SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 3% gewijzigd door G.R.S. op 03-04-2014 22:41:14 ]
geen kwaliteitstv kijkenquote:Op donderdag 3 april 2014 22:25 schreef JackieBrown het volgende:
Kan geen baggertv meer kijken door gaming
Hij is juist degene die mijn cringetv nu verstoord met de ps3quote:Op donderdag 3 april 2014 22:27 schreef Montelly het volgende:
[..]
geen kwaliteitstv kijken, waar is ethan? wij levelen altijd met dat soort programmas
en terecht, ps3 is baasquote:Op donderdag 3 april 2014 22:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hij is juist degene die mijn cringetv nu verstoord met de ps3
5 flesjes per dag, watquote:
Heb je die gast gezien die seks heeft met z'n auto?quote:Op donderdag 3 april 2014 22:43 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd vrouwen die rare gewoontes hebben
Die gast die hier de hele tijd van die hommoautos post?quote:Op donderdag 3 april 2014 22:50 schreef Champy het volgende:
[..]
Heb je die gast gezien die seks heeft met z'n auto?
quote:Op donderdag 3 april 2014 22:50 schreef Champy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 april 2014 23:16 schreef Weissman het volgende:
https://screen.yahoo.com/flip-side-workout-000000175.html
niks anders te doenquote:
Twee o's bro.quote:
Sick cunt. Ik moet nog afwassen en kamer stofzuiger/schoonmaken.quote:
Goeie planningquote:Op vrijdag 4 april 2014 03:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Twee o's bro.
[..]
Sick cunt. Ik moet nog afwassen en kamer stofzuiger/schoonmaken.
haha zaten er maaien in?quote:Op donderdag 3 april 2014 20:08 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Brotip: bij buitentemparatuur > 20 graden vaker dan 1x per week afwassen en je vuilniszak vervangen.
mooi is dat altijd als "de bully" echt goeie goeie klappen krijgt. lolquote:
goeie morregequote:Op vrijdag 4 april 2014 06:27 schreef Ethanolic het volgende:
Dit zijn toch geen tijden voor de vrijdag.
Hey Ray/Henk/VMS
Altijd lekker dit soort filmpjes.quote:
gisteren guns gedaan. blijft nog 36 uur swole thus i'm goodquote:Op vrijdag 4 april 2014 07:47 schreef Ethanolic het volgende:
Gaan er nog mensen pre-weekendpompz zetten?
Heey Etha,quote:Op vrijdag 4 april 2014 06:27 schreef Ethanolic het volgende:
Dit zijn toch geen tijden voor de vrijdag.
Hey Ray/Henk/VMS
Ik zeker. Zometeen eerst ff naar de kapper + ontbijt en dan pompen. Alles slopen wat op mijn pad komt.quote:Op vrijdag 4 april 2014 07:47 schreef Ethanolic het volgende:
Gaan er nog mensen pre-weekendpompz zetten?
Of gewoon deur op slotquote:Op vrijdag 4 april 2014 07:29 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha zaten er maaien in?
't scheelt al de helft als je je kwarkbakjes, melk, en vleesresten in een zakje doet en die direct weg mikt.
Als je vlees in je vuilnis laat zitten woaahhh
[..]
mooi is dat altijd als "de bully" echt goeie goeie klappen krijgt. lol
beetje tokky verder om zo door te blijven hakken, zit ook nog een kind in de auto....
Tip1: Nooit in je auto blijven zitten als er iemand zo op je af komt lopen...
kan misschien uitlokkend over komen als je ook uitstapt, maar als je blijft zitten en door je raampje heen gaat praten zit je laag, kun je nergens meer heen, en zit je klaar om klappen te vangen lol
[..]
goeie morrege
holy crap HANK! BOY!quote:Op vrijdag 4 april 2014 08:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Of gewoon deur op slot. Ik heb trouwens een keer full tokkie een deuk bij iemand in z'n dak geslagen
. Hij drukte me tot 2 keer toe bijna in de vangrail. Bij t stoplicht uitgestapt en een deuk in z'n dak geslagen met mn maglite.
Wat doet i dan kut? Kan weinig aan zijn behalve gasklep of thermokoppel...quote:Op vrijdag 4 april 2014 08:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Heey Etha,
Lekker uitgeslapen hier. Wachten op de loodgieter voor de 3e keer deze maand. Geiser doet t al tijden kut, uitgerekend gisteravond en vanochtend ineens weer probleemloos
trouwens 500eu schade aan de motor van m'n brommer he.quote:Op vrijdag 4 april 2014 08:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Heey Etha,
Lekker uitgeslapen hier. Wachten op de loodgieter voor de 3e keer deze maand. Geiser doet t al tijden kut, uitgerekend gisteravond en vanochtend ineens weer probleemloos
Haha waarom heb je nog een geiser man?quote:Op vrijdag 4 april 2014 08:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Heey Etha,
quote:Op vrijdag 4 april 2014 08:05 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ik zeker. Zometeen eerst ff naar de kapper + ontbijt en dan pompen. Alles slopen wat op mijn pad komt.
Lekker bezig bwois!quote:Op vrijdag 4 april 2014 08:04 schreef RaymondK het volgende:
[..]
gisteren guns gedaan. blijft nog 36 uur swole thus i'm good
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Ws. is de Chinese assemblage meteen aangepast aan het gemiddelde Chinese BW. En dan heb je meteen de verklaring waarom die bagger-assemblage bij jou als eerste zichtbaar wordt.quote:Op vrijdag 4 april 2014 08:18 schreef RaymondK het volgende:
[..]
trouwens 500eu schade aan de motor van m'n brommer he.
zuiger, cilinder beschadigd, en naaldlager van de krukas compleet verpulvert![]()
![]()
net 300 eu uitgegeven aan een overhaul van tandwielen veren en uitlaatmontage e.d.
en nu weer 500eu
ik weet niet of ik het moet doen.....
als dit nu vervangen is, is alles wel zo een beetje vervangen kwa knaken chineese kut kwaliteit...
Maar er zit nu al speling op de achterbrug zo erg dat i waarschijnlijk een bon krijgt als ik RDW tegen kom onderweg....
Toch maar scooter kopen? Moet wel een smalle zijn, want anders kan ik de bochten in de gang van m'n berging niet maken
6000km op het tellertje![]()
![]()
1,5jr oud normaal mee gereden niet opgevoerd en compleet vergurkt dat ding
![]()
Hoe kun je een merk met een redelijke reputatie nou zo ongelooflijk te grabbel gooien. Een ontwerp van dik 25jr oud, en als je kijkt wat er allemaal aan gemankeert heeft, niet te geloven![]()
Gevalletje assemblage ff uitbesteden aan china hoe het niet moet voorbeeld![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:23 schreef Champy het volgende:
Hey RaymondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Dit. Ooit in mijn studentenhuis ook zo'n kut-ketel gehad, maar vooral zo'n randdebiel-hobby-bob-klusssjaak van de huisbaas. Gast is wel 10x langs geweest zonder resultaat.quote:Op vrijdag 4 april 2014 08:11 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Wat doet i dan kut? Kan weinig aan zijn behalve gasklep of thermokoppel...
Cool.quote:Op vrijdag 4 april 2014 08:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Of gewoon deur op slot. Ik heb trouwens een keer full tokkie een deuk bij iemand in z'n dak geslagen
. Hij drukte me tot 2 keer toe bijna in de vangrail. Bij t stoplicht uitgestapt en een deuk in z'n dak geslagen met mn maglite.
Je hebt wel een CO melder neem ik aan?quote:Op vrijdag 4 april 2014 08:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Heey Etha,
Dreamerbulk traint toch bij All-In?quote:
Dima over een paar jaar.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:50 schreef Champy het volgende:
[..]
Hipsterquote:Op vrijdag 4 april 2014 10:10 schreef Ethanolic het volgende:
Ik wil wel een fixie kopen, wie kan er 1 leveren voor 3 tientjes?
Waarom, waarom...?quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:10 schreef Ethanolic het volgende:
Die dingen zijn rete chill man. Die 10 minuten per dag dat ik op mijn huidige fiets zit zijn echt een hel.quote:
Zoiets dus:quote:Op vrijdag 4 april 2014 08:18 schreef RaymondK het volgende:
[..]
zuiger, cilinder beschadigd, en naaldlager van de krukas compleet verpulvert![]()
![]()
net 300 eu uitgegeven aan een overhaul van tandwielen veren en uitlaatmontage e.d.
en nu weer 500eu
als dit nu vervangen is, is alles wel zo een beetje vervangen kwa knaken chineese kut kwaliteit...
Maar er zit nu al speling op de achterbrug zo erg dat i waarschijnlijk een bon krijgt als ik RDW tegen kom onderweg....
Toch maar scooter kopen? Moet wel een smalle zijn, want anders kan ik de bochten in de gang van m'n berging niet maken
![]()
![]()
Hoe kun je een merk met een redelijke reputatie nou zo ongelooflijk te grabbel gooien. Een ontwerp van dik 25jr oud, en als je kijkt wat er allemaal aan gemankeert heeft, niet te geloven![]()
2 keer in de week 6 minuutjes.quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Die dingen zijn rete chill man. Die 10 minuten per dag dat ik op mijn huidige fiets zit zijn echt een hel.
Neem een taxi.quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Die dingen zijn rete chill man. Die 10 minuten per dag dat ik op mijn huidige fiets zit zijn echt een hel.
Ja maar je hebt zeker zon gare stationsfiets? Met half lege banden, gare ketting en tandwielen enz. Dan is een fixie wel fijn inderdaad.quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Als je huidige fiets kut is koop je gewoon een betere fiets.quote:
Ik was even vergeten dat het om de meest geweldige stad van ons land gaatquote:
Kijk eens naar een Peugeot Ludix. Zijn behoorlijk smalle dingen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 08:18 schreef RaymondK het volgende:
[..]
![]()
en nu weer 500eu
![]()
![]()
Dat zeg ik net toch? Of niet? Cmon sonquote:Op vrijdag 4 april 2014 10:17 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Als je huidige fiets kut is koop je gewoon een betere fiets.
Hoe moeilijk kan het zijn?
Amsterdamquote:Op vrijdag 4 april 2014 10:18 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat het om de meest geweldige stad van ons land gaat
lol, dat zegt iedereen, dat ding is gemaakt voor 50kg huisvrouwtje of pubertje die na een jaar een auto koopt .quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:38 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ws. is de Chinese assemblage meteen aangepast aan het gemiddelde Chinese BW. En dan heb je meteen de verklaring waarom die bagger-assemblage bij jou als eerste zichtbaar wordt.
Blijft zwaar kut. Ik las trouwens onlangs dat ze nu ook snelle electrische fietsen hebben, van die dingen die 45 km/u kunnen. Wellicht is dat wat? Of ben je alergisch voor fietsen sinds je je racefiets eruit gegooid hebt?
oke thanks! ik ga ff checken/shoppenquote:Op vrijdag 4 april 2014 10:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Kijk eens naar een Peugeot Ludix. Zijn behoorlijk smalle dingen.
Maar waarom dan een fixie?quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat zeg ik net toch? Of niet? Cmon son
Haha waarom geen snordertje gepakt dan?quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:28 schreef Sapstengel het volgende:
Keertje wilde ik een taxi nemen van Leidseplein naar centraal, eerst 3 taxichauffeurs die weigerden me te brengen omdat het een korte rit was. Daarna eentje die 25 euro vroeg.
Flikker op man, mongolen. Ik ga wel lopen dan.
Uireraard.2 zelfs. 1 in de keuken 1 in de slaapkamerquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:40 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je hebt wel een CO melder neem ik aan?
Ik weet niet hoe ik die gasten kan vinden als ik daar sta. Maarja lopen was ook niet zo erg.quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha waarom geen snordertje gepakt dan?
Deze man, zoveel weissheidquote:Op vrijdag 4 april 2014 10:33 schreef Eleiko het volgende:
Amsterdam is de meest overrated stad van NL.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Uireraard.2 zelfs. 1 in de keuken 1 in de slaapkamer
gewoon je tandwielen met tyraps aan je spaken maken, heb je ook een fixiequote:Op vrijdag 4 april 2014 10:10 schreef Ethanolic het volgende:
Kerstboom aan hun binnenspiegel. Daarnaast gewoon beetje dwalen bij de tram/bushalte en je hebt er 3 om je nek hangen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik die gasten kan vinden als ik daar sta. Maarja lopen was ook niet zo erg.
Haha, en dan het blok beton dat Rotterdam heet geweldig vindenquote:Op vrijdag 4 april 2014 10:33 schreef Eleiko het volgende:
Amsterdam is de meest overrated stad van NL.
Whaha kerstboom?quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kerstboom aan hun binnenspiegel. Daarnaast gewoon beetje dwalen bij de tram/bushalte en je hebt er 3 om je nek hangen.
idd.quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Omdat dat chille fietsen zijn; snel, licht, compact. Alleen overpriced.
Haters zullen haten.quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha, en dan het blok beton dat Rotterdam heet geweldig vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |