Laat hem lekker in die waan, binnen 5 jaar is hij dood.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:58 schreef technofreak86 het volgende:
WTF geloven zoveel mensen nog in die sprookjes? doet pijn aan m'n ogen.
Ik heb geen gouden keeltje.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:59 schreef Martinello het volgende:
[..]
Omdat je de oude tekst erbij zong?
Ik had de tune van de A Team geleerd op de piano en meer heb je niet nodig.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik speelde op die leeftijd zeer verdienstelijk "Vader Jacob"
Anton Mussert,quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anton wie? Anton Steenwijk van de Aanslag?
Echt niet.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wist ik ook wel joh, wijsneus.
Dus? in 5 jaar kan je genoeg schade aanrichten.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Laat hem lekker in die waan, binnen 5 jaar is hij dood.
Hij heeft al een ravage aangericht in het EO kindercore.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:00 schreef technofreak86 het volgende:
[..]
Dus? in 5 jaar kan je genoeg schade aanrichten.
Ach, misschien heeft die arbeidsinspectie toch nut. John de Mol en Reinout Oerlemans willen de kinderen de hele nacht live op tv.quote:
Iets beter opletten voortaan bij geschiedenis Stinho!quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anton wie? Anton Steenwijk van de Aanslag?
IK WIST WEL WIE ANTON MUSSERT IS, LELIJKE ZIJKSTRAAL.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iets beter opletten voortaan bij geschiedenis Stinho!
*zeikstraalquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
IK WIST WEL WIE ANTON MUSSERT IS, LELIJKE ZIJKSTRAAL.
Dit toontje bevalt me helemaal niet. Doe je ook zo tegen de geschiedenis leraar bij het bespreken van de toets?quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
IK WIST WEL WIE ANTON MUSSERT IS, LELIJKE ZIJKSTRAAL.
Nee, dan houd ik gepaste stilte en kom ik in mijn element.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit toontje bevalt me helemaal niet. Doe je ook zo tegen de geschiedenis leraar bij het bespreken van de toets?
The A-team blijft de gaafste tune ooit.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had de tune van de A Team geleerd op de piano en meer heb je niet nodig.
wowquote:Op vrijdag 4 april 2014 23:37 schreef alors het volgende:
[..]Niet snappen waarom dit sport is.
En dan zelf darts kijken______________!
Gelijk weer op z'n Nederlands afbreken en terug op aarde zetten.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Vraag me af of dat wijsneusje dat ook kan spelen...
quote:Hans Bakker
Voormalig chauffeur van Joris Demmink ontkent misbruik door oud-topambtenaar
Toine Manders
Lijsttrekker 50PLUS voor de EU verkiezingen over de accijnsverhoging op diesel en LPG
Lisenka van Oppen
Pomphouder over de accijnsverhoging op diesel en LPG
Michael Boogerd
Over de vele valpartijen in de Ronde van Vlaanderen
Thijs Zonneveld
Over de vele valpartijen in de Ronde van Vlaanderen
twitter:JeroenPauw1 twitterde op maandag 07-04-2014 om 21:40:20Vanavond praten @thijszonneveld en @BoogerdLive wat er moet veranderen aan de Ronde van Vaanderen om vele valpartijen te voorkomen #penw reageer retweet
quote:Op maandag 7 april 2014 23:06 schreef Elfletterig het volgende:
En dat zit daar zo'n doping-sukkel als deskundige aan tafel.
En dan moet het WK nog komen..quote:Op maandag 7 april 2014 23:06 schreef Elfletterig het volgende:
In NOS op 3, op Nederland 3: Aandacht voor de vele valpartijen in de Ronde van Vlaanderen en wat er gedaan moet worden om dat te voorkomen.
In het sportblok van Nieuwsuur, op Nederland 2: Aandacht voor de vele valpartijen in de Ronde van Vlaanderen en wat er gedaan moet worden om dat te voorkomen.
In Pauw & Witteman, op Nederland 1: Aandacht voor de vele valpartijen in de Ronde van Vlaanderen en wat er gedaan moet worden om dat te voorkomen.
En dit binnen amper een half uur tijd. Lekker gevarieerd
Ff dimmen Elfletterig.quote:Op maandag 7 april 2014 23:06 schreef Elfletterig het volgende:
Over wie heb je het nu?quote:Op maandag 7 april 2014 23:06 schreef Elfletterig het volgende:
Martijn Berkhout van SEGCycling niet noemenquote:Op maandag 7 april 2014 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eurosport heeft een topavond. Alleen José ontbreekt nog.
Schrap 'een beetje' maar gewoon.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |