Een grote bek jaquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Maar je krijgt er zo veel voor terug!"
Postnatale abortie ... ik zeg t je, legaliseren die handel!quote:
Ach nee, hij is ook wel lief hoorquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Postnatale abortie ... ik zeg t je, legaliseren die handel!
In a good wayquote:
2006!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Staat in WoW dat gaat nioet meerquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
2006!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik wilde reageren
quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh inmiddels GC. Dan kan je hem laten kicken maar doe maar niet :"P
Die had toch haar blote tieten topics?quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:31 schreef Ang3l het volgende:
Waarom zijn er Godt en Ang3l fantopics, maar niet eentje van MissB?
Nobody loves mequote:Op vrijdag 4 april 2014 13:31 schreef Ang3l het volgende:
Waarom zijn er Godt en Ang3l fantopics, maar niet eentje van MissB?
En 2006.quote:
Toen was ik nog zo jong!quote:
Ik ook nietquote:
Ben ik in ieder geval niet alleen.quote:
Keep telling yourself that honeyquote:
Ik kan me je moeilijk voorstellen met haar.quote:
En nog meer bier te drinken!quote:
Hoax, Q dronk al bier toen hij nog baarmoedermateriaal wasquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:06 schreef HeatWave het volgende:
Ik ken Q nog van toen ie nog niet mocht drinken voor mijn gevoel.
Kan je nagaan hoelang ik hem al kenquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoax, Q dronk al bier toen hij nog baarmoedermateriaal was
Goed zo, houden zo. Zonder ben ik veel toffer.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:00 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik kan me je moeilijk voorstellen met haar.
Ik denk je je inderdaad een van die zeldzame gevallen bent bij wie kaal gewoon beter staat.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Goed zo, houden zo. Zonder ben ik veel toffer.
Like, eons ago and shitquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoelang ik hem al ken.
Goed nieuws: vierenquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:22 schreef Sinceria het volgende:
Ik heb zin in Bossche Bollen! Hoop dat ik straks reden heb ze te halen.
Ook een goed idee!quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed nieuws: vieren
Slecht nieuws: troostvoer.
Ik heb soms wel eens een goed idee hoorquote:
Wel de echte hequote:Op vrijdag 4 april 2014 14:22 schreef Sinceria het volgende:
Ze zegt toch niet bi-sche bollenquote:
De echte als in: ik moet ze lokaal gaan halen?quote:
quote:
Jailbait spotted.quote:
Ik niet, en nu nog niet.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:30 schreef Sinceria het volgende:
Ik voelde me toen al oud en vooral heeeeel volwassen.
Oh, ik was een echte betweter (nog steeds wel hoor).quote:
Ik nu ookquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:22 schreef Sinceria het volgende:
Delen?quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik nu ook
Nou ja, eigenlijk altijd.
quote:
Uhuhquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:30 schreef Sinceria het volgende:
Ik voelde me toen al oud en vooral heeeeel volwassen.
Ja, daar zo bij de rotonde met die draakquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:25 schreef Sinceria het volgende:
[..]
De echte als in: ik moet ze lokaal gaan halen?
Ik vind de lokale bakker goed genoeg als je het niet erg vindt.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, daar zo bij de rotonde met die draak
Zeg niet dat ik het wás, maar ik voelde me wel zo. Wereldwijs enzo.quote:
Nee ok, dan begrijpen we elkaar weerquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:37 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik vind de lokale bakker goed genoeg als je het niet erg vindt.
[..]
Zeg niet dat ik het wás, maar ik voelde me wel zo. Wereldwijs enzo.
Dan kan ik je beter niets geven, dan pik je alles in!quote:
En biseksueel en nepbollen eten?! Mijn God wie heeft dat mens hier binnen gelaten?!quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:37 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik vind de lokale bakker goed genoeg als je het niet erg vindt.
Ja nou, nu heb ik trekquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:40 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dan kan ik je beter niets geven, dan pik je alles in!
quote:
Mag ik ook?'quote:
Pfff, ik vind dat die twee juist heel goed samen gaan! Ik ben toch ook een beetje nep-gay?quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En biseksueel en nepbollen eten?! Mijn God wie heeft dat mens hier binnen gelaten?!
Ze was hier lang voor jouquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:42 schreef Ang3l het volgende:
Zulk een slechte screening hier tegenwoordig
Uitvechten in bikini's in een modderbadje?quote:
Kijk, dat doe ik dan weer goedquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:46 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Uitvechten in bikini's in een modderbadje?
In chocola natuurlijk, nepvrouwquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:46 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Laat maarquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:46 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat praat je jezelf aan mutsquote:
Dat kunnen we bepalen in een wet-t shirt competition.quote:
Pudding!quote:
Opzettelijk.quote:
quote:
Beter voorstel?quote:
Tenzij pauze voor spare-ribs: nooooooooooooooquote:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:51 schreef HeatWave het volgende:
Ik krijg me hier een partij ranzige images voor me met bepaalde mensen.
Ja, ik ook nuquote:
Oh bier! Het is weekend dus ik ga zo hard bier halen straks!quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:54 schreef missbehavin het volgende:
Ik wil alleen maar vleesch. En wodka.
FFFFFFBBBBBBBBBBRRRRRRRRLRLRLRLRBRBBRLR?quote:
oiquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:49 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat kunnen we bepalen in een wet-t shirt competition.
Hmm. Ok. Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:46 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Pfff, ik vind dat die twee juist heel goed samen gaan! Ik ben toch ook een beetje nep-gay?
Is ze retero dan?quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze was hier lang voor jou.
En ik prefereer haar
Wat dan? In lauwe bitterkoekjes met zeewater pap?quote:
quote:
Mijn oorsprong ligt een paar jaar voor het Singles topic.quote:
Goed idee, niet?quote:
Briljant plan vind ik hetquote:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat dan? In lauwe bitterkoekjes met zeewater pap?
O ja zeg hallo, dat telt niet. Beslis ik nuquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:00 schreef Sinceria het volgende:
[..]
[..]
Mijn oorsprong ligt een paar jaar voor het Singles topic.
Chocolade wel, maar voor de rest kan zoet me niet zo veel boeien. Liever zout en umamiquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]ik hou gewoon niet zo van chocola en pudding enzo
Ik vraag me af of die werkelijk bestaan. Beetje als vrouwen met kort haar, het kan best staan maar met lang haar vind ik het altijd mooier.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:19 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik denk je je inderdaad een van die zeldzame gevallen bent bij wie kaal gewoon beter staat.
Goede choco is altijd lekker maar ik 'crave' er nooit naar, dat is met zout en umami wel andersquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Chocolade wel, maar voor de rest kan zoet me niet zo veel boeien. Liever zout en umami
Zo heet t restaurant bij mij om de hoek ookquote:
Ik heeeeeeel soms. En dan wel die van cote d'or.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Goede choco is altijd lekker maar ik 'crave' er nooit naar, dat is met zout en umami wel anders
Hoe lang ligt zo'n zak daar gemiddeld?quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:13 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb standaard een zak zoute pinda's in de autodeur liggen
Hoe vaak wordt die zak vervangen?quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:13 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb standaard een zak zoute pinda's in de autodeur liggen
Ik ken wel mensen bij wie kaal beter staatquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vraag me af of die werkelijk bestaan. Beetje als vrouwen met kort haar, het kan best staan maar met lang haar vind ik het altijd mooier.
Zelf ben ik ook zwaar kalend en dus al jaren een zeer korte coupe de tondeuse, ik vind het niet slecht staan maar als ik dan foto's zie waarop ik nog dik mooi haar had (goed, toen was ik sowieso veel jonger en knapper) dan kan ik toch echt niet ontkennen dat dat stukken beter was.
's winters krijg ik ook wel eens te horen:"Oh, wat staat die muts je leuk!". Vrij vertaald betekent dat:"Ik zie nu niet dat je kaal bent en dan heb je niet eens een onaantrekkelijke kop!".
Dan staat het idd al snel beter. Als ik het nu zou laten groeien (er staat nog wel overal wat haar) dan kan dat echt alleen maar een achteruitgang worden. Veel raw materials om er nog een kapsel van te maken heb je dan nietquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken wel mensen bij wie kaal beter staatDat zijn dan inderdaad mensen die al kalend zijn
Maar kaalheid zit een beetje in de familie geloof ik (bij de mannen dan he) dus eigenlijk gaat er bij bijna iedereen boven de 30 al een tondeuse overheen.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vraag me af of die werkelijk bestaan. Beetje als vrouwen met kort haar, het kan best staan maar met lang haar vind ik het altijd mooier.
Zelf ben ik ook zwaar kalend en dus al jaren een zeer korte coupe de tondeuse, ik vind het niet slecht staan maar als ik dan foto's zie waarop ik nog dik mooi haar had (goed, toen was ik sowieso veel jonger en knapper) dan kan ik toch echt niet ontkennen dat dat stukken beter was.
's winters krijg ik ook wel eens te horen:"Oh, wat staat die muts je leuk!". Vrij vertaald betekent dat:"Ik zie nu niet dat je kaal bent en dan heb je niet eens een onaantrekkelijke kop!".
Panter met comb-overquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan staat het idd al snel beter. Als ik het nu zou laten groeien (er staat nog wel overal wat haar) dan kan dat echt alleen maar een achteruitgang worden. Veel raw materials om er nog een kapsel van te maken heb je dan niet
Zo'n vette plakkerige!quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:24 schreef Barbusse het volgende:
Dronken stenograaf: 'Ik haat mijn baan, ik haat mijn baan, ik haat mijn baan'
Godver, ik moest lachen![]()
Mwa, weekje of 2, 3.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe lang ligt zo'n zak daar gemiddeld?
Ik ook, maar wel met een beetje een schrijnende ondertoon. Want ik kan dus blijkbaar nogal kwaad. Moet je lezen wat voor werk dat nog met zioch mee gata brengen? Al die verhoren weer overnieuw doenquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:24 schreef Barbusse het volgende:
Dronken stenograaf: 'Ik haat mijn baan, ik haat mijn baan, ik haat mijn baan'
Godver, ik moest lachen![]()
Ik vind mijn lief leuker zonder haarquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken wel mensen bij wie kaal beter staatDat zijn dan inderdaad mensen die al kalend zijn
Maar kaalheid zit een beetje in de familie geloof ik (bij de mannen dan he) dus eigenlijk gaat er bij bijna iedereen boven de 30 al een tondeuse overheen.
Nee. Maar ik heb net wel ff lekke rlopen teabaggenquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:37 schreef HeatWave het volgende:
Heeft iemand de zoute noten-grap al gemaakt?
Ik ga maar weer over op mijn image van foksters gedrenkt in BBQ sausquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Maar ik heb net wel ff lekke rlopen teabaggen
Oke, dan zal ik niet het interne lach-momentje van gisteren tijdens de seks vertellenquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga maar weer over op mijn image van foksters gedrenkt in BBQ saus.
Ik denk dat ik zonder kan, maar leef je uitquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke, dan zal ik niet het interne lach-momentje van gisteren tijdens de seks vertellen
Een vriend van me heeft een jaar of twee geleden z'n lange haar gemillimeterd, het staat echt stukken beterquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind mijn lief leuker zonder haar
Ik zit er ook aan te denken.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft een jaar of twee geleden z'n lange haar gemillimeterd, het staat echt stukken beter
You'll become a weeping angel!quote:
Ik denk dat dat heel erg wennen zou worden als je dat zou doen.quote:
Dat zijn toch die dingen die alleen bewegen als je er niet naar kijkt of zo?quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
You'll become a weeping angel!
ja, ik kijk teveel Who.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik denk dat dat heel erg wennen zou worden als je dat zou doen.
I knowquote:
Yep. Volkomen nonsense, maar toch coolquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zijn toch die dingen die alleen bewegen als je er niet naar kijkt of zo?
Mijn haren krullen ook steeds minderquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
NIET
Die krullen blijven, basta. Je bent nog geen 50.
Ik ben nooit aan Dr Who begonnen, maar als t over Engelen gaat dan weet ik 't natuurlijk wel hequote:Op vrijdag 4 april 2014 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yep. Volkomen nonsense, maar toch cool.
Ik heb het ook heel lang afgehouden omdat ik er een verkeerd beeld bij had. Ik zag wel eens stukjes en vond het heel erg knullig overkomen en met slechte special effects.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nooit aan Dr Who begonnen, maar als t over Engelen gaat dan weet ik 't natuurlijk wel he
Indeedquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook, maar wel met een beetje een schrijnende ondertoon. Want ik kan dus blijkbaar nogal kwaad. Moet je lezen wat voor werk dat nog met zioch mee gata brengen? Al die verhoren weer overnieuw doenMaar is dat hele stenograaf niet een beetje uit de tijd? Neem t gewoon op zeg en bewaar de banden!
Geen ziel?quote:
quote:
Ginger women. Ik heb er een zwak voor. Ja ik ja.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb het ook heel lang afgehouden omdat ik er een verkeerd beeld bij had. Ik zag wel eens stukjes en vond het heel erg knullig overkomen en met slechte special effects.
Maar het is een serie die zichzelf niet te serieus neemt en als je er eenmaal inzit heeft het echt een hele leuke rode draad etc.
Soms denk ik nog wel eens, man dat ziet er toch niet uit hoe je erbijloopt met wat zogenaamd 27ste eeuwse tech moet zijn, maar dat is ook wel weer de kracht.
En het heeft :
[ afbeelding ]
Nergens voor nodigquote:
Vooral korte ritjes dan?quote:
wie niet?quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ginger women. Ik heb er een zwak voor. Ja ik ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die domme ken-pop uit twilight en die DRAAK van hercules ziet er semi-noncha-ruig vele malen lekekrder uit dan zo glad. Ik zou m bijna vergeven dat ie zo slecht acteert
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Mijn krullen lijken alleen maar meer te krullenquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn haren krullen ook steeds minder
Ik ben begonnen met stijl haar toen kwamen er ineens krullen en nu lijken ze weer weg te gaan
quote:
quote:
Ik, mits Emma Stonequote:
Omdat je tot vijf uur moet werken?quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:12 schreef rhubarbje het volgende:
Aargh! Ik haat mijn leven.
Waarom is het nog geen weekend?
Grrrrrrtjequote:
Ik vind dat het dan wel is. Ik stop gewoon.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:12 schreef rhubarbje het volgende:
Aargh! Ik haat mijn leven.
Waarom is het nog geen weekend?
Dat hangt af van de inhoudquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nergens voor nodig.
Al zit ik hier op het werk dus ook de hele dag gingergrapjes te maken tegen het lokale zielloze maar oh zo cute belmeisje.
Is 80 mails per dag raar?.
quote:
bitchquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind dat het dan wel is. Ik stop gewoon.
Fijn weekend!
Ik niet. Latina en mediterraanse damesquote:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Grrrrrrtje
Maar ik werk niet eens op vrijdagen!
Gelukkig vanavond dansen. Anders ging ik echt dood
nee want ik heb afspraken vandaag rondom werkquote:
Vanallesquote:
het klinkt als een heel sympathieke man hoor! Lees maar:quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:18 schreef Belsezar het volgende:
Brabantse beffer nieuwste FOK!hype
Die website![]()
![]()
Oh, NSFW btw.
quote:Mochten er meer dames in een familie of woning gebeft en bevredigd willen worden? Bespreek dit dan, want dat kost niks extra, omdat ik er dan toch ben." Zo is Brabantse beffer dan ook wel weer.
whattheactualfuckdidijustread?quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:18 schreef Belsezar het volgende:
Die website![]()
![]()
Oh, NSFW btw.
Ja, hij gunt iedere vrouw in huis een beurtjequote:Op vrijdag 4 april 2014 16:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het klinkt als een heel sympathieke man hoor! Lees maar:
[..]
Sweet mother of Jesus....quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:18 schreef Belsezar het volgende:
Die website![]()
![]()
Oh, NSFW btw.
De naam doet me denken aan suske en wiske titelsquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:23 schreef rhubarbje het volgende:
Ach ja, als die man daar blij van wordt... ik zie het probleem niet
Alle lof voor deze ZZP-er?quote:
Ik vind van wel, ik moet er zelf niet aan denken om echt alles en iedereen maar te beffen, maar als hij er lol inheeft en het lukt hem, chapeau.quote:
Van je hobby je werk maken, wie wil dat nu niet?quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind van wel, ik moet er zelf niet aan denken om echt alles en iedereen maar te beffen, maar als hij er lol inheeft en het lukt hem, chapeau..
Daarom. Doesn't matter, had sexquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Van je hobby je werk maken, wie wil dat nu niet?
Even though she was ugly and smelly. Had sex, so I have that going for me, which is nicequote:
En vele andere kut(whehehe)memes die we er oplos kunnen latenquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Even though she was ugly and smelly. Had sex, so I have that going for me, which is nice
Volgens mij gaat het nog succes hebben ookquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:42 schreef Belsezar het volgende:
You have to be kidding me
SEX / Ik bied me aan als Gigolo
Volgens mij is hij nog serieus ook
Het is vandaag duidelijk geworden dat de crisis geen vat heeft op de sex industrie.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het nog succes hebben ook
Hell no, FOK! zit vol met wanhopige kerels die het gratis doen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het nog succes hebben ook
All the vices thrive during crises, bro. Sex, gambling, drinking and other drugs. These are good times.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is vandaag duidelijk geworden dat de crisis geen vat heeft op de sex industrie.
Maar die geven het niet zo expliciet aan he?quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hell no, FOK! zit vol met wanhopige kerels die het gratis doen.
Ja, hij is inderdaad wel eerlijkquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:47 schreef Barbusse het volgende:
Wel aardig om te melden dat hij een vriendin heeft.
Kom jij wel eens in fotoboeken?quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar die geven het niet zo expliciet aan he?
Nee eigenlijk. Zelfs m'n eigen nauwelijksquote:
vast niet, maar als vrouw krijg je echt de hele dag reacties en PM/DM's te verduren.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee eigenlijk. Zelfs m'n eigen nauwelijksVertel? Heb ik nu 771644 potentiële sexdates gemist het hete Fok!kers?
Omgquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vast niet, maar als vrouw krijg je echt de hele dag reacties en PM/DM's te verduren.
Als ik van vriendinnen lees wat ze voor kansloze berichtjes binnenkrijgen op datingsites....quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vast niet, maar als vrouw krijg je echt de hele dag reacties en PM/DM's te verduren.
quote:hallo met berry ik ben een man van 31jaar en woon alleen op een galarij wooning op een hoog op dehoek in zwanenburg alleen boven en benede en op zijkant buuren en ik werk bij pantar amsterdam in een kassen bedrijf met kamerplante ik werk daar als voorman van 6 mensen op de afdeling van de t.d en ik werk daar nu al meer dan 10 jaar en mijn hobbys zijn paard rijde op een manege daar rij ik ook al meer dan 17 jaar al en ik ben gek van voetbal ik wacht op je berichtje de groetjes van berry
maar die wil niet de hele dag gebeft worden?quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:47 schreef Barbusse het volgende:
Wel aardig om te melden dat hij een vriendin heeft.
Daar kán je gewoon niet verbaasd over zijn. Teleurgesteld, ok, maar niet verbaasd.quote:
nee hoorquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is weer een andere, een knul die zich op fok aanbied als gigoloquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar die wil niet de hele dag gebeft worden?
Weet die er wel van?
Geen idee. Je kunt het altijd aan hem vragen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar die wil niet de hele dag gebeft worden?
Weet die er wel van?
quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik van vriendinnen lees wat ze voor kansloze berichtjes binnenkrijgen op datingsites....
Voorbeeldje:
[..]![]()
Sorry, ik ben nog jong en naiëf en heb vertrouwen in het fatsoen van de mensheid want ik doe dat soort dingen niet en ik lees geen kranten dus weet niks van rare gekke mensen in de grote boze buitenwereldquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar kán je gewoon niet verbaasd over zijn. Teleurgesteld, ok, maar niet verbaasd.
Ja maar waar moet je nu nog over praten tijdens de date danquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik van vriendinnen lees wat ze voor kansloze berichtjes binnenkrijgen op datingsites....
Voorbeeldje:
[..]![]()
Ik heb erge twijfels over het eerste en geen enkele twijfel over het tweede. Dus nee.quote:
Gewoon direct, hup batsen joh. Kennismaken is overratedquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar waar moet je nu nog over praten tijdens de date dan
Bijspijker cursus Nederlands?quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
oh en zijn vriendin weet er van?quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dit is weer een andere, een knul die zich op fok aanbied als gigolo
Het feit dat al zijn buren al gevlucht zijn van het onvrijwillig vliegtuigspotten?quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is toch wel een compliment van poëtische schoonheid.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb erge twijfels over het eerste en geen enkele twijfel over het tweede. Dus nee.
Pff, ken je me niet eens meer uit het Singles topic?quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja zeg hallo, dat telt niet. Beslis ik nu
Voor mij ben je nieuwEn bi.
()
Misschien dat jij niet zo opvaltquote:
Ik ken een hoop mensen bij wie haar gewoon raar zou staan en kaal kan echt wel sexy zijn.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eeeehhhm, ok. Een hersenbeschadiging lijkt me niet echt optimaal. Is het aangeboren dan of ergens door veroorzaakt?quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:06 schreef Sinceria het volgende:
Goed nieuws, ik blijf als het goed is voorlopig leven en hoef niet een week de hel van EEG observatie in!![]()
Slechte nieuws is dat mogelijk een hersenbeschadiging heb, maar ik krijg nu medicatie en mag mogelijk over anderhalf jaar beginnen met autorijlessen als ik aanvalsvrij blijf.
Het is jouw ex... dus in dit geval lijkt het mij 1+1 = 2quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeehhhm, ok. Een hersenbeschadiging lijkt me niet echt optimaal. Is het aangeboren dan of ergens door veroorzaakt?
Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien dat jij niet zo opvalt.
Maar ik heb bij diverse foksters wel eens meegekeken in de PMbox, echt schaamteloos soms.
Wow, I did not see that coming!quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is jouw ex... dus in dit geval lijkt het mij 1+1 = 2
Badum-tssjjjquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is jouw ex... dus in dit geval lijkt het mij 1+1 = 2
Mooi dat je een week niet in observatie moet maar hersenbeschadigingquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:06 schreef Sinceria het volgende:
Goed nieuws, ik blijf als het goed is voorlopig leven en hoef niet een week de hel van EEG observatie in!![]()
Slechte nieuws is dat mogelijk een hersenbeschadiging heb, maar ik krijg nu medicatie en mag mogelijk over anderhalf jaar beginnen met autorijlessen als ik aanvalsvrij blijf.
genoeg mensen vertellen mij dat ze me een kut user vinden... Dat dan weer welquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien dat jij niet zo opvalt.
Maar ik heb bij diverse foksters wel eens meegekeken in de PMbox, echt schaamteloos soms.
Ach, je moet eens weten wat ik allemaal te horen krijg soms na een slotjequote:Op vrijdag 4 april 2014 17:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
genoeg mensen vertellen mij dat ze me een kut user vinden... Dat dan weer wel
Wie?! Namen en rugnummers graag! *trommelt Fok!-knokploeg opquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
genoeg mensen vertellen mij dat ze me een kut user vinden... Dat dan weer wel
Das war einmalquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:21 schreef rhubarbje het volgende:
Whoa HeatWave en Sinceria deden de nasty samen?
Gaan ze niet uitzoeken nu. Kost een hoop geld en wel of niet maakt niet zo heel veel verschil uit momenteel. Maar aangezien ik pas in mijn 20e epilepsie krijg denk ik niet aangeboren.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeehhhm, ok. Een hersenbeschadiging lijkt me niet echt optimaal. Is het aangeboren dan of ergens door veroorzaakt?
Ik ook.quote:
nee dat ga ik niet doen maar als ik DM's krijg is het meestal dat ik debiel ben of uit een bepaald topic moet blijvenquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wie?! Namen en rugnummers graag! *trommelt Fok!-knokploeg op
Nee, lekker bangmakerij dan weer. Er is voor mij ook een kans op plots overlijden.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:22 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Gaan ze niet uitzoeken nu. Kost een hoop geld en wel of niet maakt niet zo heel veel verschil uit momenteel. Maar aangezien ik pas in mijn 20e epilepsie krijg denk ik niet aangeboren.
Oh en stom verhaal over minieme kans van plots overlijden, maar dat komt echt nooit voor in Nederland, dus ik snap niet waarom ze daarover begon.
* Belsezar pakt boksbeugelquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wie?! Namen en rugnummers graag! *trommelt Fok!-knokploeg op
Ik ben blij hoor, het is goed nieuws onder de gegeven omstandigheden. Ik heb geen enge hersentumor of wat dan ook en ik hoef ook geen langdurige observatie of hersenoperatie te ondergaan.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Badum-tssjjj[ afbeelding ]
Niet echt leuk om te horen, Sin
Mwa, ik ga er een beetje vanuit dat er bij epilepsie wel vaker sprake is van hersenbeschadiging.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mooi dat je een week niet in observatie moet maar hersenbeschadiging
Laten we het maar op gewoon tof houdenquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:22 schreef rhubarbje het volgende:
En Sinceria euhm tof en minder tof?
Ik weet niet zo goed wat te typen. ..
Oke tof!quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:26 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Laten we het maar op gewoon tof houden
Lijkt me ook wel een soort van logisch, het is niet normaal iig en dan zal er wel iets stuk zijn.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:25 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Mwa, ik ga er een beetje vanuit dat er bij epilepsie wel vaker sprake is van hersenbeschadiging.
Ja, dat bedoel ik. Als ik plots kom te overlijden hoef ik dat toch niet te weten van tevoren.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, lekker bangmakerij dan weer. Er is voor mij ook een kans op plots overlijden.
Nee, ok. Maar hersenbeschadiging klinkt niet tof...quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:23 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ben blij hoor, het is goed nieuws onder de gegeven omstandigheden. Ik heb geen enge hersentumor of wat dan ook en ik hoef ook geen langdurige observatie of hersenoperatie te ondergaan.
Ja, ik ga zwaar zuipen nu want straks met die medicatie mag dat minder.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel een soort van logisch, het is niet normaal iig en dan zal er wel iets stuk zijn.
Oh well, you'll live.
biertje?.
Tssss..... Kapot moet ze, KAPOT!quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee dat ga ik niet doen maar als ik DM's krijg is het meestal dat ik debiel ben of uit een bepaald topic moet blijven
Van een aantal vaste users
Altijd mannen. Dat dan weer wel
Hoelaat en waar?quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:27 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, ik ga zwaar zuipen nu want straks met die medicatie mag dat minder.![]()
Maar dit weekend nog feest.
Ik ben wel eens tegen mijn hoofd getrapt, heb weleens zuurstofgebrek opgelopen tijdens een aanval en heb inderdaad wel vaker een hersenschudding gehad. Dus wie weet.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ok. Maar hersenbeschadiging klinkt niet tof...Heb je ooit eens een ongeluk gehad of zo?
Tegen je hoofd getrapt? Wat?quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:29 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ben wel eens tegen mijn hoofd getrapt, heb weleens zuurstofgebrek opgelopen tijdens een aanval en heb inderdaad wel vaker een hersenschudding gehad. Dus wie weet.
Gewoon thuis vrees ik, solly! En zo Indiaas halenquote:
Lang verhaal, maar die gast heeft er wel voor mogen zitten in ieder geval.quote:
Ja ok, dat is waar.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:25 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Mwa, ik ga er een beetje vanuit dat er bij epilepsie wel vaker sprake is van hersenbeschadiging.
Ach, een hersenbeschadiging is een voorwaarde om op FOK! te mogen en volgens mij krijg je er ook een gratis PVV-lidmaatschap bij.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:06 schreef Sinceria het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja ok, dat is waar.
Dan gaan we inderdaad maar een feestje vieren dit weekend
Maak van dat laatste liever maar een SP of Groenlinks lidmaatschap.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, een hersenbeschadiging is een voorwaarde om op FOK! te mogen en volgens mij krijg je er ook een gratis PVV-lidmaatschap bij.
Das tenminste iets.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:30 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Lang verhaal, maar die gast heeft er wel voor mogen zitten in ieder geval.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, een hersenbeschadiging is een voorwaarde om op FOK! te mogen en volgens mij krijg je er ook een gratis PVV-lidmaatschap bij.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:34 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Maak van dat laatste liever maar een SP of Groenlinks lidmaatschap.
Vandaar dat je al die hersencellen hebt vermoord met bier?quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Q's hersencellen zijn bier-resistent.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vandaar dat je al die hersencellen hebt vermoord met bier?
Waar kan ik die halen? Ik ga zo naar de AH om bier te halen en dan haal ik die ook even.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Q's hersencellen zijn bier-resistent.
Geen idee, ergens in Utrecht dacht ikquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Waar kan ik die halen? Ik ga zo naar de AH om bier te halen en dan haal ik die ook even.
Dat kan ik beamen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Verrijk mijn belevingswereld en deel je ervaringen.quote:
Ik denk dat fok een beetje is zoals al die datingsites. Hordes mannen en een handjevol vrouwenquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Verrijk mijn belevingswereld en deel je ervaringen.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:42 schreef Peter21jaar het volgende:
Hahaha ja.. Het kan ook in een auto, motel of gewoon buiten.
serieus, wtf doe ik foutquote:
Ik mag geen PM's plaatsen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Verrijk mijn belevingswereld en deel je ervaringen.
Profielfoto plaatsen? Ik weet het niet, ik vind het nu nog wel lollig maar als ik het zat wordt gaat mijn FoBo leeg.quote:
nah dat is het me niet waardquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:54 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Profielfoto plaatsen? Ik weet het niet, ik vind het nu nog wel lollig maar als ik het zat wordt gaat mijn FoBo leeg.
Je zou haast een vrouwelijk account aanmaken en zien wat er binnenkomtquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:52 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik mag geen PM's plaatsen.
Maar denk aan voorstellen van 'mooie ogen, neuken?' tot hele gedichten.
Geloof me, je ligt dubbel.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je zou haast een vrouwelijk account aanmaken en zien wat er binnenkomt
Hij is al dichtquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:49 schreef Belsezar het volgende:
Mijn god, het gigolo topic begint steeds erger te worden
[..]
quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:26 schreef Peter21jaar het volgende:
Als ik wil vreemdgaan, dan beslis ik dat zelf wel.
Dat geloof ik meteen!quote:
Dratquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:52 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Of een combinatie:quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:52 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja jammer, was toch 2 pagina's goed humor materiaalquote:
Zoiets komt ook met regelmaat langs ja.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of een combinatie:
Er is maar een ding aan je gezicht mooier dan je ogen,
En dat is als ik er pontificaal op klaarkomen zou mogen.
Meen je dat? Zo jaquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:57 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Zoiets komt ook met regelmaat langs ja.
Hopelijk heb je de link met mij nog niet gelegd.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:57 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Zoiets komt ook met regelmaat langs ja.
Nu dus welquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hopelijk heb je de link met mij nog niet gelegd.
Ja, maar dat is vermoedelijk van 1 specifieke user die telkens andere nicks aanmaakt. Valt me al een jaar of 7 lastig, echt bizar.quote:
Fijn weekend!quote:
Ahh,ik weet al welke je bedoeld.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:01 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, maar dat is vermoedelijk van 1 specifieke user die telkens andere nicks aanmaakt. Valt me al een jaar of 7 lastig, echt bizar.
Begint met een S en eindigt op 22? Dan ja inderdaad.quote:
Ja, zo'n grote plastic bal waar je op kan stuiterenquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:04 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Begint met een S en eindigt op 22? Dan ja inderdaad.
Ja, die ja.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, zo'n grote plastic bal waar je op kan stuiteren
Nja, ligt eraan wat je onder troll verstaat. Maar dat ie volhardend is, staat wel vast.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Kan er nog steeds niet over uit dat dat echt geen troll is.
Ik ga zo eten halen (en bier!) dus ik ben ook weg! Misschien tot straks als ik bezopen thuis zitquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:11 schreef Belsezar het volgende:
Ik ga een biertje pakken en de keuken in
Fijn weekend en tot later
Maak ik dan weer een mooi gedicht voor je.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:15 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ga zo eten halen (en bier!) dus ik ben ook weg! Misschien tot straks als ik bezopen thuis zit
Veel gelul weinig wol dus weerquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maak ik dan weer een mooi gedicht voor je.
Ik wacht vol smart af.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe je het wel in een naamtopic dan? Die heb ik niet namelijk.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tuurlijk liefje! In een naamtopic?quote:
You don't sayquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:31 schreef Sinceria het volgende:
Ja, ik ben een aandachtshoer, ik weet het.
Zo zou je mijn zaakje wel kunnen beschrijven ja.quote:
Hoiquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:31 schreef Sinceria het volgende:
Ja, ik ben een aandachtshoer, ik weet het.
Soms ben je best gevatquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo zou je mijn zaakje wel kunnen beschrijven ja.
Maar wel eentje die nu lekker Indonesisch of Indiaas gaat halen!quote:
Hoi Tijnquote:
Doe maar gekquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:36 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Maar wel eentje die nu lekker Indonesisch of Indiaas gaat halen!
[..]
Hoi Tijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |