Gaan nog wel even door. Waarom niet?quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:17 schreef Harveo het volgende:
Denken jullie trouwens dat dit het laatste seizoen zal zijn of is dat al bekend? Ze kunnen het wel eeuwig uitmelken maar dat zal de serie niet goed doen.
Op-wat?quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:17 schreef Harveo het volgende:
Denken jullie trouwens dat dit het laatste seizoen zal zijn of is dat al bekend? Ze kunnen het wel eeuwig uitmelken maar dat zal de serie niet goed doen.
Sterker nog, de kijkcijfers stijgen alleen maar en flink ook:quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:23 schreef Onufriev het volgende:
Volgens mij scoort het wel aardig in USA, waarom is me een raadsel trouwens, maar denk dus niet dat het snel zal stoppen.
Game of Thrones & Hannibalquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:59 schreef kree het volgende:
Pas later aan begonnen nav een tip.
Ok nu heb ik alle seizoenen in een vrij rap tempo afgekeken.
Nu maar wachten dan, dam'n
Is er nog een leuke serie die ik tot oktober kan volgen?
Paar eerste afleveringen van Game of Thrones maar gedownload.quote:
Breaking Bad?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:59 schreef kree het volgende:
Pas later aan begonnen nav een tip.
Ok nu heb ik alle seizoenen in een vrij rap tempo afgekeken.
Nu maar wachten dan, dam'n
Is er nog een leuke serie die ik tot oktober kan volgen?
Lees maar even goed terug, zo raar is het nietquote:Op donderdag 15 mei 2014 03:10 schreef kurk_droog het volgende:
Ik ben weer bij maar wtf is dat met die kogelsOok in dei tunnel gewoon met 10 man tegelijk schieten terwijl het normaal easy shit is
Waar ongeveer moet ik lezen?quote:Op donderdag 15 mei 2014 08:08 schreef J83 het volgende:
[..]
Lees maar even goed terug, zo raar is het niet
Staat er überhaupt TWD op Netflix danquote:Op maandag 2 juni 2014 23:29 schreef delano.888 het volgende:
Sorry ik lees niet echt mee, maar weet iemand wanneer S4 eindelijk op netflix US komt?
Ze willen ze levend in dat hok krijgen. Dus schieten ze precies goed.quote:
Op de US wel ja. Wij zijn nu bijna bij de laatste van 3 vandaar.quote:
Ik bedoel als ze op zombies schieten dat ze gewoon volgas in de borst knallen en daarna pas in het hoofdquote:Op maandag 2 juni 2014 23:46 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ze willen ze levend in dat hok krijgen. Dus schieten ze precies goed.
Suitsquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:16 schreef kree het volgende:
Ergens oktober weer.
Wel vervelend, ben al over op andere series.
Da vinci's Demons
House of cards <- ook vet
Breaking bad
Allemaal weer bij![]()
Wat nu
Hannibalquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:16 schreef kree het volgende:
Ergens oktober weer.
Da vinci's Demons
Breaking bad
Allemaal weer bij![]()
Wat nu
Sherlock natuurlijk!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:16 schreef kree het volgende:
Ergens oktober weer.
Da vinci's Demons
Breaking bad
Allemaal weer bij![]()
Wat nu
Ah dat. Dat stond in het scriptquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik bedoel als ze op zombies schieten dat ze gewoon volgas in de borst knallen en daarna pas in het hoofd
Oh, tof. Wij hebben gewoon braaf de Nederlandse Netflixquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Op de US wel ja. Wij zijn nu bijna bij de laatste van 3 vandaar.
Via een add-on zoals hola bijvoorbeeld de US netflix kijken is volledig legaal hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:56 schreef Vlindur het volgende:
Oh, tof. Wij hebben gewoon braaf de Nederlandse Netflix
Nice. Thnx!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:51 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Via een add-on zoals hola bijvoorbeeld de US netflix kijken is volledig legaal hooren het kost je 10 seconden werk.
Beide ERG goede series ja.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:56 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Sherlock natuurlijk!![]()
Game Of Thrones MOET je ook hebben gezien
Prison Break alleen seizoen 1. Daarna dondert het keihard in waardeloosheid naar beneden..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:01 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Beide ERG goede series ja.
Er zijn ook wat oudere series die de moeite waard zijn:
Lost
Prison Break
Heroes
Te eng? Het heeft wel wat mysterieus, maar eng zou ik het zeker niet noemen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:22 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Prison Break alleen seizoen 1. Daarna dondert het keihard in waardeloosheid naar beneden..
Orange Is The New Black is ook geweldig
Lost en Heroes heb ik nog nooit gezien. Lost leek me te eng
Mn man kijkt hem inderdaad niet mee, maar ik zou het zeker proberen. Afhaken kan altijdquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:39 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Te eng? Het heeft wel wat mysterieus, maar eng zou ik het zeker niet noemen.
Prison Break, gaat hard in kwaliteit naar achter na seizoen 1, maar 2 en 3 waren ook nog goed, maar wel minder. Daarna wordt het verhaal alleen steeds langdradiger en ongeloofwaardiger..
Heroes is seizoen 1 is erg goed. Helaas wordt de kwaliteit van seizoen 2 minder, door de schrijversstaking toen. Maar vond m nog best leuk.
Is Orange is the new Black, ook iets voor mannen om te kijken? Nog nooit van gehoord, alleen net eventjes de imdb samenvatting snel van gelezen.
Zolang ze niet glitteren in de zon.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:40 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Mn man kijkt hem inderdaad niet mee, maar ik zou het zeker proberen. Afhaken kan altijd
Vind je vampieren wat? True Blood!![]()
True Blood is zeker aan te raden! Jammer genoeg is het aankomende seizoen ook het laatste....quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:42 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Zolang ze niet glitteren in de zon.
Heb geen series meer die ik kijk op het moment, behalve Game of Thrones, maar dat seizoen is ook bijna afgelopen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:23 schreef Azerdion het volgende:
[..]
True Blood is zeker aan te raden! Jammer genoeg is het aankomende seizoen ook het laatste....
Maar als jij het nog niet gekeken hebt, zijn er nog genoeg nieuwe afleveringen voor je
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:42 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Zolang ze niet glitteren in de zon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |