https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Crashquote:Op donderdag 3 april 2014 21:31 schreef DaMart het volgende:
Gaat lekker. Verschillende altcoins tijdelijk uitgeschakeld op verschillende exchanges door een bug in het KGW-protocol.
bronnetje?quote:Op donderdag 3 april 2014 21:31 schreef DaMart het volgende:
Gaat lekker. Verschillende altcoins tijdelijk uitgeschakeld op verschillende exchanges door een bug in het KGW-protocol.
https://bitcointalk.org/i(...)sg6052568#msg6052568quote:
Ja potver... nu heb ik een inkoopmoment gemist dankzij jouquote:Op donderdag 3 april 2014 22:14 schreef Nattekat het volgende:
Even... ik verkoop en de daling stopt. Dit is een complot zeg ik je
Ik heb ruim 20$ verlies gemaakt en jij zeurt over een inkoopmomentquote:Op donderdag 3 april 2014 22:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja potver... nu heb ik een inkoopmoment gemist dankzij jou.
Koop anders even BTC als je wilt. Dan kan ik het over een half uur voor 10% lager kopenquote:Op donderdag 3 april 2014 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb ruim 20$ verlies gemaakt en jij zeurt over een inkoopmoment
Kijk eens naar buitenquote:
Ik moet ook soms werken, en nu naar bedquote:Op vrijdag 4 april 2014 00:36 schreef roislecxe het volgende:
En trouwens, wow. Een levende na 0.00uur.
Meestal moet ik met mezelf praten na dit tijdstip
*zet zonnebril op want felle zon, wat moet ik zien?quote:Op vrijdag 4 april 2014 00:42 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Kijk eens naar buiten
[..]
Ik moet ook soms werken, en nu naar bed
Zonnesteek opgelopen op het terras?quote:Op vrijdag 4 april 2014 00:43 schreef roislecxe het volgende:
[..]
*zet zonnebril op want felle zon, wat moet ik zien?*
Werken![]()
Ik wil niet vervelend doen hoor maarre... reken niet op een zonnig weekend. Zeker in Limburg nietquote:Op vrijdag 4 april 2014 00:46 schreef Maxbet het volgende:
Ik ben in ieder geval naar bed, kan ik morgen lekker de hele dag van zonnig weekend genieten
LTC gaat nu linea recta naar de 25 dus je bent nog net op tijd.quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:22 schreef Nattekat het volgende:
Kon die crash niet wat later komen?
Inkoopmoment gemist
Zondagmiddag staat BTC < 400$ dus dan kan je inslaan.quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:22 schreef Nattekat het volgende:
Kon die crash niet wat later komen?
Inkoopmoment gemist
Dat weet ik, maar ik had liever wat minder verlies gehad dan ik nu hebquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zondagmiddag staat BTC < 400$ dus dan kan je inslaan.
Dit. Weekend levert standaard een dip op, dus zondag even goedkoop inkopenquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zondagmiddag staat BTC < 400$ dus dan kan je inslaan.
is dat een beetje makkelijk? gewoon inpluggen, progje downen en altcoins minen? dan heb ik wel interessequote:Op vrijdag 4 april 2014 02:25 schreef ZetaOS het volgende:
Te Koop Dual chip Red Fury SHA-256 miner
Snelste USB stick miner die er bestaat ca. 5GH/s, overclocken tot 6 gh/s.
Perfect door emark, ppc etc..
Prijs: 55 euro incl versturen.
Betalen in ¤ en elke bekende coin toegestaan.
Leuk speeltje.
[ afbeelding ]
Ja, up en running in 5 minuten.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:43 schreef Sosa het volgende:
[..]
is dat een beetje makkelijk? gewoon inpluggen, progje downen en altcoins minen? dan heb ik wel interesse
¤150,- geboden, voeding mag je houden.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:58 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Tevens te koop 1x Gridseed GC3355 nieuw in doos.
(Laatste versie, incl voeding en usb.)
¤185,- incl verzenden goedkoopste van Nederland
Afhalen kan ook (Uithoorn, ligt bij Aalsmeer/Amstelveen )
Die dingen aanvragen kon toch alleen met het verstrekken van heel wat informatie over jezelf?quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:44 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
EFL in de media:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=557077
Flinke lijst al
Inmiddels wat eenvoudiger en minder privacy gevoelig, kwestie van 0.01 ¤ overmaken en je ontvangt 50 EFL ter waarde van zo'n ¤ 3 Euro.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die dingen aanvragen kon toch alleen met het verstrekken van heel wat informatie over jezelf?.
Vanavond eens kijken dan. Al denk ik dat ik ze dan meteen naar BTC omzetquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Inmiddels wat eenvoudiger en minder privacy gevoelig, kwestie van 0.01 ¤ overmaken en je ontvangt 50 EFL ter waarde van zo'n ¤ 3 Euro.
Het bedrijf Aftertouch.nl doet nu de afhandelingen.
quote:Ignition: Ah damn it, some guy that came along and screwed the MYR diff, is now on my EFL pool. Now on 1300 EFL a day...
Nope, geen MYR geminedquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:07 schreef DaMart het volgende:
Magnet, wordt er nou over jou gepraat?.
[..]
Ga je ook serieus proberen om het kapot te maken?quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:19 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nope, geen MYR gemined
Vanavond ga ik wel een flinke hashrate op Guldencoin zetten, even testen of het heel blijft.
Neuh, zo zit ik niet inelkaarquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:21 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ga je ook serieus proberen om het kapot te maken?
Toch wel leuk dat ze elkaars taalfouten ook overnemenquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:06 schreef MaGNeT het volgende:
De "EFL in de media" lijst groeit nog als een gek
Jaquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toch wel leuk dat ze elkaars taalfouten ook overnemen.
Als echt 3.7% geclaimd is, dan zouden ruim 7500 mensen hun EFL al moeten hebben aangevraagd.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:13 schreef Nattekat het volgende:
Er zijn echt duizenden Nederlanders die hun gulden hebben geclaimd?
Srs?quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:17 schreef Geralt het volgende:
Ik heb nog 10 LTC steeds (dat waren er 13 overigens, maar mijn bold move ging niet zoals gehoopt).
Al een tijdje niet meer gekeken, maar ik zie dat ie nu rond de 8 euro staan. Van het weekend maar eens wat bijkopen
Je kan ze nog steeds gratis aanvragen:quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:17 schreef richolio het volgende:
Ik heb wat gemist zie ikHoe hebben ze dat gratis weggeven gedaan?
Er crasht niets, er is gewoon geen volume op Poloniexquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:19 schreef DaMart het volgende:
EFL crasht.
En mijn sell orders zijn steeds net niet aangetikt.
Kan ik die ook minen of niet?quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:19 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je kan ze nog steeds gratis aanvragen:
https://www.e-gulden.com
Ik vertrouw er maar op dat het straks wel weer gaat stijgen dan. Heb al paar keer sell order gezet, maar telkens zakte de prijs daarna weerquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:22 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Er crasht niets, er is gewoon geen volume op Poloniex
Vanochtend stond er voor 2 BTC aan buys, nu is dat 4,5 BTC. Nog steeds te weinig om van betekenis te zijn.
Thanks, morgen eens kijken hoe dat minen in een pool gaat. Solo weet ik inmiddels ongeveer welquote:
Ik heb er leuk wat maar hou ze nog maar ff to ze op Mintpal staan oid.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vertrouw er maar op dat het straks wel weer gaat stijgen dan. Heb al paar keer sell order gezet, maar telkens zakte de prijs daarna weer.
Dat kan nog wel even duren, denk ik, als je kijkt hoe leef EFL op de stempagina staat.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik heb er leuk wat maar hou ze nog maar ff to ze op Mintpal staan oid.
Account aanmaken, worker aanmaken, kijken bij "getting started" voor pool en poortnummer.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Thanks, morgen eens kijken hoe dat minen in een pool gaat. Solo weet ik inmiddels ongeveer wel
Ow dus ik kan gewoon mijn script van een andere coin aanpassen met wat andere gegevens?quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:25 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Account aanmaken, worker aanmaken, kijken bij "getting started" voor pool en poortnummer.
In cgminer krijg je dan zoiets als:
-o stratum+tcp://stratum.multi-pool.eu:3359 -u Geralt.1 -p x
Yupquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:27 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow dus ik kan gewoon mijn script van een andere coin aanpassen met wat andere gegevens?
Dan gaat dat wel lukken denk ik.
Zojuist die gratis 50 aangevraagd trouwens
Dacht dat coins toch niet mochtquote:Op vrijdag 4 april 2014 20:22 schreef µ het volgende:
http://www.ebay.com/chp/Virtual-Currency-/179197
quote:author=bramvnl link=topic=554412.msg6074081#msg6074081 date=1396641410]
pleas stop magnet
Ben je de diff weer aan het verpesten?quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:57 schreef MaGNeT het volgende:
https://nlg.hardcoreminer(...)atistics&action=pool
[ afbeelding ]
Hoeveel btc ben je al kwijt aan betarigs voor NLG?quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:57 schreef MaGNeT het volgende:
https://nlg.hardcoreminer(...)atistics&action=pool
[ afbeelding ]
[..]
Dit staat allemaal in m'n slaapkamerquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:00 schreef smiths het volgende:
[..]
Hoeveel btc ben je al kwijt aan betarigs voor NLG?
Wat een hashrate
trollbox op poloniex al gelezen? Hebben ze het ook over jequote:Op vrijdag 4 april 2014 22:01 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dit staat allemaal in m'n slaapkamer
Sauna huren?
quote:Troll: why is this Magnet guy trying to show off with his 500 mh?
Troll: what a dickhead
Troll:
EFL? Nah... Daar heb ik uren werk in zitten...quote:
Ja, echt een eikel die gast.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:11 schreef DaMart het volgende:
Ik kan me die reacties op Magnet wel voorstellen.
Ik bedoel, ik ben zelf ook wel jaloers op zijn hashrates.
Ik bedoelde dus dat ze gewoon jaloers zijn dat ze zelf niet zo veel hashrates op een coin kunnen zettenquote:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus dat ze gewoon jaloers zijn dat ze zelf niet zo veel hashrates op een coin kunnen zetten.
Is het idee om de diff heel hoog te krijgen en daarna de coin dood te laten bloeden omdat die retarget zo lang duurt? Want dat is wel een duur grapje. Aan de andere kant kan je door die lange retarget nu wel flink wat coins mining door er zoveel hashrate op te zetten. Such confuse...quote:Algorithm: scrypt PoW KGW
Transaction confirmations: 6
Total coins: 1700M
Premine: 170M (+/- 10%)
Starting diff: 0.00244
Block reward: 1000 NLG
Block time: 150 seconds
Retarget: 576 blocks (KGW)
Reward halving interval: 840.000 blocks
Hij sloopt de coin...quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus dat ze gewoon jaloers zijn dat ze zelf niet zo veel hashrates op een coin kunnen zetten.
Neuh...quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:41 schreef ratatat het volgende:
[..]
Maar met iets van 1/3e van de hashrate gaat dat toch niet lukken?
quote:author=deliveryman link=topic=554412.msg6074714#msg6074714 date=1396644075]
[size=15pt]Heyguys, u can get coins for free easily.[/size]
just follow this steps.. i already got like 1000 coins.
1. go to this site and enter some random numbers at the right side of the website. Press convert and you get a random IBAN number.
https://www.iban-converteren.nl/
2. When filling in a email adres on the guldencoin.com website use this email generator to fill in fake email adres.
http://www.fakemailgenerator.com/
[b]3. Use a proxy because your IP get blocked if u try it multiple times.
Just press: "Ontvang 100 Guldencoin" and it will appear in your wallet
Nice Fair distribution if u ask me
Ik hou ze nog ff tot ze op 0.0015 BTC zitten.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:54 schreef DaMart het volgende:
Toch nog 37% winst op mijn EFL. Als mijn sell order vanmiddag gewoon gehaald was, dan was het alleen het dubbele geweest.
twitter:ElecGulden twitterde op vrijdag 04-04-2014 om 23:06:50Heres to a great launch. Thanks for all the support this week. Have a great weekend! http://t.co/Dy1Da0F9WY reageer retweet
Jij bent toch wel de mine-baas van dit topic he. Ik heb er zelf helemaal geen verstand van (ik hark mn muntjes al tradend bij elkaar), maar je links en steeds bovenaan in alles verdient wel respectquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:35 schreef MaGNeT het volgende:
twitter:ElecGulden twitterde op vrijdag 04-04-2014 om 23:06:50Heres to a great launch. Thanks for all the support this week. Have a great weekend! http://t.co/Dy1Da0F9WY reageer retweet
Gewoon zorgen dat je geen leven hebtquote:Op zaterdag 5 april 2014 02:51 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Jij bent toch wel de mine-baas van dit topic he. Ik heb er zelf helemaal geen verstand van (ik hark mn muntjes al tradend bij elkaar), maar je links en steeds bovenaan in alles verdient wel respect
Ik heb ook maar eventjes wat EFL weten te scoren.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:59 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik hou ze nog ff tot ze op 0.0015 BTC zitten.
Moonquote:Op zaterdag 5 april 2014 11:52 schreef Nattekat het volgende:
Duss... nog tekenen voor een crash?
Ik zit godverdomme al 2 dagen te wachten, verkopen op het minimum![]()
![]()
Als je dat allemaal van te voren wist..quote:Op zaterdag 5 april 2014 11:55 schreef Nattekat het volgende:
Ik had zelfs zonder verlies kunnen verkopen na mijn vorige buy, verschrikkelijk gewoon dit
Na de vorige stijging zoals deze kwam de 500 > 410 crash, na de stijging daarvoor kwam de 530>680 moon. Persoonlijk hoop ik op die eerstequote:Op zaterdag 5 april 2014 11:57 schreef smiths het volgende:
[..]
Als je dat allemaal van te voren wist..
Ik had ook tijdelijk even wat op 470 verkocht, maar ik vond 415dollar te weinigom terug te kopen.
Nu zit ik te twijfelen om weer in te kopen. Maar ik wacht even morgen af.
Ik zit helft fiat helft btc om altcoins te handelen. Maar ik wil eigenlijk wel weer vol in btc, bitcoin moet een keer stijgen. Geen hol aan om met altcoins geld te verdienen en tegelijkertijd met bitcoin geld te verliezen door de dalende koers.quote:Op zaterdag 5 april 2014 11:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Na de vorige stijging zoals deze kwam de 500 > 410 crash, na de stijging daarvoor kwam de 530>680 moon. Persoonlijk hoop ik op die eerste
De reden dat ik ook ben uitgestapt. Wachten op betere tijden.quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:00 schreef smiths het volgende:
[..]
Ik zit helft fiat helft btc om altcoins te handelen. Maar ik wil eigenlijk wel weer vol in btc, bitcoin moet een keer stijgen. Geen hol aan om met altcoins geld te verdienen en tegelijkertijd met bitcoin geld te verliezen door de dalende koers.
Heul dn dag bezig geweestquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:14 schreef roislecxe het volgende:
Heel de middag reactieloos hier, jezus...
same, 22 dollar voor mij.quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:53 schreef Lollertrolle het volgende:
Al sinds 2 maanden wachten op betere tijden met LTC. Gelukkig gekocht op 20 dollar per stuk.
Wat een baas ben ik toch
Dan moet je eerst Toto hierheen toverenquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:26 schreef Nattekat het volgende:
Zullen we nu binnen 30 minuten ff 2 topics volspammen?
Dit topic is ook helemaal van afgelopen donderdagquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:14 schreef roislecxe het volgende:
Heel de middag reactieloos hier, jezus...
En het is nog niet op de helftquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:52 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dit topic is ook helemaal van afgelopen donderdag
Ik kan de schuld niet krijgen in ieder gevalquote:
Troost je, vanaf morgen heb ik weer nachtdienstquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik kan de schuld niet krijgen in ieder geval
Praat nachten door de weeks tegen mezelf, en dan huil ik mezelf met verlies en zonder aandacht tussen 4 en 5 maar in slaap.
Aandachtquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:18 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Troost je, vanaf morgen heb ik weer nachtdienst
Ik denk dat iedereen die niet kan minen een beetje altcoinmoe is geworden, en ook een beetje moe van die wildgroei aan exchanges.quote:
Wat kan er nou mis gaan aan buy high sell lowquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:27 schreef Faazz het volgende:
[..]
Ging niet zo goed de laatste paar wekenPaar keer hard op me bek gegaan.. Zo kan het dus ook
Ja niks dat gaat allemaal primaquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:29 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wat kan er nou mis gaan aan buy high sell low
[ soundcloud ] tag werkt als het goed is gewoonquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:39 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Hoe zet je hier een soundcloud link speler neer?
Die track ken ik ergens vanquote:
Pizza via Thuisbezorgd.nl?quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:58 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een doel voor mijn bitcoins, moet ik wel eerst opnieuw verviervoudigen
Wat is het doel?quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:58 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een doel voor mijn bitcoins, moet ik wel eerst opnieuw verviervoudigen
lokquote:
Nicequote:Op zondag 6 april 2014 10:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
http://www.v-nix.nl/dji-p(...)v-nix.nl%2Fdji-hobby
Wat houdt dat 4/5 en 6/4 in?quote:Op zondag 6 april 2014 11:40 schreef peterselieplukkker het volgende:
4/5 voor 0.0602375 BTC mining rig gehuurd voor Guldencoin, zojuist 6/4 voor 0.18715977 BTC zootje verkocht. Not bad
En hoeveel was je kwijt aan die rig?quote:Op zondag 6 april 2014 11:58 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
De datum, waarbij ik de maand verkeerd heb geschreven :p moest zijn 4/4 -- > 6/4
Dat staat er bij.quote:Op zondag 6 april 2014 12:03 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
En hoeveel was je kwijt aan die rig?
Ik bedoel natuurlijk in euros of usd en dat hangt van de koers van dat moment afquote:
quote:Op zondag 6 april 2014 12:03 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
En hoeveel was je kwijt aan die rig?
quote:Op 4/4/2014 voor 0.0602375 BTC mining rig gehuurd voor Guldencoin, zojuist op 6/4/2014 voor 0.18715977 BTC zootje verkocht. Not bad
quote:
quote:Op zondag 6 april 2014 12:18 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk in euros of usd en dat hangt van de koers van dat moment af
Kijk je naar de koers van eergisteren.quote:Op zondag 6 april 2014 12:18 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk in euros of usd en dat hangt van de koers van dat moment af
Ik doe niet zoveel aan daghandel met btc.. heb mijn btc wallet met bitcoins daarin, en die groeitquote:Op zondag 6 april 2014 12:18 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Voor mij doet dat er wel toe anders vraag ik het nietquote:Op zondag 6 april 2014 12:20 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Kijk je naar de koers van eergisteren.
Hij heeft van 0.06 BTC met minen 0.18 BTC gemaakt dus dan doet de koers er niet veel toe.
Nicequote:Op zondag 6 april 2014 12:24 schreef peterselieplukkker het volgende:
Ben sinds gisteren hiermee begonnen. Elke dag een winst van gemiddeld 0.7%. Ze maken winst door het koersverschil tussen exchances die tot op heden elke dag ruim aanwezig is.
Dit heb ik ook wel eens zelf gedaan, en dan niet alleen met btc maar ook met altcoins, maar het was enorm tijdrovend en met mijn volume niet echt lonend.
http://btc-arbs.com/
Mocht je aan een account denken, wil je die via mijn affialate aanmaken: https://btc-arbs.com/referral/xplayer![]()
Ohja, eigen risico enzo he ;-) .quote:
Je maakt een denkfout, denk ikquote:Op zondag 6 april 2014 12:25 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Voor mij doet dat er wel toe anders vraag ik het niet![]()
Nee, de fout die ik maak ligt in het gegeven dat ik er vanuit ging dat hij eerst fiat had, vervolgens btc kocht en daarna die rig huurde. Dat komt omdat ik me afvroeg hoeveel fiat ik er wel of niet voor over zou hebben, en dat maakt de koers van dat moment interessant voor mij. Omdat ik al zo lang niet heb getrade stond ik er niet bij stil dat hij hoogstwaarschijnlijk - zoals nu blijkt - gewoon btc in zijn wallet had. Maar hoe dan ook, dat heeft hij inderdaad netjes gedaan.quote:Op zondag 6 april 2014 12:28 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je maakt een denkfout![]()
Hij huurt hashpower in BTC en krijgt coins die hij verkoopt voor BTC.
De koers van BTC is daarbij niet interessant, de koers van de coins die hij heeft gemined echter wel.
quote:Op zondag 6 april 2014 12:33 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee, de fout die ik maak ligt in het gegeven dat ik er vanuit ging dat hij eerst fiat had, vervolgens btc kocht en daarna die rig huurde. Dat komt omdat ik me afvroeg hoeveel fiat ik er wel of niet voor over zou hebben, en dat maakt de koers van dat moment interessant voor mij. Omdat ik al zo lang niet heb getrade stond ik er niet bij stil dat hij hoogstwaarschijnlijk - zoals nu blijkt - gewoon btc in zijn wallet had. Maar hoe dan ook, dat heeft hij inderdaad netjes gedaan.![]()
Is het nu niet veel te heet bij jou thuisquote:
Ik mine nu HiroCoin, die is X11 ipv scrypt en dat gebruikt de helft minder stroom (en minder warmte).quote:Op zondag 6 april 2014 12:39 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Is het nu niet veel te heet bij jou thuistoen het koud was liet je de kachel boven uit staan. Nu is het buiten best wel warm
quote:Op zondag 6 april 2014 12:41 schreef MaGNeT het volgende:
Moet alleen nog van die tropische slangen en kikkers af die hier zijn komen wonen.
quote:Op zondag 6 april 2014 12:41 schreef MaGNeT het volgende:
Moet alleen nog van die tropische slangen en kikkers af die hier zijn komen wonen.
Ja precies, maar ik vind dat met die guldens nu wel grappigquote:Op zondag 6 april 2014 12:42 schreef Nattekat het volgende:
Altcoins traden is ook niet meer wat het geweest is, iets met bomen en bos.
same here, vandaag weer ff scrypt omdat het weer het toelaat (wind + stuk kouder nu) maar daarna ga ik weer over op Hiro.quote:Op zondag 6 april 2014 12:41 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik mine nu HiroCoin, die is X11 ipv scrypt en dat gebruikt de helft minder stroom (en minder warmte).
Dus goed vol te houden hier.
Hoe kunnen de devs betere software hebben dan de proffesionele mine-sotfware devs met precies dezelfde informatie?quote:Op zondag 6 april 2014 12:49 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
same here, vandaag weer ff scrypt omdat het weer het toelaat (wind + stuk kouder nu) maar daarna ga ik weer over op Hiro.
Btw, ik las wat negatieve berichten over hiro, wat denk jij? Iets van dat de devs zelf betere mining software hebben en dus hogere hashes halen...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
Dit vertrouw ik voor geen meter.quote:Op zondag 6 april 2014 12:24 schreef peterselieplukkker het volgende:
Ben sinds gisteren hiermee begonnen. Elke dag een winst van gemiddeld 0.7%. Ze maken winst door het koersverschil tussen exchances die tot op heden elke dag ruim aanwezig is.
Dit heb ik ook wel eens zelf gedaan, en dan niet alleen met btc maar ook met altcoins, maar het was enorm tijdrovend en met mijn volume niet echt lonend.
http://btc-arbs.com/
Mocht je aan een account denken, wil je die via mijn affialate aanmaken dan heb je vette pech![]()
Ik geloof niet dat die "betere mining software" er is.quote:Op zondag 6 april 2014 12:49 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Btw, ik las wat negatieve berichten over hiro, wat denk jij? Iets van dat de devs zelf betere mining software hebben en dus hogere hashes halen...
Naar 250quote:Op zondag 6 april 2014 13:22 schreef Nattekat het volgende:
Crashen met die handel, hup hup en snel een beetje. Tijd voor moon is er altijd nog zodra ik er weer in zit
Dat is echt zo hatelijkquote:Op zondag 6 april 2014 17:00 schreef DaMart het volgende:
Hm, van de week had ik mijn Einsteinium maar verkocht omdat er niet veel schot in zat. Nu is het ruim 3 keer zo veel waard.
Dat is echt een vet ding man! Wil er ook wel één! Vind de beelden een beetje wiebelen maar toen zag ik dit filmpje:quote:Op zondag 6 april 2014 10:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
http://www.v-nix.nl/dji-p(...)v-nix.nl%2Fdji-hobby
quote:Op zondag 6 april 2014 17:31 schreef Faazz het volgende:
[..]
Dat is echt een vet ding man! Wil er ook wel één! Vind de beelden een beetje wiebelen maar toen zag ik dit filmpje:
Is wel het overwegen waard!
Aaaaaaaaahahahaha 1250,- inclusief GoPro H3quote:Op zondag 6 april 2014 17:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toch een mooi doel, mocht ik falen met bitcoin (als in 1000 nu) ga ik het toch nog overwegen.
379, inclusief camera. Goed genoeg voor mijquote:Op zondag 6 april 2014 19:22 schreef Faazz het volgende:
[..]
Aaaaaaaaahahahaha 1250,- inclusief GoPro H3
Hebbunnnnnnn!!!!!!!![]()
http://pastebin.com/6ncYXCNTquote:<MagicalTux> talking about finding two famous security experts with at least 10 years experience in bitcoin
Nou, ik zal eens een briefke sturen.quote:Op maandag 7 april 2014 14:00 schreef Maxbet het volgende:
Lol, Karpeles zoekt security experts met minimaal 10 jaar Bitcoin ervaring![]()
[..]
http://pastebin.com/6ncYXCNT
Jij was in 2004 al met Bitcoin bezig?quote:Op maandag 7 april 2014 14:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nou, ik zal eens een briefke sturen.
Als ik dan maar binnen zitquote:Op maandag 7 april 2014 15:03 schreef roislecxe het volgende:
Zin in onweer![]()
Op naar de eerste teleurstelling van 2014?
Breda en onweer![]()
Moeilijk te zeggen nogquote:Op maandag 7 april 2014 15:30 schreef Maxbet het volgende:
Ik moet om 22:00 werken dus als het droog kan zijn als ik op de fiets zit is alles prima
quote:Op maandag 7 april 2014 15:03 schreef roislecxe het volgende:
Zin in onweer![]()
Op naar de eerste teleurstelling van 2014?
Leiden en onweer![]()
Volgens mij hebben Breda en Arnhem de beste papieren om alles altijd net mis te lopenquote:
/zoekt voorbeeldquote:Op maandag 7 april 2014 15:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Volgens mij hebben Breda en Arnhem de beste papieren om alles altijd net mis te lopen
Leiden geen idee van.
Maar slechter dan het jaar 2013 kan dit jaar haast niet worden.
Ik heb ook nog wel wat van die foto's zoals hier boven, niet zo extreem maar net zo pijnlijkquote:Op maandag 7 april 2014 16:11 schreef roislecxe het volgende:
Iemand had een keer in WKN een hele serie aan missers van Breda gepost.
Ik had ze allemaal opgeslagen, maar toen ging m'n laptop dood. Denk ook niet dat ik dat kan terugvinden in WKN...
Ik woon nu inmiddels 5 jaar op 6hoog met uitzicht op het zuiden, en als het 5x echt geonweerd heeft in die tijd is het veel. Je ziet het in feite gewoon afbuigen altijd. Enige gelukje is dat je ver kunt kijken, dus dan lijkt het nog wel eens wat, maar het echt ongelofelijk hoe vaak het langs trekt, hoe groot het gebied ook moge zijn.
Ik had eigenlijk gepland om weg te gaan vanavond, maar ik heb het gecanceld omdat misschien onweer
Deze mag er ook wel zijnquote:Op maandag 7 april 2014 16:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel wat van die foto's zoals hier boven, niet zo extreem maar net zo pijnlijk
[ afbeelding ], zat alleen geen onweer bij.
Waarom kijk ik ookquote:Op maandag 7 april 2014 16:14 schreef roislecxe het volgende:
Oh trouwens, HÉ MAX! Ik heb nog een filmpje van je gevonden toen je op zoek was naar zwaar weer.![]()
Ik vond hem wel leukquote:
Ik probeer het nog steeds, maar het gaat hier dood.quote:Op dinsdag 8 april 2014 00:37 schreef ulq het volgende:
Ik heb hier nog dagen 150 posts per dag geplaatst
Toen bitcoin nog leuk was
Piet patatquote:Op dinsdag 8 april 2014 02:12 schreef ZetaOS het volgende:
Waar is piet patat gebleven? De lol is nog niet over.
Die gast die de dag voor de val nog even 2500 euro naar mt.gox overboekte omdat het zo lekker goedkoop was de bitcoin.quote:
Oh ja, herinner ik me nog wel wat van ja.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:36 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Die gast die de dag voor de val nog even 2500 euro naar mt.gox overboekte omdat het zo lekker goedkoop was de bitcoin.
Ik was nog niet klaar met het inwrijven van deze faal.quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:10 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Oh ja, herinner ik me nog wel wat van ja.
Misschien heeft hij het net gered om zijn goxcoins om te wisselen voor btc. Dat was op dat moment wel achterlijk winstgevend.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:50 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik was nog niet klaar met het inwrijven van deze faal.
Waaruit blijkt dat e-gulden een "scam" is?quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:58 schreef Poolbal het volgende:
Hoe zit het nu met die egulden? e-gulden blijkt een scam...
En egulden wordt deze maand misschien gelaunched?
De website werkt hier gewoon, daarnaast is er ook nog http://www.e-gulden.comquote:Op woensdag 9 april 2014 00:01 schreef Poolbal het volgende:
Dacht ergens gelezen te hebben dat die site allerlei persoonlijke info wilde hebben (kopie van je paspoort e.d.) voor 50 e-guldens. Hun site www.e-gulden.nl is ook uit de lucht.
Nee, gox had de uitbetaling van btc al stop gezet. En toch maakte hij geld over naar gox.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:56 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Misschien heeft hij het net gered om zijn goxcoins om te wisselen voor btc. Dat was op dat moment wel achterlijk winstgevend.
Omdat deze al voor gemined is. Daaruit blijkt dat.quote:Op woensdag 9 april 2014 00:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat e-gulden een "scam" is?
https://bitcointalk.org/index.php?topic=522661
Een pre-mined coin hoeft niet een scam te zijn.quote:Op woensdag 9 april 2014 00:38 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Omdat deze al voor gemined is. Daaruit blijkt dat.
Bedoelde via https://www.bitcoinbuilder.com/ oidquote:Op woensdag 9 april 2014 00:37 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nee, gox had de uitbetaling van btc al stop gezet. En toch maakte hij geld over naar gox.
Ja ik weet het, dat is zo ongelooflijk stom
Je hebt voor iedere coin een aparte wallet nodig inderdaadquote:Op woensdag 9 april 2014 01:05 schreef kree het volgende:
Is het trouwens zo dat er voor elke lite-coin soort enzo een eigen wallet nodig is?
Of is er iets waar je bv meerdere soorten in kunt opslaan?
Zo ja, wat is dan een aanrader?
Kun je in principe uit houden, wel is het aan te raden om zo nu en dan te laten synchroniseren zodat je niet ineens een half jaar aan blockchain data moet binnenhalen als je de coins nodig hebtquote:Op woensdag 9 april 2014 01:09 schreef kree het volgende:
Aha ok
Onhandig, maar goed.
Die wallet programma's kun je wel gewoon uit laten toch?
Neem aan dat je 'geld' ergens op internet zweeft en dat ie het weer 'ophaalt' als je die wallet start?
Of zit ik er dan helemaal naast
Reken maar dat het een scam is, iedereen weet dat er heus geen 200.000 mensen de egulden opvragen. Zeer waarschijnlijk doen ze elke dag handmatig de bankrekening controleren.quote:Op woensdag 9 april 2014 00:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Een pre-mined coin hoeft niet een scam te zijn.
Veel scamcoins zijn echter wel premined (bijvoorbeeld in het geval van een IPO) of instamined (waarbij de developer direct op lage diff gaat minen.
Of E-Gulden een scam is zal moeten blijken.
Als ze daadwerkelijk 200,000 x 50 EFL weggeven, doen ze wat ze beloven en zie ik niet meer in hoe het een scam kan zijn. Over het algemeen kan je snel achterhalen of het een scam is: als de devs ineens het hazenpad kiezen en er wordt in 1 of 2 dagen een flink aantal coins gedumpt ter grootte van de pre-mine dan weet je genoeg.
Voorlopig geef ik ze zeker het voordeel van de twijfel.
Daarnaast heb ik (en enkele anderen op Bitcointalk) de volledige adresgegevens van Eduard D., het "brein" achter E-Gulden dus reken maar dat het zweten wordt als hij de boel oplicht.
Straks stopt iedereen met minen en zakt de diff gewoon weer.quote:Op woensdag 9 april 2014 02:11 schreef sig000 het volgende:
Het kringetje waarin de coins ronddraaien wordt steeds kleiner.
Achter de bitcoin zit wel genoeg hashpower denk ik.quote:Op woensdag 9 april 2014 02:24 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Straks stopt iedereen met minen en zakt de diff gewoon weer.
500.000 coins dumpen is onmogelijk, daar zijn niet genoeg volume voor op de exchanges. Levert ze hooguit 8 BTC op en dat is geen 2 ton.quote:Op woensdag 9 april 2014 01:49 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Reken maar dat het een scam is, iedereen weet dat er heus geen 200.000 mensen de egulden opvragen. Zeer waarschijnlijk doen ze elke dag handmatig de bankrekening controleren.
En dan er is niks strafbaars gedaan als bij even 500.000 coins dumpt.
Het is absoluut een scam die ze een ton of twee zal opleveren.
Nu ja, maar straks staan ze op cryptsy en dan is het allemaal heel anders.quote:Op woensdag 9 april 2014 10:12 schreef MaGNeT het volgende:
dumpen is onmogelijk, daar zijn niet genoeg volume voor op de exchanges. Levert ze hooguit 8 BTC op en dat is geen 2 ton.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2014 19:46:53 ]
quote:Op woensdag 9 april 2014 18:28 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nu ja, maar straks staan ze op cryptsy en dan is het allemaal heel anders.
Daarbij blijft het duidelijk dat ze echt geen 200.000 aanmeldingen krijgen voor de gratis eguldens.
Dus de rest kunnen ze straks gewoon wisselen voor ¤cht geld.
Kijk die foto dan
[ afbeelding ]Wel je EFL-adres in het opmerkingenveld gezet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja! Taart!quote:Op woensdag 9 april 2014 17:41 schreef roislecxe het volgende:
Sum BTC 1.04521903
Feliciteer me hieronder maar. Eindelijk een hele BTC bij elkaar gesprokkeld. Met name dankzij Mintpal waar ik met 0.09 begon en nu op 0.71 sta
Alleen jammer dat het net zoveel waard is als een halve BTC 2 maanden geleden
Ik overweeg nu ook maar weer in te stappen, waarna bitcoin waarschijnlijk weer gaat crashenquote:Op woensdag 9 april 2014 17:41 schreef roislecxe het volgende:
Sum BTC 1.04521903
Feliciteer me hieronder maar. Eindelijk een hele BTC bij elkaar gesprokkeld. Met name dankzij Mintpal waar ik met 0.09 begon en nu op 0.71 sta
Alleen jammer dat het net zoveel waard is als een halve BTC 2 maanden geleden
Doet het inderdaad wel vaak na zon lange stabiele lijn.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik overweeg nu ook maar weer in te stappen, waarna bitcoin waarschijnlijk weer gaat crashen
Dus ja. Gevalletje: Had ik maar naar mezelf geluisterd.quote:Op woensdag 9 april 2014 17:45 schreef roislecxe het volgende:
En ik twijfel weer om Aurora's te kopen![]()
Vorige keer ging me dat niet goed af. Maar nu staat het nog veel lager dan toen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |