http://www.at5.nl/artikel(...)in-kinderdagverblijfquote:Er is grote ophef ontstaan om een filmpje dat op Facebook is geplaatst waarop is te zien hoe twee kleuters minutenlang in de tuin van kinderdagverblijf Flamingo Regenboog-Noord staan te huilen, voordat ze eindelijk binnen worden gelaten.
Het filmpje is al ruim 9.000 keer gedeeld en er wordt heftig op gereageerd. Volgens de maker van het filmpje komt het regelmatig voor dat er kinderen in de binnentuin aan hun lot worden overgelaten.
De directie van Flamingo Regenboog zegt later deze ochtend met een reactie op het filmpje te komen.
Bron: https://www.facebook.com/photo.php?v=685603168167721quote:Kinderdagverblijf FLAMINGO REGENBOOG-NOORD sluit kindjes op in de achtertuin (ZONDER BEGELEIDING)!
Waar de FUCK is die fucking begeleidster?
De vorige keer is het niet gelukt om het te filmen, omdat ik geen telefoon in me buurt had!
Op het filmpje zie je nu 2 kinderen, de vorige keer waren het 7 kinderen die opgesloten zaten buiten!
Tijdens het filmen is een familielid gaan kijken, waar de begeleidsters zijn.. ZIJ trof de begeleidsters binnen aan ( lekker spelletjes spelen op hun mobiel) terwijl deze kindjes buiten aan het krijsen zijn en smekend om naar binnen te gaan..
Aan het einde van het filmpje kun je zien dat ze begeleidster niet in beeld durft te komen!
DEEL DIT FILMPJE, LAAT ZIEN WAT ER GEBEURT IN DAT KINDERDAG VERBLIJF!!
STEL JE VOOR DIT IS JOUW KIND? STEL JE VOOR DIT KIND VERWOND ZICH?
Ja lijkt me ook hoor, maar ik was gewoon benieuwd of zoiets vastgelegd is.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk: niet deze exacte tekst, inderdaad, maar aangezien de directie het heeft over het buitenprotocol, dat er ongetwijfeld zal zijn, en mijn gezonde verstand me ook wel laat bedenken dat 2- en 3-jarigen niet in hun eentje buiten horen te zijn, lijkt me dat dat in het buitenprotocol staat.
Maar je hebt gelijk, dat is een aanname van me.
ik las toch echt een roeping in je post net. Zeker bij die kleintjes is het al eeuwenlang vrij gebruikelijk dat de verzorging/opvoeding door vrouwen gebeurt, dus je kunt heel veel voor ze betekenen als (super)man.quote:
Ik neem aan van wel, want in zoiets als de kinderopvang hebben ze, zoals al sarcastisch opgemerkt door mensen in dit topic, voor vrijwel alles een protocol.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook hoor, maar ik was gewoon benieuwd of zoiets vastgelegd is.
Het is een kind, joh. Heel fout om een kind acht minuten (of misschien zelfs langer) buiten te laten krijsen/huilen. Het kind was overstuur - en terecht. Onbegrijpelijk dat iemand als 'juf' zoiets doet bij een kind, wat de reden ook is.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:06 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Zonder gehoord te zijn.. Gesprek moet nog komen. Lekkere tering werkgever die er gelijk vanuit gaat dat de leidsters fout zijn en de camera geile buurvrouw het beter weet.
Klok en klepelquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:31 schreef quirina het volgende:
Ik zou als m'n kind daar op t kinderdagverblijf zou zitten meteen opzeggen.
Kijk dat oudere kindjes buiten spelen met toezicht van een afstandje moet kunnen, maar laat dan de deur ook open dat ze binnen kunnen lopen als er wat is.Zorg dat je als leidster de kinderen goed kan zien door de deur/raam.
Dit is hier niet het geval. Het kind is hysterisch aan het huilen en niemand kijkt er naar van de leiding. Niet ff aan de deur en vragen wat er gebeurd is aan het kind.
Wie weet hoe lang dat kindje voor dat het filmpje gemaakt is al aan het huilen is.. Echt erg
Zelfs 8 minuten lang niet naar t kind omkijken is al te lang!
Erg voorbarig.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:31 schreef quirina het volgende:
Ik zou als m'n kind daar op t kinderdagverblijf zou zitten meteen opzeggen.
Kijk dat oudere kindjes buiten spelen met toezicht van een afstandje moet kunnen, maar laat dan de deur ook open dat ze binnen kunnen lopen als er wat is.Zorg dat je als leidster de kinderen goed kan zien door de deur/raam.
Dit is hier niet het geval. Het kind is hysterisch aan het huilen en niemand kijkt er naar van de leiding. Niet ff aan de deur en vragen wat er gebeurd is aan het kind.
Wie weet hoe lang dat kindje voor dat het filmpje gemaakt is al aan het huilen is.. Echt erg
Zelfs 8 minuten lang niet naar t kind omkijken is al te lang!
Een groot verschil met jou, uiteraard, want in jouw kristallen bol heb je alles perfect kunnen zien.quote:
Dan moet je je baby of peuter ook niet naar zo'n opvang brengen, weet jij veel wat daar gebeurdquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb niks met kinderen enzo maar zelfs ik vind dit zieligAcht minuten! Kom op zeg. Ik zou het m'n hond niet eens aandoen.
OMG! Laten we aub niet deze discussie gaan voeren.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan moet je je baby of peuter ook niet naar zo'n opvang brengen, weet jij veel wat daar gebeurd
tja, beetje ouderwets misschienmaar dat er al kinderen van nul jaar worden gedropt bij
die dagverblijven dát vind ik pas zielig...
ow... raak ik weer een gevoelige snaar?quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
OMG! Laten we aub niet deze discussie gaan voeren.
Gevoelig of niet, niet aan de orde toch op dit moment?quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow... raak ik weer een gevoelige snaar?dan hou ik er toch over op
Goed voor de weerstandquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan moet je je baby of peuter ook niet naar zo'n opvang brengen, weet jij veel wat daar gebeurd
tja, beetje ouderwets misschienmaar dat er al kinderen van nul jaar worden gedropt bij
die dagverblijven dát vind ik pas zielig...
gevoelig dusquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Gevoelig of niet, niet aan de orde toch op dit moment?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |