Denk het niet... HBO en Netflix, concurrenten gaan elkaar niet helpen.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:25 schreef Amarantha het volgende:
Staat Game of Thrones op de Nederlandse Netflix? Zo ja dan ga ik volgende week weer een maandje Netflix kopen
Oh ja uiteraardquote:Op woensdag 16 april 2014 23:27 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Denk het niet... HBO en Netflix, concurrenten gaan elkaar niet helpen.
http://comediansincarsget(...)and-the-blue-numbersquote:Op woensdag 16 april 2014 23:31 schreef R- het volgende:
[ afbeelding ]Wat een gast. Zijn shows die ook op Netflix staan zijn ook leuk.
Jep, ik heb alleen toegang tot het Nederlandse aanbod en heb BMS gekeken.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:23 schreef Donnie-Brasco het volgende:
En kan iemand bevestigen dat Blue Mountain State in Nederland bij het aanbod staat?
Ze zijn bezig met een kickstarter voor een film: https://www.kickstarter.c(...)tain-state-the-moviequote:Op donderdag 17 april 2014 00:29 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Jep, ik heb alleen toegang tot het Nederlandse aanbod en heb BMS gekeken.
Hij staat vast wel op The Pirate Bay, veel beter dan dit slappe Netflix gedoe.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:25 schreef Amarantha het volgende:
Staat Game of Thrones op de Nederlandse Netflix? Zo ja dan ga ik volgende week weer een maandje Netflix kopen
Dank voor jouw reactie, ik wil gebruik maken van Hola. Zojuist geïnstalleerd en ingelogd met mijn Nederlandse Netflix account, maar dan moet ik op de US Netflix nog een abbo afsluiten?quote:Op woensdag 16 april 2014 23:01 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Zie de OP, al zijn onbetaalde diensten steeds schaarser schijnbaar.
En verder is het aanbod op de Nederlandse Netflix best oké. Al moet je niet eerst een film bedenken en dan kijken op die op Netflix staat. Andersom werkt veel beter: bedenken dat je een film wil kijken en dan op Netflix kijken of er iets leuks tussenzit.
Kijk al een half jaar de Nederlandse Netflix en heb al tientallen films gezien die voor mij de moeite waard waren
The Family maar eens kijken, eens zien of ie zo slecht is als wordt beweerd.quote:Elon Gold : Chosen and Taken (standup)
Me Late Chocolate (comedy, romantic)
The Family (comedy, mafia)
Night train to Lisbon (drama, foreign)
The Eagle (historic, action)
Scoop (comedy, independent)
Voor Netflix hoef je geen amerikaans abo af te sluiten. Hoe dat precies met hola zit weten andere beter dan ik, ik heb genoeg aan de Nederlandse Netflixquote:Op donderdag 17 april 2014 08:13 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Dank voor jouw reactie, ik wil gebruik maken van Hola. Zojuist geïnstalleerd en ingelogd met mijn Nederlandse Netflix account, maar dan moet ik op de US Netflix nog een abbo afsluiten?
Hola op Amerika zetten en dan refreshed Netflix naar de Amerikaanse versie.quote:Op donderdag 17 april 2014 08:13 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Dank voor jouw reactie, ik wil gebruik maken van Hola. Zojuist geïnstalleerd en ingelogd met mijn Nederlandse Netflix account, maar dan moet ik op de US Netflix nog een abbo afsluiten?
Een site waarop je per film kan zien in welke regio die beschikbaar is zou wel handig zijnquote:Op donderdag 17 april 2014 08:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Toegevoegd aan USA:
[..]
The Family maar eens kijken, eens zien of ie zo slecht is als wordt beweerd.
google chrome met media extentie werkt ook prima, aan en uit vinken voor netflix!quote:Op donderdag 17 april 2014 10:00 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Hola op Amerika zetten en dan refreshed Netflix naar de Amerikaanse versie.
Je kunt maar een reden hebben om uit te kijken naar een operatie en herstelperiode!quote:Op donderdag 17 april 2014 10:11 schreef JaafkeEHV het volgende:
Nog maar 1 weekje, dan mag ik onder het mes. en dan word het netflix tijd! heb er zin in
Nou dan ga jij maar lekker downloadenquote:Op donderdag 17 april 2014 02:35 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Hij staat vast wel op The Pirate Bay, veel beter dan dit slappe Netflix gedoe.
quote:Op donderdag 17 april 2014 01:37 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ze zijn bezig met een kickstarter voor een film: https://www.kickstarter.c(...)tain-state-the-movie
Ik ben ook net klaar...damn ik wil weten hoe het verder gaat!!quote:Op zondag 13 april 2014 18:25 schreef R- het volgende:
In 2 dagen 2 seizoenen van Suits afgekekenJammer dat seizoen 3 er nog niet op staat.
Nee hoor werkt prima hier.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:44 schreef perro. het volgende:
ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat upc sinds kort stiekem netflix-verkeer aan het afknijpen is. tenminste, ik krijg sinds een dag of 5 regelmatig dat de stream onderbroken wordt met de melding dat er een probleem is met het laden van het materiaal. 5 tot 10 seconden daarna kan ik weer verder. 120mbit dus dat zou niet moeten kunnen eigenlijk.
meer mensen die hier last van hebben toevallig?
quote:Op donderdag 17 april 2014 10:21 schreef Wootism het volgende:
Nou die Media-Hint plugin voor Chrome kan ook wel uit de OP worden gehaald... ze hebben dat ding omgezet naar een korte trial waarna je moet gaan betalen.
Gebruik nu de plugin van ZenMate, werkt sneller en ziet er nog beter uit ook nog
Had ik wel een tijdje terug een paar keer met UPC idd, maar dat was ook gewoon een algemene storing.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:44 schreef perro. het volgende:
ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat upc sinds kort stiekem netflix-verkeer aan het afknijpen is. tenminste, ik krijg sinds een dag of 5 regelmatig dat de stream onderbroken wordt met de melding dat er een probleem is met het laden van het materiaal. 5 tot 10 seconden daarna kan ik weer verder. 120mbit dus dat zou niet moeten kunnen eigenlijk.
meer mensen die hier last van hebben toevallig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |