Ja je hebt een metro vanaf DH Centraal langs laan van NOI naar Zoetermeer naar Rotterdam.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:13 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Het wordt eens tijd dat ze daar in Haaglanden een eigen metronetwerk opbouwen in plaats van die RR-trammetjes. Scheelt maar een ton inwoners met Rotterdam en drie met Amsterdam die wel een metro hebben.
Dat weet ik, ik gebruik de metro vrijwel iedere dag. Die is van de RET (lijn E), oftewel het is een Rotterdamse metrolijn.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:21 schreef mapima het volgende:
[..]
Ja je hebt een metro vanaf DH Centraal langs laan van NOI naar Zoetermeer naar Rotterdam.En ze kunnen geen ondergronds systeem maken door de soort grond daar of zo.
Wat doen daar?quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:15 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Eens. Kom maar lekker langs delluf ook
dat dacht ikquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat een mooi scherp gifje heb jij als UI zeg.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:42 schreef MrStalin het volgende:
Beetje jammer dat ze al 42 jaar met de bouw bezig zijn
quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:18 schreef MichaelScott het volgende:
Alles buiten Utrecht moet je sowieso mijden.
Utrecht Centraal
Toch grappig dat je het altijd weer over mij hebt. Ik zou toch zweren dat daar iets achter zit..quote:Op zondag 6 april 2014 14:35 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Scheelt weer dat jouw mening net zo irrelevant is als een Blondje_93
Looolquote:Op zondag 6 april 2014 16:50 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Toch grappig dat je het altijd weer over mij hebt. Ik zou toch zweren dat daar iets achter zit..
Het lijkt te werken - je schenkt aandachtquote:Op zondag 6 april 2014 16:50 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Toch grappig dat je het altijd weer over mij hebt. Ik zou toch zweren dat daar iets achter zit..
Het is gewoon een klein kut jochie die denkt dat ie overal goed in is. Het grappige is alleen dat hij zonder Haan33 nergens isquote:Op zondag 6 april 2014 18:15 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Het lijkt te werken - je schenkt aandacht
Ja snap ik ook nietquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:21 schreef Piye het volgende:
Je kan van Leiden toch rechtstreeks naar Agga? Wat moet je dan op Delft?
Dit schreeuwt om kamervragen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:37 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ja snap ik ook nietAls je van Delft naar Leiden wilt moet je zelfs over Den Haag.
Overstappen!quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:21 schreef Piye het volgende:
Je kan van Leiden toch rechtstreeks naar Agga? Wat moet je dan op Delft?
Ja dat is dus waar het om gaat. Als je van Leiden naar Den Haag gaat, hoezo zou je dan op Delft overstappen? Hoe doe je dat überhaupt aangezien je eerst langs Den Haag komt als je naar Delft gaat?quote:
Want straks is alles mooier en fijner enzoquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:38 schreef spambot31 het volgende:
Waarom komt daar een nieuw station? Deze doet het toch nog, wat een onzin, zonde van het geld
Idd tram in Den Haag zijn echt drama, kenne niet eens rails aanleggen daar trams moeten met 5km/h de bocht in bij de korte voorhout anders ontsporen zequote:Op zaterdag 5 april 2014 20:09 schreef mapima het volgende:
[..]
Doe ik nu ook al. In Den Haag en omgeving kan je beter met de trein reizen dan met de tram.![]()
Sowieso trams.In Den Haag zit er geen enkele blanke in, er is elke keer controle, en elke keer is de tram daarna ineens een stuk minder vol.
Ik weet nog wel dat je gewoon vanaf de Barbarasteeg in een rechte lijn naar het station kon om vrouwen te gaan aanranden in Leiden. Mooie tijden waren dat.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:54 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Oh zo.. Ja, hij gaat vanaf spoor 1 naar de andere kant zeg maar.
Nog ff geduld...kan straks gewoon weerquote:Op woensdag 9 april 2014 01:45 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat je gewoon vanaf de Barbarasteeg in een rechte lijn naar het station kon om vrouwen te gaan aanranden in Leiden. Mooie tijden waren dat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |