ze werkt bij de eodquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:56 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom jij mij in elke topic achtervolgt met je debiele aandachtsgeile reacties. Kom je aandacht te kort meisje?
ik ben uitzonderlijk, niet uitgezonderdquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:57 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Jij bent een uitzondering, dat weet je toch?
Hoereert nog wel.. Haha. Het is maar net hoe je het ziet he. Je zal wel niets anders gewent zijn. Ruim je haren op zou ik zeggen en verdwijn uit m'n topic. Plakkende haarballen zijn niet welkomquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Jij hoereert om aandacht met de achterlijke trolltopics die je opent, ik geef je alleen wat je wil. Ondankbare kut.
Wimpers hoeft echt niet hoorquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:14 schreef trovey het volgende:
Moet hij zijn wenkbrauwen en liefst ook wimpers niet vergeten anders valt het alsnog op.
Dat ookquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:58 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik ben uitzonderlijk, niet uitgezonderd
Dat is ook best vreemd. God creëert de vrouw zodat ze gezien wordt als een lustobject en vervolgens moet ze uit zelfbescherming haar lichaam bedekken. Komt best omslachtig over.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:28 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Aha. Maar... de islam accepteert moslima's dus ook niet zoals ze zijn - zonder hoofddoek?
mag ik nu niet meer in je topic postenquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:59 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Hoereert nog wel.. Haha. Het is maar net hoe je het ziet he. Je zal wel niets anders gewent zijn. Ruim je haren op zou ik zeggen en verdwijn uit m'n topic. Plakkende haarballen zijn niet welkom
Ik heb dat altijd zoiets achterlijks gevonden. Je lichaam bedekken omdat moslimmannetjes hun lusten niet in bedwang kunnen houden.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:07 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dat is ook best vreemd. God creëert de vrouw zodat ze gezien wordt als een lustobject en vervolgens moet ze uit zelfbescherming haar lichaam bedekken. Komt best omslachtig over.
Ik heb het al in het andere topic gezet.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:02 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
gooi het er maar bij joh, valt toch niet meer te redden
Wie zegt dat dat de reden is?quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:10 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd zoiets achterlijks gevonden. Je lichaam bedekken omdat moslimmannetjes hun lusten niet in bedwang kunnen houden.
Had iemand al mooi uitgelegd in een andere topic;quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:16 schreef Gewas het volgende:
[..]
Wat is dan de reden? (oprechte vraag)![]()
Ik ben geen moslim, heb er ook niks mee vandaar...
Het idee dat je je schoonheid verbergt zodat men eerder je persoonlijkheid en emoties ziet, is geen gekke gedachten, maar ik heb het idee dat sommigen dat als een idee van God zien en dat vind ik nogal ehm .... een aparte gedachte.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:22 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Had iemand al mooi uitgelegd in een andere topic;
"LAP ik begrijp je probleem. Er zijn velen in de Nederlandse maatschappij die zo denken. Uit recent onderzoek heb ik echter begrepen dat een hoofddoek dragen een persoonlijke keuze is van de vrouw, en dat zij pas een hoofddoek zal dragen wanneer zij daar klaar voor is.Vanuit een Islamitisch principe is: jezelf bedekken zodat mannen je niet begeren, zoals ik het begrepen heb. Maar de motivatie voor vrouwen was vooral je identiteit uitdragen, en een hoofddoek dragen is een 'reminder' voor waar jij voor staat. En persoonlijk vind ik dat een prachtig principe, een man moet vallen voor je persoonlijkheid, waar jij voor staat en niet voor je fysieke aantrekkelijkheid. Ook iets dat ik in hetzelfde onderzoek heb teruggezien: Islamitische mannen en vrouwen hechten veel meer aan 'emotionele eigenschappen', dan dat ongelovigen en christenen dat doen. En ik vind dat mooi.
Daarbij vind ik het ontzettend storend dat islamitische vrouwen zo veel negatieve aandacht krijgen in Nederland: waarom? Mijn beste discussies heb ik gehad met islamitische Nederlandse vrouwen, zowel Turks als Afghaans, Marokkaans als Somalisch. Het is dat het Nederlandse standpunt is dat islamitische vrouwen geen inspraak hebben in hun eigen leven, en dat is gewoon onjuist. Van wat ik weet, hebben zij inspraak binnen de kaders van de Koran. En geloven is nog altijd een vrije keuze..
Helaas kan ik in verband met de anonimiteit van respondenten niet verwijzen naar het betreffende onderzoek"
Hoe kom je daarbij? Dat is niet waar. Ik heb een keer zoiets gezegd tegen iemand nadat diegene riep dat marokkanen lelijk zijn en een vieze huidskleur hebben. Tja, dan lok je het uit. Maar dat was puur om diegene terug te pakken. Ik heb niets tegen nlers of nlse uiterlijke kenmerken. Ook hier heb ik het over de reden waarom hij het wil verven, niet over de kleur. Dat het niet staat is gewoon een persoonlijke mening.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:27 schreef Yalesa het volgende:
LoveAndPeace, het is me al eerder opgevallen dat jij de hele tijd Marokkaanse uiterlijke kenmerken (donker haar, getinte huid) ophemelt en "Nederlandse" uiterlijke kenmerken afzeikt. Je komt echt heel onzeker over.
Dan kun je elke gelovige en geloof apart vinden. Want elk geloof kent z'n regels. Zo staat er ook in de bijbel en tora dat vrouwen een hoofddoek moeten dragen. Als je de verzen wilt kan ik die voor je plaatsen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:27 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Het idee dat je je schoonheid verbergt zodat men eerder je persoonlijkheid en emoties ziet, is geen gekke gedachten, maar ik heb het idee dat sommigen dat als een idee van God zien en dat vind ik nogal ehm .... een aparte gedachte.
- In dat vorige topic begon jij met: "Waarom haten ze ons? Zijn ze jaloers op onze mooie tint?" Je impliceerde dus dat blanken jaloers zijn op mensen met een tint. Jij begon daarmee.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:30 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Dat is niet waar. Ik heb een keer zoiets gezegd tegen iemand nadat diegene riep dat marokkanen lelijk zijn en een vieze huidskleur hebben. Tja, dan lok je het uit. Maar dat was puur om diegene terug te pakken. Ik heb niets tegen nlers of nlse uiterlijke kenmerken. Ook hier heb ik het over de reden waarom hij het wil verven, niet over de kleur. Dat het niet staat is gewoon een persoonlijke mening.
ik ben blond en heb donkere schaamhaar allesquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:16 schreef trovey het volgende:
[..]
Als je blond bent heb je blonde wimpers, zwarte wimpers vallen bij blond haar nogal op, zeker bij een man want die kan de mascara niet de schuld geven.Ik zou willen dat ik donkere wimpers had.
nee nee dat zie je verkeerd, het is een prachtig iets om een hoofddoek te dragen, echt waarquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:07 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dat is ook best vreemd. God creëert de vrouw zodat ze gezien wordt als een lustobject en vervolgens moet ze uit zelfbescherming haar lichaam bedekken. Komt best omslachtig over.
alle geloven en gelovigen zijn achterlijk, iedereen weet ditquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:33 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Dan kun je elke gelovige en geloof apart vinden. Want elk geloof kent z'n regels. Zo staat er ook in de bijbel en tora dat vrouwen een hoofddoek moeten dragen. Als je de verzen wilt kan ik die voor je plaatsen.
Verder mag je dat natuurlijk apart of raar vinden, eenieder zijn geloof..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |