abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138573423
quote:
14s.gif Op zondag 6 april 2014 15:52 schreef hpeopjes het volgende:
Wel een geniale zet van Le Pen om moslims de keuze te geven varkensvlees te eten, of anders te verhongeren. vegetarisch te eten of een maaltijd van huis mee te nemen.
Fixed.

:7
  zondag 6 april 2014 @ 16:00:33 #252
213473 StarmanFR
Morandi fan
pi_138573453
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 15:59 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Alleen als ze er geld mee kunnen verdienen, anders niet.
Ja inderdaad, want Marrakech is echt volledig afhankelijk van het toerisme. Mensen worden haast gepusht om aardig te zijn voor westerlingen.
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
  zondag 6 april 2014 @ 16:02:27 #253
213473 StarmanFR
Morandi fan
pi_138573531
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 15:58 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

http://www.telegraaf.nl/v(...)alal__.html?sn=vrouw

[..]

Waarom kunnen niet-Moslims geen niet-halal voedsel krijgen? Waarom mogen niet-moslims geen varkensvlees eten? Waarom kunnen niet-moslims niet kiezen voor vlees dat op een normale (dus niet zonder verdoving de keel doorsnijden onder het roepen van Islamitische teksten!) manier geslacht is?

Het is dus 'te omslachtig' om halal en niet-halal naast elkaar te hebben. Dus moeten alle niet-moslims maar wijken voor de wens van de moslims. En dat in een niet-islamitisch land waar de moslims in de minderheid zijn. Echt te absurd voor woorden. Vooral als je bedenkt dat dat halalvlees verplicht geslacht moet zijn door een moslim wat je reinste discriminatie is.
Tja, inderdaad. Dan moet je niet verbaasd zijn dat iemand dan zou willen dat varkensvlees altijd toegestaan blijft en geen zin meer heeft om na te denken over alternatieven voor moslims.
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
  zondag 6 april 2014 @ 16:02:28 #254
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_138573534
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:21 schreef Ouder1 het volgende:
Gelijke monniken, gelijke kappen. Speciale menu's voor kinderen uit gezinnen met een bepaalde levensovertuiging moeten dan ook verboden worden. Geen vegetarische of veganistische keuzes meer dus.
Blijft alleen de medische voorschriften over zoals bij diabetici en kinderen met een voedsel allergie.
Beter ook geen religies meer, Gelijke monniken, gelijke kappen.
En laten we ook dezelfde kleding dragen en Sneijder moet zijn vrouw beschikbaar stellen om te neuken want hij mag niet de enigste zijn die haar neukt!
pi_138573578
quote:
Waarom kunnen niet-Moslims geen niet-halal voedsel krijgen? Waarom mogen niet-moslims geen varkensvlees eten? Waarom kunnen niet-moslims niet kiezen voor vlees dat op een normale (dus niet zonder verdoving de keel doorsnijden onder het roepen van Islamitische teksten!) manier geslacht is?
Dat zou gewoon moeten kunnen, net als dat mensen ook voor halal of kosjer vlees zouden moeten kunnen kiezen. Het een zou het ander niet uit mogen sluiten. In dit geval draai je de vraag om, maar dit topic gaat juist over het bannen van halal voedsel, niet niet-islamitisch voedsel.

quote:
Het is dus 'te omslachtig' om halal en niet-halal naast elkaar te hebben. Dus moeten alle niet-moslims maar wijken voor de wens van de moslims. En dat in een niet-islamitisch land waar de moslims in de minderheid zijn. Echt te absurd voor woorden. Vooral als je bedenkt dat dat halalvlees verplicht geslacht moet zijn door een moslim wat je reinste discriminatie is.
Niemand zou moeten wijken voor de wens van een ander. Moslims niet voor de wens van een ander om varkensvlees te eten, niet-moslims niet voor de wens om Kosjer of Halalvoedsel te eten.
Allah Al Watan Al Malik
pi_138573628
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 16:00 schreef StarmanFR het volgende:

[..]

Ja inderdaad, want Marrakech is echt volledig afhankelijk van het toerisme. Mensen worden haast gepusht om aardig te zijn voor westerlingen.
Alsof alleen in Marrakech alcohol beschikbaar is. _O-
Allah Al Watan Al Malik
pi_138573634
quote:
quote:
Eerst werden 'gewone' lunchpakketten uitgedeeld naast de 'halal'-pakketjes. Maar dat bleek niet lekker te lopen. Er waren er te weinig of ze kwamen niet bij de juiste mensen terecht.
pi_138573652
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 15:59 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Alleen als ze er geld mee kunnen verdienen, anders niet.
Uiteraard, gratis alcohol serveren is niet de bedoeling.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 6 april 2014 @ 16:06:05 #259
213473 StarmanFR
Morandi fan
pi_138573730
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 16:04 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Alsof alleen in Marrakech alcohol beschikbaar is. _O-
Ik denk niet dat ik in berber dorpen veel anders kan drinken dan thee. ;)
pi_138573747
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 16:06 schreef StarmanFR het volgende:

[..]

Marokko bestaat wel uit iets meer dan Marrakech en berberdorpen. Overigens in de cafétjes in berberdorpen liggen de flesjes gewoon achter de toonbank, uit het zicht.
Allah Al Watan Al Malik
pi_138573773
quote:

[..]

Veel meer tinten dan zwart en wit zijn er kennelijk niet.
pi_138573774
Niet-moslims kunnen gewoon varkensvlees eten op school. Le Pen wil kosher- en halalvoedsel verbieden in de gebieden waar haar partij heeft gewonnen.

French pol to Jewish, Muslim schoolkids: Let them eat pork
http://www.nydailynews.co(...)rk-article-1.1746649

Le Pen targets halaal and kosher food: French National Front to stop Muslim and Jewish pupils having pork-free school dinners
http://www.independent.co(...)dinners-9240488.html

European Jewish leader slams Marine Le Pen's call for schools to prevent offering pork-free lunches
Menachem Margolin, Director General of the European Jewish Association (EJA) said Le Pen’s call ''undermines religious freedom’’ in France and urged ‘’all enlightened forces in France and the European Union to unite against the exclusion of entire populations from educational institutions in the country.’’
http://www.ejpress.org/in(...)iew=article&id=48554

Le Pen attacks pork substitute menus in French schools
http://www.turkishpress.com/news/398467/
-
  zondag 6 april 2014 @ 16:07:34 #263
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_138573790
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 16:06 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Marokko bestaat wel uit iets meer dan Marrakech en berberdorpen.
Ik weet niet zoveel van Marokko, maar van wat ik hoor zijn steden als Marrakech en Rabbat toch net zulke wereldsteden als Parijs en Londen etc.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  zondag 6 april 2014 @ 16:09:08 #264
213473 StarmanFR
Morandi fan
pi_138573874
quote:
10s.gif Op zondag 6 april 2014 16:04 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Uiteraard, gratis alcohol serveren is niet de bedoeling.
Maar het grootste gedeelte van Marrakech blijft alcohol vrij. Dus waar ze wel alcohol schenken zijn de grootste restaurants waar veel westerlingen en bijna geen Marokkanen komen. Je kan niet verwachten dat varkensvlees en alcohol kopen de norm kan zijn in Marrakech. Net zoals je hier niet kan verwachten dat halal vlees de norm is. Het moet uitzonderlijk blijven om je eigen cultuur te kunnen beschermen.
pi_138573926
quote:
7s.gif Op zondag 6 april 2014 16:07 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ik weet niet zoveel van Marokko, maar van wat ik hoor zijn steden als Marrakech en Rabbat toch net zulke wereldsteden als Parijs en Londen etc.
Nee, dat ook zeker niet. Marokko heeft relatief weinig inwoners en is natuurlijk vrij arm - dus wereldsteden zijn het niet. Maar de steden hebben vaak wel enige internationale allure - het is een mixje van alles en nog wat. Arm en rijk, Westers en conservatief, Arabisch en Berbers, ga zo maar door.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 6 april 2014 @ 16:10:24 #266
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_138573929
quote:
Jij denkt dat de mensen in die dorpen die een biertje willen drinken dan honderd kilometer gaan afleggen om naar de grote stad te gaan? Geschiedenis leert dat mensen inventiever zijn dan dit soort "oplossingen" ;)
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_138573974
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 16:09 schreef StarmanFR het volgende:

[..]

Maar het grootste gedeelte van Marrakech blijft alcohol vrij. Dus waar ze wel alcohol schenken zijn de grootste restaurants waar veel westerlingen en bijna geen Marokkanen komen. Je kan niet verwachten dat varkensvlees en alcohol kopen de norm kan zijn in Marrakech. Net zoals je hier niet kan verwachten dat halal vlees de norm is. Het moet uitzonderlijk blijven om je eigen cultuur te kunnen beschermen.
Op welke wijze wordt een cultuur bedreigd als je 'OOK' halalvlees zou serveren? Als dat al een bedreiging is voor je eigen cultuur, dan heb je eigenlijk een best zwakke cultuur niet?
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 6 april 2014 @ 16:11:27 #268
213473 StarmanFR
Morandi fan
pi_138573980
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 16:06 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Marokko bestaat wel uit iets meer dan Marrakech en berberdorpen. Overigens in de cafétjes in berberdorpen liggen de flesjes gewoon achter de toonbank, uit het zicht.
Ik ben er nog nooit geweest, maar het zal me niet verbazen dat je in een stad als Casablanca makkelijker aan alcohol kan komen. Marrakech is wel een erg traditionele stad en de meest religieuze stad na Fez. Je ziet ook veel vrouwen met hoofddoeken en een paar met burka's. Denk dat Casablanca echt wel moderner is.
  zondag 6 april 2014 @ 16:11:29 #269
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_138573982
Wat een waardeloos dom topic dit vol intolerante mensen die iets willen verbieden jegens de goede.
  zondag 6 april 2014 @ 16:12:19 #270
211040 Uccie
pi_138574023
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 16:10 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, dat ook zeker niet. Marokko heeft relatief weinig inwoners en is natuurlijk vrij arm - dus wereldsteden zijn het niet. Maar de steden hebben vaak wel enige internationale allure - het is een mixje van alles en nog wat. Arm en rijk, Westers en conservatief, Arabisch en Berbers, ga zo maar door.
Oh ok, ja ik ga ook maar af op wat ik hoor.
  zondag 6 april 2014 @ 16:12:21 #271
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_138574026
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 16:11 schreef StarmanFR het volgende:

[..]

Ik ben er nog nooit geweest, maar het zal me niet verbazen dat je in een stad als Casablanca makkelijker aan alcohol kan komen. Marrakech is wel een erg traditionele stad en de meest religieuze stad na Fez. Je ziet ook veel vrouwen met hoofddoeken en een paar met burka's. Denk dat Casablanca echt wel moderner is.
Marrakech religieus _O-
pi_138574098
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 16:11 schreef StarmanFR het volgende:

[..]

Bij alle steden ligt het er maar net aan in welke wijk je zit. Volkswijken zullen een stuk conservatiever zijn. De wijken waar de midden-klasse / elite zit, zijn juist vaak weer het tegenovergestelde - soms tot het 'extreme' af liberaal en conservatief. Wat dat betreft zijn we maar een schizofreen volkje zeg ik maar altijd.
Allah Al Watan Al Malik
pi_138574126
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 16:07 schreef Charismatisch het volgende:
Niet-moslims kunnen gewoon varkensvlees eten op school.
Heb je daar ook een link en een quote van?

De Politie in regio IJsselland kan dus geen varkensvlees meer krijgen in hun lunchpakketjes en ook geen niet-halal geslacht vlees.

Eerder las ik hier dat in Frankrijk dat op steeds meer scholen ook zo is.
  zondag 6 april 2014 @ 16:14:20 #274
211040 Uccie
pi_138574135
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 16:11 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Op welke wijze wordt een cultuur bedreigd als je 'OOK' halalvlees zou serveren? Als dat al een bedreiging is voor je eigen cultuur, dan heb je eigenlijk een best zwakke cultuur niet?
Sowieso snap ik niet waarom die keuze zo'n probleem moet zijn.
Je moet als school toch een alternatief hebben voor kinderen met een allergie of andere medische klachten. En voor kinderen ook fijn om iets anders te kunnen eten, want het blijven kinderen en die lusten niet alles.
pi_138574173
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 16:14 schreef Ouder1 het volgende:
De Politie in regio IJsselland kan dus geen varkensvlees meer krijgen in hun lunchpakketjes en ook geen niet-halal geslacht vlees.
Vanwege praktische redenen, ja.
  zondag 6 april 2014 @ 16:15:17 #276
213473 StarmanFR
Morandi fan
pi_138574179
quote:

[..]

Ik zeg niet dat je die mogelijkheid moet ontzeggen, maar dat je jouw wensen niet overal kan verwachten. Net zoals je in Marrakech niet OVERAL bier hebt. In scholen waar je heel veel moslims hebt begrijp ik dat er keuze kan zijn voor halal vlees, maar NIET op scholen waar heel weinig moslims zitten en alternatieve menu's niet genoeg rendabel zijn.
pi_138574182
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 16:09 schreef StarmanFR het volgende:
Net zoals je hier niet kan verwachten dat halal vlees de norm is. Het moet uitzonderlijk blijven om je eigen cultuur te kunnen beschermen.
Dit. Nu wordt halal de norm terwijl de moslim gemeenschap in de minderheid is.
pi_138574189
quote:
Ik heb vier links gepost, dit topic gaat over Le Pen en Frankrijk, niet over Marrakech of de regio IJsselland.
-
pi_138574227
quote:
14s.gif Op zondag 6 april 2014 16:15 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Dit. Nu wordt halal de norm terwijl de moslim gemeenschap in de minderheid is.
Allereerst heeft de moslimgemeenschap nooit geëist dat het de norm zou worden. En ten tweede, waaruit blijkt dat het nu de norm is geworden?
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 6 april 2014 @ 16:17:08 #280
211040 Uccie
pi_138574256
quote:

[..]

Dat gaat om sporadisch uitgedeelde lunchpakketten.
Als ik een door werk betaalde lunch krijg, baal ik ook weleens van de keuze maar om daar nou een probleem van te maken.
pi_138574281
quote:

[..]

Wat snap jij niet aan 'speciale lunches'?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 6 april 2014 @ 16:18:44 #282
213473 StarmanFR
Morandi fan
pi_138574319
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 16:16 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Allereerst heeft de moslimgemeenschap nooit geëist dat het de norm zou worden. En ten tweede, waaruit blijkt dat het nu de norm is geworden?
Ik erken dan ook dat het vaak de directie is waar meestal autochtonen zitten die deze beslissingen maken. Maar goed, die zijn ook vaak geïnfecteerd door (extreem) links gedachtegoed.
pi_138574321
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 16:10 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Jij denkt dat de mensen in die dorpen die een biertje willen drinken dan honderd kilometer gaan afleggen om naar de grote stad te gaan? Geschiedenis leert dat mensen inventiever zijn dan dit soort "oplossingen" ;)
En moslims zijn net zo hypocriet als gereformeerden; de eersten hebben alcohol onder de toonbank liggen en de laatste de TV verstopt in de gangkast.

Maar ondertussen dus wel de meerderheid dwingen om halal te eten en in te kopen uit 'geloofsovertuiging'.

Doet mij het volgende vergelijk maken:
"Omdat het te omslachtig is om het ene kind wel en het andere kind niet te vaccineren, vaccineren we alle kinderen maar niet meer. We moeten tenslotte rekening houden met elkaar.."
pi_138574339
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 16:18 schreef Ouder1 het volgende:
Maar ondertussen dus wel de meerderheid dwingen om halal te eten en in te kopen uit 'geloofsovertuiging'.
Je liegt.
pi_138574362
quote:

[..]

In de praktijk wordt er dus ALLEEN halalvlees geserveerd. Te veel verschillende menu's is namelijk te omslachtig en te duur.
  zondag 6 april 2014 @ 16:19:51 #286
213473 StarmanFR
Morandi fan
pi_138574369
quote:
7s.gif Op zondag 6 april 2014 16:17 schreef Uccie het volgende:

[..]

Dat gaat om sporadisch uitgedeelde lunchpakketten.
Als ik een door werk betaalde lunch krijg, baal ik ook weleens van de keuze maar om daar nou een probleem van te maken.
Feit is dat sommige mensen - niet geheel ten onrechte - dan het idee krijgen dat ze in een islamitisch land werkzaam zijn, wat echter niet het geval is.
pi_138574389
quote:
4s.gif Op zondag 6 april 2014 16:18 schreef StarmanFR het volgende:

[..]

Ik erken dan ook dat het vaak de directie is waar meestal autochtonen zitten die deze beslissingen maken. Maar goed, die zijn ook vaak geïnfecteerd door (extreem) links gedachtegoed.
En dus ga je dat oplossen door moslims maar geen halalvlees aan te bieden. Is toch geen oplossing man.
Allah Al Watan Al Malik
pi_138574449
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 16:18 schreef Ouder1 het volgende:
En moslims zijn net zo hypocriet als gereformeerden; de eersten hebben alcohol onder de toonbank liggen en de laatste de TV verstopt in de gangkast.

Wie zegt dat de hypocrieten degenen zijn die de meerderheid dwingen om halal te eten en in te kopen? En niemand dwingt de meerderheid om halal te eten, behalve de manager misschien.
-
pi_138574465
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 16:19 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

In de praktijk wordt er dus ALLEEN halalvlees geserveerd. Te veel verschillende menu's is namelijk te omslachtig en te duur.
Waaruit blijkt dat het de norm is dat er alleen halal vlees wordt geserveerd? Omdat een politiekorps in Nederland ooit eens bij een lunch heeft besloten het een keertje zo te doen?
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 6 april 2014 @ 16:21:48 #290
213473 StarmanFR
Morandi fan
pi_138574480
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 16:19 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ja, als teveel verschillende menu's niet meer haalbaar is begrijp ik dat er mensen zeggen; dan maar vlees wat je voorgeschoteld krijgt. Kan varkensvlees zijn maar hoeft niet. De meeste Nederlanders en autochtonen boeit het niet, het is een islamitisch en/of joods probleem.
pi_138574530
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 16:15 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Ik heb vier links gepost, dit topic gaat over Le Pen en Frankrijk, niet over Marrakech of de regio IJsselland.
Quotes uit je links die stellen dat er op die scholen ook niet-halal geslacht vlees te krijgen is. Daar vroeg ik om. Het alleen posten van een link is niet volgens de internet etiquette. Moet ik dan al die links openen en helemaal doorlezen om jouw standpunt/stelling daarin te zoeken?
  zondag 6 april 2014 @ 16:23:39 #292
213473 StarmanFR
Morandi fan
pi_138574540
quote:
10s.gif Op zondag 6 april 2014 16:21 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Waaruit blijkt dat het de norm is dat er alleen halal vlees wordt geserveerd? Omdat een politiekorps in Nederland ooit eens bij een lunch heeft besloten het een keertje zo te doen?
Maar begrijp je dan niet dat als er op een school bv. 900 autochtone Nederlanders en 10 moslims zitten dat halal vlees niet haalbaar is ? Je kan het niet overal verwachten.
  zondag 6 april 2014 @ 16:24:24 #293
211040 Uccie
pi_138574568
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 16:19 schreef StarmanFR het volgende:

[..]

Feit is dat sommige mensen - niet geheel ten onrechte - dan het idee krijgen dat ze in een islamitisch land werkzaam zijn, wat echter niet het geval is.
In geval van het politiekorps hebben ze het geprobeerd met keuze uit twee paketten en blijkbaar gaf het personeel er vrij weinig om. Anders was dat wel succesvol gebleken.
pi_138574573
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 16:23 schreef Ouder1 het volgende:
Moet ik dan al die links openen en helemaal doorlezen om jouw standpunt/stelling daarin te zoeken?
Als het lezen van een paar honderd woorden al te veel gevraagd is dan heb ik geen behoefte om met jou verder te discussiëren.
-
pi_138574594
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 16:23 schreef StarmanFR het volgende:

[..]

Maar begrijp je dan niet dat als er op een school bv. 900 autochtone Nederlanders en 10 moslims zitten dat halal vlees niet haalbaar is ? Je kan het niet overal verwachten.
Als het niet haalbaar is, is het een ander probleem. Hier speelt echter de haalbaarheid niet een rol, Le Pen wil het gewoonweg verbieden. En de reden om het te verbieden heeft niets te maken met de vermeende haalbaarheid, maar simpelweg met haat van Le Pen jegens moslims, de islam en alles wat ermee te maken heeft.
Allah Al Watan Al Malik
pi_138574607
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 16:16 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hetgaat er helemaal net om door wie dat geëist wordt. Het gaat er om dat een niet-moslim steeds moeilijker aan normaal eten kan komen terwijl moslims in de minderheid zijn.

Als halal en niet-halal niet naast elkaar kunnen dan moet er gekozen worden voor de wens van de meerderheid en niet voor de wens van de minderheid.
pi_138574663
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 16:23 schreef StarmanFR het volgende:
Je mag nu wel ophouden met hier een autochtonen vs allochtonen-probleem van te maken. Autochtone moslims willen net zo goed halalvoedsel eten.
-
pi_138574669
Ouder1, waarom loop jij er allemaal onzin bij te verzinnen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 6 april 2014 @ 16:26:52 #299
213473 StarmanFR
Morandi fan
pi_138574672
En tja, je kan het pleidooi van Le Pen onsympathiek vinden maar als het gaat over bescherming van de seculariteit heeft ze wel gelijk. Hoofddoekjes zijn altijd verboden gebleven en religie heeft ook volgens de Franse wetten geen plek in het openbare leven.
pi_138574707
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 16:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat snap jij niet aan 'speciale lunches'?
Eerder postte ik een link met quote waaruit bleek dat het niet alleen om die politie gaat maar om meerdere overheidsinstanties.

Probeer jij eens een niet-halal geslachte kip te kopen in een supermarkt in Nederland. Gaat erg lastig worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')