SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik danhier
I solemnly swear i'm up to no good
Dat is ook tof, als het anderen op gaat vallen! En een keer friet moet best kunnen toch? Helemaal als je op een dag al zoveel beweegt...quote:Op donderdag 3 april 2014 21:34 schreef xuryah het volgende:
Hier ook vandaag patat gehaald, omdat vriend daar zo'n zin in hadwel lekkere salade met o.a. mango (
) erbij gegeten en kip.
En stukje gefietst en gewandeld vandaag, zo nog naar de sportschool! Dus denk dat het dan wel mee valt..
Ik was juist wel blij vandaag, omdat iemand aan me vroeg of ik veel was afgevallen! Die persoon zag ik 3 weken geleden voor t laatst, altijd leuk om te horenmaar voel me wel schuldig nu door de patat..
Haha ja ik snap het! Idd af en toe moet iets lekkers wel kunnen hoor, anders is het ook niet vol te houden.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat is ook tof, als het anderen op gaat vallen! En een keer friet moet best kunnen toch? Helemaal als je op een dag al zoveel beweegt...
Mijn man had gisteren ook al een tompouce voor mij meegenomen (was heel lekker) maar om dan vandaag ook nog friet te gaan halen vind ik wat teveel. Dus vandaar dat ik blij was dat ik het niet op heb.
Dat lukt zelfs met heeeeeul veel patat niet in één keer hoor.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:57 schreef xuryah het volgende:
[..]
Haha ja ik snap het! Idd af en toe moet iets lekkers wel kunnen hoor, anders is het ook niet vol te houden.
Maar mijn gewicht stond sinds januari al op t zelfde, totdat ik vandaag op de weegschaal ging en zag dat er 3,4 kilo af was. In iets meer dan een week ! :/ echt bizar, maar was wel heel blij. Was tijdens het eten van de patat wel steeds bang dat het er morgen allemaal weer aan zitmaar dat zal vast niet.
Boek lezen? Ik zou dan sowieso niet naar schermpjes gaan starenquote:Op vrijdag 4 april 2014 00:02 schreef BananaPancake het volgende:
Ik heb zo hard gesport dat ik nu niet kan slapen
quote:Op vrijdag 4 april 2014 08:01 schreef Tink89 het volgende:
Trein... Ik zal eraan moeten wennen, geloof ik. Voel me een ingeblikt sardientje :p
Inderdaad... Achjah, hij was iig op tijd enzoquote:Op vrijdag 4 april 2014 08:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ivm je nieuwe baan? Elluk voordeel hep zun nadeel he.
Voor je T wat fruit misschien?quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Pfff, dat was les 15 van Evy! Hij ging eigenlijk nog best aardig. Maar het idee dat ik volgende keer 7 min aan een stuk moet lopen...
Lijstje voor vandaag:
S: Evy les 15
O: brinta
L: 2 volkoren met 2 gebakken eieren
T: ?
D: wraps met sla/komkommer/tomaat/gebakken ui/stukjes kip en honing mosterd saus'Geïnspireerd' door de small honing mosterd wrap van de McDonalds ja
Maar zooooo lekker! Wel bijna 1200 kcals voor 3 wraps, ik schrok me dood
Het vult inderdaad welquote:Op vrijdag 4 april 2014 10:53 schreef appelsap het volgende:
Ik vind een wrap ook altijd een behoorlijke lap. Ik zit er met 2 altijd al erg vol.
Die taartquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:16 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh!
Ik maak heb gister deze taart gemaakt: http://www.nigella.com/re(...)d-chocolate-cake-119
Denk gooi 'm ff door de calorieenteller heen, is die hele taart 5700 kcals...da's als ik Nigella volg 900 kcals per puntEcht holy fuck. En dan heb ik de helft van de aangegeven poedersuiker gebruikt
Ik snijd dat ding iig 12 stukken, dat scheelt al iets
Mijn lijstje wordt zoiets:
T: 3 eiwitmuffins
L: tomatensalade met tomaat, ui, rucola, olijfjes en kip
T: stuk chocotaart en eiwitshake
S: daarna snel door naar de sportschool om die chocotaart er af te werken
D: denk pasta met tomatensaus en kip
T: hapjes & wijntjes
T: bak kwark
Van de wraps die ik vanavond maak, eet ik er dus altijd 3 omdat ik ze zo lekker vind. Dus dan moet het de rest van de dag maar ff wat minder om overall toch goed uit te komenquote:Op vrijdag 4 april 2014 10:53 schreef appelsap het volgende:
Ik vind een wrap ook altijd een behoorlijke lap. Ik zit er met 2 altijd al erg vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |