ja en nu krijg ik vast ook iedereen over me heen maar ik vind het ook nog wel een verschil of je een man of vrouw bent. Op je 19e.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:47 schreef DonJames het volgende:
Prima leeftijd wat mij betreft. Ik was 19 toen ik voor het eerst ging backpacken, is niet echt iets heel vreemds of zo..
Ik heb een keer een minor Spaans gedaan en daar zaten ook allemaal gruwelijk lekkere wijven in die klas. Die gingen ook allemaal massaal naar Paraguay/Uruguay/Peru/Colombia en dat soort regionen. Zijn wel allemaal heel teruggekomen. Allemaal meiden van rond/begin 20.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:47 schreef DonJames het volgende:
Prima leeftijd wat mij betreft. Ik was 19 toen ik voor het eerst ging backpacken, is niet echt iets heel vreemds of zo..
Ja, mannen moeten overal voor betalen en vrouwen kunnen de helft toch relatief gratis laten doen. Mits ze het slim aanpakken natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja en nu krijg ik vast ook iedereen over me heen maar ik vind het ook nog wel een verschil of je een man of vrouw bent. Op je 19e.
Och, als je een goede band hebt en je het advies ter harte wil nemen, dan is datniet perse verkeerd toch.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
Je luistert toch niet nog naar je ouders als je 22 bent?
Vrouwen gaan dan meestal met z'n tweeën, dat zou ik dan nog wel aanraden. Helaas gaat die vlieger voor deze 2 ladies niet op.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja en nu krijg ik vast ook iedereen over me heen maar ik vind het ook nog wel een verschil of je een man of vrouw bent. Op je 19e.
vette pech voor degene die dan niet heel terugkomtquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:49 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik heb een keer een minor Spaans gedaan en daar zaten ook allemaal gruwelijk lekkere wijven in die klas. Die gingen ook allemaal massaal naar Paraguay/Uruguay/Peru/Colombia en dat soort regionen. Zijn wel allemaal heel teruggekomen. Allemaal meiden van rond/begin 20.
Dat is idd een best verschil.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben echt een enorme lafbekquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:51 schreef Individual het volgende:
[..]
Dat is idd een best verschil.
Wat voor soort reiziger maakt ook uit. In Zimbabwe kwam ik een meisje van begin 20 tegen die solo van noord naar zuid aan het reizen was door Afrika.
Werkt niet als ze vies dik en lelijk zijn.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja, mannen moeten overal voor betalen en vrouwen kunnen de helft toch relatief gratis laten doen. Mits ze het slim aanpakken natuurlijk.
Gaat in dit geval niet op.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:54 schreef superniger het volgende:
[..]
Werkt niet als ze vies dik en lelijk zijn.
Dat zal je verbazen.. Zeker in Afrika houden ze daar wel van.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:54 schreef superniger het volgende:
[..]
Werkt niet als ze vies dik en lelijk zijn.
In het zuiden van de VS ookquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:56 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat zal je verbazen.. Zeker in Afrika houden ze daar wel van.
En daarna iets van filosofie gaan studeren ofzoquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:00 schreef superniger het volgende:
[..]
'Ik wil een jaar lang mijzelf ontdekken in de jungle'
quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:03 schreef Rivalo het volgende:
[..]
En daarna iets van filosofie gaan studeren ofzo
Of met een neger terugkomen in zo'n slecht NPO programma.
boven waterquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:38 schreef El_Matador het volgende:
Panama is dacht ik niet zo gevaarlijk, maar ja, risico's zijn er altijd.
Hoop dat de twee terecht reislustige dames boven water komen.
Nee.quote:
Maar ga dan niet naar Spanje of je wordt begraven in een citroengaard.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
op je 18e een beetje rondtoeren in europa vind ik toch wat anders
Ik was ook destijds 19 toen ik alleen aan de andere kant van de wereld zat van mijn ouders. Maar ik zat wel met oma en familie.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:47 schreef DonJames het volgende:
Dat was een ander tijdperk joh.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:49 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik heb een keer een minor Spaans gedaan en daar zaten ook allemaal gruwelijk lekkere wijven in die klas. Die gingen ook allemaal massaal naar Paraguay/Uruguay/Peru/Colombia en dat soort regionen. Zijn wel allemaal heel teruggekomen. Allemaal meiden van rond/begin 20.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |