Hola of Zenmate...quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:54 schreef Odaiba het volgende:
Ik gebruikte tot voor kort altijd Media Hint om gratis de US content te kunnen bekijken. Echter vragen hun er nu maandelijks geld voor om het te mogen gebruiken. Dat ben ik dus niet van plan. Weet iemand misschien een goed alternatief die gratis en net zo makkelijk is als Media Hint?
Werken wel íetsje minder soepel/makkelijk, maar daar staat tegenover dat je kunt kiezen uit meer landen.quote:
Netflix kent je voorkeuren en stemt het aanbod daar op af.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:23 schreef KaBuf het volgende:
Sinds wanneer staat er (op de Apple TV iig) onder genres ook het genre Gayfilms?
Is dat echt een apart genre joh?
Nieuwe genres worden dynamisch getoond op basis van je eigen kijkgedragquote:Op woensdag 9 april 2014 20:23 schreef KaBuf het volgende:
Sinds wanneer staat er (op de Apple TV iig) onder genres ook het genre Gayfilms?
Is dat echt een apart genre joh?
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:26 schreef OverRated het volgende:
[..]
Netflix kent je voorkeuren en stemt het aanbod daar op af.
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:28 schreef KaBuf het volgende:
Misschien omdat ik seizoenen 1 t/m 7 van HIMYM twee keer heb gezien, iets met Neil Patrick Harris en zo
quote:
Dat is een bazenserie.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:21 schreef Nibb-it het volgende:
Vandaag begonnen met Netflix, House of Cards. Oh my.
Breaking Bad wordt echt elk seizoen beter. 1e seizoen is niet geweldig misschien. Hoe ver ben je gekomen in seizoen 2?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:22 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dat is een bazenserie.
Net klaar met Orange is The New Black. Nu eigenlijk helemaal geen idee wat te gaan kijken. Breaking Bad ooit aan begonnen, maar niet de moed gehad om verder te kijken. Afgehaakt in seizoen 2
House of Cards al gezien jaquote:Op woensdag 9 april 2014 21:52 schreef OverRated het volgende:
[..]
Breaking Bad wordt echt elk seizoen beter. 1e seizoen is niet geweldig misschien. Hoe ver ben je gekomen in seizoen 2?
En House of Cards al gekeken?
Staat niet op Netflixquote:Op woensdag 9 april 2014 22:11 schreef Nibb-it het volgende:
Weet zo niet of het op Netflix staat don, maarre... True Detective?
Mad Men?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:22 schreef donroyco het volgende:
Dat is een bazenserie.
Net klaar met Orange is The New Black. Nu eigenlijk helemaal geen idee wat te gaan kijken. Breaking Bad ooit aan begonnen, maar niet de moed gehad om verder te kijken. Afgehaakt in seizoen 2
Ik vond het langdradig worden, Copy. Sorryquote:Op woensdag 9 april 2014 22:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mad Men?
En afhaken in Breaking Bad, de schaamteloosheid!!!
Het is je vergeven. Maar you're missing out. Big time!quote:Op woensdag 9 april 2014 22:17 schreef donroyco het volgende:
Ik vond het langdradig worden, Copy. Sorry
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is je vergeven. Maar you're missing out. Big time!
quote:
Thanks voor de suggesties. Ik doorloop even de opties.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:21 schreef Cee het volgende:
Over Breaking Bad kan ik alleen zeggen, dat de serie echt groeit. 't Is niet een kwestie van wennen aan het tempo van de eerste twee seizoenen, want seizoen 3, 4, 5 zijn zo anders, de boel escaleert de pan uit en wordt alleen maar spannender, beter. Daarbij moet ik wel realiseren dat er altijd mensen zullen zijn die gewoonweg niet door BB heen kunnen komen. En da's hun goed recht. Ik vond House of Cards bij vlagen niet om aan te zien en snap achteraf niet waarom ik het heb afgekeken. Ach ja.
Mad Men is een geweldige serie, ik zou Orphan Black ook proberen. En Sherlock.
Sherlock al gezien? Bron/Broen (The Bridge)? Nip/Tuck? Wel heel anders, maar goede series imo en staan volgens mij allemaal op Netlfix.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:58 schreef donroyco het volgende:
[..]
House of Cards al gezien ja
Aflevering 4 volgens mij in seizoen 2. Andere series die de moeite waard zijn maar wel in hetzelfde straatje liggen? (actie/thriller/drama/geen fantasy)
En ik vond BB in het begin juist leuker dan naar het einde toe...quote:Op woensdag 9 april 2014 22:21 schreef Cee het volgende:
Over Breaking Bad kan ik alleen zeggen, dat de serie echt groeit. 't Is niet een kwestie van wennen aan het tempo van de eerste twee seizoenen, want seizoen 3, 4, 5 zijn zo anders, de boel escaleert de pan uit en wordt alleen maar spannender, beter. Daarbij moet ik wel realiseren dat er altijd mensen zullen zijn die gewoonweg niet door BB heen kunnen komen. En da's hun goed recht. Ik vond House of Cards bij vlagen niet om aan te zien en snap achteraf niet waarom ik het heb afgekeken. Ach ja.
Mad Men is een geweldige serie, ik zou Orphan Black ook proberen. En Sherlock.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |