pittig als in heet of lekker knapperig?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:03 schreef minilot het volgende:
Moestuintje hier vooralsnog volstrekt ongediertevrij. Afkloppen.![]()
Net de eerste radijsjes geoogst!![]()
[ afbeelding ]
& pittig dat ze zijn!
Ze zijn zowel heet als lekker knapperig.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:06 schreef sararaats het volgende:
[..]
pittig als in heet of lekker knapperig?
Foto's!quote:Op woensdag 30 april 2014 13:10 schreef sararaats het volgende:
wij hebben sla, tomaten en radijsjes in de serre (grote broeikas) staan
Oud misschien maar juist heel tof om te zien! Ben erg jaloers nuquote:Op woensdag 30 april 2014 13:20 schreef sararaats het volgende:
[IMG]http://i61.tinypic.com/ngwsgm.jpg[/IMG
het is een oude zoals je wel kan zien maar oh zo praktisch
Vanaf nu de blaadjes er dan gewoon aan laten zitetn.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:12 schreef Vanyel het volgende:
Volgens mij luizen, die heb ik vakkundig vermoord, geen beestje te vinden op de plant. Inmiddels zijn bijna alle blaadjes eraf, geknipt ik kijk morgen wel ff of er nog genoeg plant over is om überhaupt een foto van te maken..
Ja ik teken ervoor. En met een kasteel op de achtergrond nog extra idylisch ook. Mooie muurkas hoor.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:20 schreef sararaats het volgende:
[ afbeelding ]
het is een oude zoals je wel kan zien maar oh zo praktisch
Ja, welke dan? Ik vond vanmorgen een slak bovenop een afrikaantje.quote:Op donderdag 1 mei 2014 07:52 schreef Zo-is-dat het volgende:
[ afbeelding ]
en 5 meter antislaken bloemetjes
Dank je maar dat is geen kasteel hoor maar een oud verzorgingstehuis dat omgebouwd in sociale woningen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 06:16 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
Ja ik teken ervoor. En met een kasteel op de achtergrond nog extra idylisch ook. Mooie muurkas hoor.
4 soorten courgette? Je gaat omkomen in de courgettes over een tijdje.quote:Op donderdag 1 mei 2014 07:52 schreef Zo-is-dat het volgende:
[ afbeelding ]
Maandag mijn vier soorten courgette en pompoenen geplant in de moestuin van mijn oma. Stuk meer plek dan thuis! Ook nog twee rijen sla en 5 meter antislaken bloemetjes
ligt eraan wat voor tomatenplanten.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:25 schreef Fripsel het volgende:
Hoeveel tomatenplantjes kunnen er per vak staan in een vierkante meter tuin? Ik kan het nergens terugvinden. Ik wil alvast proberen om een deel buiten te zetten, aangezien ik er toch teveel heb.
Dankje! Dat zocht ik al heel lang maar ik kon het telkens niet vinden. Ik had ergens anders gezien dat je van komkommer 2 in een vak kon planten, dus heb ik nu gedaan.. Hopen dat het goedkomt.quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:05 schreef loecje het volgende:
[..]
ligt eraan watvoor tomatenplanten.
per vak 1 tomatenplant die je mooi omhoog leid.
van die mini balkonplantjes kunnen er misschien wel meer. vind ik zonde van de ruimte, je kan bij beperkte ruimte beter omhoog werken met grotere tomatenplanten.
http://www.moestuinforum.(...)arden-t158.html#p512
http://www.mooiemoestuin.(...)tgewassen/komkommer/ (ook een hele fijne site trouwens)quote:Snoeien we dan niet? Jawel hoor: eens per 2 weken halen we scheuten weg die buiten het gemaakte rek willen gaan groeien. Bovendien verwijderen we blad dat lelijk wordt en ook blad dat erg dicht en dik voor de vruchten hangt: een soort van licht en lucht creeeren in de plant.
Zou je denken?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vanaf nu de blaadjes er dan gewoon aan laten zitetn.
Ohh! Zo anti slak zijn ze niet dus!quote:Op donderdag 1 mei 2014 08:29 schreef minilot het volgende:
Wat een zee van ruimte inderdaad!
[..]
Ja, welke dan? Ik vond vanmorgen een slak bovenop een afrikaantje.
Ja, of ik heb een kamikaze-turboslak, dat kan ook. Tot nu toe worden door de slak(ken) overigens zo'n beetje alle groene planten in de tuin opgevreten behalve dat wat in de moestuinbak zit, met uitzondering van anderhalf mini-hapje uit één rapenblad vorige week.quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:59 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Ohh! Zo anti slak zijn ze niet dus!
Ja ik! Groeide eerst heel langzaam. Nu ik het buiten heb gezet lijkt het wel wat harder te gaan.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:03 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Heeft iemand hier citroen melisse staan?
Staat nu al enkele weekjes bij mij in een pot, en het is ook uitgekomen, maar het blijft erg laag aan de grond. Foto volgt later nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |