Dit. Ga dan naar een site waar er mensen zitten die het leuk vinden. Zulke dingen op straat doen is serieus niet tof. En wat een stel kinderen je ziet? Vind je het dan ook leuk?quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:15 schreef zarGon het volgende:
Waarom val je anderen lastig met je gedrag?
De OP staat toch terug? Dus? Je post was overbodig.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:31 schreef Maargoed. het volgende:
En waarom wordt mijn post weggehaaldmag niemand weten dat ik de OP heb teruggehaald.
ditquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:27 schreef goed_volk het volgende:
[..]
Dit. Ga dan naar een site waar er mensen zitten die het leuk vinden. Zulke dingen op straat doen is serieus niet tof. En wat een stel kinderen je ziet? Vind je het dan ook leuk?
Sympathieke raadquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:50 schreef Karelzegt het volgende:
Je speelt een gevaarlijk spel. Dit gaat een keer fout en dan hang je. Hou het bij chatroulette.
Whut?quote:Op woensdag 9 april 2014 14:37 schreef Moeraskat het volgende:
Pics mogen in mijn DM. Dan zal ik je daarna wel even feedback geven of het het waard was.
Sorry schatquote:Op woensdag 9 april 2014 16:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Whut?
Hey, gedraag je eens snel als vrouw.
Ja, dit, dat alles.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:15 schreef zarGon het volgende:
Waarom val je anderen lastig met je gedrag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |