quote:
Dat wist ik niet, ik zal het aanpassenquote:Op donderdag 3 april 2014 22:30 schreef 2dope het volgende:
Marktplaats-linkjes mogen niet van de pollissie.
quote:
Is het wat voor je fietsie?quote:
Ik kom uit Friesland, ben wit...quote:
Of je zoekt een mooi damesmodelletje om naast je te komen fietsen?quote:Op donderdag 3 april 2014 22:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik kom uit Friesland, ben wit...
(Maar wist niet dat ik een damesmodelletje was...)
Dames kunnen prima op je rijden, toch?quote:Op donderdag 3 april 2014 22:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik kom uit Friesland, ben wit...
(Maar wist niet dat ik een damesmodelletje was...)
Gevaarlijk om hier nu eh, suggestief op te reagerenquote:Op donderdag 3 april 2014 22:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Of je zoekt een mooi damesmodelletje om naast je te komen fietsen?
Het is Fok toch?quote:Op donderdag 3 april 2014 22:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gevaarlijk om hier nu eh, suggestief op te reageren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Vandaar de titel van dit topic: V&A / [V&A Policy & FAQ] Lees dit door voor je een topic opentquote:Op donderdag 3 april 2014 22:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, ik zal het aanpassen
quote:
quote:Op donderdag 3 april 2014 22:34 schreef Hoplahopla het volgende:
Dit ziet er uit als een allegaartje ...
Gewoon een samenraapsel van van alles en nog wat...quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:01 schreef DonJames het volgende:
Heb je ook foto's van na de opknapbeurt?
quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:01 schreef DonJames het volgende:
Heb je ook foto's van na de opknapbeurt?
Hij werd toch echt zo verkocht met zwarte kettingkast.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:38 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Gewoon een samenraapsel van van alles en nog wat...
Ik zie in dit geval een compleet ander voorwiel dan achteriel. De kettingkast is zwart lakdoek, wat ik een beetje raar vind voor zo'n fiets. De zadelpen is aan het roesten... en de trappers zijn van die goedkope Halfords-dingen die na een week of drie doormidden gaan. Deze fiets is in mijn eigen nog geen 5 euro waard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |