang IETS moeten vinden. Stoelen, vleugelstukken, staart, waterflesjes, reddingsvesten, etc. Blijft allemaal drijven. Nog 0 gevonden.
Er is nog geen enkel bewijs. die pings zijn geen bewijs, slechts aanwijzingen, no más.
quote:“Flight MH 370 Malaysia Airlines missing on March 8th with 239 passengers was hijacked. Pilots are not guilty, the plane was hijacked by unknown terrorists. We know that the name of the terrorist who gave instructions to pilots is ‘Hitch’. The plane is in Afghanistan not far from Kandahar near the border with Pakistan,” claims the newspaper–which has a circulation of about 1.1 million.
It added: “Plane is on the road near the mountain range, he has a broken wing. Maybe he made a hard landing. All passengers survived, they live in shacks almost without food.”
Het is toch te gek voor woorden dat het lot van 239 passagiers ondergeschikt wordt gesteld aan de traditie om een rouwend persoon met rust te laten totdat ze het verwerkt heeft?quote:Op woensdag 9 april 2014 01:56 schreef Globali het volgende:
[..]
Ga niet van die rare dingen roepen over een geheel volk.
Zo denkt men ook niet werkelijk. Volgens mij heeft iedereen alles gedaan dit vliegtuig te vinden. Soms wat klunzig misschien. Het probleem is eerder dat we in deze tijd een geheel vliegtuig kunnen kwijtraken.quote:Op woensdag 9 april 2014 02:01 schreef eight het volgende:
[..]
Het is toch te gek voor woorden dat het lot van 227 passagiers ondergeschikt wordt gesteld aan de traditie om een rouwend persoon met rust te laten totdat ze het verwerkt heeft?
Die mensen moet zich kapot schamen.
Wat zal de Daily Mail balen dat ze deze scoop niet hebben..quote:
Tel daarbij op het eerst ontkennen en pas na 5 dagen toegeven dat het toestel omgekeerd is en over de Malacca Strait gevlogen is richting de Indische oceaan.quote:Op woensdag 9 april 2014 02:01 schreef eight het volgende:
[..]
Het is toch te gek voor woorden dat het lot van 239 passagiers ondergeschikt wordt gesteld aan de traditie om een rouwend persoon met rust te laten totdat ze het verwerkt heeft?
Die mensen moet zich kapot schamen.
Morgenquote:Op woensdag 9 april 2014 02:03 schreef eight het volgende:
[..]
Wat zal de Daily Mail balen dat ze deze scoop niet hebben..
Men weet het gewoon niet.quote:Op woensdag 9 april 2014 02:03 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Tel daarbij op het eerst ontkennen en pas na 5 dagen toegeven dat het toestel omgekeerd is en over de Malacca Strait gevlogen is richting de Indische oceaan.
Dat doe ik wel.quote:Op woensdag 9 april 2014 01:56 schreef Globali het volgende:
[..]
Ga niet van die rare dingen roepen over een geheel volk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |