Nee, want ik doe het niet om die reden. Ik doe dat omdat ik het mooi vind, dat is iets anders..quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:25 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Met je nagels lakken verberg je je nagels zoals ze zijn.
Nieuwsberichtje alsjeblieft. Dat ongefundeerde getrol begint namelijk vermoeiend te worden.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:29 schreef LoveAndPeace het volgende:
Leuke grapjes. Mijn neefje is 5 jaar geleden dood gegaan door een hollandse pedo die hem jaren misbruikt heeft. Zijn vrouw was zijn oppas en ging lekker weg terwijl zij mijn neefje met hem alleen liet. Hollandse mannen en kinderen, hoe kun je zoiets vertrouwen? Dan heb je nog van die idioten die hier grapjes over kunnen maken.
Dat deed pimmie helemaal niet ...quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:25 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Dat je daar om kan lachen. Vieze oude hollandse pedo die kinderen verkrachtte. Walgelijk.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:29 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Leuke grapjes. Mijn neefje is 5 jaar geleden dood gegaan door een hollandse pedo die hem jaren misbruikt heeft. Zijn vrouw was zijn oppas en ging lekker weg terwijl zij mijn neefje met hem alleen liet. Hollandse mannen en kinderen, hoe kun je zoiets vertrouwen? Dan heb je nog van die idioten die hier grapjes over kunnen maken.
Zoek maar of je er wat over terug kunt vinden, ik ga geen moeite voor jou doen met je getroll. Bovendien ga ik geen niets plaatsen waar prive dingen in staan. Je hoeft mij niet te geloven.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nieuwsberichtje alsjeblieft. Dat ongefundeerde getrol begint namelijk vermoeiend te worden.
Goed om te weten dat je het allemaal weer eens uit je berberduimpje aan het zuigen bent.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:37 schreef LoveAndPeace het volgende:
Zoek maar of je er wat over terug kunt vinden, ik ga geen moeite voor jou doen met je getroll. Bovendien ga ik geen niets plaatsen waar prive dingen in staan. Je hoeft mij niet te geloven.
Nee he. Dat poep op de muren kwam zeker van de varkens die hij in zijn 'stal' hield. Pimmie deed helemaal niks...quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:35 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dat deed pimmie helemaal niet ...
Het enige wat ik ga zuigen is mijn man's berberlul. Meer niet.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Goed om te weten dat je het allemaal weer eens uit je berberduimpje aan het zuigen bent.
Wat?quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:38 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Nee he. Dat poep op de muren kwam zeker van de varkens die hij in zijn 'stal' hield. Pimmie deed helemaal niks...
Laat hem er niet achterkomen dat je op internet zit he. Anders krijg je weer slaag.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:40 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Het enige wat ik ga zuigen is mijn man's berberlul. Meer niet.
Ik ben niet verplicht om te plaatsen wat jij of wat anderen vragen. Als je het niet gelooft dan is dat jouw probleem. Opsjouten dan maar.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is wel treurigheid ten top hoe sommige users hun gimmicks proberen te promoten.
Ik kan me voorstellen dat die veel overeenkomsten heeft met je duim ja.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:40 schreef LoveAndPeace het volgende:
Het enige wat ik ga zuigen is mijn man's berberlul. Meer niet.
Ik ben nog vrij, als ik mijn berberman heb dan zuig ik hem elke dag en nacht. Hmm.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:41 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Laat hem er niet achterkomen dat je op internet zit he. Anders krijg je weer slaag.
En dat zeg jij met je onbesneden hollandse garnaaltje? Laat me niet lachen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat die veel overeenkomsten heeft met je duim ja.
Tss, lekker stereotypes bij elkaar zetten, zo kan ik er ook wel een paar verzinnen:quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:29 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:44 schreef LoveAndPeace het volgende:
En dat zeg jij met je onbesneden hollandse garnaaltje? Laat me niet lachen.
Klopt, die zijn er ook idd. Dat ontken ik ook niet?quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:45 schreef faf het volgende:
[..]
Tss, lekker stereotypes bij elkaar zetten, zo kan ik er ook wel een paar verzinnen:
- Taxichauffeurs welke niet hun handen thuis kunnen houden.
- Oude gasten in een jurk welke naar de hoeren gaan en het liefst zo jong mogelijk meisje.
- Zwaar gelovige tehuizen, waar vanalles gebeurt enz.
Mhmmquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je zou erop stikken joh.
Grappig dit. Vooral omdat je eerder zei dat iedereen vrouwen die hoofddoekjes dragen gewoon hun gang moet laten gaan. Waarom geldt dit dan niet voor mannen?quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:13 schreef LoveAndPeace het volgende:
Klacht; marokkaanse jongens met geverfd blond haar, dat kan gewoon echt niet.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:40 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Het enige wat ik ga zuigen is mijn man's berberlul.
worden die garnalen niet in marokko gepeld? omdat ze daar gewend zijn met klein spul om te gaan?quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:44 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
En dat zeg jij met je onbesneden hollandse garnaaltje? Laat me niet lachen.
En de reden stoort je niet?quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:13 schreef LoveAndPeace het volgende:
Ik sprak vandaag een marokkaanse jongen, we hadden het over werk. Hij zei dat hij maar zijn haren blond gaat verven omdat hij zo misschien eerder aan een baan komt. Blauwe ogen heeft hij al, zijn naam klinkt ook niet echt marokkaans (Adam) alleen de donkere haren moeten nog blond. Heb me kapot gelachen.
Klacht; marokkaanse jongens met geverfd blond haar, dat kan gewoon echt niet.
Nee. Dat is mijn mening, ik vind ze te lang omdat ik vergeleken met hun best kort ben. Marokkaanse jongens vind ik weer vaak te kort. Is niet beledigend bedoeld.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:19 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Grappig dit. Vooral omdat je eerder zei dat iedereen vrouwen die hoofddoekjes dragen gewoon hun gang moet laten gaan. Waarom geldt dit dan niet voor mannen?
Oh ja, en 'nlers zijn vaak veel te lang en raar'? Beetje generaliserend toch? En was je daar niet ook tegen? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Ik was ermee bezig..quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:22 schreef HCFeestbeest het volgende:
Wordt er nog gereageerd, of ga je mij negeren?
Beetje zwak.
Ja joh, ga op het laatste punt inquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:22 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Nee. Dat is mijn mening, ik vind ze te lang omdat ik vergeleken met hun best kort ben. Marokkaanse jongens vind ik weer vaak te kort. Is niet beledigend bedoeld.
Is het ook.. Het gaat me alleen om de reden waarom. Ik vind het niet kunnen dat mensen zichzelf anders voor moeten doen om geaccepteerd te worden. Dat kan gewoon niet. Als hij het doet omdat hij het leuk vindt, prima. Maar het gaat mij om het feit dat mensen niet meer geaccepteerd worden zoals ze zijn.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:23 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Ja joh, ga op het laatste punt in![]()
Ga dan op het eerste in. Moeten we die jongens die hun haar blond verven niet gewoon laten? Is toch hun zaak? Althans, zo heb jij het gezegd in je vorige topic.
Ik wil jouw garnaal pellen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:58 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
worden die garnalen niet in marokko gepeld? omdat ze daar gewend zijn met klein spul om te gaan?
Want blond is mode?quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:12 schreef mittiverdini het volgende:
Mooi.
Hebben de Marokkaanse mannen eindelijk een gevoel voor mode.
Aha. Maar... de islam accepteert moslima's dus ook niet zoals ze zijn - zonder hoofddoek?quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:25 schreef LoveAndPeace het volgende:
[..]
Is het ook.. Het gaat me alleen om de reden waarom. Ik vind het niet kunnen dat mensen zichzelf anders voor moeten doen om geaccepteerd te worden. Dat kan gewoon niet. Als hij het doet omdat hij het leuk vindt, prima. Maar het gaat mij om het feit dat mensen niet meer geaccepteerd worden zoals ze zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |