abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138484810
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Gezond slank. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik dan O+ hier O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_138485392
Hier ook vandaag patat gehaald, omdat vriend daar zo'n zin in had :'( wel lekkere salade met o.a. mango ( O+ ) erbij gegeten en kip.
En stukje gefietst en gewandeld vandaag, zo nog naar de sportschool! Dus denk dat het dan wel mee valt..
Ik was juist wel blij vandaag, omdat iemand aan me vroeg of ik veel was afgevallen! Die persoon zag ik 3 weken geleden voor t laatst, altijd leuk om te horen :) maar voel me wel schuldig nu door de patat..
pi_138485440
Appeltaart, lekker!

Ik kwam thuis en manlief was het eten aan het voorbereiden. Eerste vraag: wil je per se die aardappels of zullen we gewoon friet halen? En friet klonk echt heel lekker, maar heb gezegd dat ik toch liever aardappels had. En nu ben ik blij dat ik me niet heb laten overhalen :P
pi_138485746
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 21:34 schreef xuryah het volgende:
Hier ook vandaag patat gehaald, omdat vriend daar zo'n zin in had :'( wel lekkere salade met o.a. mango ( O+ ) erbij gegeten en kip.
En stukje gefietst en gewandeld vandaag, zo nog naar de sportschool! Dus denk dat het dan wel mee valt..
Ik was juist wel blij vandaag, omdat iemand aan me vroeg of ik veel was afgevallen! Die persoon zag ik 3 weken geleden voor t laatst, altijd leuk om te horen :) maar voel me wel schuldig nu door de patat..
Dat is ook tof, als het anderen op gaat vallen! En een keer friet moet best kunnen toch? Helemaal als je op een dag al zoveel beweegt...

Mijn man had gisteren ook al een tompouce voor mij meegenomen (was heel lekker :Y) ) maar om dan vandaag ook nog friet te gaan halen vind ik wat teveel. Dus vandaar dat ik blij was dat ik het niet op heb. :P
pi_138486620
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 21:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Dat is ook tof, als het anderen op gaat vallen! En een keer friet moet best kunnen toch? Helemaal als je op een dag al zoveel beweegt...

Mijn man had gisteren ook al een tompouce voor mij meegenomen (was heel lekker :Y) ) maar om dan vandaag ook nog friet te gaan halen vind ik wat teveel. Dus vandaar dat ik blij was dat ik het niet op heb. :P
Haha ja ik snap het! Idd af en toe moet iets lekkers wel kunnen hoor, anders is het ook niet vol te houden.
Maar mijn gewicht stond sinds januari al op t zelfde, totdat ik vandaag op de weegschaal ging en zag dat er 3,4 kilo af was. In iets meer dan een week ! :/ echt bizar, maar was wel heel blij. Was tijdens het eten van de patat wel steeds bang dat het er morgen allemaal weer aan zit :') maar dat zal vast niet.
pi_138488624
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 21:57 schreef xuryah het volgende:

[..]

Haha ja ik snap het! Idd af en toe moet iets lekkers wel kunnen hoor, anders is het ook niet vol te houden.
Maar mijn gewicht stond sinds januari al op t zelfde, totdat ik vandaag op de weegschaal ging en zag dat er 3,4 kilo af was. In iets meer dan een week ! :/ echt bizar, maar was wel heel blij. Was tijdens het eten van de patat wel steeds bang dat het er morgen allemaal weer aan zit :') maar dat zal vast niet.
Dat lukt zelfs met heeeeeul veel patat niet in één keer hoor. :)

Ik ga me morgen denk ik maar laten wegen (en vetpercentage checken en zo) op de sportschool. Ik vrees alleen een beetje dat die weegschaal daar veel onvriendelijker is dan mijn weegschaal thuis. (En díe smijt al met hogere getalen dan die van mijn vriend en van mijn ouders, dus het valt vast mee...)
pi_138489397
Morgen een jarige op het werk, dus daar komt ongetwijfeld gebak op tafel. Ik ga het gewoon afslaan :7

Alleen zaterdagavond een andere verjaardag. Ben bang voor de alcohol. Het is bij mij alles of niets qua alcohol, 2 biertjes en dan over op spa rood kan ik gewoon niet. Dan worden het er gelijk 10+ biertjes. Ik weet ook van mezelf dat als ik op de fiets naar de kroeg ga dat ik aan het bier ga, dus de laatste tijd ga ik steevast met de auto naar de kroeg zodat ik zeker weet dat ik spa rood ga drinken.
Alleen deze verjaardag is bij mij in de straat, daar kan ik dus niet met de auto heen :P hoop dus dat dat goed gaat komen...
pi_138489894
Zolang je de rest van de tijd jezelf gewoon gedraagt moet er ook een tijd van genieten zijn :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 04-04-2014 00:02:39 ]
pi_138492250
Je moet ook gewoon wel die 10 bier drinken. Kan prima een keertje. Maar dan de volgende dag en diezelfde avond een vent zijn en niet patat eten, de volgende dag geen eieren met spek maar gewoon weer in gareel. Dan kan die 10 bier ook prima!
pi_138492288
Foutje
pi_138492319
Ik heb zo hard gesport dat ik nu niet kan slapen ;(
My salvation lies in your love..
pi_138492385
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 00:02 schreef BananaPancake het volgende:
Ik heb zo hard gesport dat ik nu niet kan slapen ;(
Boek lezen? Ik zou dan sowieso niet naar schermpjes gaan staren :)
  vrijdag 4 april 2014 @ 08:01:22 #13
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138495575
Trein... Ik zal eraan moeten wennen, geloof ik. Voel me een ingeblikt sardientje :p
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 4 april 2014 @ 08:30:19 #14
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138495874
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 08:01 schreef Tink89 het volgende:
Trein... Ik zal eraan moeten wennen, geloof ik. Voel me een ingeblikt sardientje :p
:D
Ivm je nieuwe baan? Elluk voordeel hep zun nadeel he. ;)
  vrijdag 4 april 2014 @ 09:07:47 #15
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138496317
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 08:30 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

:D
Ivm je nieuwe baan? Elluk voordeel hep zun nadeel he. ;)
Inderdaad... Achjah, hij was iig op tijd enzo :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 4 april 2014 @ 10:16:45 #16
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138497781
Pfff, dat was les 15 van Evy! Hij ging eigenlijk nog best aardig. Maar het idee dat ik volgende keer 7 min aan een stuk moet lopen... :X

Lijstje voor vandaag:
S: Evy les 15
O: brinta
L: 2 volkoren met 2 gebakken eieren
T: ?
D: wraps met sla/komkommer/tomaat/gebakken ui/stukjes kip en honing mosterd saus :9 'Geïnspireerd' door de small honing mosterd wrap van de McDonalds ja :@ Maar zooooo lekker! Wel bijna 1200 kcals voor 3 wraps, ik schrok me dood :X
pi_138497947
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 10:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Pfff, dat was les 15 van Evy! Hij ging eigenlijk nog best aardig. Maar het idee dat ik volgende keer 7 min aan een stuk moet lopen... :X

Lijstje voor vandaag:
S: Evy les 15
O: brinta
L: 2 volkoren met 2 gebakken eieren
T: ?
D: wraps met sla/komkommer/tomaat/gebakken ui/stukjes kip en honing mosterd saus :9 'Geïnspireerd' door de small honing mosterd wrap van de McDonalds ja :@ Maar zooooo lekker! Wel bijna 1200 kcals voor 3 wraps, ik schrok me dood :X
Voor je T wat fruit misschien?
Die 7 minuten kan je best! Gewoon doen.
1200 is best veel ja! :o
pi_138497971
Die wraps zelf zijn op de één of andere manier zo calorierijk. Ik vind ze heerlijk (met wat Philedelphia ofzo) maar van de hoeveelheid calorieën schrik ik altijd een beetje.
pi_138498001
Als ik de wraps zelf maak dan nog zijn ze inderdaad erg kcalrijk, komt door de bloem.
pi_138498614
Ik vind een wrap ook altijd een behoorlijke lap. Ik zit er met 2 altijd al erg vol.
pi_138498729
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 10:53 schreef appelsap het volgende:
Ik vind een wrap ook altijd een behoorlijke lap. Ik zit er met 2 altijd al erg vol.
Het vult inderdaad wel :Y
pi_138499121
Mogguh!

Ik maak heb gister deze taart gemaakt: http://www.nigella.com/re(...)d-chocolate-cake-119

Denk gooi 'm ff door de calorieenteller heen, is die hele taart 5700 kcals...da's als ik Nigella volg 900 kcals per punt :') Echt holy fuck. En dan heb ik de helft van de aangegeven poedersuiker gebruikt :D

Ik snijd dat ding iig 12 stukken, dat scheelt al iets :+

Mijn lijstje wordt zoiets:

T: 3 eiwitmuffins
L: tomatensalade met tomaat, ui, rucola, olijfjes en kip
T: stuk chocotaart en eiwitshake
S: daarna snel door naar de sportschool om die chocotaart er af te werken :P
D: denk pasta met tomatensaus en kip
T: hapjes & wijntjes
T: bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  vrijdag 4 april 2014 @ 11:24:25 #23
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138499339
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 11:16 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh!

Ik maak heb gister deze taart gemaakt: http://www.nigella.com/re(...)d-chocolate-cake-119

Denk gooi 'm ff door de calorieenteller heen, is die hele taart 5700 kcals...da's als ik Nigella volg 900 kcals per punt :') Echt holy fuck. En dan heb ik de helft van de aangegeven poedersuiker gebruikt :D

Ik snijd dat ding iig 12 stukken, dat scheelt al iets :+

Mijn lijstje wordt zoiets:

T: 3 eiwitmuffins
L: tomatensalade met tomaat, ui, rucola, olijfjes en kip
T: stuk chocotaart en eiwitshake
S: daarna snel door naar de sportschool om die chocotaart er af te werken :P
D: denk pasta met tomatensaus en kip
T: hapjes & wijntjes
T: bak kwark
Die taart :9~
Sowieso ziet jouw lijstje er wel :9 uit!
  vrijdag 4 april 2014 @ 11:25:44 #24
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138499372
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 10:53 schreef appelsap het volgende:
Van de wraps die ik vanavond maak, eet ik er dus altijd 3 omdat ik ze zo lekker vind. Dus dan moet het de rest van de dag maar ff wat minder om overall toch goed uit te komen :@
pi_138499490
de snaaibui gister viel mee! *O* het werd 1 zakje mini hamka's en een glaasje rode wijn ;)
zwemtest niet gehaald :@ maar mijn eigen test wel ( ik wilde onder de 9 minuten zwemmen)

eens even denken voor vandaag:
late O: 2 boterhammen 1 met gelderse worst 1 met old amsterdam
t: 2 mandarijntjes
L: high tea/lunch/borrel met vriendinnetjes
D: wsl couscous met pompoen en lamsworstjes
S: wedstrijdje volley :) rond 21.00 -O-
t: kwark met banaan

eens kijken hoe of wat..
ik was vanmorgen weer aangekomen.. ik ga er maar vanuit dat dat komt door de spieren :P :P

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')