Ik heb zo;n schep met afschroefbare stok. Dat neemt niet zoveel ruimte in een duffelbag met geweren :-)quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:29 schreef TC03 het volgende:
Heeft Rick nou standaard een schep bij zich trouwens?
quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:29 schreef TC03 het volgende:
Heeft Rick nou standaard een schep bij zich trouwens?
Oktober.quote:Op zondag 6 april 2014 16:21 schreef andreas612 het volgende:
Dus nu wachten tot het volgende seizoen weer?
Ik vermaak me wel met GoT de komende periode. Daarna maar Walking dead alle 4 seizoenen gaan kijken.quote:
loopt fox niet 2 dagen achter met amerika? Het seizoen is afgelopen dus zal wel een herhaling zijnquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:33 schreef arjan1112 het volgende:
Wat is dit voor shitzooi ?
Dat klote fox gaat 'Being human' uitzenden ? En de walking death dan??? nu komt het om 0.30 in plaats van om 22,10 ?
Is dat wel een nieuwe aflevering ?
of wat
Dit.quote:Op maandag 7 april 2014 17:00 schreef MouzurX het volgende:
Kan die titel echt niet anders? Nu het seizoen voorbij is kijken we straks maanden lang tegen "arrives" aan.
Ja hoi, Being Human is tof hoor!! De eerste drie seizoenen. Daarna gaat het rap bergafwaarts. Het loopt nu nog volgens mij, maar ik volg het allang niet meer.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:33 schreef arjan1112 het volgende:
Dat klote fox gaat 'Being human' uitzenden ? En de walking death dan??? nu komt het om 0.30 in plaats van om 22,10 ?
of wat
Onder welke steen heb jij gezeten?quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:33 schreef arjan1112 het volgende:
of wat
Er zijn geen nieuwe afleveringen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:58 schreef arjan1112 het volgende:
is het nou alweer afgelopen???
nah
anders koop ik heel die serie wel op dvd ofzo
Waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:35 schreef ems. het volgende:
[..]
Gezien jij toch antwoorden aan het geven bent:
Weer een half seizoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |