Nu je het zegt.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:44 schreef perro. het volgende:
ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat upc sinds kort stiekem netflix-verkeer aan het afknijpen is. tenminste, ik krijg sinds een dag of 5 regelmatig dat de stream onderbroken wordt met de melding dat er een probleem is met het laden van het materiaal. 5 tot 10 seconden daarna kan ik weer verder. 120mbit dus dat zou niet moeten kunnen eigenlijk.
meer mensen die hier last van hebben toevallig?
Nee totaal geen last vanquote:Op donderdag 17 april 2014 14:44 schreef perro. het volgende:
ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat upc sinds kort stiekem netflix-verkeer aan het afknijpen is. tenminste, ik krijg sinds een dag of 5 regelmatig dat de stream onderbroken wordt met de melding dat er een probleem is met het laden van het materiaal. 5 tot 10 seconden daarna kan ik weer verder. 120mbit dus dat zou niet moeten kunnen eigenlijk.
meer mensen die hier last van hebben toevallig?
Ziggo hier, maar wij hebben er sinds kort ook last van.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:14 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Nu je het zegt.
Ik had deze week wat dagen vrij en keek overdag in plaats van 's avonds. Ik dacht in eerste instantie dat het daarmee te maken had.
in het Fargo topic welquote:
Wordt wel echt minder.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:57 schreef perro. het volgende:
heb ik in mijn lijst gezet.
iemand die me kan vertellen of weeds in/na seizoen drie nog net zo leuk blijft?
Nicequote:
Ik heb net de eerste aflevering gezien en vind het uitstekend. Zelfde, licht absurdistische, sfeer als de film, typische personages en samenlopen van omstandigheden en heftige, maar humoristische twists. Erg goed gedaan. Smaakt zeker naar meer!quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 20:47 schreef BMTH182 het volgende:
Op vakantie in Italië wil ik graag netflix kijken op mijn iPad met de nederlandse content/subs, moet ik dan van een DNS gebruik maken en hoe moet dit?
Als in een land uberhaupt geen Netflix wordt aangeboden werkt het volgens mij niet met een DNS. Dan heb je een VPN nodig denk ik. Maar dit weet ik niet helemaal zeker.quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:10 schreef chansadres het volgende:
[..]
Yep, enkel mogelijk met Nederlandse DNS
Ook handig dat je de serie vermeld.quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sinds drie dagen zijn de ondertitels bij een serie die ik kijk heel anders. Wellicht ligt het aan de serie zelf, maar de ondertitels scrollen als het ware in plaats van dat ze verdwijnen en tevoorschijn komen. Dit scrollen vind ikzelf ontzettend irritant. Kan ik dat ergens wijzigen? In de instellingen zie ik alleen maar kleuren etc.
heb ik ook, is t niet bij alles?quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sinds drie dagen zijn de ondertitels bij een serie die ik kijk heel anders. Wellicht ligt het aan de serie zelf, maar de ondertitels scrollen als het ware in plaats van dat ze verdwijnen en tevoorschijn komen. Dit scrollen vind ikzelf ontzettend irritant. Kan ik dat ergens wijzigen? In de instellingen zie ik alleen maar kleuren etc.
Wel iets minder al zijn de laatste 2 weer erg leuk. Niet perse goed maar wel grappig en vermakelijk.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:57 schreef perro. het volgende:
heb ik in mijn lijst gezet.
iemand die me kan vertellen of weeds in/na seizoen drie nog net zo leuk blijft?
Bloed irritant. Meestal zet ik ze dan op Engels. Bij "The Long Way Down/Round" ook. Overigens is dat een leuke docu met Ewan McGregor die op de motor een lange reis maakt.quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
quote:Op donderdag 17 april 2014 00:29 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Jep, ik heb alleen toegang tot het Nederlandse aanbod en heb BMS gekeken.
Sinds een week maken wij gebruik van Telfort i.p.v. Ziggo. Van een 30 mbs naar 8 mbs gegaan en we zijn zeer tevreden. Je zou verwachten dat de verbinding langzamer is, maar het tegenovergestelde is waarquote:Op donderdag 17 april 2014 16:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Ziggo hier, maar wij hebben er sinds kort ook last van.
Heeft niks met Ziggo te maken, maar met een betere router. Denk eens logisch na.quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:31 schreef winka het volgende:
[..]
Sinds een week maken wij gebruik van Telfort i.p.v. Ziggo. Van een 30 mbs naar 8 mbs gegaan en we zijn zeer tevreden. Je zou verwachten dat de verbinding langzamer is, maar het tegenovergestelde is waar![]()
We kunnen nu zelfs Netflix op zolder kijkenDat lukte bij Ziggo niet!
in mijn oude huis had ik geen problemen met de ziggo modem. Nieuwe huis (nieuwbouw) op de eerste etage al. Dikkere vloeren wellicht.quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:34 schreef winka het volgende:
Dan heeft het wel met Ziggo te maken want ik heb die router van hen gehad. Ik ben trouwens geen knutselaar, dus wie weet had ik het wel kunnen veranderen.
in ieder geval zijn we nu 40 eur per maand goedkoper uit dus ik ben allang blij. We hebben namelijk de kabel opgezegd omdat we toch nooit meer op die manier keken.
twitter:NetflixNL twitterde op vrijdag 18-04-2014 om 13:08:26Forget about it. Donnie Brasco is #NuOpNetflix http://t.co/ro27GzJl9d http://t.co/ob1KrBkkKF reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |