SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 3% gewijzigd door G.R.S. op 03-04-2014 22:41:14 ]
geen kwaliteitstv kijkenquote:Op donderdag 3 april 2014 22:25 schreef JackieBrown het volgende:
Kan geen baggertv meer kijken door gaming
Hij is juist degene die mijn cringetv nu verstoord met de ps3quote:Op donderdag 3 april 2014 22:27 schreef Montelly het volgende:
[..]
geen kwaliteitstv kijken, waar is ethan? wij levelen altijd met dat soort programmas
en terecht, ps3 is baasquote:Op donderdag 3 april 2014 22:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hij is juist degene die mijn cringetv nu verstoord met de ps3
5 flesjes per dag, watquote:
Heb je die gast gezien die seks heeft met z'n auto?quote:Op donderdag 3 april 2014 22:43 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd vrouwen die rare gewoontes hebben
Die gast die hier de hele tijd van die hommoautos post?quote:Op donderdag 3 april 2014 22:50 schreef Champy het volgende:
[..]
Heb je die gast gezien die seks heeft met z'n auto?
quote:Op donderdag 3 april 2014 22:50 schreef Champy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 april 2014 23:16 schreef Weissman het volgende:
https://screen.yahoo.com/flip-side-workout-000000175.html
niks anders te doenquote:
Twee o's bro.quote:
Sick cunt. Ik moet nog afwassen en kamer stofzuiger/schoonmaken.quote:
Goeie planningquote:Op vrijdag 4 april 2014 03:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Twee o's bro.
[..]
Sick cunt. Ik moet nog afwassen en kamer stofzuiger/schoonmaken.
haha zaten er maaien in?quote:Op donderdag 3 april 2014 20:08 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Brotip: bij buitentemparatuur > 20 graden vaker dan 1x per week afwassen en je vuilniszak vervangen.
mooi is dat altijd als "de bully" echt goeie goeie klappen krijgt. lolquote:
goeie morregequote:Op vrijdag 4 april 2014 06:27 schreef Ethanolic het volgende:
Dit zijn toch geen tijden voor de vrijdag.
Hey Ray/Henk/VMS
Altijd lekker dit soort filmpjes.quote:
gisteren guns gedaan. blijft nog 36 uur swole thus i'm goodquote:Op vrijdag 4 april 2014 07:47 schreef Ethanolic het volgende:
Gaan er nog mensen pre-weekendpompz zetten?
Heey Etha,quote:Op vrijdag 4 april 2014 06:27 schreef Ethanolic het volgende:
Dit zijn toch geen tijden voor de vrijdag.
Hey Ray/Henk/VMS
Ik zeker. Zometeen eerst ff naar de kapper + ontbijt en dan pompen. Alles slopen wat op mijn pad komt.quote:Op vrijdag 4 april 2014 07:47 schreef Ethanolic het volgende:
Gaan er nog mensen pre-weekendpompz zetten?
Of gewoon deur op slotquote:Op vrijdag 4 april 2014 07:29 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha zaten er maaien in?
't scheelt al de helft als je je kwarkbakjes, melk, en vleesresten in een zakje doet en die direct weg mikt.
Als je vlees in je vuilnis laat zitten woaahhh
[..]
mooi is dat altijd als "de bully" echt goeie goeie klappen krijgt. lol
beetje tokky verder om zo door te blijven hakken, zit ook nog een kind in de auto....
Tip1: Nooit in je auto blijven zitten als er iemand zo op je af komt lopen...
kan misschien uitlokkend over komen als je ook uitstapt, maar als je blijft zitten en door je raampje heen gaat praten zit je laag, kun je nergens meer heen, en zit je klaar om klappen te vangen lol
[..]
goeie morrege
holy crap HANK! BOY!quote:Op vrijdag 4 april 2014 08:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Of gewoon deur op slot. Ik heb trouwens een keer full tokkie een deuk bij iemand in z'n dak geslagen
. Hij drukte me tot 2 keer toe bijna in de vangrail. Bij t stoplicht uitgestapt en een deuk in z'n dak geslagen met mn maglite.
Wat doet i dan kut? Kan weinig aan zijn behalve gasklep of thermokoppel...quote:Op vrijdag 4 april 2014 08:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Heey Etha,
Lekker uitgeslapen hier. Wachten op de loodgieter voor de 3e keer deze maand. Geiser doet t al tijden kut, uitgerekend gisteravond en vanochtend ineens weer probleemloos
trouwens 500eu schade aan de motor van m'n brommer he.quote:Op vrijdag 4 april 2014 08:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Heey Etha,
Lekker uitgeslapen hier. Wachten op de loodgieter voor de 3e keer deze maand. Geiser doet t al tijden kut, uitgerekend gisteravond en vanochtend ineens weer probleemloos
Haha waarom heb je nog een geiser man?quote:Op vrijdag 4 april 2014 08:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Heey Etha,
quote:Op vrijdag 4 april 2014 08:05 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ik zeker. Zometeen eerst ff naar de kapper + ontbijt en dan pompen. Alles slopen wat op mijn pad komt.
Lekker bezig bwois!quote:Op vrijdag 4 april 2014 08:04 schreef RaymondK het volgende:
[..]
gisteren guns gedaan. blijft nog 36 uur swole thus i'm good
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Ws. is de Chinese assemblage meteen aangepast aan het gemiddelde Chinese BW. En dan heb je meteen de verklaring waarom die bagger-assemblage bij jou als eerste zichtbaar wordt.quote:Op vrijdag 4 april 2014 08:18 schreef RaymondK het volgende:
[..]
trouwens 500eu schade aan de motor van m'n brommer he.
zuiger, cilinder beschadigd, en naaldlager van de krukas compleet verpulvert![]()
![]()
net 300 eu uitgegeven aan een overhaul van tandwielen veren en uitlaatmontage e.d.
en nu weer 500eu
ik weet niet of ik het moet doen.....
als dit nu vervangen is, is alles wel zo een beetje vervangen kwa knaken chineese kut kwaliteit...
Maar er zit nu al speling op de achterbrug zo erg dat i waarschijnlijk een bon krijgt als ik RDW tegen kom onderweg....
Toch maar scooter kopen? Moet wel een smalle zijn, want anders kan ik de bochten in de gang van m'n berging niet maken
6000km op het tellertje![]()
![]()
1,5jr oud normaal mee gereden niet opgevoerd en compleet vergurkt dat ding
![]()
Hoe kun je een merk met een redelijke reputatie nou zo ongelooflijk te grabbel gooien. Een ontwerp van dik 25jr oud, en als je kijkt wat er allemaal aan gemankeert heeft, niet te geloven![]()
Gevalletje assemblage ff uitbesteden aan china hoe het niet moet voorbeeld![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:23 schreef Champy het volgende:
Hey RaymondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Dit. Ooit in mijn studentenhuis ook zo'n kut-ketel gehad, maar vooral zo'n randdebiel-hobby-bob-klusssjaak van de huisbaas. Gast is wel 10x langs geweest zonder resultaat.quote:Op vrijdag 4 april 2014 08:11 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Wat doet i dan kut? Kan weinig aan zijn behalve gasklep of thermokoppel...
Cool.quote:Op vrijdag 4 april 2014 08:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Of gewoon deur op slot. Ik heb trouwens een keer full tokkie een deuk bij iemand in z'n dak geslagen
. Hij drukte me tot 2 keer toe bijna in de vangrail. Bij t stoplicht uitgestapt en een deuk in z'n dak geslagen met mn maglite.
Je hebt wel een CO melder neem ik aan?quote:Op vrijdag 4 april 2014 08:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Heey Etha,
Dreamerbulk traint toch bij All-In?quote:
Dima over een paar jaar.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:50 schreef Champy het volgende:
[..]
Hipsterquote:Op vrijdag 4 april 2014 10:10 schreef Ethanolic het volgende:
Ik wil wel een fixie kopen, wie kan er 1 leveren voor 3 tientjes?
Waarom, waarom...?quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:10 schreef Ethanolic het volgende:
Die dingen zijn rete chill man. Die 10 minuten per dag dat ik op mijn huidige fiets zit zijn echt een hel.quote:
Zoiets dus:quote:Op vrijdag 4 april 2014 08:18 schreef RaymondK het volgende:
[..]
zuiger, cilinder beschadigd, en naaldlager van de krukas compleet verpulvert![]()
![]()
net 300 eu uitgegeven aan een overhaul van tandwielen veren en uitlaatmontage e.d.
en nu weer 500eu
als dit nu vervangen is, is alles wel zo een beetje vervangen kwa knaken chineese kut kwaliteit...
Maar er zit nu al speling op de achterbrug zo erg dat i waarschijnlijk een bon krijgt als ik RDW tegen kom onderweg....
Toch maar scooter kopen? Moet wel een smalle zijn, want anders kan ik de bochten in de gang van m'n berging niet maken
![]()
![]()
Hoe kun je een merk met een redelijke reputatie nou zo ongelooflijk te grabbel gooien. Een ontwerp van dik 25jr oud, en als je kijkt wat er allemaal aan gemankeert heeft, niet te geloven![]()
2 keer in de week 6 minuutjes.quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Die dingen zijn rete chill man. Die 10 minuten per dag dat ik op mijn huidige fiets zit zijn echt een hel.
Neem een taxi.quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Die dingen zijn rete chill man. Die 10 minuten per dag dat ik op mijn huidige fiets zit zijn echt een hel.
Ja maar je hebt zeker zon gare stationsfiets? Met half lege banden, gare ketting en tandwielen enz. Dan is een fixie wel fijn inderdaad.quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Als je huidige fiets kut is koop je gewoon een betere fiets.quote:
Ik was even vergeten dat het om de meest geweldige stad van ons land gaatquote:
Kijk eens naar een Peugeot Ludix. Zijn behoorlijk smalle dingen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 08:18 schreef RaymondK het volgende:
[..]
![]()
en nu weer 500eu
![]()
![]()
Dat zeg ik net toch? Of niet? Cmon sonquote:Op vrijdag 4 april 2014 10:17 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Als je huidige fiets kut is koop je gewoon een betere fiets.
Hoe moeilijk kan het zijn?
Amsterdamquote:Op vrijdag 4 april 2014 10:18 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat het om de meest geweldige stad van ons land gaat
lol, dat zegt iedereen, dat ding is gemaakt voor 50kg huisvrouwtje of pubertje die na een jaar een auto koopt .quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:38 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ws. is de Chinese assemblage meteen aangepast aan het gemiddelde Chinese BW. En dan heb je meteen de verklaring waarom die bagger-assemblage bij jou als eerste zichtbaar wordt.
Blijft zwaar kut. Ik las trouwens onlangs dat ze nu ook snelle electrische fietsen hebben, van die dingen die 45 km/u kunnen. Wellicht is dat wat? Of ben je alergisch voor fietsen sinds je je racefiets eruit gegooid hebt?
oke thanks! ik ga ff checken/shoppenquote:Op vrijdag 4 april 2014 10:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Kijk eens naar een Peugeot Ludix. Zijn behoorlijk smalle dingen.
Maar waarom dan een fixie?quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat zeg ik net toch? Of niet? Cmon son
Haha waarom geen snordertje gepakt dan?quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:28 schreef Sapstengel het volgende:
Keertje wilde ik een taxi nemen van Leidseplein naar centraal, eerst 3 taxichauffeurs die weigerden me te brengen omdat het een korte rit was. Daarna eentje die 25 euro vroeg.
Flikker op man, mongolen. Ik ga wel lopen dan.
Uireraard.2 zelfs. 1 in de keuken 1 in de slaapkamerquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:40 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je hebt wel een CO melder neem ik aan?
Ik weet niet hoe ik die gasten kan vinden als ik daar sta. Maarja lopen was ook niet zo erg.quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha waarom geen snordertje gepakt dan?
Deze man, zoveel weissheidquote:Op vrijdag 4 april 2014 10:33 schreef Eleiko het volgende:
Amsterdam is de meest overrated stad van NL.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Uireraard.2 zelfs. 1 in de keuken 1 in de slaapkamer
gewoon je tandwielen met tyraps aan je spaken maken, heb je ook een fixiequote:Op vrijdag 4 april 2014 10:10 schreef Ethanolic het volgende:
Kerstboom aan hun binnenspiegel. Daarnaast gewoon beetje dwalen bij de tram/bushalte en je hebt er 3 om je nek hangen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik die gasten kan vinden als ik daar sta. Maarja lopen was ook niet zo erg.
Haha, en dan het blok beton dat Rotterdam heet geweldig vindenquote:Op vrijdag 4 april 2014 10:33 schreef Eleiko het volgende:
Amsterdam is de meest overrated stad van NL.
Whaha kerstboom?quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kerstboom aan hun binnenspiegel. Daarnaast gewoon beetje dwalen bij de tram/bushalte en je hebt er 3 om je nek hangen.
idd.quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Omdat dat chille fietsen zijn; snel, licht, compact. Alleen overpriced.
Haters zullen haten.quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha, en dan het blok beton dat Rotterdam heet geweldig vinden
Rotterdam is ook gewoon bagger ja.quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:42 schreef Ethanolic het volgende:
Ik was laatst weer eens in Rotterdam, ik werd gewoon een beetje droevig van alles daar
Mathenesser was echt het toppunt.
Zelfs in het Kralingsebos stond ik versteld van al die tokkieswel vermaakt verder.
Jij woont aan een zandweg bij de Duitse grens?quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Rotterdam is ook gewoon bagger ja.
Maarja alles ten westen van Amersfoort is eigenlijk al kut, het begint al bij Utrecht.
Ga toch lekker naar je kubuswoningen, Cor.quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:43 schreef Eleiko het volgende:
Amsterdam is een soort historisch Madurodam waar iedereen de stad en vooral zichzelf geweldig vindt.
Nijmegen toch? Mooi centrum. Idiote mensen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Rotterdam is ook gewoon bagger ja.
Maarja alles ten westen van Amersfoort is eigenlijk al kut, het begint al bij Utrecht.
Haha gelukkig niet.quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nijmegen toch? Mooi centrum. Idiote mensen.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nijmegen toch? Mooi centrum. Idiote mensen.
Fixed.quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nijmegen toch? Mooi centrum. Idiote mensen.Lekkere studentes![]()
Dat vroeg ik mij ook af idd.quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:57 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Waarom.heeft die ene zijn beeldscherm verkeerd om staan?
Laatst waren er 2 best aardige chicks in dat programmaquote:
dudequote:Op dinsdag 1 april 2014 22:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[..]
Als ik New York woonde kon ik vanavond blowjob krijgen en misschien wel meer.
HEY niet cool,quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:46 schreef Curlbrah het volgende:
Jezus dima
krijg flashbacks naar gogosweden van je
quote:
So trendy, so hipquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:09 schreef fathank het volgende:
Amsterdam
Importprovincialehuppelkuttenhipstermeisjes die na een half jaartje Amsterdam zich een ware kosmopoliet wanen
Zit helaas mobiel anders was er weer een ragepost van 3 kantjes gekomen. Die teringloodgieter kwam niet opdagen
Nijmegen is wel een broeinest van krakers en ander langharig werkschuw tuig.quote:
Please tell us morequote:Op vrijdag 4 april 2014 12:09 schreef fathank het volgende:
Amsterdam
Importprovincialehuppelkuttenhipstermeisjes die na een half jaartje Amsterdam zich een ware kosmopoliet wanen
Zit helaas mobiel anders was er weer een ragepost van 3 kantjes gekomen. Die teringloodgieter kwam niet opdagen
Fixed.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Nijmegen is wel een broeinest van krakers en ander langharig werkschuw tuig.
Gr, gr. Henk (van Ingrid)
Heey Cor, groeten aan Don. Lekker all-inclusive alanya 8dagen van de zomer?quote:
Geen slecht plan: in zo'n all-inclusive resort minder Turken dan in Nederlandquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Heey Cor, groeten aan Don. Lekker all-inclusive alanya 8dagen van de zomer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:33 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Geen slecht plan: in zo'n all-inclusive resort minder Turken dan in NederlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel Russen die territorium afbakenen. Zit ze in het bloed lijkt welBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
En allemaal teenkrommende reacties er onderquote:Schijt aan alle adviezen dat je "gewoon gezond moet eten en sporten." IK KOM PER DAG AAN! Ik eet geen snoep etc, ik eet gewoon normaal.. Groente, fruit, kwark, eiwitten, beperkt aantal koolhydraten, ik beweeg elke dag 30-60 minuten en daarnaast ook nog fietsen en weer begonnen met werken, waarbij ik hele tijd sta en loop! Ik drink thee, water, geen frisdrank!!! En toch kom ik aan?!?!?! Dus ik zeg: fuck dit!!!
quote:De aanhouder wint!!! X
quote:Ach lieverd, leven en laten leven en het niet je leven laten bepalen. Je zit in die fase, laat het gewoon even los en niet iedere keer op je mooie weegschaal staan. Het komt echt wel goed, hou eerst van jezelf..
quote:Teveel mee bezig. Maar lief ik weet wat je voelt.
Moet ik nog doorgaan?quote:Misschien heb je n oestrogeendominantie?
Mag hopen van welquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:01 schreef JackieBrown het volgende:
Oestrogeendominantie![]()
Volgens mij heb ik dat ook!
Dit dus. Als die er nog niet is komt deze er vast snel.quote:
Whahahaquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:00 schreef Weissman het volgende:
We hebben het wel over iemand die zich 3x p/d weegt ook enzo
Goedsow!! Je hebt die mars dubbel en dwars verdiend!!!quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:41 schreef H1N1 het volgende:
Zo, net terug van de gym. Freshe haircut en de hele gym gesloopt. Nu genieten van een mini-Mars.
Dankje meis, misschien neem ik er wel eentje meer hihi! Curves are for real women.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Goedsow!! Je hebt die mars dubbel en dwars verdiend!!!
Presies haha je wilt toch niet zo'n dun latje worden! Hebben ze niks meer om vast te houdenquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:47 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Dankje meis, misschien neem ik er wel eentje meer hihi! Curves are for real women.
Die heb ik vorige week van haar gehoord. ''OMG ben halve kilo zwaarder, werkt dit wel?!?''quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:29 schreef Ethanolic het volgende:
Omg 200 gram zwaarder dan gister :s me dieet werkt egt niet
Is het ver fietsen dan? Anders gewoon gaan fietsen, kun je ook nog eens meer eten.quote:Op vrijdag 4 april 2014 08:18 schreef RaymondK het volgende:
[..]
quote:
Werd tijd brah. Good job.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:56 schreef Klokov het volgende:
Hey Yuri, ik heb 2048 gehaald, 4096 next stop
Je moet 4-6 stappen vooruit denken.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:06 schreef Klokov het volgende:
25904, niet slecht voor even een keertje proberen 20eu te winnen. Op den duur ben je gewoon fucked omdat je moves moet maken waarvan je weet dat het je spel gaat verneuken
Hoi Weiss.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
Die heb ik vorige week van haar gehoord. ''OMG ben halve kilo zwaarder, werkt dit wel?!?''
Hey G.R.S. dat yogapants plaatje van laatst dat was jij niet of wel?quote:
Vraag me af waarom Kimmie haar toe wil voegenquote:
natuurlijk nietquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:30 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hey G.R.S. dat yogapants plaatje van laatst dat was jij niet of wel?
Wei is gewoon Nederlands, in dit geval heeft Jesse gelijk.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:22 schreef RaymondK het volgende:
mensen die wei proteine zeggen in de gym...... "ik heb wei proteine gekocht"
ik denk dan altijd "jij hebt ongesjeneerd filmpjes van van der velden zitten kijken he"
Fietsen komt niet (meer) in Raymonds woordenboek voor.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is het ver fietsen dan? Anders gewoon gaan fietsen, kun je ook nog eens meer eten.
[..]
Die "meer eten" is wel heel verleidelijk toch?quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:41 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Fietsen komt niet (meer) in Raymonds woordenboek voor.
Ja het is toch wei, amirite?quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:22 schreef RaymondK het volgende:
mensen die wei proteine zeggen in de gym...... "ik heb wei proteine gekocht"
ik denk dan altijd "jij hebt ongesjeneerd filmpjes van van der velden zitten kijken he"
lage oestrogeen levels zijn chill, 10 uur per nacht slapenquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:01 schreef JackieBrown het volgende:
Oestrogeendominantie![]()
Volgens mij heb ik dat ook!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:04 schreef Curlbrah het volgende:
Nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:04 schreef Curlbrah het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
sommige nachten slaap ik 14~16 uur. Vooral na een zware workout slaap ik gemiddeld 10~12 uur. Slapen is ook leven. Soms denk ik dat de droomwereld de echte wereld is en dat als we wakker zijn we eigenlijk niet bij bewustzijn zijn.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:16 schreef Ethanolic het volgende:
10 uur per nacht slapenzonde van je tijd zeg
Kankerdromerigquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:18 schreef Drinky het volgende:
[..]
sommige nachten slaap ik 14~16 uur. Vooral na een zware workout slaap ik gemiddeld 10~12 uur. Slapen is ook leven. Soms denk ik dat de droomwereld de echte wereld is en dat als we wakker zijn we eigenlijk niet bij bewustzijn zijn.
lol, zo zag ik er vroeger uitquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:30 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hey G.R.S. dat yogapants plaatje van laatst dat was jij niet of wel?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.inb4 potatopicone lovequote:Op vrijdag 4 april 2014 16:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
natuurlijk niet
gary roach squats (daar staat haar naam ook voor duhh)![]()
Ja mooi is dat he...? Ik wel eens iets soortgelijks als ik aan het poepen ben. Dan weet ik soms niet meer of ik afscheid neem van mijn drol of dat ik zegma de drol ben die afscheid neemt van mij.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:18 schreef Drinky het volgende:
[..]
sommige nachten slaap ik 14~16 uur. Vooral na een zware workout slaap ik gemiddeld 10~12 uur. Slapen is ook leven. Soms denk ik dat de droomwereld de echte wereld is en dat als we wakker zijn we eigenlijk niet bij bewustzijn zijn.
Hehe ik weet wat je bedoeltquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik lig meestal wel 10 uur in bed, maar slaap er veel minder... Snap je?
quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:20 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
lol, zo zag ik er vroeger uit
[..]Geen Etha. Gvd GRSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.inb4 potatopic
[..]
one loveDeathlift or Die.
sws dat gevoel wanneer je zoveel uur echt hard hebt geslapen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:18 schreef Drinky het volgende:
[..]
[..]
[..]Ik had tenminste toch wel een yogabroek verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.inb4 potatopic
[..]
one lovequote:Op vrijdag 4 april 2014 17:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik lig meestal wel 10 uur in bed, maar slaap er veel minder... Snap je?
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
Etha=Jackiequote:
Ik heb geeneens een yogabroek. Ja, alleen die ene waar Klokov naar refereerde maar die is een beetje te grootquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:23 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
sws dat gevoel wanneer je zoveel uur echt hard hebt geslapen.
[..]
Ik had tenminste toch wel een yogabroek verwacht.
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:28 schreef Klokov het volgende:
Laat Dima yogapants voor je kopen in ruil voor een sessie.
Het beste tijdens het poepen is wel als je een grote eruit perst, alsof er een negerlul uit je anjer komt, en dan is het ook nog een schone want je hoeft maar 1x te vegen om te zien dat het niet eens hoefdequote:Op vrijdag 4 april 2014 17:20 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja mooi is dat he...? Ik wel eens iets soortgelijks als ik aan het poepen ben. Dan weet ik soms niet meer of ik afscheid neem van mijn drol of dat ik zegma de drol ben die afscheid neemt van mij.
Verbaas me daar altijd zo over hequote:Op vrijdag 4 april 2014 18:08 schreef Drinky het volgende:
[..]
Het beste tijdens het poepen is wel als je een grote eruit perst, alsof er een negerlul uit je anjer komt, en dan is het ook nog een schone want je hoeft maar 1x te vegen om te zien dat het niet eens hoefde
[..]
[..]Die heupenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.inb4 potatopic
[..]
one love![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
natuurlijk niet
gary roach squats (daar staat haar naam ook voor duhh)
quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:40 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wei is gewoon Nederlands, in dit geval heeft Jesse gelijk.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:26 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Etha=Jackie
Jackie=Etha
[..]
Ik heb geeneens een yogabroek. Ja, alleen die ene waar Klokov naar refereerde maar die is een beetje te groot
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:08 schreef Drinky het volgende:
[..]
Het beste tijdens het poepen is wel als je een grote eruit perst, alsof er een negerlul uit je anjer komt, en dan is het ook nog een schone want je hoeft maar 1x te vegen om te zien dat het niet eens hoefde
AAAAWWWWW YEAAAH, its vrijdag hommotjes en lesbiennesquote:
Boeie.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:27 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
even allemaal helpen meezoeken!!
ps..hmm valt op dat ze niet zijn backpacken in down under, typisch trutjes van "het stand" even cultuur proeven op centjes van paps en mams
hoop dat ze niks mankeren tho![]()
Henk luchst ze rauwquote:
wie ben jij? waar zijn je pics, dm mag ookquote:
Git isine be.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:32 schreef Montelly het volgende:
[..]
wie ben jij? waar zijn je pics, dm mag ook
Je bent zelf een ATM machine vriend. Dit is de vrouwtjes jou zien.quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:37 schreef Montelly het volgende:
Boisss even snel een ATM filmpje kijken en dan off naar gym
quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:37 schreef Montelly het volgende:
Boisss even snel een ATM filmpje kijken en dan off naar gym
Lol ik had tot aan gister een afspraak staan om te gaanquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:41 schreef Montelly het volgende:
Wie gaat??
https://www.facebook.com/clubvie
[ afbeelding ]
Sushi, sigaren, goodiebags, heerlijke mensen en warme Afrohouse, Hip-Hop en R&B onder begeleiding van een saxofonist.. dit alles is mee te maken op zaterdag 5 april, tijdens @de bourgeoisie! Meld je aan voor de event page, want dan geniet je tot 00.30h van ¤5 korting op de entree! Aanmelden is mogelijk tot morgenavond 19.00h.. tot zaterdag, tot Bourgeoisie!
jammerquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Lol ik had tot aan gister een afspraak staan om te gaanafgezegd tho
Ja oke... Ben je nu met leks aan het ballen?quote:
Neequote:Op vrijdag 4 april 2014 19:57 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja oke... Ben je nu met leks aan het ballen?
Die met die bruine ogen is 1.84mquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:27 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
even allemaal helpen meezoeken!!
ps..hmm valt op dat ze niet zijn backpacken in down under, typisch trutjes van "het stand" even cultuur proeven op centjes van paps en mams
hoop dat ze niks mankeren tho![]()
Cor wat doe je eigenlijk voor de kost.. welke branche?quote:
lekker bakkie magere kwark, goed bzig!quote:
Kinder Bueno. Geen vlees n huis dus ben verloren.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:37 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
lekker bakkie magere kwark, goed bzig!
Niets dusquote:Op vrijdag 4 april 2014 20:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Afiyet olsun. Wat staat er op het menu? Of is het ''ortaya karisik''?
langemokkels.nl uitbuitenquote:Op vrijdag 4 april 2014 20:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Cor wat doe je eigenlijk voor de kost.. welke branche?
Intiemer? Ik weet het niet, heb het nooit gedaan maar ben wel bereid om te experimenteren.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:45 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Montelly jij bent echt als een broer voor me, maar dan wel anders. Snap je?
Hmm, kan je niet bij je moeder binnenvallen?quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niets dusEvde et yok-dus weet echt niet wtf ik zou moeten maken. Ga dat ook niet aan jullie vragen, want dan volgt er als antwoord: eet een bak kwark. Die heb ik ook btw, maar dan vanille.
MINDER MINDER MINDERquote:
Ik was daar en ze was aan het koken. Maar was fucked up moe en dacht ik ga naar huis even slapen. En toen kwam ik thuis en was mijn slaap weg. Daarbij ook de zin ook maar iets te doen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:47 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hmm, kan je niet bij je moeder binnenvallen?
Wat doe jij trouwens hier in ''the gym''? Ben je de Turken ook zat?
Sikterlan, ananiskkim, jarag, ipne, wolla!quote:
Ik heb zin in Sarma man.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:52 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Sikterlan, ananiskkim, jarag, ipne, wolla!
Kom aangifte doen dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:59 schreef Sapstengel het volgende:
Speciaal voor EleikoWat een lelijke oorbellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wanneer je geen zin hebt moet je dat de hele dag tegen jezelf zeggen. Geen zin, dat je niet wil gaan enz. Dan op het laatste moment alsnog gaan en krijg je zieke gains door de muscle confusion.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:14 schreef Drinky het volgende:
Jongens, als je naar de gym gaat terwijl je geen zin hebt, wat gebeurt er dan met je gains?
gr
praten tegen je lichaam, bij planten helpt het ookquote:Op vrijdag 4 april 2014 21:14 schreef Drinky het volgende:
Jongens, als je naar de gym gaat terwijl je geen zin hebt, wat gebeurt er dan met je gains?
gr
My name is Jeff and I approve this message.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wanneer je geen zin hebt moet je dat de hele dag tegen jezelf zeggen. Geen zin, dat je niet wil gaan enz. Dan op het laatste moment alsnog gaan en krijg je zieke gains door de muscle confusion.
OP waardig dit, gr gr vanuit gymquote:Op vrijdag 4 april 2014 21:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wanneer je geen zin hebt moet je dat de hele dag tegen jezelf zeggen. Geen zin, dat je niet wil gaan enz. Dan op het laatste moment alsnog gaan en krijg je zieke gains door de muscle confusion.
Deze moet op een tegeltje!quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
rdynseryumw54s7mw54quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:59 schreef Sapstengel het volgende:
Speciaal voor Eleikoalles onder de neus zou ik doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Thx Ambi, en het is skinnyfitquote:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:38 schreef Drinky het volgende:
U mirin' bro?
[ afbeelding ]27% vetpercentageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
80,5%quote:
lol femletsquote:Op vrijdag 4 april 2014 21:52 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
wat ben je dan voor een kkkneus
Wat een homo'squote:Op vrijdag 4 april 2014 21:52 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
wat ben je dan voor een kkkneus
Begrijp je mij echt of denk je dat je mij begrijpt?quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik was daar en ze was aan het koken. Maar was fucked up moe en dacht ik ga naar huis even slapen. En toen kwam ik thuis en was mijn slaap weg. Daarbij ook de zin ook maar iets te doen.
Nee, niet zat.. Dat jij ze zat bent begrijp ik wel trouwens..![]()
Ik kwam beetje fokken.
Hey Fantaquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:14 schreef Fanta-stick het volgende:
..
Laatste tijd beetje druk voor foks...ik mis jullie man.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hey Monty..ik krijg nog sushi van je.
Zoveel aan het daten?quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:14 schreef Fanta-stick het volgende:
..
Laatste tijd beetje druk voor foks...ik mis jullie man.
Werk, oefeningen, trainen, klimcursus binnenkort parachute wing halenquote:
Maar je hebt toch ook behoeftesquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Werk, oefeningen, trainen, klimcursus binnenkort parachute wing halen
alles.
Geen tijd voor boys.
Hopelijk wel voor lekkere girlsquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Werk, oefeningen, trainen, klimcursus binnenkort parachute wing halen
alles.
Geen tijd voor boys.
Ik denk niet zo heel veel meer aan seksquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Maar je hebt toch ook behoeftes![]()
/yuri modus
/dima feel
quote:
Had JMF al wat ruimte voor je gemaakt of viel dat toch tegen?quote:
Is al tijd terug man, geen idee..quote:
Kun je nog wel fappen?quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:49 schreef Klokov het volgende:
Kan geen fatsoenlijke gripper meer dichtknijpen door een blaar op mn middelvinger
No fap, no porn vriendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Dat ben jij toch? Ben jij Weissmans fwb?quote:
Nee. Weissman vind ik lief, maar dat is het.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:58 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dat ben jij toch? Ben jij Weissmans fwb?
quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:58 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dat ben jij toch? Ben jij Weissmans fwb?
Wat, zij zegt net dat ze verantwoordelijk is voor die maatje meer adds. Dan is het of jij of Sap en van Sap weet ik dat die droog staat en van jou weet ik dat je een open relatie hebt.quote:
1+1=7 ofzo?quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:04 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wat, zij zegt net dat ze verantwoordelijk is voor die maatje meer adds. Dan is het of jij of Sap en van Sap weet ik dat die droog staat en van jou weet ik dat je een open relatie hebt.
Die dingen zijn toch gebaseerd op je eigen internetgedrag? Je zit gewoon bbw porn te kijken en geeft ons de schuld.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:04 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wat, zij zegt net dat ze verantwoordelijk is voor die maatje meer adds. Dan is het of jij of Sap en van Sap weet ik dat die droog staat en van jou weet ik dat je een open relatie hebt.
lekker hoor, hier even vermelden dat je maat droog staatquote:Op vrijdag 4 april 2014 23:04 schreef Klokov het volgende:
[..]
ja man, echt voor schutquote:Op vrijdag 4 april 2014 23:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lekker hoor, hier even vermelden dat je maat droog staat
Ik krijg ook adds van seniorengeluk en modequote:Op vrijdag 4 april 2014 23:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die dingen zijn toch gebaseerd op je eigen internetgedrag? Je zit gewoon bbw porn te kijken en geeft ons de schuld.
Zegt die hier zelf in het topicquote:Op vrijdag 4 april 2014 23:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lekker hoor, hier even vermelden dat je maat droog staat
zitten er meer mensen op je wifi?quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:11 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik krijg ook adds van seniorengeluk en mode
[ afbeelding ]
Ja de buren maar dat is eveneens een stelquote:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:09 schreef THEFXR het volgende:
KLB / Mensen die Brabantse beffer niet kunnen waarderen
allemaal ff belluh
Bol.com is ook down vriend.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:31 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Kk whatsapp doet weer eens niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |