quote:
Hangt een beetje af hoeveel kids je hebt ..quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:51 schreef Inodder het volgende:
[..]Ik moest even weer uitvinden hoe hard je kinderen kan slaan voordat ze stuk gaan.
geenquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Hangt een beetje af hoeveel kids je hebt ..
Ligt ook aan de leeftijd, ik denk dat de oudste mij eerder stuk slaat dan ik hemquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:51 schreef Inodder het volgende:
[..]Ik moest even weer uitvinden hoe hard je kinderen kan slaan voordat ze stuk gaan.
valt nog best tegen![]()
Slaap lekker Leandra .. Kusquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ikke niet, ik ben gewoon de hele avond al lief en ga zo slapen.
Deze wordt wel erg gecompliceerd Leandra..quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ligt ook aan de leeftijd, ik denk dat de oudste mij eerder stuk slaat dan ik hem
1, 3 en bijna 6quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ligt ook aan de leeftijd, ik denk dat de oudste mij eerder stuk slaat dan ik hem
Ze hebben me geen reden gegeven het weer uit te proberen, dus ik ook nietquote:
Dan houft het op //quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:05 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ze hebben me geen reden gegeven het weer uit te proberen, dus ik ook niet
Zal het langzaam opbouwen zodra ze me er reden toe gevenquote:Op zaterdag 5 april 2014 01:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die kunnen nog vrij makkelijk stuk, voorzichtig mee doen.
En ja gelijk heb je .. Thuis willen we ze niet hebbenquote:Op zaterdag 5 april 2014 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb heel veel kinderen. En aan het einde van de dag geef ik ze weer mee naar huis.
Hoeveel Newton kunnen ze verdragen dan?quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb heel veel kinderen. En aan het einde van de dag geef ik ze weer mee naar huis.
Ja de COSers kun je inderdaad vergelijken met kinderenquote:Op zaterdag 5 april 2014 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja de COSers kun je inderdaad vergelijken met kinderen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |