Weinig mis mee inderdaad, en de plek is gewoon een persoonlijke keuze.quote:Op zaterdag 5 april 2014 08:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan het niet goed zien maar denk t wel jaToffe tattoo!
Klopt, is hier al eerder geplaatstquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:21 schreef Amarantha het volgende:
Die foto is toch oud? Hele tijd terug ook al gezien hier (en op internet)
Ja, die post ik ook net.quote:
Ze is nooit veel dikker geweest toch?quote:Op zondag 6 april 2014 00:32 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
De graatmagere Tori Spelling.
Meer foto's
ze schijnt een shopverslaving te hebbenquote:Op zondag 6 april 2014 08:39 schreef bloempje-moi het volgende:
Even om het contrast te vergroten:
[ afbeelding ]
Maar doordat ze de afgelopen 7 jaar zwanger was viel het niet zo op hoe mager ze wasquote:Op zondag 6 april 2014 02:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze is nooit veel dikker geweest toch?
Maar ze ziet er inderdaad niet best uit, leuke schoenen ook
iewwwwquote:Op zondag 6 april 2014 09:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar doordat ze de afgelopen 7 jaar zwanger was viel het niet zo op hoe mager ze was
Blijkbaar welquote:Op donderdag 10 april 2014 13:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Huh is ze nou van zichzelf zo licht?
Ze heeft op beide foto's een andere tint huid maar het lijkt er op dat ze twee verschillende sjabloons hebben gebruikt voor het lichtere stuk. Een stringsjabloon en een slipsjabloon.quote:Op donderdag 10 april 2014 13:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Huh is ze nou van zichzelf zo licht?
Goed punt welquote:Op donderdag 10 april 2014 14:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ze heeft op beide foto's een andere tint huid maar het lijkt er op dat ze twee verschillende sjabloons hebben gebruikt voor het lichtere stuk. Een stringsjabloon en een slipsjabloon.
quote:Op donderdag 10 april 2014 14:58 schreef Mani89 het volgende:
Rihanna heeft echt een goddelijk lichaam, jammer dat het zo'n goedkope stoephoer is. Alhoewel, dat heeft ook weer zijn voordelen.
He wat?quote:Op donderdag 10 april 2014 15:09 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Vooral blijven dromen dat je zoiets goedkoops kunt kopen op straat.
quote:Op donderdag 10 april 2014 14:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ze heeft op beide foto's een andere tint huid
quote:maar het lijkt er op dat ze twee verschillende sjabloons hebben gebruikt voor het lichtere stuk. Een stringsjabloon en een slipsjabloon.
Het komt uit een reeks foto's, dus sjablonen zullen niet zijn gebruikt. Heeft te maken met hoe ze haar heup gedraaid heeft.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ze heeft op beide foto's een andere tint huid maar het lijkt er op dat ze twee verschillende sjabloons hebben gebruikt voor het lichtere stuk. Een stringsjabloon en een slipsjabloon.
Volgens mij heeft iemand haar bilnaad er hier weer in gefotoshopped?!quote:Op donderdag 10 april 2014 20:00 schreef kvd het volgende:
[..]
Het komt uit een reeks foto's, dus sjablonen zullen niet zijn gebruikt. Heeft te maken met hoe ze haar heup gedraaid heeft.
Foto als ze staat
[ afbeelding ]
Nee, want hier loopt ie weer anders, lijkt mij niet geshoptquote:Op donderdag 10 april 2014 22:01 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iemand haar bilnaad er hier weer in gefotoshopped?!
Zou anders verwachten dat ze een c-string in huidskleur zou dragen voor zoiets. Maar whatever het is maar een beetje naakt, niet alsof de wereld vergaat.
Real men have curves.quote:Op maandag 14 april 2014 21:38 schreef dennis83 het volgende:
Leonardo DiCaprio (39) en zijn zoveelste topmodel Toni Garrn (21)
[ afbeelding ]
Zijn kont zit te hoog.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:20 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie broek Justin.
quote:Op maandag 14 april 2014 19:58 schreef SEMTEX het volgende:
Photobombing Johnny Knoxville
[ afbeelding ]
Zo zoenend heeft ze wel wat weg van Gwyneth, ik moest even 2 x kijkenquote:Op maandag 14 april 2014 21:38 schreef dennis83 het volgende:
[ afbeelding ]
Graag gedaan. Overigens gaat de photobombeer toch echt naar John Lennon.quote:Op maandag 14 april 2014 19:58 schreef SEMTEX het volgende:
Photobombing Johnny Knoxville
[ afbeelding ]
Eerbetoon aan Donatella Versace dit?quote:Op woensdag 16 april 2014 19:58 schreef Mylene het volgende:
Onbewerkte foto's van Lady Gaga uit de Versace campagne.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jeetje man, een gemiddelde alien ziet er nog beter uitquote:Op woensdag 16 april 2014 19:58 schreef Mylene het volgende:
Onbewerkte foto's van Lady Gaga uit de Versace campagne.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus op de Versace-foto's zou ze getaped kunnen zijn, op de foto hierboven niet?quote:Op donderdag 17 april 2014 10:49 schreef deadly_kiss het volgende:
http://www.elle.nl/beauty(...)&utm_source=facebook
dusss :/
Ik dacht precies hetzelfde. En ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat.quote:
Hier staan ze allemaal en de onderste rechts is al 1 eindresultaatquote:Op donderdag 17 april 2014 10:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde. En ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat.
Uhmmm die heeft wel een tikje ocd als ik dat zo lees ............quote:Op donderdag 17 april 2014 10:49 schreef deadly_kiss het volgende:
http://www.elle.nl/beauty(...)&utm_source=facebook
dusss :/
Mehquote:Op maandag 14 april 2014 21:38 schreef dennis83 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind haar ook mooiquote:Op donderdag 17 april 2014 09:21 schreef Turbomuis het volgende:
Off topic, sorry, maar hier vind ik haar toch wel erg mooi:
[ afbeelding ]
Dat korte kapsel staat haar wel trouwensquote:Op donderdag 17 april 2014 16:59 schreef bloempje-moi het volgende:
Pamela, met steeds lichter wordende prikkeldraad-tattoo
[ afbeelding ]
Dat kan je best lelijk noemen want smaken verschillen.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:21 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik vind haar ook mooiZe is beslist niet lelijk, ze doet alleen lelijke dingen met haar uiterlijk soms
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit kan je toch niet lelijk noemen ??
Ik herken haar niet eens op deze foto.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:59 schreef bloempje-moi het volgende:
Pamela, met steeds lichter wordende prikkeldraad-tattoo
[ afbeelding ]
Dat donkere haar staat haar echt veel beter.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:21 schreef Turbomuis het volgende:
Off topic, sorry, maar hier vind ik haar toch wel erg mooi:
[ afbeelding ]
LOL met make-up wordt bijna iedereen mooi.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:21 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik vind haar ook mooiZe is beslist niet lelijk, ze doet alleen lelijke dingen met haar uiterlijk soms
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit kan je toch niet lelijk noemen ??
Mooie vrouw is dat zegquote:Op maandag 14 april 2014 21:38 schreef dennis83 het volgende:
[ afbeelding ]
Meestal doe je dat niet met verschillende outfits aan. En ze doen wel vaker zonder (al te veel)make-upquote:Op donderdag 17 april 2014 22:42 schreef Greys het volgende:
Zijn dat van Gaga niet gewoon test shots voor het licht enzo? Dus nog voor de echte fotoshoot begon?
Want ze heeft er echt niet eens mascara op enzo, gewoon helemaal niets...
Volgens mij laten ze altijd wel een make-up artist op je los als ze de echte foto's gaan maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk, deze vind ik veel mooier dan Gaga.quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:55 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Mooie vrouw is dat zeg
[ afbeelding ]
Leo heeft wel een goeie smaak. Prachtige vrouw.quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:55 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Mooie vrouw is dat zeg
[ afbeelding ]
wat noem jij snel mensen lelijk. Heb je jezelf al eens bekeken?quote:
En jij?quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:51 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
wat noem jij snel mensen lelijk. Heb je jezelf al eens bekeken?
Hallo fillers en botox?quote:
Oh ze is over een week of twee veertig lees ik nu.quote:
Je ziet haar nog als dat schoolmeisje in BH 90210 natuurlijkquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ze is over een week of twee veertig lees ik nu.
Dacht dat ze jonger was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |