SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.Your beauty never ever scared me.
nee, dat was mn nieuwe huisquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mocht je die mee naar huis nemen?
watquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:09 schreef wietparkiet het volgende:
He gogo wanneer chillings zetten? ik neem dan wel zakje paprikachips voor je mee
ben je een pauper ofzoquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:09 schreef wietparkiet het volgende:
maar niet van lays want dat is te duur
Epileptisch? idk?quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik vraag me echt af hoe een baby met epilepsie eruit ziet
kreeg MI, moest lach inhoudenquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik vraag me echt af hoe een baby met epilepsie eruit ziet
bromance tochquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mijn gaydar slaat in het rood
back off vrind
jaquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan is het goed
heb je nog sneeuw?
zonder kleren is best klerenquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:14 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet me zo maar eens omkledenHeb nog steeds mijn pyjama aan
!
quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik ga zo in mijn blousje visje halenmet zonnebril op ook
quote:
Hmm nee is zo vreemd, moet nog was ophangen enz. Gaan mijn huisgenoten vast vreemd kijkenquote:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm nee is zo vreemd, moet nog was ophangen enz. Gaan mijn huisgenoten vast vreemd kijken
Zonnebril? Hier is geen teken van de zon te bekennenquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik ga zo in mijn blousje visje halenmet zonnebril op ook
Heb wallen van hier tot tokio lijkt net of ik gedronken hebquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zonnebril? Hier is geen teken van de zon te bekennen
quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Heb wallen van hier tot tokio lijkt net of ik gedronken heb
kon niet slapen en rond een uurtje of 3 was ik het zat en ging ik maar star wars strips lezenquote:
Hahaquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kon niet slapen en rond een uurtje of 3 was ik het zat en ging ik maar star wars strips lezen
Ik was om 11 uur gaan liggen ofzo en na 3 uur sliep ik nog nietquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HahaIk kon ook niet slapen maar toch gelukt na een tijdje
Hahah ja dat had ik laatst ookquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:19 schreef Amarantha het volgende:
Ik word echt gestoord van lampjes van apparatuur als ik slaap. Sinds mijn vriend hier slaapt/woont heb ik allemaal apparaten met irritante lampjesHet liefst plak ik elk lampje af
Gewoon ultimatum stellen. betalen of ik verkoop je kaartje door jammer dan ophoerenquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:22 schreef Amarantha het volgende:
Godver dit zag ik aankomen. Ik heb kaartjes besteld voor een feest, ik zou van iedereen het geld meteen weer krijgen. Nu krijg ik van één persoon ineens niet het geld en zegt die 'heb het pas de 18de' ja dan heb ik zelf ook bijna weer geld. Terwijl die gene gisteren wel is uit geweest.
Argh
herkenbaarquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:22 schreef Amarantha het volgende:
Godver dit zag ik aankomen. Ik heb kaartjes besteld voor een feest, ik zou van iedereen het geld meteen weer krijgen. Nu krijg ik van één persoon ineens niet het geld en zegt die 'heb het pas de 18de' ja dan heb ik zelf ook bijna weer geld. Terwijl die gene gisteren wel is uit geweest.
Argh
Verkoop dat kaartje gewoon door!quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:22 schreef Amarantha het volgende:
Argh
quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon ultimatum stellen. betalen of ik verkoop je kaartje door jammer dan ophoeren
Na we willen die gene wel mee hebben maar ik moet nu bij mijn vriend zeuren en die schiet al voor iedereen kaartje ineens voor (vorige week ook al 40 euro gekregen van hem omdat een andere vriend maar 20 had). Ik baal zo hard, ik vroeg hem nadrukkelijk voor ik ging bestellen 'moet ik het voorschieten?' nee nee ik betaal het meteen weer ben ik er vanaf. Nou ik heb daar dus geen rekening meer mee gehouden en ging er vanuit dat ik het dus meteen weer kreeg.quote:
quote:
Als je van te voren weet dat dit gaat gebeuren waarom doe je het dan nog?quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:31 schreef Amarantha het volgende:
60 euro vind ik wel veel geld als ik dat nodig ben
Dat wist ik niet?quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Als je van te voren weet dat dit gaat gebeuren waarom doe je het dan nog?
als een vriend waarvan algemeen bekend is dat hij niet met geld om kan gaan/ financieel altijd loopt te kutten dan leen ik hem ook niks, jammerdan
quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:22 schreef Amarantha het volgende:
Argh
dit doet erg vermoeden dat je het wel wistquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat wist ik niet?Het is een goede vriend van mijn vriend en zodoende ken ik hem ook
Oh nou gewoon meer een gevoel van de laatste week omdat ik het nog niet terug hadquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[..]
dit doet erg vermoeden dat je het wel wist
ik had kibbeling gehaald en toen kwam ik mijn broertje tegen, en toen ging mijn broertje ook kibbeling halen en toen hadden we samen kibbeling wat een feest wat een feestquote:
zie topic.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:06 schreef Amarantha het volgende:
NWS / [filmpje] Ophef om huilende kleuters in tuin kinderdagverblijf Hoe denken jullie hierover?
cutiequote:Op vrijdag 4 april 2014 13:07 schreef c-u-t-e het volgende:
Hallo allemaal!
Beertje![]()
On-topic: Ik vind het mooi dat die lui op non-actief zijn gezet. Wegwezen met zulken. Zal je kind maar wezen!
Je woont in sassenheim what's the difference?quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:08 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Spotify denkt dat ik onder een steen leef.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je woont in sassenheim what's the difference?
uit de comments begrijp dat dit ook wel een beetje extreem geval is, maar kan filmpje hier niet zien of horenquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:09 schreef c-u-t-e het volgende:
Nee, wel meer niet lees ik. Straf is goed, maar denk dat dit verder gaat dan straf.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je woont in sassenheim what's the difference?
Ja en bij sommige comments hoop ik dat die geen kinderen hebben :pquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uit de comments begrijp dat dit ook wel een beetje extreem geval is, maar kan filmpje hier niet zien of horen
En wat mag jou onderschrift dan betekenen?quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:21 schreef wietparkiet het volgende:
hahah al die vrouwen die reageren onder dat filmpje
"ik stamp die begeleidster de grond in"
" Dit kan echt niet! Als dat mijn kindereen waren dan hadden die leraren echt een probleem !"
mensen die overwegen strafbare feiten te plegen omdat een kindje buiten gesloten wordt
Haha touchequote:Op vrijdag 4 april 2014 13:22 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
En wat mag jou onderschrift dan betekenen?
Jij zou iemand zeker slopen als ze je peukje afpakken.
waar?quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:24 schreef Oerbeer het volgende:
ONZ-SC heeft er weer een nieuw vrouwwezen bij zie ik?
Is ze nog niet door de Oerbeerinspectie gegaan?quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:24 schreef Oerbeer het volgende:
nee hoor ik was er alquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:24 schreef Oerbeer het volgende:
Ghehe dat snap ik ja, maar geloof me. 9 van de 10 die zulke uitspraken op het forum gooien durven geen poot uit te stekenquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Haha touche
mijn ondertitel is meer een grapje dan een werkelijke bedreiging.
c-u-t-equote:
Nog geen tetters in de DM gehad, nee.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Is ze nog niet door de Oerbeerinspectie gegaan?
quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jij bent niet nieuw
jij bent zelfs al een beetje oud
ik vast ook nietquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:25 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ghehe dat snap ik ja, maar geloof me. 9 van de 10 die zulke uitspraken op het forum gooien durven geen poot uit te steken
Ik ben hier redelijk nieuw jaquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:25 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
c-u-t-e
[..]
Nog geen tetters in de DM gehad, nee.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:30 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Sssst.. Hij is nog in de groei hoor..
sta altijd klaar voor een goede inkopperquote:
FoBo gechecked. Not bad.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:26 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ik ben hier redelijk nieuw ja![]()
Vrouwwezen.. Moehahaha..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |