Kun je nog antwoord geven op mijn vraag over je eten van gisteren..?quote:Op donderdag 10 april 2014 20:05 schreef Iwanius het volgende:
Vandaag ging ik op de Turkse toer. Genoten!
En mijn vraagquote:Op donderdag 10 april 2014 20:39 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Kun je nog antwoord geven op mijn vraag over je eten van gisteren..?
Ja,sorry niet gezien.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:39 schreef Mord_Sith het volgende:
Kun je nog antwoord geven op mijn vraag over je eten van gisteren..?
Sporten wat is dat? of bedoel je die gang van de slaapkamer naar de zitkamer/badkamer en naar de voordeur van mijn huis?quote:Op woensdag 9 april 2014 17:34 schreef Miauw_Zedong het volgende:
.... Of sport je er heel erg veel bij?
Ok, het ziet er namelijk lekker uit. Heeft dat gefrituurde eiding (die rol?) wedl een naam? Ik ben oprecht nieuwsgierig en wil het bestellenquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:46 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ja,sorry niet gezien.![]()
Wat ik meestal eet staat niet op de kaart en gaat dus buiten de kaart om gewoon omdat ik wat op de kaart staat nu wel ken. Dus eigenlijk kun je dit gerecht het beste als een veredeld ratjetoe omschrijven.
[..]
Sporten wat is dat? of bedoel je die gang van de slaapkamer naar de zitkamer/badkamer en naar de voordeur van mijn huis?
On topic: Wat en waar heb ik vandaag gegeten?
Wederom Turks.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |