Nu heb ik gisteren buis type viega fosta door mijn mantel getrokken en lees ik net op de site dat deze geschikt is voor 80 graden?!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:38 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
1- rol 16mm viega pexfit slang halen zoveel je nodig hebt.
Sorry? Jij kaapt het topic van TS en dan klaag je dat TS zelf niet ontopic post? Maak dan gewoon zelf een topic aan, of bespreek in ieder geval jouw badkamerverbouwing niet hier.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:06 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
De enige die offtopic post dat ben jij.
Thanks Vonkenboer!quote:Op woensdag 26 november 2014 18:19 schreef Vonkenboer het volgende:
Zo.
Even met de bezem erdoor; heb je zelf een badkamerverbouwing maak dan gewoon je eigen topic aan, en ga niet dit topic zitten kapen.
Alvast bedankt !
Vonkie !
Jazeker. Leuk dat je het vraagt!quote:Op woensdag 26 november 2014 18:09 schreef usernaamvergeten het volgende:
[..]
Nog vorderingen Jasperve?
Dat gebeurt automatisch op pagina 7quote:Op woensdag 26 november 2014 20:02 schreef jasperve het volgende:
[..]
Thanks Vonkenboer!
Bij hoeveel pagina's moet ik trouwens over naar een deel 2?
Ja, maar daar kan ik je helaas niet mee helpen.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:10 schreef jasperve het volgende:
Wellicht heb je een stukje voorbij zien komen over een pvc t stukje?
Metalstud of vurenhout kan allebei. Muur zou ik gewoon afwerken met groene gipsplaat, eventueel twee lagen om wat meer stevigheid te verkrijgen. Zorg dat het frame in ieder geval ook aanwezig is achter het meubel, zodat je het meubel stevig op kan hangen.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:10 schreef jasperve het volgende:
Hebben jullie nog suggesties wat voor frame ik het beste kan gebruiken hiervoor? (Staal of vurenhout) en wat voor platen ik kan gebruiken? Gipsplaat/hout/oid
Hangt ook van je instellingen af, standaard bij pagina 13 geloof ik, bij mij is de laatste reactie de eerste reactie van pagina 5.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:12 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Dat gebeurt automatisch op pagina 7
Je moet dan alleen zelf handmatig een nieuw deel openen.
Ik zat zelf naar metalstud te kijken. Vind dit wel interessant omdat het in tegenstelling tot de meeste vuren balkjes daadwerkelijk recht is.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:17 schreef usernaamvergeten het volgende:
[..]
Metalstud of vurenhout kan allebei. Muur zou ik gewoon afwerken met groene gipsplaat, eventueel twee lagen om wat meer stevigheid te verkrijgen. Zorg dat het frame in ieder geval ook aanwezig is achter het meubel, zodat je het meubel stevig op kan hangen.
[..]
Oh... Waar staat deze instelling dan?quote:Op woensdag 26 november 2014 20:12 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Dat gebeurt automatisch op pagina 7
Je moet dan alleen zelf handmatig een nieuw deel openen.
Je moet ook geen hout bij de welbekende bouwmarkten halen, maar bij de houthandel of bouwmaterialenhandel.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:35 schreef jasperve het volgende:
[..]
Ik zat zelf naar metalstud te kijken. Vind dit wel interessant omdat het in tegenstelling tot de meeste vuren balkjes daadwerkelijk recht is.
Ja hoor.quote:Vraag me wel af of de constructie uiteindelijk net zo stevig is?
Ja.quote:Ik weet nog niet precies wat voor badkamer meubel het moet worden.
Zou het mogelijk zijn bijvoorbeeld 2x 18mm multiplex aan de achterkant van het frame te hangen om voor stevigheid te zorgen?
Je kan daar een holonite dorpel tussen plaatsen. Weet je wel gelijk zeker dat het water nooit vanuit je douchehoek de badkamer in kan lopen.quote:Op zondag 14 december 2014 11:13 schreef jasperve het volgende:
Ik dacht dat die 2 diagonale lijnen mooi waren omdat ik dan geen harde overgangen heb.
Als ik de hele vloer op afschot naar de goot leg dan moet ik met een profiel gaan werken met de vloer die ernaast zit toch? (Komt enkel glaswand tussen)
Had eigenlijk het idee de douche drempelloos te maken aangezien er een glazen wand/deur tussen de douche en de rest van de badkamer komt. Raden jullie het af om het zonder drempel te doen?quote:Op zondag 14 december 2014 11:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je kan daar een holonite dorpel tussen plaatsen. Weet je wel gelijk zeker dat het water nooit vanuit je douchehoek de badkamer in kan lopen.
Jij hebt zelf ooit deze tekeningen gemaaktquote:Op maandag 15 december 2014 09:07 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Hmmm... Schlüter heeft daar wel het juiste profiel voor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |