Jullie hebben beiden toch ook een stel ballen?quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:25 schreef Fascination het volgende:
Zie je, Feer, we kunnen gewoon seksen zonder dat het gay is.
Heel nobelquote:Op vrijdag 4 april 2014 21:24 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het wel mooi, ik gun mijn huisgenoten hun seks wel
Touché. Kom maar even mee dan.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:25 schreef Fascination het volgende:
Zie je, Feer, we kunnen gewoon seksen zonder dat het gay is.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:24 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het wel mooi, ik gun mijn huisgenoten hun seks wel
Nee, zo noem je dat niet.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jullie hebben beiden toch ook een stel ballen?
Niet dagelijksquote:Op vrijdag 4 april 2014 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heel nobel![]()
En krijg jij je dagelijkse portie beweging?
Hihihihi. *bloostquote:
Wat?quote:
quote:
Door mij zijn die stomme beesten nog niet uitgestorvenquote:Op vrijdag 4 april 2014 21:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat is pas na 7 dagen, dat lukt me nog net.
En Tijn, ziet het ernaar uit dat jij binnenkort je treinlading panda's kwijt raakt?quote:
Je hebt een panda bevrucht?quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Door mij zijn die stomme beesten nog niet uitgestorven
Ik wel. Al vind ik het niet de meest aantrekkelijke benaming.quote:
To soon to tell (yet) maar er wordt aan gewerktquote:Op vrijdag 4 april 2014 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En Tijn, ziet het ernaar uit dat jij binnenkort je treinlading panda's kwijt raakt?
Ja maar wel voor 4 maart 2010quote:
Anders zou ik toch geen pandapunten hebbenquote:
Pandapunten geeft toch aan hoelang je niet gesekst hebt? Dus als je nooit gesekst hebt, heb je er gewoon heel veel.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Anders zou ik toch geen pandapunten hebben
Nee, je moet dan wel al eens gesekst hebben.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pandapunten geeft toch aan hoelang je niet gesekst hebt? Dus als je nooit gesekst hebt, heb je er gewoon heel veel.
Als maagd kan je toch geen pandapunten hebben of wel?quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pandapunten geeft toch aan hoelang je niet gesekst hebt? Dus als je nooit gesekst hebt, heb je er gewoon heel veel.
Wat las je dan?quote:
Ahh.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, je moet dan wel al eens gesekst hebben.
Goeie vraagquote:
Hoe lang geleden?quote:
Een week 4 dagen jij?quote:
Dik een maand.quote:
quote:
Je zit een beetje te ver om je te kunnen helpen ben ik bang.quote:
Waar woon je dan?quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je zit een beetje te ver om je te kunnen helpen ben ik bang.
Ik ga morgen naar Utrecht.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moet morgen toch richting Nijmegen.
En je komt niet te laat!! Oma rekent op je!!quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moet morgen toch richting Nijmegen.
Enschedequote:
Hmmm. Tukkers.quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En je komt niet te laat!! Oma rekent op je!!
Helemaal met je eens gelukkig kom ik er niet vandaanquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |