Jullie hebben beiden toch ook een stel ballen?quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:25 schreef Fascination het volgende:
Zie je, Feer, we kunnen gewoon seksen zonder dat het gay is.
Heel nobelquote:Op vrijdag 4 april 2014 21:24 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het wel mooi, ik gun mijn huisgenoten hun seks wel
Touché. Kom maar even mee dan.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:25 schreef Fascination het volgende:
Zie je, Feer, we kunnen gewoon seksen zonder dat het gay is.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:24 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het wel mooi, ik gun mijn huisgenoten hun seks wel
Nee, zo noem je dat niet.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jullie hebben beiden toch ook een stel ballen?
Niet dagelijksquote:Op vrijdag 4 april 2014 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heel nobel![]()
En krijg jij je dagelijkse portie beweging?
Hihihihi. *bloostquote:
Wat?quote:
quote:
Door mij zijn die stomme beesten nog niet uitgestorvenquote:Op vrijdag 4 april 2014 21:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat is pas na 7 dagen, dat lukt me nog net.
En Tijn, ziet het ernaar uit dat jij binnenkort je treinlading panda's kwijt raakt?quote:
Je hebt een panda bevrucht?quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Door mij zijn die stomme beesten nog niet uitgestorven
Ik wel. Al vind ik het niet de meest aantrekkelijke benaming.quote:
To soon to tell (yet) maar er wordt aan gewerktquote:Op vrijdag 4 april 2014 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En Tijn, ziet het ernaar uit dat jij binnenkort je treinlading panda's kwijt raakt?
Ja maar wel voor 4 maart 2010quote:
Anders zou ik toch geen pandapunten hebbenquote:
Pandapunten geeft toch aan hoelang je niet gesekst hebt? Dus als je nooit gesekst hebt, heb je er gewoon heel veel.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Anders zou ik toch geen pandapunten hebben
Nee, je moet dan wel al eens gesekst hebben.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pandapunten geeft toch aan hoelang je niet gesekst hebt? Dus als je nooit gesekst hebt, heb je er gewoon heel veel.
Als maagd kan je toch geen pandapunten hebben of wel?quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pandapunten geeft toch aan hoelang je niet gesekst hebt? Dus als je nooit gesekst hebt, heb je er gewoon heel veel.
Wat las je dan?quote:
Ahh.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, je moet dan wel al eens gesekst hebben.
Goeie vraagquote:
Hoe lang geleden?quote:
Een week 4 dagen jij?quote:
Dik een maand.quote:
quote:
Je zit een beetje te ver om je te kunnen helpen ben ik bang.quote:
Waar woon je dan?quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je zit een beetje te ver om je te kunnen helpen ben ik bang.
Ik ga morgen naar Utrecht.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moet morgen toch richting Nijmegen.
En je komt niet te laat!! Oma rekent op je!!quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moet morgen toch richting Nijmegen.
Enschedequote:
Hmmm. Tukkers.quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En je komt niet te laat!! Oma rekent op je!!
Helemaal met je eens gelukkig kom ik er niet vandaanquote:
quote:
Misschien.quote:
Grapje schat.quote:
Oei niets zo furrish als de trots van een tukker.quote:
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
spannond hoor.
En dan volgende week weer?
8.30 uurquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Ik ben nooit te laat. Ik ben er altijd op mijn tijd.
Ik heb gister voor het eerst in elf jaar fok gemeet.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
spannond hoor.
En dan volgende week weer?
Ben je wel eens te vroeg?quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Ik ben nooit te laat. Ik ben er altijd op mijn tijd.
Wie heb je gemeet?quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb gister voor het eerst in elf jaar fok gemeet.
In het begin een beetje akward later best oke.
Ik ben weleens te vroeg aanwezig jaquote:
Jij komt om etenstijd precies binnenvallen? Je lijkt mn besnorde tante welquote:
Een blonde dame in de coffeeshop.quote:
A 10 of 11quote:
Username?quote:
quote:
In een coffeeshop?quote:
Zie hieronder.quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die woont tegenwoordig in Belgenland.
Geneukt?quote:
Dat zou niet handig zijn om.zonder.overleg bekend te maken.quote:
In de koffieshop?quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In de koffieshop?![]()
Dat gaat ook voor TGND wel ver volgensmij
Ja dus.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat zou niet handig zijn om.zonder.overleg bekend te maken.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Blond + Koffieshop + Enschede = TGND.
Ow de emogif was niet voor jou hoor.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat nou, een andere fokster kan het niet zijn.
Subtiel ben je niet.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat zou niet handig zijn om.zonder.overleg bekend te maken.
Ik heb toch niks gezegd ?quote:
Maar nog steeds alles.quote:
Euh, jawel. Want anders had je gewoon nee gezegd. In welk geval we je toch niet hadden geloofd.quote:
Interpretatie is een lastig dingquote:
Ach kom op, dat was gewoon een verkapte: "YES I DID" post.quote:
Ligt eraan wanneer je langs komtquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi jij
Wanneer ga jij weer neuken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan toch helemaal niet een paar pagina's geleden stelde je me nog een vraag die ik naar waarheidsgetrouw heb beantwoord.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach kom op, dat was gewoon een verkapte: "YES I DID" post.
Dat. Maar wel leuk wat men denktquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom. Er klopt geen hout van die lijst
Geen idee ik heb alleen versie 1.0 gezienquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer je langs komtZullen we zondag even afspreken ergens halverwege?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar sta ik als het goed is nog wel ergens op .quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee ik heb alleen versie 1.0 gezien
Geen ideequote:Op vrijdag 4 april 2014 22:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daar sta ik als het goed is nog wel ergens op .
Niet onder deze nick btw.quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zullen we zondag even afspreken ergens halverwege?
Ja is goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie dan?quote:
Ja helaasquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik stond nergens van te kijken eigenlijk. Beetje saai.
Canisfire denk ik,quote:
In dat geval lopen er een aantal mensen hard te liegen.quote:
Attack of the clonesquote:
Heb jij met ..... geneukt? Wat is daarop u antwoord?quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In dat geval lopen er een aantal mensen hard te liegen.
Welkom op FOK!quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In dat geval lopen er een aantal mensen hard te liegen.
/carequote:
Ja neequote:Op vrijdag 4 april 2014 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb jij met ..... geneukt? Wat is daarop u antwoord?
Nee.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Door halen wat niet van toepassing is?quote:
De laatste vent die ik neukte heette geen .....quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe heette hij dan wel?quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:31 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
De laatste vent die ik neukte heette geen .....
Even van de zenuwen afkomen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:32 schreef Fascination het volgende:
TGND heeft nu toch haar crush op bezoek? Geloof er niets van dat ze daarvoor dan nog even Mikey afwerkt.
Pls. Sommigen schamen zich voor hun bedpartners, dat is wat anders.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeefje?quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pls. Sommigen schamen zich voor hun bedpartners, dat is wat anders.
Maar anderen schamen zich er misschien voor.quote:
Zo erg dat ze zelf mij zou afwerken?quote:
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar anderen schamen zich er misschien voor.
Ik zou het niet uitsluiten Tijn.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo erg dat ze zelf mij zou afwerken?
Dus er is nog hoopquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
[..]
Ik zou het niet uitsluiten Tijn.
Je wil dat gewoon.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie is dat precies ?quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil ook bij het selecte clubje horen dat je zeefjes grotje heeft geroerdquote:
Check KPD daar is vast wel wat van haar te vindenquote:
Nou, jippie.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil ook bij het selecte clubje horen dat je zeefjes grotje heeft geroerd
Als het niet blijft hangen in tegenstelling tot anderen zou dat wel met reden geweest zijn.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Check KPD daar is vast wel wat van haar te vinden
Erg smaakvol.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ieder zijn ding.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan speel ik ook liever Pokémonquote:
Ik wil er gewoon over kunnen mee praten erbij horenquote:
Focus je nou gewoon op dat leuke meisje waar je mee date.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil er gewoon over kunnen mee praten erbij horennee grapje zo wanhopig ben ik nu ook weer niet
Goed zo tijn.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil er gewoon over kunnen mee praten erbij horennee grapje zo wanhopig ben ik nu ook weer niet
Uiteraardquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Focus je nou gewoon op dat leuke meisje waar je mee date.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed zo tijn.
Je kunt beter krijgen. Je verdient beter.
Er komt een derde keer? Nice.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Eigenlijk best gekdat ik nu gewoon iemand voor de derde keer ga zien.
[..]
Goed bezig man.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
[..]
Jaquote:
Toppie Tijn!quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
[..]
Goed zo Tijn. Vooruitgang!quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
[..]
En dan mag die er wel een keer in.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed zo Tijn. Vooruitgang!
Er komt ook gewoon een vierde keer straks.
quote:
Sorry als ik iemand beledig kom net weer binnen en ik reageer gewoon ergens op.quote:
Ik dacht hetzelfdequote:Op vrijdag 4 april 2014 22:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sorry als ik iemand beledig kom net weer binnen en ik reageer gewoon ergens op.
Na vier keer eigenlijk wel hey.quote:
Ja maar we hebben het hier over tijnbrein.quote:
Wat deed jij meestal dan?quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar we hebben het hier over tijnbrein.
En ik gun het hem van harte hoor.
Ik heb eigenlijk geen idee wat de 'norm' is wanneer je gaat zoenen/friemelen/neuken na de hoeveelste date
Meteen toch?quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar we hebben het hier over tijnbrein.
En ik gun het hem van harte hoor.
Ik heb eigenlijk geen idee wat de 'norm' is wanneer je gaat zoenen/friemelen/neuken na de hoeveelste date
Niets mis mee.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gelijk batsen natuurlijk wat dacht jij dan
Nu al?quote:
Slaap lekker dan.quote:
Heyquote:
Geen idee Feer. Biologie vond ik altijd een prima vak om mijn slaaptekort wat in te lopen.quote:
Die vent is een sukkeltje met waarschijnlijk een klein pikkie.quote:Op zaterdag 5 april 2014 03:06 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Ik heb een vraag voor jullie gekke fokkers!..
Okay, komt ie dan he!, op mijn college vroeg een meid mij of ik een keer een MVM trio had gedaan, waarop ik dus ja antwoordde. Nu begon een van die gasten dus te zeggen dat het gay is, het boeit mij overigens verder niet of iemand dat denkt van mij want ik ben gewoon zeker van mijn geaardheid.
Nu is het dus zo dat ik bij die trio werd gepijpt terwijl die vriend van mij die meid doggystyle aan het neuken was, geen probleem vind ik, ik focus mij immers op die dame.
Zijn argument is dus dat het "gay" is om naakt in een kamer met een andere man te zijn.
Ben benieuwd wat jullie mening is hierover.
Wat een loser. Klinkt als een bekrompen persoon.quote:Op zaterdag 5 april 2014 03:06 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Okay, komt ie dan he!, op mijn college vroeg een meid mij of ik een keer een MVM trio had gedaan, waarop ik dus ja antwoordde. Nu begon een van die gasten dus te zeggen dat het gay is, het boeit mij overigens verder niet of iemand dat denkt van mij want ik ben gewoon zeker van mijn geaardheid.
Nu is het dus zo dat ik bij die trio werd gepijpt terwijl die vriend van mij die meid doggystyle aan het neuken was, geen probleem vind ik, ik focus mij immers op die dame.
Zijn argument is dus dat het "gay" is om naakt in een kamer met een andere man te zijn.
Lekker laten lullen. Boeiend wat een ander vindt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 03:06 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Dat zeg jij?quote:
Zelfs niet als het drie mannen zijn?quote:Op zaterdag 5 april 2014 09:22 schreef artelligence het volgende:
Best wel gay... Nee it's not gay when it's in a threeway
Iedereen mag alles zeggen.quote:
Niet volgens Google afbeeldingen.quote:
quote:
Bedankt voor de waarschuwingquote:
Dat liedje.quote:Op zaterdag 5 april 2014 09:22 schreef artelligence het volgende:
Best wel gay... Nee it's not gay when it's in a threeway
Even tr'en.quote:
Altijd toch?quote:Op zaterdag 5 april 2014 10:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
We gaan het wel netjes houden hier he
Dacht dat juist jij dat soort linkjes wel zou kunnen waarderen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 10:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
We gaan het wel netjes houden hier he
Is mijn startpagina op de laptopquote:Op zaterdag 5 april 2014 11:15 schreef twi het volgende:
[..]
Dacht dat juist jij dat soort linkjes wel zou kunnen waarderen.
Die gast doet niet aan teamsport of doucht nooit na het sporten? Het word pas 'gay' als je er bepaalde gedachten bij hebt of ook daadwerkelijk dingen mee doet.quote:Op zaterdag 5 april 2014 03:06 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Schiet 'ie dan niet automatisch los als 'ie stijf wordt?quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Maar als ik hem naar achter duw en op mijn rug vast tape lijkt het wel zo
Niet als je het met ductape doet. Dan krijg je een herniaquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Schiet 'ie dan niet automatisch los als 'ie stijf wordt?
quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet als je het met ductape doet. Dan krijg je een hernia
Hoezo?quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet jij niet op een terrasje zitten ergens ofzo?
Twente speelt thuis, dus ben er bang voorquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow da's een lange avond![]()
Niet de hele avond druk toch, of wel?
Ow natuurlijk, voetbalquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Twente speelt thuis, dus ben er bang voor
Welke?quote:
Dankquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow natuurlijk, voetbalSucces dan maar
Ze spelen uit sorryquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Twente speelt thuis, dus ben er bang voor
Ooit wel eens in het stadion geweest tijdens een wedstrijd ?quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:13 schreef S95Sedan het volgende:
Ah, de gezelligheid van voetbal... Oh wacht
Ik krijg zin in iets anders als ik GND hoorquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:19 schreef zeefje het volgende:
Altijd als ik GND over werken hoor denk Ik aan de mac, en dan krijg ik zin in de mac
Oh. Gnd in haar macdonald pakje?quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik krijg zin in iets anders als ik GND hoor
Heerlijk hoe Enschede in een spookstad veranderd als Twente speelt trouwens.quote:
Nop, niet van plan ook. Buiten het feit dat voetbal de meest nutteloze sport is die er bestaat levert het iedere keer weer ellende en overlast op.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ooit wel eens in het stadion geweest tijdens een wedstrijd ?
quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:19 schreef zeefje het volgende:
Altijd als ik GND over werken hoor denk Ik aan de mac, en dan krijg ik zin in de mac
Dat is jouw 'dirty mind' faxquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heerlijk hoe Enschede in een spookstad veranderd als Twente speelt trouwens.
Lekker smoken op het van Heekplein.
kan dat normaal gesproken niet dan?quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heerlijk hoe Enschede in een spookstad veranderd als Twente speelt trouwens.
Lekker smoken op het van Heekplein.
Gisteren al frietjes opquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:24 schreef zeefje het volgende:
Nu wil ik frietjes van de Mc. Iemand mee wil
Hangt er van afquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:24 schreef zeefje het volgende:
Nu wil ik frietjes van de Mc. Iemand mee wil
In de koude maanden zomers teveel popo.quote:
Als het druk is gaat de tijd wel snellerquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Meh, het is druk volgens mn collega'sGeen zin
Mooh dat is fijnquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:42 schreef artelligence het volgende:
Hoi! Ik kreeg vanochtend ontbijt op bed. Hoe nice?!
Precies dat heb ik hem dus ook gezegdquote:Op zaterdag 5 april 2014 11:27 schreef yats het volgende:
[..]
Die gast doet niet aan teamsport of doucht nooit na het sporten? Het word pas 'gay' als je er bepaalde gedachten bij hebt of ook daadwerkelijk dingen mee doet.
Beter dat inderdaad dan dat er niemand is.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als het druk is gaat de tijd wel sneller
Zonde van de aardbeienquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Lekkere broodjes, waarvan een met aardbeien en de ander met een gekookt ei. Nomnomnom
Laat hem dan maar in die waanquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:45 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Precies dat heb ik hem dus ook gezegdmaar hij blijft volhouden dat het gay is
Mupkequote:
Welk?quote:
of je even een pak shag voor me wilt gaan halen, dan kan ik een jointje draaien. mag je wel meeroken als je opschiet.quote:
ik moet zo toch naar de winkel nog.. Welke moet je hebben?quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:52 schreef perro. het volgende:
[..]
of je even een pak shag voor me wilt gaan halen, dan kan ik een jointje draaien. mag je wel meeroken als je opschiet.
drum lichtblauw.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik moet zo toch naar de winkel nog.. Welke moet je hebben?
heb je daar ook verschillende maten in?quote:
volgens mij niet.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heb je daar ook verschillende maten in?
Oke, hoe laat ben je hier?quote:
Orgie wordt? Ik heb vanavond al een aantal fokkers over de vloerquote:
Geilquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Orgie wordt? Ik heb vanavond al een aantal fokkers over de vloer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |