Ah, ook hier overtreft Spanje ons koningshuis weerquote:Op zondag 8 juni 2014 17:23 schreef dennis83 het volgende:
Mooi, die bloemenkransen!
Dit zij de Spaanse prinsesjes, links Sofia en rechts de toekomstige koningin Leonor
[ afbeelding
Alleen al qua kapsel, ik vind het bij onze prinsesjes soms zo slordig zitten.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, ook hier overtreft Spanje ons koningshuis weer
Dat ook. Zit erg netjes.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:15 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Alleen al qua kapsel, ik vind het bij onze prinsesjes soms zo slordig zitten.
Dat lange loshangende haar maakt het gauw armoedig, vind ik ook. Zoals het bij de Spaanse prinsesjes zit kan is het leuker.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:15 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Alleen al qua kapsel, ik vind het bij onze prinsesjes soms zo slordig zitten.
Op deze site waren de foto's net iets mooier als die ik plaatste, ben benieuwd of er hier in Nederland een weekblad is die de foto's plaatstquote:Op maandag 9 juni 2014 00:27 schreef AnneX het volgende:
Even doorscrollen voor alle drie de meiden.
http://vivamaxima.centerblog.net/m/
Oh..Daar nog een link van?quote:Op zondag 8 juni 2014 22:49 schreef icloud het volgende:
Ik zag op rtl dat maxima een stalker had in in wenen
Hier een klein stukje http://www.rtlnieuws.nl/boulevard/royalty/broer-maxima-getrouwd de oostenrijkse media heeft er meer over geschrevenquote:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik 'r nou ook niet echt een heel aardige uitstraling vind hebbenquote:Op zondag 8 juni 2014 14:54 schreef dennis83 het volgende:
Letizia is niet erg populair in Spanje. Prins Felipe wel.
Wat zien ze er allemaal goed uit!quote:Op zondag 8 juni 2014 17:01 schreef maryen65 het volgende:
De broer van Koningin Maxima is afgelopen weekend getrouwd in Wenen. De 2 prinsesjes waren bruidsmeisjes
[ afbeelding ]
De Koning en Koningin en Prinses Beatrix was ook van de partij
[ afbeelding ]
Prinses Ariane
[ afbeelding ]
Je afbeeldingen doen het nietquote:Op zondag 15 juni 2014 18:57 schreef Irrem het volgende:
Het koninklijk gezin was vandaag getuige van de afstraffing van het mannen hockeyteam tegen Australie;
Het begon leuk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Werd steeds minder
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op het eind was het enthousiasme toch wel helemaal weg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |