quote:
Yep, vond het uiteindelijk wel heel zielig ook voor haar. Dacht eerst dat ze gewoon een psychopaat was, maar gezien haar empathie voor walkers was dat dus niet zo. Gewoon heel erg in de war.quote:
Eensquote:Op zaterdag 19 april 2014 11:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Ben toch de 2e helft van seizoen 4 ook maar kijken. Geen spijt van. Daryl![]()
Webisodes voor promotie van seizoen 4.quote:Op zondag 20 april 2014 10:58 schreef Cheiron het volgende:
Is "The Oath" een nieuwe serie webisodes van TWD?
Dat zien we in de volgende aflevering pas. Al zijn er duidelijke aanwijzingen van wel.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:04 schreef Oksel het volgende:
Maar wat is Terminus nou? Eten ze die mensen op?
Gezien de (subtiele) verwijzingen in de laatste aflevering, lijkt mij van wel ja.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:04 schreef Oksel het volgende:
Maar wat is Terminus nou? Eten ze die mensen op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaan nog wel even door. Waarom niet?quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:17 schreef Harveo het volgende:
Denken jullie trouwens dat dit het laatste seizoen zal zijn of is dat al bekend? Ze kunnen het wel eeuwig uitmelken maar dat zal de serie niet goed doen.
Op-wat?quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:17 schreef Harveo het volgende:
Denken jullie trouwens dat dit het laatste seizoen zal zijn of is dat al bekend? Ze kunnen het wel eeuwig uitmelken maar dat zal de serie niet goed doen.
Sterker nog, de kijkcijfers stijgen alleen maar en flink ook:quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:23 schreef Onufriev het volgende:
Volgens mij scoort het wel aardig in USA, waarom is me een raadsel trouwens, maar denk dus niet dat het snel zal stoppen.
Game of Thrones & Hannibalquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:59 schreef kree het volgende:
Pas later aan begonnen nav een tip.
Ok nu heb ik alle seizoenen in een vrij rap tempo afgekeken.
Nu maar wachten dan, dam'n
Is er nog een leuke serie die ik tot oktober kan volgen?
Paar eerste afleveringen van Game of Thrones maar gedownload.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |