https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Crashquote:Op donderdag 3 april 2014 21:31 schreef DaMart het volgende:
Gaat lekker. Verschillende altcoins tijdelijk uitgeschakeld op verschillende exchanges door een bug in het KGW-protocol.
bronnetje?quote:Op donderdag 3 april 2014 21:31 schreef DaMart het volgende:
Gaat lekker. Verschillende altcoins tijdelijk uitgeschakeld op verschillende exchanges door een bug in het KGW-protocol.
https://bitcointalk.org/i(...)sg6052568#msg6052568quote:
Ja potver... nu heb ik een inkoopmoment gemist dankzij jouquote:Op donderdag 3 april 2014 22:14 schreef Nattekat het volgende:
Even... ik verkoop en de daling stopt. Dit is een complot zeg ik je
Ik heb ruim 20$ verlies gemaakt en jij zeurt over een inkoopmomentquote:Op donderdag 3 april 2014 22:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja potver... nu heb ik een inkoopmoment gemist dankzij jou.
Koop anders even BTC als je wilt. Dan kan ik het over een half uur voor 10% lager kopenquote:Op donderdag 3 april 2014 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb ruim 20$ verlies gemaakt en jij zeurt over een inkoopmoment
Kijk eens naar buitenquote:
Ik moet ook soms werken, en nu naar bedquote:Op vrijdag 4 april 2014 00:36 schreef roislecxe het volgende:
En trouwens, wow. Een levende na 0.00uur.
Meestal moet ik met mezelf praten na dit tijdstip
*zet zonnebril op want felle zon, wat moet ik zien?quote:Op vrijdag 4 april 2014 00:42 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Kijk eens naar buiten
[..]
Ik moet ook soms werken, en nu naar bed
Zonnesteek opgelopen op het terras?quote:Op vrijdag 4 april 2014 00:43 schreef roislecxe het volgende:
[..]
*zet zonnebril op want felle zon, wat moet ik zien?*
Werken![]()
Ik wil niet vervelend doen hoor maarre... reken niet op een zonnig weekend. Zeker in Limburg nietquote:Op vrijdag 4 april 2014 00:46 schreef Maxbet het volgende:
Ik ben in ieder geval naar bed, kan ik morgen lekker de hele dag van zonnig weekend genieten
LTC gaat nu linea recta naar de 25 dus je bent nog net op tijd.quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:22 schreef Nattekat het volgende:
Kon die crash niet wat later komen?
Inkoopmoment gemist
Zondagmiddag staat BTC < 400$ dus dan kan je inslaan.quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:22 schreef Nattekat het volgende:
Kon die crash niet wat later komen?
Inkoopmoment gemist
Dat weet ik, maar ik had liever wat minder verlies gehad dan ik nu hebquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zondagmiddag staat BTC < 400$ dus dan kan je inslaan.
Dit. Weekend levert standaard een dip op, dus zondag even goedkoop inkopenquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zondagmiddag staat BTC < 400$ dus dan kan je inslaan.
is dat een beetje makkelijk? gewoon inpluggen, progje downen en altcoins minen? dan heb ik wel interessequote:Op vrijdag 4 april 2014 02:25 schreef ZetaOS het volgende:
Te Koop Dual chip Red Fury SHA-256 miner
Snelste USB stick miner die er bestaat ca. 5GH/s, overclocken tot 6 gh/s.
Perfect door emark, ppc etc..
Prijs: 55 euro incl versturen.
Betalen in ¤ en elke bekende coin toegestaan.
Leuk speeltje.
[ afbeelding ]
Ja, up en running in 5 minuten.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:43 schreef Sosa het volgende:
[..]
is dat een beetje makkelijk? gewoon inpluggen, progje downen en altcoins minen? dan heb ik wel interesse
¤150,- geboden, voeding mag je houden.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:58 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Tevens te koop 1x Gridseed GC3355 nieuw in doos.
(Laatste versie, incl voeding en usb.)
¤185,- incl verzenden goedkoopste van Nederland
Afhalen kan ook (Uithoorn, ligt bij Aalsmeer/Amstelveen )
Die dingen aanvragen kon toch alleen met het verstrekken van heel wat informatie over jezelf?quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:44 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
EFL in de media:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=557077
Flinke lijst al
Inmiddels wat eenvoudiger en minder privacy gevoelig, kwestie van 0.01 ¤ overmaken en je ontvangt 50 EFL ter waarde van zo'n ¤ 3 Euro.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die dingen aanvragen kon toch alleen met het verstrekken van heel wat informatie over jezelf?.
Vanavond eens kijken dan. Al denk ik dat ik ze dan meteen naar BTC omzetquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Inmiddels wat eenvoudiger en minder privacy gevoelig, kwestie van 0.01 ¤ overmaken en je ontvangt 50 EFL ter waarde van zo'n ¤ 3 Euro.
Het bedrijf Aftertouch.nl doet nu de afhandelingen.
quote:Ignition: Ah damn it, some guy that came along and screwed the MYR diff, is now on my EFL pool. Now on 1300 EFL a day...
Nope, geen MYR geminedquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:07 schreef DaMart het volgende:
Magnet, wordt er nou over jou gepraat?.
[..]
Ga je ook serieus proberen om het kapot te maken?quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:19 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nope, geen MYR gemined
Vanavond ga ik wel een flinke hashrate op Guldencoin zetten, even testen of het heel blijft.
Neuh, zo zit ik niet inelkaarquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:21 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ga je ook serieus proberen om het kapot te maken?
Toch wel leuk dat ze elkaars taalfouten ook overnemenquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:06 schreef MaGNeT het volgende:
De "EFL in de media" lijst groeit nog als een gek
https://bitcointalk.org/index.php?topic=557077
Jaquote:Op vrijdag 4 april 2014 15:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toch wel leuk dat ze elkaars taalfouten ook overnemen.
Als echt 3.7% geclaimd is, dan zouden ruim 7500 mensen hun EFL al moeten hebben aangevraagd.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:13 schreef Nattekat het volgende:
Er zijn echt duizenden Nederlanders die hun gulden hebben geclaimd?
Srs?quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:17 schreef Geralt het volgende:
Ik heb nog 10 LTC steeds (dat waren er 13 overigens, maar mijn bold move ging niet zoals gehoopt).
Al een tijdje niet meer gekeken, maar ik zie dat ie nu rond de 8 euro staan. Van het weekend maar eens wat bijkopen
Je kan ze nog steeds gratis aanvragen:quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:17 schreef richolio het volgende:
Ik heb wat gemist zie ikHoe hebben ze dat gratis weggeven gedaan?
Er crasht niets, er is gewoon geen volume op Poloniexquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:19 schreef DaMart het volgende:
EFL crasht.
En mijn sell orders zijn steeds net niet aangetikt.
Kan ik die ook minen of niet?quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:19 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je kan ze nog steeds gratis aanvragen:
https://www.e-gulden.com
Ik vertrouw er maar op dat het straks wel weer gaat stijgen dan. Heb al paar keer sell order gezet, maar telkens zakte de prijs daarna weerquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:22 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Er crasht niets, er is gewoon geen volume op Poloniex
Vanochtend stond er voor 2 BTC aan buys, nu is dat 4,5 BTC. Nog steeds te weinig om van betekenis te zijn.
Thanks, morgen eens kijken hoe dat minen in een pool gaat. Solo weet ik inmiddels ongeveer welquote:
Ik heb er leuk wat maar hou ze nog maar ff to ze op Mintpal staan oid.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vertrouw er maar op dat het straks wel weer gaat stijgen dan. Heb al paar keer sell order gezet, maar telkens zakte de prijs daarna weer.
Dat kan nog wel even duren, denk ik, als je kijkt hoe leef EFL op de stempagina staat.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik heb er leuk wat maar hou ze nog maar ff to ze op Mintpal staan oid.
Account aanmaken, worker aanmaken, kijken bij "getting started" voor pool en poortnummer.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Thanks, morgen eens kijken hoe dat minen in een pool gaat. Solo weet ik inmiddels ongeveer wel
Ow dus ik kan gewoon mijn script van een andere coin aanpassen met wat andere gegevens?quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:25 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Account aanmaken, worker aanmaken, kijken bij "getting started" voor pool en poortnummer.
In cgminer krijg je dan zoiets als:
-o stratum+tcp://stratum.multi-pool.eu:3359 -u Geralt.1 -p x
Yupquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:27 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow dus ik kan gewoon mijn script van een andere coin aanpassen met wat andere gegevens?
Dan gaat dat wel lukken denk ik.
Zojuist die gratis 50 aangevraagd trouwens
Dacht dat coins toch niet mochtquote:Op vrijdag 4 april 2014 20:22 schreef µ het volgende:
http://www.ebay.com/chp/Virtual-Currency-/179197
quote:author=bramvnl link=topic=554412.msg6074081#msg6074081 date=1396641410]
pleas stop magnet
Ben je de diff weer aan het verpesten?quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:57 schreef MaGNeT het volgende:
https://nlg.hardcoreminer(...)atistics&action=pool
[ afbeelding ]
Hoeveel btc ben je al kwijt aan betarigs voor NLG?quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:57 schreef MaGNeT het volgende:
https://nlg.hardcoreminer(...)atistics&action=pool
[ afbeelding ]
[..]
Dit staat allemaal in m'n slaapkamerquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:00 schreef smiths het volgende:
[..]
Hoeveel btc ben je al kwijt aan betarigs voor NLG?
Wat een hashrate
trollbox op poloniex al gelezen? Hebben ze het ook over jequote:Op vrijdag 4 april 2014 22:01 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dit staat allemaal in m'n slaapkamer
Sauna huren?
quote:Troll: why is this Magnet guy trying to show off with his 500 mh?
Troll: what a dickhead
Troll:
EFL? Nah... Daar heb ik uren werk in zitten...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |