Die Jozefzoon heeft overduidelijk de broek aan in huize Renske.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit moest hij ongetwijfeld doen van Pearl.
Boskamp is al minstens 100 kilo afgevallen.quote:
Ik speel met plezier het Duitse volkslied. Ik kreeg er een mager 6.5je voor.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik speelde op die leeftijd zeer verdienstelijk "Vader Jacob"
Omdat je de oude tekst erbij zong?quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik speel met plezier het Duitse volkslied. Ik kreeg er een mager 6.5je voor.
Laat hem lekker in die waan, binnen 5 jaar is hij dood.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:58 schreef technofreak86 het volgende:
WTF geloven zoveel mensen nog in die sprookjes? doet pijn aan m'n ogen.
Ik heb geen gouden keeltje.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:59 schreef Martinello het volgende:
[..]
Omdat je de oude tekst erbij zong?
Ik had de tune van de A Team geleerd op de piano en meer heb je niet nodig.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik speelde op die leeftijd zeer verdienstelijk "Vader Jacob"
Anton Mussert,quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anton wie? Anton Steenwijk van de Aanslag?
Echt niet.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wist ik ook wel joh, wijsneus.
Dus? in 5 jaar kan je genoeg schade aanrichten.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Laat hem lekker in die waan, binnen 5 jaar is hij dood.
Hij heeft al een ravage aangericht in het EO kindercore.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:00 schreef technofreak86 het volgende:
[..]
Dus? in 5 jaar kan je genoeg schade aanrichten.
Ach, misschien heeft die arbeidsinspectie toch nut. John de Mol en Reinout Oerlemans willen de kinderen de hele nacht live op tv.quote:
Iets beter opletten voortaan bij geschiedenis Stinho!quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anton wie? Anton Steenwijk van de Aanslag?
IK WIST WEL WIE ANTON MUSSERT IS, LELIJKE ZIJKSTRAAL.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iets beter opletten voortaan bij geschiedenis Stinho!
*zeikstraalquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
IK WIST WEL WIE ANTON MUSSERT IS, LELIJKE ZIJKSTRAAL.
Dit toontje bevalt me helemaal niet. Doe je ook zo tegen de geschiedenis leraar bij het bespreken van de toets?quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
IK WIST WEL WIE ANTON MUSSERT IS, LELIJKE ZIJKSTRAAL.
Nee, dan houd ik gepaste stilte en kom ik in mijn element.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit toontje bevalt me helemaal niet. Doe je ook zo tegen de geschiedenis leraar bij het bespreken van de toets?
The A-team blijft de gaafste tune ooit.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had de tune van de A Team geleerd op de piano en meer heb je niet nodig.
wowquote:Op vrijdag 4 april 2014 23:37 schreef alors het volgende:
[..]Niet snappen waarom dit sport is.
En dan zelf darts kijken______________!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |