Wimpers?quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:14 schreef trovey het volgende:
Moet hij zijn wenkbrauwen en liefst ook wimpers niet vergeten anders valt het alsnog op.
Hoezo flikker? Het ziet er wel gay uit denk ik, maar hij maakte maar een grapjequote:
Nopequote:Op vrijdag 4 april 2014 15:15 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Hoezo flikker? Het ziet er wel gay uit denk ik, maar hij maakte maar een grapje![]()
Ben jij blond?
Als je blond bent heb je blonde wimpers, zwarte wimpers vallen bij blond haar nogal op, zeker bij een man want die kan de mascara niet de schuld geven.quote:
Hollandse vrouwen (en sommige mannen) verven hun wimpers en wenkbrauwen juist donker omdat het veel mooier is. Dus dat kan hij gewoon laten. Hij heeft super mooie lange gekrulde wimpers.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:14 schreef trovey het volgende:
Moet hij zijn wenkbrauwen en liefst ook wimpers niet vergeten anders valt het alsnog op.
Wat is er gay aan een koala?quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:16 schreef deadprez het volgende:
Maar je haar verven als man is gewoon kaolo gay
Kan hij de rest ook wel zo laten, genoeg mannen met donker haar in Nederland.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:17 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Hollandse vrouwen (en sommige mannen) verven hun wimpers en wenkbrauwen juist donker omdat het veel mooier is. Dus dat kan hij gewoon laten. Hij heeft super mooie lange gekrulde wimpers.
Vooral blond. Doet me denken aan Geit Wilders..quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:16 schreef deadprez het volgende:
Maar je haar verven als man is gewoon kaolo gay
Maar jij lakt je nagels misschien, of doet make up op doe jij je dan ook niet anders dan je bent?quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:18 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Omdat hij zichzelf niet anders moet voordoen? En donkere haren zijn veel mooier?
jaquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:19 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Vooral blond. Doet me denken aan Geit Wilders..
Ja. Maar hij wil op een nler lijken. Blonde mannen kunnen ook wel sexy zijn, maar nlers zijn vaak veel te lang en raar.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Kan hij de rest ook wel zo laten, genoeg mannen met donker haar in Nederland.
Best terecht als Marokkaan.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
janogal triest om op zo'n manier te proberen je afkomst te verbergen.
Veel van die Marokkaantjes zijn toch ook homo ... laten zich door oude blanke mannen in plantsoenen hard in de reet neuken.quote:
Meer. Dat gay Geit Wilders al helemaal niet leuk vinden, concurrentie vriend.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:18 schreef Copthorne het volgende:
Willen jullie meer of minder Marokkanen met geblondeerd haar?
Niet iedereen met blond haar heeft blonde wenkbrauwen. Ik ben blond maar heb donkerbruine wenkbrauwen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:14 schreef trovey het volgende:
Die hoefden van Pim dan weer niet het land uitquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:21 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Veel van die Marokkaantjes zijn toch ook homo ... laten zich door oude blanke mannen in plantsoenen hard in de reet neuken.
Fortuyn hield in ieder geval wel van jonge mocro jongensquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:21 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Veel van die Marokkaantjes zijn toch ook homo ... laten zich door oude blanke mannen in plantsoenen hard in de reet neuken.
Je nagels lakken omdat je dat mooi vindt is wat anders dan je haren verven om je afkomst te verbergen..quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:19 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar jij lakt je nagels misschien, of doet make up op doe jij je dan ook niet anders dan je bent?
Uitzondering heb je altijd maar de meeste mensen die ik ken en die (wit)blond zijn geboren houden hun (wit)blonde wenkbrauwen en wimpers ook al worden ze donkerblond, wellicht ben jij lichter geworden in loop der tijd.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:22 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Niet iedereen met blond haar heeft blonde wenkbrauwen. Ik ben blond maar heb donkerbruine wenkbrauwen.
Klopt. Maar hij draagt dat soort dingen niet. Misschien dat hij ooit een snoepje bij de jamin heeft 'gestolen' maar een strafblad heeft hij niet.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:22 schreef p1no het volgende:
Ik denk dat een normale kledingstijl meer gaat helpen, dus geen achterlijke streetwear, petjes, mutsen, bondkragen etc.
Bovendien als ie een strafblad heeft maakt het blonde haar ook niet meer uit
Nee, ben geboren met bijna zwart haar wat daarna bijna wit werd. Tot ongeveer mijn 13e lichtblond haar gehad en daarna werd het weer donkerder en het is nu al jaren midden blond.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:23 schreef trovey het volgende:
[..]
Uitzondering heb je altijd maar de meeste mensen die ik ken en die (wit)blond zijn geboren houden hun (wit)blonde wenkbrauwen en wimpers ook al worden ze donkerblond, wellicht ben jij lichter geworden in loop der tijd.
Met je nagels lakken verberg je je nagels zoals ze zijn.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:23 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Je nagels lakken omdat je dat mooi vindt is wat anders dan je haren verven om je afkomst te verbergen..
Dat je daar om kan lachen. Vieze oude hollandse pedo die kinderen verkrachtte. Walgelijk.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:22 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Die hoefden van Pim dan weer niet het land uit
Leuke grapjes. Mijn neefje is 5 jaar geleden dood gegaan door een hollandse pedo die hem jaren misbruikt heeft. Zijn vrouw was zijn oppas en ging lekker weg terwijl zij mijn neefje met hem alleen liet. Hollandse mannen en kinderen, hoe kun je zoiets vertrouwen? Dan heb je nog van die idioten die hier grapjes over kunnen maken.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:21 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Ik ken elk accent nadoen. Denkquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:29 schreef Saawan het volgende:
Hahaha. What's next? Een accentje erbij, liefs Limburgs en daarna een overstap naar de PVV als afvallige ofzo
Hij voelt zich niet uniek, daarom wil zijn haar juist vervenquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:29 schreef ecktebaas123 het volgende:
Hekel aan dit soort types, van die marokkanen en turken met lichte ogen die zich dan heel uniek voelen en doen alsof ze een andere afkomst hebben, maar binnen de cultuur wordt dit verheerlijkt.
Chris is donker en heeft kroesh haar. Ik vind het maar niks.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:29 schreef Aiciu het volgende:
Doet me denken aan Chris Brown
[ afbeelding ]
Het is wel treurigheid ten top hoe sommige users hun gimmicks proberen te promoten.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:20 schreef LoveAndPeace het volgende:
maar nlers zijn vaak veel te lang en raar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |